Mogolos έγραψε: ↑Δεν προσέξατε καθόλου την πτήση. Ο τυπάκος...
1. Ειχε μισό ντεπόζητο. Με τόσο κάυσιμο σηνήθως εισαι λίγο πρίν την προσγείωση.
2. Δεν ειχε ντεπόζητο, αλλα μπουκάλι. Η διαφορά ειναι στις αναλογίες X Y Z.
3. Πεταγε το σκαφος σαν πατσαβουρι με φανερό σκοπό το να βγαινει ο βοσκος από το υγρό. Φουλ γκαζι στα ουρανια, και ελευθερη πτωση στην συνεχεια `M`
Με λίγα λόγια μην τρελενεστε. Δεν μενετε από καυσιμο λόγο πτήσης. Αλλα εαν εχετε τέτοιο άγχος, τα ελικόπτερα εχουν δώσει απάντηση... _Β_Ο
Το θέμα είναι τι βλέπεις;
Πώς το επεξεργάζεσαι;
Πώς το αντιλαμβάνεσαι;
Πώς το εξωτερικεύεις;
Για να γίνω πιο κατανοητός............+(*)
Γιάννη,
1) Έβαλε μισό τεπόζιτο για να είναι εύκολο στην παρατήρηση, και για να πιάσει τον μέσο όρο του φαινομένου ( άν ήταν γεμάτο, ή άν ήταν σχεδόν άδειο.... άντε να δείς τις σταγόνες που πάνε με αυτό το βίντεο και αυτήν τη λήψη............)
2) Το πλαστικό μπουκάλι είναι σχεδόν διάφανο και επιτρέπει την παρατήρηση από εμάς και από την κάμερα, σε αντίθεση με τα τεπόζιτα που χρησιμοποιούμε στα μοντέλα μας, που είναι σχεδόν ημιδιάφανα στην πλεοιοψηφία τους.
Εξάλου στο παρελθόν, αλλά και τώρα μοντελιστές ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν μπουκάλια τύπου κόκα-κόλα γιατί τους εξυπηρετούν π.χ. στην χωριτικότητα.
Η διαφορά στις αναλογίες χ', ψ' ,ω' που αναφέρεις είναι αμελητέες στην προκειμένη περίπτωση και εξυπηρετεί μόνο τους σκοπούς λήψης.
3) Πέταγε το σκάφος, με άτσαλα και απότομα ακροβατικά για να...........δείξει σε εμάς καλύτερα ( πιο έντονα το φαινόμενο ) και να γίνει πιο..... κατανοητός και αντιληπτός.
Μα και βέβαια, ο σκοπός του είναι να μας δείξη την ανεξάρτητη κίνηση υγρού και βοσκού μέσα στο τεπόζιτο έν πτήση.
Προσπαθώντας να κάνει πιο πιστή την προσομοίωση του γεγονότος που θέλει να περιγράψει.
Δηλαδή ένα αερομοντέλο που πετάει σε όλες τις γωνίες κλίσεις και ταχύτητες.@P@
Ένα εκπαιδευτικό πετάει πολύ πιο περιορισμένα, πιο ομαλά, και δεν εκτελεί ακροβατικά εκτός άν το επιθυμεί ο χειριστής του.^hola^
Άνοδος στα ουράνια με περιστροφή γύρω από τον εγκάρσιο άξονα ( ρόλ )......απώλεια στήριξης...........και κατόπιν κόθοδος με συνεχόμενες περιστροφές και στους 3 άξονες ..........θα έκάνα εγώ, όπως συνήθιζα και το συνήθίζω. Σιγά μήν το αφήσω να χάσει ύψος........ήρεμα και απλά.
Τελειώνοντας μας ενδιαφέρει το φαινόμενο όταν κάνουμε ακροβατικά και έχουμε απαιτήσεις.
Όχι όταν πετάει ευθεία ομαλή πτήση ( εκπαιδευτική ) γιατί εκεί όλα λειτουργούν με ασφάλεια τις περισσότερες φορές.