Me 163 Komet
Απάντηση: Me 163 Komet
Τελος κοπηκε και κολληθηκε ενα κομματι μπαλσας παχους 10 χιλιοστων το οποιο αποτελει τη συνεχεια της καρινας απο εμπρος.
Το τελευταιο δε θα τριφτει παρα μονο οτσν κολληθει το πισω μερος με το εμπρος.
Το τελευταιο δε θα τριφτει παρα μονο οτσν κολληθει το πισω μερος με το εμπρος.
- Συνημμένα
-
- S1200006.jpg (89.59 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1200005.jpg (89.52 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Η διαμορφωση της επιφανειας εχει αρκετη δουλεια ακομη, μιας και πρεπει ναα κολληθουν και να τριφτουν μικρα κομματια μπαλσας που θα βοηθησουν στην καμπυλοτητα της ατρακτου
Απάντηση: Me 163 Komet
Σειρα εχει το καθετο σταθερο. Συμφωνα με το σχεδιο κατασκευαζεται σε δυο μισα, Αριστερο και δεξι. Αρχικα το αριστερο πατα πανω στο σχεδιο .Πρωτα οι νομεις και τα δοκαρια και μετα η επικαλυψη μπαλσας 1,5 χιλιοστα
- Συνημμένα
-
- S1200009.jpg (88.19 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1200008.jpg (95.25 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1200007.jpg (92.77 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Μετα εκτος της επιφανειας εργασιας, αρχιζουμε να κατασκευαζουμε το δεξι μισο απανω στο αριστερο. ακολουθει η επικαλυψη και τελος απο μπαλσα 10 χιλιοστων κοβεται η κορυφη του καθετου σταθερου
- Συνημμένα
-
- S1200012.jpg (89.55 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1200010.jpg (87.89 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
μολις τελειωσουμε με ολα αυτα ακολουθει στοκαρισμα. Τελος το τριψιμο αφου εχει στεγνωσει ο στοκος.Με ντουκοχαρτα διαφορων βαθμων διαμορφωθηκαν οι καμπυλες ...
- Συνημμένα
-
- S1200014.jpg (93.89 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1200013.jpg (95.42 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Me 163 Komet
Αυτό το αεροπλάνο ήταν φτιαγμένο για απογείωση με ρουκέτα , επίθεση στα εισερχόμενα βομβαρδιστικά και επιστροφή με gliding ( αν είχε καταφέρει να περάσει από τα εχθρικά πυρά) Φυσικά υπήρχε μόνο μία ευκαιρία για προσγείωση
Κάνω σκέψεις Βασίλη κατά πόσο θα μπορούσε να σηκωθεί με ρουκέτα η με bungee
Τι βάρος βγαίνει τελικά το μοντελάκι? Εχεις βρεί αναφορές για τις επιδόσεις του στο gliding ?
Δείχνει οτι θα γίνει πολύ όμορφο Κάνεις όπως πάντα καλή δουλειά Σκεψου τι εντυπωσιακό PSS μπορεί να γίνει στις πλαγιές γύρω απο το Μιλάνο
Κάνω σκέψεις Βασίλη κατά πόσο θα μπορούσε να σηκωθεί με ρουκέτα η με bungee
Τι βάρος βγαίνει τελικά το μοντελάκι? Εχεις βρεί αναφορές για τις επιδόσεις του στο gliding ?
Δείχνει οτι θα γίνει πολύ όμορφο Κάνεις όπως πάντα καλή δουλειά Σκεψου τι εντυπωσιακό PSS μπορεί να γίνει στις πλαγιές γύρω απο το Μιλάνο
Απάντηση: Me 163 Komet
καλημεαρα Αντώνη.
Το βάρος του θα ειναι δυο κιλά και απο ότι φαίνεται μάλλον θα μείνω σε αυτά τα όρια. Εχει χωρο για κάποια ρουκέτα αλλα απο κάτι βίντεο που έχω δει και απο ότι έψαξα ο χρόνος καύσης ειναι πολυ πολυ μικρος( 5 δευτερα) . Εκείνο που ίσως αξίζει ειναι συσκευή καπνού, που θα κάνει την απογείωση πολυ ρεαλιστική.
όσο για το πως τα παει σαν ανεμοπτερο απο όσα έχω δει και διαβάσει για το συγκεκριμένο, οι επιδόσεις δεν ειναι άσχημες απλά έρχετε πολυ γρήγορα. Οταν αποφάσισα να το φτιάξω, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου. Ενα μοντέλο πασπαρτου.
Και scale και απο το βουνό και απο το μοντελοδρομιο και με πολυβόλα για να ζηλεύει ο Μογκολος.
