Εκκινηση μηχανής GLOW....

GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από GeorgeC »

sukhoi.su29 έγραψε: Καλώς Ροδόλφε , ρώτησα μήπως ήταν κλάσης 0.50 (0,52-0,55) 2-χρονοι οι οποίοι έχουν βγάλει πολλές "παραξενιές" στο παρελθόν...

Με την προυπόθεση ότι το μπουζί είναι Ο.κ.
τότε το πιθανότερο το μίγμα είναι πολύ πλούσιο. Οπότε ξεκίνα κλείσιμο της μεγάλης σιγά σιγά (γύρω στις 30 μοίρες) για να το φτωχύνεις και να δείς που θα το"κρατάει" πλέον το μπουζί.


+1
Πλουσιο μειγμα στο ρελαντι.-
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Σας ευχαριστώ παιδιά κάτι τέτοι εβαζε και το δικό μου μυαλο.Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Σήμερα πήγε καλύτερα.Την ξεκίνησα από 2 στρφές στη μεγάλη βελόνα και την έφτασα 3,5έως 4.Κάποιες φορές σαν να έβηχε και εκείνη την ώρα παρατήρησα πως έσκαγε πολύ καπνό από την εξάτμηση.Μήπως να βγάλω το μικρό διάφραγμα από το muffler?Η μηχανή είναι στη φάση του στρωσίματος....
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από CARAPIS »

Ποδολφε καλημερα...

..., γιααα ριξε μια ματια κι εδω : http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8347


Xρησταρας
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: Σήμερα πήγε καλύτερα.Την ξεκίνησα από 2 στρφές στη μεγάλη βελόνα και την έφτασα 3,5έως 4.Κάποιες φορές σαν να έβηχε και εκείνη την ώρα παρατήρησα πως έσκαγε πολύ καπνό από την εξάτμηση.Μήπως να βγάλω το μικρό διάφραγμα από το muffler?Η μηχανή είναι στη φάση του στρωσίματος....




Πρός το παρόν αφού είμαστε στο στρώσιμο δεν απασχολεί το διάφραγμα. (και εκτός απροόπτου ούτε θα μας απασχολήσει).
Ξεκίνησες απο δύο στροφές .Δηλαδή πόσο ήταν όταν έβγαζες την μπαταρία και έσβηνε.???
Μήπως έιχε έρθει απο το εργοστάσιο με σχεδόν τέρμα κλειστή - (πολύ φτωχό μίγμα σε καύσιμο) και το καύσιμο δεν έφτανε για να κρατήσει σπινθήρα , ή μήπως ήταν πολλές στροφές ανοιχτή - (πολύ πλούσιο μίγμα σε καύσιμο) και το καύσιμο σχεδόν άναβε με το ζόρι ?

Τέλος πάντων τώρα δεν έχει σημασία .Ας ξεκινήσουμε απο την παρούσα κατάσταση.



  • Ξεκίνησες απο 2 στροφές , ΟΚ . Συνήθως ξεκινάμε με δυο - δυό μιση ,όλα καλά.

Εχουμε το βαρελάκι του γκαζιού τέρμα ανοιχτό (full throttle) .
Αρχίζουμε να ανοίγουμε σιγά σιγά την μεγάλη ώστε να δουλεύει όσο πιο μπουκωμένη γίνεται.
Το που ακριβώς συμβαίνει αυτό απο μηχανή σε μηχανή διαφέρει .
Οταν η μηχανή μπουκώνει πράγματι βήχει , και βγάζει και καπνό και φτύνει καύσιμο άκαυστο (δεν προλαβαίνει να καεί αφού υπερτροφοδοτούμε τον κινητήρα με αυτό) καθώς και λάδι που επίσης δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία και βγαίνει φρέσκο και άκαυστο.
- (Οσο πιο πολύ το λάδι στο κάυσιμο τόσο πιο πολύ θα πρέπει να ΧΑΙΡΕΣΑΙ που θα βλέπεις το μοντελάκι να ποτίζει λάδι - Προσωπικά δουλεύω λάδι τουλάχιστον 18 % και δε με νοιάζει καθόλου αν το νίτρο είναι χαμηλό αφού θεωρώ σημαντικότατο το λάδι και την λίπανση και στις δίχρονες και ακόμη περισσότερο στις τετράχρονες .Βέβαια δυστυχώς όταν αποφασίζω να βάλω καύσιμο με 20% λάδι εκεί υποχρεωτικά θα βρώ στην πιάτσα καύσιμο και με υψηλό ποσοστό σε νίτρο .)


