Σελίδα 11 από 14
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 07, 2012 2:37 pm
από HeliWizard
Αντωνη σ'ευχαριστω πολυ ..... μονο σε μπλε και μαυρο βελκρο ειχα τωρα ..... και δεν παραγγειλα αλλο , πιο πολυ ειναι τα μεταφορικα παρα τα βελκρο .... Ωραιο εγινε παντως , δε φαινεται τιποτα με τη ασπρη ταινια που του εβαλα .... Τα 5cm φαρδος στο μπροστινο κομματι ισως ειναι υπερβολη ..... αλλα ασε να ειμαστε σιγουροι καλου κακου .......... ^%^ ^%^ ^%^
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 12:40 pm
από HeliWizard
Ακομα ενα βιντεο απο το ΕΖ2 ............. αυτη τη φορα πιο μεγαλης διαρκειας απο το προηγουμενο , αφου εψησα τον οπερατερ μου οτι μετα θα τον κερασω μπυρακια παγωμενα και λαχταριστα μεζεδακια .......... _P_P _P_P _P_P
Υ.Γ. Σχεδον η μιση διαρκεια του βιντεο ειναι ανεμοπορεια μιας και εχω εντοπισει καποια σημεια που δεν θελει να κατεβει κατω με τιποτα ...... απλα το εφερνα κοντα και χαμηλα για να το πιανει η καμερα ........ στη συγκεκριμενη πτηση πεταξα για περιπου μιση ωρα και οταν το κατεβασα και μετρησα τη μπαταρια (2200mah) , ηταν λιγο κατω απο 4V ανα στοιχειο ......
http://www.youtube.com/watch?v=87-TSHwjQZQ&feature=g-upl
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 10:35 pm
από HeliWizard
Μια πρωτη προσπαθεια με onboard καμερα με το Easystar 2 .....
http://www.youtube.com/watch?v=nvK2IK6KO8I&feature=g-upl
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 27, 2012 12:24 pm
από bf109e
Γεια σας.Γραφω εκ μερους φιλου.Ειναι αναμεσα σε αυτα τα 2 μοντελα.Ξερει καποιος τις διαφορες τους; Επισης εκει που θα πεταει το μοντελο εχει χωματοδρομο η στην καλυτερη αμμο.Θα εχει προβλημα κατα την προσγειωση;Απο τ/χ φορτιστες κτλ εχουν μεσα η θελει εξτρα πραματα;Δεν θελει να δωσει παραπανω λεφτα εκτος της αγορας!!
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 27, 2012 5:43 pm
από HeliWizard
Το Eazystar I μπορει πλεον να το βρει RTF στα 35MHZ ή στα 2,4GHZ με τιμη γυρω στα 100 ευρω αναλογα τι θα διαλεξει ( θα χρειαστει μπαταρια και φορτιστη ) . Το Eazystar II θα το βρει προς το παρον σε μορφη ΚΙΤ , κατι που σημαινει οτι χρειαζεται και ολα τα παρελκομενα για την ολοκληρωση του μοντελου και φυσικα τηλεκατευθυνση , φορτιστη και μπαταρια για να αρχισει τις πτησεις με αυτο ..... Για τις προσγειωσεις δεν υπαρχει ιδιαιτερο προβλημα , αρκει να περασει το μοντελο με νηματοταινια στην κοιλια της ατρακτου που ερχεται σε επαφη με το εδαφος στις προσγειωσεις .....
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=60936
Υ.Γ. Η διαφορα αναμεσα στα δυο μοντελα ειναι οτι το Eazystar I δεν εχει ailerons ενω το ΙΙ τα εχει ετοιμα πανω στα φτερα ...... επισης και καποια αλλα θεματακια στα οποια το ΙΙ ειναι βελτιωμενο ....
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 28, 2012 1:49 pm
από bf109e
Ευχαριστω πολυ.Θα του μεταφερω την απαντηση και βλεπουμε!!
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 08, 2012 1:02 pm
από earthmover
Παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας υπάρχει ένα power set που αποτελείται απο ένα scorpion motor s-2212 1920kv 230w, 30a esc,ubec 5a και μια μπαταρία 2s 5800 LIpo 30c.Εχω και πέντε servo corona cs-928bb. Διαβάζω αυτά που γράφετε για το es2 και έχω μπει στο τριπακι να το αγοράσω σε κιτ μιας και βλέπω ότι είστε πολύ ευχαριστημένοι απο αυτό το αεροπλάνο. Πως τα βλέπετε τα παραπάνω ηλεκτρονικά κάνουν για το easy star2. Ο υπάρχων ελικας που υπάρχει στο κίτ κάνει για αυτόν το συνδυασμό motor μπαταρίας;
Παιδιά βοηθήστε είμαι παντελώς άσχετος με το στήσιμο
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 08, 2012 1:45 pm
από nickboul
Το μοτέρ είναι πολύστροφο και δεν θα μπορέσει να παίζει με folding προπέλα. Επίσης με προβληματίζει ότι είναι μόλις 22mm ενώ η mpx προτείνει 28άρι.