Το σίγουρο ειναι ότι θα πετά πολυ γρήγορα, μιας και θα φορέσει ηλεκτρικό μοτερ( μάλλον scorpion) thrust γύρω στα 2,2 κιλά....
Το μόνο που με ανησυχεί ειναι το tip stall που ειναι συχνό σε αυτή την πτέρυγα και σε συνδυασμό με την έλλειψη fix slat που είχε το πραγματικό αλλα δεν έχει το μοντέλο....
Το βάρος του θα ειναι δυο κιλά και απο ότι φαίνεται μάλλον θα μείνω σε αυτά τα όρια. Εχει χωρο για κάποια ρουκέτα αλλα απο κάτι βίντεο που έχω δει και απο ότι έψαξα ο χρόνος καύσης ειναι πολυ πολυ μικρος( 5 δευτερα) . Εκείνο που ίσως αξίζει ειναι συσκευή καπνού, που θα κάνει την απογείωση πολυ ρεαλιστική.
όσο για το πως τα παει σαν ανεμοπτερο απο όσα έχω δει και διαβάσει για το συγκεκριμένο, οι επιδόσεις δεν ειναι άσχημες απλά έρχετε πολυ γρήγορα. Οταν αποφάσισα να το φτιάξω, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου. Ενα μοντέλο πασπαρτου.
Και scale και απο το βουνό και απο το μοντελοδρομιο και με πολυβόλα για να ζηλεύει ο Μογκολος.
Το σίγουρο ειναι ότι θα πετά πολυ γρήγορα, μιας και θα φορέσει ηλεκτρικό μοτερ( μάλλον scorpion) thrust γύρω στα 2,2 κιλά....
Το μόνο που με ανησυχεί ειναι το tip stall που ειναι συχνό σε αυτή την πτέρυγα και σε συνδυασμό με την έλλειψη fix slat που είχε το πραγματικό αλλα δεν έχει το μοντέλο....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Me 163 Komet
Αν είναι έτσι μήπως πρέπει να κρατήσεις ακόμη και αυτό το βάρος από το setup χαμηλά
Για να μη έρχεται ακόμη ποιο γρήγορα και βαριά
Λέω εγώ τώρα.......... σίγουρα ξέρεις τι κάνεις και πως θα το χειριστείς
................_P_P
Για να μη έρχεται ακόμη ποιο γρήγορα και βαριά
Λέω εγώ τώρα.......... σίγουρα ξέρεις τι κάνεις και πως θα το χειριστείς
................_P_P
Απάντηση: Me 163 Komet
Θα περιμένω να ζύγισω πριν το set up και μετά θα δω ανάλογα με τα αποτελέσματα.Παντως μέχρι στιγμής καλα παει. .... Θα δείξει συντομα
Απάντηση: Me 163 Komet
Καλημερα και παλι.
Μετα την ολοκληρωση των πτερυγων(τριψιμο, κλπ) ηρθε η ωρα να κολληθουν μεταξυ τους.Συμφωνα με το σχεδιο οι πτερυγες μετα την κολληση αγκαλιαζουν την ατρακτο και μενουν μονιμα επανω της. Αρα εκτος της διεδρου επρεπε να μετρηθει ακριβως η αποσταση και τα δυο μισα να κολληθουν παραλληλα μεταξυ τους. Το προβλημα της διεδρου λυθηκε με την τοποθετηση κατω απο τον κυριο δοκο καθε πτερυγας ενος τριγωνου απο μπαλσα ωστε κατα την κολληση να μεινουν ακινητες στο επιθυμητο σημειο.Τα τριγωνα απο μπαλσα ( οπως φαινεται στη φωτογραφια) ακινητοποιηθηκαν με καρφιτσες.
Μετα την ολοκληρωση των πτερυγων(τριψιμο, κλπ) ηρθε η ωρα να κολληθουν μεταξυ τους.Συμφωνα με το σχεδιο οι πτερυγες μετα την κολληση αγκαλιαζουν την ατρακτο και μενουν μονιμα επανω της. Αρα εκτος της διεδρου επρεπε να μετρηθει ακριβως η αποσταση και τα δυο μισα να κολληθουν παραλληλα μεταξυ τους. Το προβλημα της διεδρου λυθηκε με την τοποθετηση κατω απο τον κυριο δοκο καθε πτερυγας ενος τριγωνου απο μπαλσα ωστε κατα την κολληση να μεινουν ακινητες στο επιθυμητο σημειο.Τα τριγωνα απο μπαλσα ( οπως φαινεται στη φωτογραφια) ακινητοποιηθηκαν με καρφιτσες.
