Eνα 60αρι, για παράδειγμα.
Η Topflite εχει εκπληκτικά μοντέλα με τέλειες συναρμογές. Βαζεις το σχέδιο κάτω και αρχίζεις να κολλάς.
Ετσι θα αποκτήσεις την εμπειρία που χρειάζεσαι στο "δουλεμα" του ξύλου. Θα δεις ότι ειναι πολύ ευκολο να του δώσεις ότι σχήμα θες.
:p
P 47 Top Flite ΚΙΤ
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
P47 top flight . Κατασκευή belly pan .
Η αποκατάσταση σπασμένης "κοιλιάς" , αφορά p47 ίδιο με αυτό του οποίου την κατασκευή έχει παρουσιάσει ο Γιάννης στο δέυτερο μέρος του thread του. Όχι του κίτ δηλαδή της top flight αλλά του arf .
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=31552&postcount=69
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4430
Θα χρειαστούμε μπάλσα 2 και 5 mm , και πηχάκια 5x5mm για τα spars , που είναι γερά για να προσδώσουν την απαραίτητη αντοχή στον σκελετό και ταυτόγχρονα έχουν την απαραίτητη ευλυγισία ώστε να αποκτήσουν την καμπυλότητα που απαιτείται.
1.Φτιάχνουμε με μπάλσα 2mm την βάση πάνω στο κέντρο του φτερού για να "πατήσει" ο σκελετός και να "δέσει" την κατασκευή . Σκοπός ήταν (στην αρχή) να γίνει αποσπώμενη και την στήριξα με πολύ μικρά βιδάκια. Μετά το τελικό αποτέλεσμα αποφάσισα να τήν κολλήσω μόνιμα (όπερ και εγένετο) και τα βιδάκια βγήκαν.
2. Παίρνουμε με χαρτονάκι το “αποτύπωμα” στην πρόσθια και οπίσθια πλευρά και μεταφέρουμε στην μπάλσα 5mm.
3. Κατασκευή ακολούθως του μεσαίου rib ώστε να τοποθετηθούν προσωρινά - χωρίς να κολληθούν - τα 5 πηχάκια-νομείς επάνω στα τρία ribs , να καμπυλώσουν , και να μας δώσουν το σχήμα της “κοιλιάς” , ώστε να μετρήσουμε ύψος και πλαϊνές αποστάσεις για άλλα τρία ribs.
Ξέθαψα ένα παμπάλαιο "εργαλείο" ξεχασμένο απο κάποια παλιά μαθήματα ηλεκτρο-μηχανολογικού σχεδίου , που είναι ο εύκαμπτος χάρακας , και διευκόλυνε αρκετά στην μέτρηση της καμπυλότητας .
4.Έλαφρύ τριψιματάκι για να αποκτήσουν μια μικρή καμπυλότητα οι ακμές στα δοκαράκια και να πιάσει καλύτερα η κόλλα στο “πέτσωμα”.
Η αποκατάσταση σπασμένης "κοιλιάς" , αφορά p47 ίδιο με αυτό του οποίου την κατασκευή έχει παρουσιάσει ο Γιάννης στο δέυτερο μέρος του thread του. Όχι του κίτ δηλαδή της top flight αλλά του arf .
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=31552&postcount=69
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4430
Θα χρειαστούμε μπάλσα 2 και 5 mm , και πηχάκια 5x5mm για τα spars , που είναι γερά για να προσδώσουν την απαραίτητη αντοχή στον σκελετό και ταυτόγχρονα έχουν την απαραίτητη ευλυγισία ώστε να αποκτήσουν την καμπυλότητα που απαιτείται.
1.Φτιάχνουμε με μπάλσα 2mm την βάση πάνω στο κέντρο του φτερού για να "πατήσει" ο σκελετός και να "δέσει" την κατασκευή . Σκοπός ήταν (στην αρχή) να γίνει αποσπώμενη και την στήριξα με πολύ μικρά βιδάκια. Μετά το τελικό αποτέλεσμα αποφάσισα να τήν κολλήσω μόνιμα (όπερ και εγένετο) και τα βιδάκια βγήκαν.