Τα σερβάκια είναι 9γραμμα οπότε είναι οκ.
Το esc λογικά κάνει (ανάλογα το μοτεράκ).
H μπαταρία σου, πέρα του ότι είναι δίσελη, λογικά θα ζυγίζει γύρω στα 280 γραμμάρια ενώ μια 3s-2200 γύρω στα 180γρ.
Πιστεύω πως με μοτέρ-μπαταρία και είσαι κομπλέ.
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 08, 2012 3:06 pm
από HeliWizard
Εγω πιστευω οτι πρεπει να βαλεις ενα μοτερ 2830 απο 1000 μεχρι 1300kv και να το πετας με 3σελη 2200mha . Θα σου βγει ελαφρυτερο στο συνολο του , κατι που ειναι απαραιτητο για το ΕΖ2 . Δεν χρειαζεται τοσο πολυστροφο μοτερ , του δινεις γκαζι για να ανεβει ψηλα και μετα πεταει μονο του χωρις μοτερ με ανεμοπορεια , κατι που αυξανει και τον χρονο πτησης αλλα και την ευχαριστιση αφου οταν το μαθεις θα μπορεις ανετα να πετας 30 λεπτα (και παραπανω) χωρις να αδειαζουν οι μπαταριες σου ....... Εγω με το δικο μου εχω ενα τετοιο set up και με τον τροπο πτησης που σου περιγραφω , πεταω πανω απο μιση ωρα και η μπαταρια μολις που κατεβαινει κατω απο τα 3,95V ανα στοιχειο ......
Ελπιζω να βοηθησα ............
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 08, 2012 3:38 pm
από earthmover
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά ασφαλώς και βοηθάνε. Έλεγα μιας και υπάρχει το μοτέρ μήπως και το χρησιμοποιούσα. Για το ubec τι λέτε είναι απαραίτητο;
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 08, 2012 5:08 pm
από nickboul
earthmover έγραψε: ↑Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά ασφαλώς και βοηθάνε. Έλεγα μιας και υπάρχει το μοτέρ μήπως και το χρησιμοποιούσα. Για το ubec τι λέτε είναι απαραίτητο;
Αν δεν είναι ενσωματωμένο στο esc αναγκαστικά θα βάλεις. Αν είναι είσαι οκ.
Αν ψωνίσεις εξαρχής πάρε με ενσωματωμένο bec.
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 09, 2012 3:50 pm
από earthmover
Με μια πιο προσεκτική ματιά που έριξα στο site της κατασκευάστριας εταιρίας ,αναφέρομαι στο scorpion 2212 1920 kv,το 22mm αφορά την διάμετρο του stator και πιο κάτω εχει outside diameter 27,9 άρα είναι 28αρι. Πιο κάτω έχει ένα πίνακα με διάφορες props και αναλόγως την μπαταρία σου γράφει watt,rpm. Μπορεί κάποιος που καταλαβαίνει τον πίνακα έχοντας υπόψιν και τις απαιτήσεις του es2 να μου υποδείξει την επιλογή που είναι πιο κοντα σε αυτό το μοντέλο;
Παιδιά sorry που σας κούραζω αλλά το μοτερακι είναι αδουλευτο δείχνει και απο αυτά που διαβάζω ότι είναι ποιοτικό αλλά δεν περισσεύουν κιόλας.
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 09, 2012 4:45 pm
από nickboul
6x4 θα είσαι μια χαρά. Με 7χ4 το κάνεις πύραυλο αλλά ανεβάζεις πολύ την κατανάλωση και νομίζω χωρίς λόγο.
Όχι όμως folding prop λόγω στροφών του μοτέρ.
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 09, 2012 5:50 pm
από earthmover
Με 2s η 3s μπαταρία;;;
Απάντηση: EASYSTAR II
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 09, 2012 5:51 pm
από Αντώνης Κριτζάς
με την δισελη θα έχει λιγότερες στροφές οπότε θα κάνει δουλειά με λίγη προσοχή στο γκάζι