Τελικα βρηκα τι ειχε παθει το ε/π και ετρεμε ολοκληρο !!!!!!! Κατα τυχη την ωρα που ξεκινησα να το λυνω , γιατι εχω παραγγειλει αντ/κα , επεσε το ματι μου στη βαση της μπαταριας στο εμπρος κοματι της (αυτο που ειναι κατω απο το 4 σε 1) , εκει εχει ενα κλιπακι με το οποιο οταν βαζουμε την μπαταρια το γυρναμε και την κραταει στη θεση της . Αυτο ειναι βιδωμενο πανω στη βαση της μπαταριας με μια βιδουδα σχετικα μακρια . Εκει που τερματιζει η βιδα αυτη (στο κοματακι με τις τρυπουλες της βασης) ειχε το σπασιμο και δημιουργουσε ολο αυτο το τρεμουλο . Καλα επαθα την πλακα μου μολις το ειδα , μου γυρισε το μυαλο δεν το πιστευα οτι εχει σπασει εκει . Ειπα να κατσω να το λυσω να περασει και η ωρα και να ειναι λυμενο οταν ερθουν τα αντ/κα (να τσεκαρω και τους αξονες οπως μου ειπατε αν ειναι στραβοι) και πανω στο λυσιμο πετυχα αυτο το σπασιμο κατα τυχη !!!!!!!!!!!!! Θελω να καταληξω στο τι απιθανα πραγματα μπορει να συμβουν απο τις ''ΚΑΛΕΣ'' πτωσεις !!!!!!!! Και εχω παραγγειλει ενα σωρο αντ/κα . Τελοσπαντων δεν πανε χαμενα , αστα να βρισκονται . Σημασια εχει οτι βρηκα το σπασιμο αυτο !!!!!!!!!!!
Καλησπέρα παιδιά και από μένα!
Αν μπορώ να συνεισφέρω κάτι στη συζήτηση που πέρασα και εγώ με το dauphin μου.
Αυτό που πολλές φορές δημιουργεί το τρέμουλό είναι και το ότι ενα από τα γρανάζια στους άξονες είναι λίγο λάσκα και έτσι ο άξονας δεν παίρνει όλη την δύναμη από το μοτέρ..
Το λέω γιατί μέχρι να μάθω να το τσεκάρω πάντα αυτό πριν απο πτήση μου πήρε λίγο.
Το τσεκ γίνεται πολύ έυκολα. Απλά πιάνουμε το μεγάλο γρανάζι (το πρώτο του inner shaft) και το γυρνάμε λίγο, γυρνώντας ταυτόχρονα και τον inner shaft από πάνω. Αν υπάρχει λίγος τζόγος θέλει σφίξιμο..Το ίδιο και για τον άλλο άξονα.
Καλή συνέχεια!