- Συνημμένα
-
- S1210004.jpg (91.02 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
-
- S1210003.jpg (93.72 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Στη συνεχεια , αφου κοπηκαν απο μπαλσα 3 χιλιοστα τα τριγωνα που ενισχυουν την κολληση στα σημεια συνδεσης, τα δυο φτερα ενωθηκαν εις σαρκαν μια ...........με εποξικη κολλα 5 λεπτων. Με την χρηση οδηγων ολα ηρθαν οπως επρεπε...
- Συνημμένα
-
- S1210005.jpg (95.68 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση..Στο κεντρικό σημείο των πτερύγων ,δηλαδη στη ένωση κολλάμε πάντα με 24ωρη epoxy.Η πεντάλεπτη δεν ποτίζει το ξύλο και είναι επίφοβη.Κατα τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή!!!
Απάντηση: Me 163 Komet
Ευχαριστω πολυ...επειδη θα δεσει πανω στην ατρακτο σκεφτηκα οτι δε χρειαζεται....αλλα ακομη ειναι σε σταδιο που μπορω να το κανω και να το δεσω καλυτερα..οποτε γιατι οχι.
Απάντηση: Me 163 Komet
Σειρα εχει ατρακτος.
Οπως εχω πει στην αρχη , αυτη αποτελειται απο τρια τμηματα. Το ουραιο το οποιο εχει ηδη παρουσιαστει, το κεντρικο που δενει μαζι με τα φτερα, και τελος το ρυγχος που θα φιλοξενησει το μοτερ.
Το κεντρικο τμημα αποτελειται απο δυο φυλλα μπαλσας 5 χιλιοστων παραλληλα τοποθετημενα μεταξυ τους. Το εμπρος τμημα του πανω στο οποιο θα κολληθει ο καθρεφτης του μοτερ εχει ενισχυθει με αλλα δυο φυλλα μπαλσας 5 χιλιοστων το καθενα. συνολικα δηλαδη 15 χιλιοστα.
Με οδηγο το σχεδιο τοποθετηθηκαν και σταθεροποιηθηκαν πανω στην επιφανεια κατασκευης στη σωστη αποσταση....
Οπως εχω πει στην αρχη , αυτη αποτελειται απο τρια τμηματα. Το ουραιο το οποιο εχει ηδη παρουσιαστει, το κεντρικο που δενει μαζι με τα φτερα, και τελος το ρυγχος που θα φιλοξενησει το μοτερ.
Το κεντρικο τμημα αποτελειται απο δυο φυλλα μπαλσας 5 χιλιοστων παραλληλα τοποθετημενα μεταξυ τους. Το εμπρος τμημα του πανω στο οποιο θα κολληθει ο καθρεφτης του μοτερ εχει ενισχυθει με αλλα δυο φυλλα μπαλσας 5 χιλιοστων το καθενα. συνολικα δηλαδη 15 χιλιοστα.
Με οδηγο το σχεδιο τοποθετηθηκαν και σταθεροποιηθηκαν πανω στην επιφανεια κατασκευης στη σωστη αποσταση....
- Συνημμένα
-
- S1210001.jpg (90.42 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές
Απάντηση: Me 163 Komet
Για να μεινουν σε καθετη σταση καθως και παραλληλα με την σωστη αποσταση μεταξυ τους, χρησιμοποιηθηκαν κομματια μπαλσας(τριγωνα και πηχακια) τα οποια θα αφαιρεθουν αργοτερα.Επιπλεον κολληθηκε ακριβως πισω απο το τμημα της μπαλσας 15 χιλ νομεας 3 χιλιοστων οπως φαινεται στη φωτογραφια..
οι εγκοπες που φαινονται, εξυπηρετουν στο εξης...Οι μεγαλες στο να καθησει και να δεσει το φτερο με την ατρακτο με τη σωστη γωνια σφινωσης και οι μικρες για τις ντιζες των σερβο(οι δευτερες τελικα θα ειναι για τα καλωδια μιας και θα σερβο θα μπουν στα φτερα)......μαλλον οι εγκοπες φαινονται καλυτερα στην προηγουμενη φωτογραφια...Συγνωμη
οι εγκοπες που φαινονται, εξυπηρετουν στο εξης...Οι μεγαλες στο να καθησει και να δεσει το φτερο με την ατρακτο με τη σωστη γωνια σφινωσης και οι μικρες για τις ντιζες των σερβο(οι δευτερες τελικα θα ειναι για τα καλωδια μιας και θα σερβο θα μπουν στα φτερα)......μαλλον οι εγκοπες φαινονται καλυτερα στην προηγουμενη φωτογραφια...Συγνωμη
- Συνημμένα
-
- S1210002.jpg (89.58 KiB) Προβλήθηκε 53 φορές