  • Άρα απο την περιγραφή καλά είμαστε στις 3,5 με 4 στροφές.


Ο σκοπός είναι με την αυξημένη ροή του καυσίμου και του λαδιού να ψύχεται η μηχανή στην αρχή και να δουλεύει σε χαμηλές θερμοκρασίες .Αν έχεις ένα μικρό θερμομετράκι μπορείς να παρακολουθείς θερμοκρασίες με μέσο όρο στο φούλ μπούκωμα τους 60 C. Η αλλιώς μπορείς να ακουμπάς τον κινητήρα για ένα δύο δευτερόλεπτα χωρίς να βγάζεις κραυγή.
Αν σε βοηθήσει καλύτερα , προσωπικά ανοίγω την βελόνα σιγά σιγά τόσο ώστε ο κινητήρας να βήχει και να είναι στο όριο να σβήσει .Απο το σημείο εκείνο κλείνω την βελόνα 6-7 κλίκ για να βεβαιωθώ ότι θα παραμείνει σε λειτουργία .
Εχω μπουκώσει κινητήρες στο στρώσιμο και στις 3,5 με 4 που γράφεις αλλά και παραπάνω και στις 5 στροφές και στις 6 στροφές.

Αν διαβάσεις στα manual θα δείς να περιγράφεται η κατάσταση , " σαν να δουλεύει ο κινητήρας σαν τετράχρονος." (από τον ήχο του ...γκούχ γκούχ)


  • Καίω το πρώτο τεπόζιτο έτσι . Μπορείς να κάψεις κι άλλο ή κι άλλα αν θές .
  • Η μπορείς να συνεχίσεις με το δεύτερο ντεπόζιτο κλείνοντας λίγο την βελόνα θα αρχίσει ο ήχος σιγά σιγά να ξεφεύγει απο τον ήχο της τετράχρονης (και τα βηξίματα σταδιακά ) και να φέρνει πρός την δίχρονη. Μπορείς ανά ένα λεπτό να επαναφέρεις την βελόνα στο προηγούμενο σημείο για να δουλεύει μπουκωμένα και κρύα και μετά πάλι να την κλείνεις .
  • Με κάθε ντεπόζιτο προχωράς και λιγάκι ακόμα στο κλείσιμο-σφύριγμα μέχρι το κινητηράκι να ακούγεται κλασικό δίχρονο.
  • Προσωπικά και μόνο θα πρότεινα όλα αυτά να κρατήσουν πέντε με έξι ντεπόζιτα και αν είσαι απο τους υπομονετικούς και έχεις όρεξη να κάψεις πολλά ντεπόζιτα κάτω με την μηχανή μπουκωμένη και δροσερή τότε να είσαι σίγουρος ότι το μηχανάκι σου θα σε ανταμοίψει .
  • Θ α πρέπει πρίν την πτήση να βρίσκεσαι κοντά στις δυο στροφές *** ανοιχτός μπορεί να είναι δυο και κάτι , η δυο παρά κάτι , (με την δοκιμή θα δείς πόσο - η μηχανή να δουλεύει στρωτά , συνεχόμενα και χωρίς βηξίματα και ομοίως η απόκριση στο γκάζι να είναι στρωτή απο το min στο max χωρίς να διστάζει ή να σβήνει - δεν ξεχνάμε δοκιμή με το μοντέλο στις 45 μοίρες και στις 90 μοίρες για δοκιμή απόκρισης γκαζιού ) πάντως όχι πολύ λιγότερο απο την μιάμιση στροφή οπού αρχίζουμε εκεί να σφυρίζουμε -να φτωχαίνουμε το μίγμα για να έχουμε γκάζια-πολλές στροφές - πράγμα που θα κάνουμε αφού ο κινητήρας στρώσει με μπόλικες πτήσεις ομαλές και στρωτές χωρίς πολλά και απότομα ανεβοκατεβάσματα τα οποία ή θα φέρνουν πολύ καύσιμο στον κινητήρα (με απότομες επιβραδύνσεις ) ή θα στεγνώνουν τον κινητήρα . (επιταχύνσεις , απότομα ανεβάσματα κλπ).


