Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 26, 2013 6:07 pm
από sukhoi.su29
Ηταν πολύ γυαλιστερή ...και ..έπρεπε να μπεί εδώ.^%^
Ιδίως μόλις άρχισαν να "χορεύουν" οι βαλβιδούλες ....^%^

Ιδιοκατασκευή ...όπως λέει ο τύπος.
4-χρονη , V2 , 12cc.




http://www.youtube.com/watch?v=yQGlnS4ds80

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 29, 2013 6:44 pm
από sukhoi.su29
Άλλη μια μηχανούλα.....
με θαυμάσια μουσική.!@/-=}{{

12 κύλινδροι - σε διάταξη V - 90 cc


http://www.youtube.com/watch?v=mNPYjf1RIko

Απάντηση: Πώς να μετατρέψουμε Nitro 4s σε Gas .

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 3:11 pm
από sukhoi.su29
Να και μια Saito ....που 'χε καημό :'( ....να παρελάσει στο thread.
Κι έτσι έκοψε το Nitro και το'ριξε στη Βενζίνη ^%^

Απάντηση: Πώς να μετατρέψουμε Nitro 4s σε Gas .

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 3:12 pm
από sukhoi.su29
sukhoi.su29 έγραψε: Να και μια Saito ....που 'χε καημό :'( ....να παρελάσει στο thread.
Κι έτσι έκοψε το Nitro και το'ριξε στη Βενζίνη ^%^




.............εεεχμμμ !@/-=}{{

http://www.youtube.com/watch?v=G_IBYmQA-pM

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 3:16 pm
από sukhoi.su29
Και μια Os 120fs ...που επίσης αλλαξοπίστησε....(O)#

http://www.youtube.com/watch?v=ZCPFzko_m1Y

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 3:33 pm
από sukhoi.su29

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2013 3:38 pm
από sukhoi.su29

Απάντηση: RC 4-χρονοι κινητηρες βενζινης !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 24, 2013 11:28 pm
από sukhoi.su29
Roto 170 fs -απο τα πιο καινούργια μοντέλα της τσεχοσλοβάκικης εταιρείας.

http://www.youtube.com/watch?v=sMjqDffO-1s


Το επίσημο site http://www.rotomotor.cz/


Κι εδώ μια ενδεικτική κριτική για το "ποιόν" των μηχανών , το οποίο βεβαίως έχει και το αντίστοιχο κόστος .

https://www.troybuiltmodels.com/category/ENRO/Rotomotor-Roto-Motor-Gas-Engines.html


".........These are some typical component manufacturing techniques used:


  • Crankcase – Rough castings are precision CNC machined and then painted.
  • Cylinder – CNC machined from high grade aluminum billet. The cylinder liner is made from granular cast iron, then sized and honed to an exacting tolerance, then pressed into place.
  • Piston – Cast from high grade aluminum/silicon alloy and then precisely machined. A single piston ring is used. Wrist pin diameter is 8mm.
  • Connecting rod – The aluminum forging is precisely machined and utilizes two needle bearings.
  • Crankshaft – Made from solid steel, it is then hardened and ground to exacting tolerances.
  • Crankcase backplate assemblies – CNC machined aluminum castings using either precision ground rotary valves for 2 cycle engines or a precision machined and hardened gear train and cam sets for 4 cycle engines. ..........................."