2. Παίρνουμε με χαρτονάκι το “αποτύπωμα” στην πρόσθια και οπίσθια πλευρά και μεταφέρουμε στην μπάλσα 5mm.
3. Κατασκευή ακολούθως του μεσαίου rib ώστε να τοποθετηθούν προσωρινά - χωρίς να κολληθούν - τα 5 πηχάκια-νομείς επάνω στα τρία ribs , να καμπυλώσουν , και να μας δώσουν το σχήμα της “κοιλιάς” , ώστε να μετρήσουμε ύψος και πλαϊνές αποστάσεις για άλλα τρία ribs.
Ξέθαψα ένα παμπάλαιο "εργαλείο" ξεχασμένο απο κάποια παλιά μαθήματα ηλεκτρο-μηχανολογικού σχεδίου , που είναι ο εύκαμπτος χάρακας , και διευκόλυνε αρκετά στην μέτρηση της καμπυλότητας .
4.Έλαφρύ τριψιματάκι για να αποκτήσουν μια μικρή καμπυλότητα οι ακμές στα δοκαράκια και να πιάσει καλύτερα η κόλλα στο “πέτσωμα”.
- Συνημμένα
-
- DSC_0181 (2).JPG (213.91 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
-
- DSC_0193 (2).JPG (68.87 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
-
- 11111111111111.jpg (44.51 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
-
- 0001 (2).jpg (122.1 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
5. Τα σημάδια για τις τρύπες όπου περνούν οι βίδες στήριξης των φτερών τα παίρνουμε χρησιμοποιώντας το γνωστό διάφανο υλικό που έχουν πολλά κουτιά συσκευασίας . Τοποθετούμε επάνω στο σκελετό όπου εφαρμόζει τέλεια το στερεώνουμε με λίγη ταινιούλα και σημαδεύουμε με απόλυτη ακρίβεια τα δύο σημεία.
6. Πέτσωμα.
Ακολουθεί planking με μπάλσα 2mm , ενώ απο την μέσα μεριά περάστηκε ένα πολύ ελαφρύ χεράκι εποξική 30' για να ενισχυθεί η αντοχή .
7.Ελαφρύ τριψιματάκι , μονοκοτάρισμα και ...τέλος.
6. Πέτσωμα.
Ακολουθεί planking με μπάλσα 2mm , ενώ απο την μέσα μεριά περάστηκε ένα πολύ ελαφρύ χεράκι εποξική 30' για να ενισχυθεί η αντοχή .
7.Ελαφρύ τριψιματάκι , μονοκοτάρισμα και ...τέλος.
- Συνημμένα
-
- 555555555555555.jpg (70.54 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
-
- DSC_0200.JPG (90.1 KiB) Προβλήθηκε 336 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Ωραίο έγινε........πως και δεν πέρασες πανάκι να αντέξει περισσότερο
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Αντώνη το φτερό είχε κι άλλες επισκευούλες , αυτή ήταν η τελευταία , και απ΄την αρχή ήθελα όλο το "πακέτο" να βγεί όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ .Αυτή τη στιγμή είμαστε στα 4,950 kgr - πολύ καλά για το συγκεκριμένο μοντέλο .
Τώρα , ο αρκετά πυκνός σκελετός του belly , μαζί με την εποξική έκαναν τα 2mm "τούμπανο" - (αν προλάβω μέχρι την Κυριακή να τελειώσω τις τελευταίες λεπτομέρειες και ρυθμίσεις θα το φέρω μαζί ) - οπότε θα το δείς απο κοντά.
Τώρα , ο αρκετά πυκνός σκελετός του belly , μαζί με την εποξική έκαναν τα 2mm "τούμπανο" - (αν προλάβω μέχρι την Κυριακή να τελειώσω τις τελευταίες λεπτομέρειες και ρυθμίσεις θα το φέρω μαζί ) - οπότε θα το δείς απο κοντά.