***
Βοηθάει πολύ ένα στροφόμετρο.
Διαβάζω στο διαδίκτυο για την asp 108 , rpm 2000-17000 , και έλικες 14x8 έως 15x6 .
Ξεκινάμε με την 15 x 6 και προτείνω για την πρώτη πτήση η μεγάλη βελόνα να βρίσκεται εκεί που θα σου δίνει στροφές στο έδαφος όχι πάνω απο 9.500-10.000 .

Από όσα γράφεις λοιπόν μέχρις στιγμής , όλα καλά , γράψε μας για την συνέχεια για να δούμε αν οι ρυθμίσεις πάνε καλά.


Προσωπικά μου έχει τύχει Αsp ,δυο φορές - (όπως την πήρα) με την χαμηλή βελόνα 10 στροφές ξεβίδωτη . Εφαγα μισό Σαββάτο μέχρι να πάει το μυαλό μου εκεί (και αφού πρώτα τις είχα λύσει και ξαναδέσει >:(>:() για να αρχίσω να κλείνω για να βρώ το default σημείο (ή αλλιώς την εργοστασιακή ρύθμιση ) και να πάρει μπρός ο κινητήρας .
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από bladeskiller »

Μία ερώτηση ουσιώδους σημασίας. Το συγκεκριμένο μοτερ είναι με ελατήριο στο πιστόνι ή μήπως είναι ABC? Ρωτάω γιατί αν είναι ABC δηλαδή χωρίς ελατήριο ,τότε (άσχετα από τις οδηγίες που γράφει ο κινέζος ο οποίος δεν θα μπήκε καν στον κόπο να τις γράψει μόνος του αλλά θα τις έχει αντιγράψει και αυτές από κάπου αλλού) το στρώσιμο ΔΕΝ θα πρέπει να γίνει "μπουκωμένα" γιατί το πάνω μέρος του κυλίνδρου θα γίνει "μπουργάνα" και το μοτέρ ,παρόλο ότι θα δουλεύει, δεν πρόκειται ποτέ να αποδώσει σωστά γιατί, μόλις θα ζεσταίνεται και θα πιάνει την κανονική του θερμοκρασία ,το πιστόνι δεν θα εφαρμόζει σωστά στο πάνω μέρος του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να μην εχει σωστή συμπίεση.
Προσέξτε πολύ αυτή τη λεπτομέρεια ,που ισχύει για όλα τα μοτέρ ABC χωρίς ελατήριο από όποιον κατασκευαστή κι αν προέρχονται.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

bladeskiller έγραψε: Μία ερώτηση ουσιώδους σημασίας. Το συγκεκριμένο μοτερ είναι με ελατήριο στο πιστόνι ή μήπως είναι ABC? Ρωτάω γιατί αν είναι ABC δηλαδή χωρίς ελατήριο ,τότε (άσχετα από τις οδηγίες που γράφει ο κινέζος ο οποίος δεν θα μπήκε καν στον κόπο να τις γράψει μόνος του αλλά θα τις έχει αντιγράψει και αυτές από κάπου αλλού) το στρώσιμο ΔΕΝ θα πρέπει να γίνει "μπουκωμένα" γιατί το πάνω μέρος του κυλίνδρου θα γίνει "μπουργάνα" και το μοτέρ ,παρόλο ότι θα δουλεύει, δεν πρόκειται ποτέ να αποδώσει σωστά γιατί, μόλις θα ζεσταίνεται και θα πιάνει την κανονική του θερμοκρασία ,το πιστόνι δεν θα εφαρμόζει σωστά στο πάνω μέρος του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να μην εχει σωστή συμπίεση.
Προσέξτε πολύ αυτή τη λεπτομέρεια ,που ισχύει για όλα τα μοτέρ ABC χωρίς ελατήριο από όποιον κατασκευαστή κι αν προέρχονται.


Η ASP 108A είναι ringed .
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από bladeskiller »

Ναι, ο γνωστός κινέζος την έχει σαν ringed αλλά ρωτάω γιατί ,σε κάποιους καταλόγους μηχανών ASP, που έχει ένδειξη ringed σε αυτές που έχουν ελατήριο στο πιστόνι, η 108 δεν έχει τέτοια ένδειξη.
Πάντως ,σε περίπτωση αμφιβολίας, η εξακρίβωση είναι εύκολη. Αν σε καινούρια μηχανή με βγαλμένο το μπουζί ,οπότε δεν πιάνει συμπίεση ,το πιστόνι βρίσκει αρκετό ζόρι όταν περνέι το άνω νεκρό σημείο ,τότε πρόκειται για ABC.
Και να σημειωθεί με την ευκαιρία ότι, αυτό που φαίνεται στο πιστόνι με βγαλμένη την εξάτμιση σαν ελατήριο ,δεν είναι πάντα ελατήριο. Σε πολλές ABC μηχανές υπάρχει μια λεπτή λωρίδα στο πάνω μέρος του πιστονιού ,που μοιάζει με ελατήριο ,αλλά δεν είναι.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

bladeskiller έγραψε: Ναι, ο γνωστός κινέζος την έχει σαν ringed αλλά ρωτάω γιατί ,σε κάποιους καταλόγους μηχανών ASP, που έχει ένδειξη ringed σε αυτές που έχουν ελατήριο στο πιστόνι, η 108 δεν έχει τέτοια ένδειξη.
Πάντως ,σε περίπτωση αμφιβολίας, η εξακρίβωση είναι εύκολη. Αν σε καινούρια μηχανή με βγαλμένο το μπουζί ,οπότε δεν πιάνει συμπίεση ,το πιστόνι βρίσκει αρκετό ζόρι όταν περνέι το άνω νεκρό σημείο ,τότε πρόκειται για ABC.
Και να σημειωθεί με την ευκαιρία ότι, αυτό που φαίνεται στο πιστόνι με βγαλμένη την εξάτμιση σαν ελατήριο ,δεν είναι πάντα ελατήριο. Σε πολλές ABC μηχανές υπάρχει μια λεπτή λωρίδα στο πάνω μέρος του πιστονιού ,που μοιάζει με ελατήριο ,αλλά δεν είναι.



Κώστα ,θα κοιτάξω τα original manual της ASP ,(το βράδυ άμα τη επιστροφή μου ) και θα γράψω.Εχω μόνο τετράχρονες ASP μέχρι τώρα και καμμία δίχρονη.
Πολύ παλαιότερα είχα δουλέψει άπειρες magnum , επειδή όμως δεν γνωρίζω με ακρίβεια πόσο παλιό είναι το "δόγμα" Asp=Sc=Magnum καλύτερα να μην γράψω εδώ την εμπειρία μου απο τις magnum γιατί μπορεί τα τότε υλικά να μην είχαν καμμία σχέση μα τα τωρινά όσο αφορά την διαστολή-συναρμογή για την επίτευξη της καλύτερης συμπίεσης.

Όταν λές "μπουργάνα" τι εννοείς ...ότι θα διασταλεί ανομοιόμορφα και θα αφήνει κενά στην επαφή με το χιτώνιο...?
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Το ζήτημα με τις Αbc - Ringed , διαφορές ,πλεονεκτήματα μειονεκτήματα είναι παλιό ,ενδιαφέρον ,πολυσηζητημένο _Β_Οκαι να ανοίγαμε ένα thread - (αν υπάρχει και δεν το χω δεί "σφυρίξτε" να μετακομίσουμε ) - να συνεχίζαμε να γράψουμε ότι άλλο έχουμε κατα νού και να τα έχουμε όλα μαζί εκεί .
να μην πετάξουμε και το thread του Ροδόλφου οff :?<<> και γκρινιάξει.>:(




Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Μην φοβάσαο είμαι ανθρωπος της τάξης.Είναι σωστό αυτό που λες....
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Σας ευχαριστώ για τις πολύτιμεσς συμβουλές σας.το στρώσιμο κόπηκε αφού ελάμβανε χώρα ε΄κτός μοντέλου αλλά σε ένα μεγάλο κοντρα πλακέ και φυσικά στην ταράτσα στο εργαστήριο μου.Κόπηκε λόγω θορύβου....
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: Σας ευχαριστώ για τις πολύτιμεσς συμβουλές σας.το στρώσιμο κόπηκε αφού ελάμβανε χώρα ε΄κτός μοντέλου αλλά σε ένα μεγάλο κοντρα πλακέ και φυσικά στην ταράτσα στο εργαστήριο μου.Κόπηκε λόγω θορύβου....




...ωχ πάνε οι γείτονες...:D:D:D
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Η καλή γειτονεία απαιτεί τον σεβασμό,παρόλο που αξυπακούεται ότι δεν ήταν σε ώρες κοινής ησυχίας...
Ροδόλφος Μπάκας
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm

Απάντηση: Εκκινηση μηχανής GLOW....

Δημοσίευση από Ροδόλφος Μπάκας »

Σήμερα έκαψα και το τρ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”