ArgyrisGiannetakis έγραψε: ↑.....Μπα..μπάρια ειμαστε.Δεν ανακαλυψαμε κατι....Υπαρχουν μακράν πολύ καλύτεροι !! και ειδικά με τοσες λιγες συμετοχές.Τι να κρινουμε απο τοσο λιγο ποσοστό.Εχουν περασει καταπληκτικοί πιλοτοι και μαστορες και ειναι κριμα που δεν ασχολουνται πλεον να μαθουμε περισοτερα .Και εμεις τωρα καθομαστε και ξεψειρηζουμε την μαιμου......Ας φτασουμε να εχουμε ενα επιπεδο μεγαλητερων σημετοχων και ας μας απασχολησουν μετα η διάφορες δυσκολίες.....
To εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν συζηταμε για να εισηγηθουμε η να προτυνουμε κατι.Απο που και ωσπού....αλλα για να συζητησουμε εγκυκλοπαιδικα τι αερομοντελο θεωρουμε πτητικα δυσκολο ,η πτητικα δυσκολη μια ασκηση. Ουτε για να πεισουμε τον Παντελη και να του δωσουμε επιχειρηματα πως να μπει δικαιοτερα ενα κριτηριο δυσκολίας η γενικά να μπει κατι , ουτε εγω ουτε ο Γιωργος. Ε λιγακι μας δουλευει χαχαχα!!Οκ.Δηλαδη τωρα ειναι ολοι ευχαριστημενοι παγκοσμίως?Εχουν βρει γενικά κανενα χρυσο δισκοποτυρο επυτυχίας και δικαιοσυνης και τρεχουν χιλιαδες scaleλαδες να παρουν μερος?Μην τρελαθουμε.Το αντιθετο γινεται και το βλεπουμε και παγκοσμια και σαν Ελληνική διασταση.Ας αναρωτηθούν αυτοι που
εχουν που φτιαξει τους κανονες αν υπαρχει προβλημα.Και ειδικά σε αυτην την κατηγορία που δεν ειναι όλα ψυχρά και ακαμτα αλλα μπαινει και ο παραγοντας τεχνη.Τα scale ειναι μια κατηγορία που ειναι και καλλιτέχνική, ανθρωπων που ξερουν και εχουν κατασκευασει και πεταξει και εχουν γνωσεις περισότερες και απο τον καλύτερο κριτη του πλανητη.Το οτι ειναι κριτης κανεις δεν παει να πει οτι γνωριζει τα παντα.Το οτι πανε και παιρνουν μερος δεν ειναι μονο η διακριση ειναι και η ερευνα,η βελτιωση και η συμετοχη.
Συζητησεις γινονται και σε αλλες χωρες για αυτα που συζηταμε και εμεις . Και οτι τα συζηταμε δεν παει να πει οτι απαιτουμε να γινει F3A η scale κατηγορία στο πτητικό κομματι...... και το παραδειγμα της F3A ειναι ατυχες , οι διαφορες των αεροσκαφων μεταξυ των συμμετεχοντων στην F3A ειναι οσο στα αυτοκόλητα ....και εκει παιζεται.χαχαχαχαχαχαΑλλος ο σκοπός!
Στην scale οι διαφορες στο αερομοντελα και στην
πτηση ειναι πολλές....... ειναι τοσες οσοι και οι ανθρωποι που τα φανταστηκαν και τα σχεδιασαν για καθε διαφορετικό λογο ο καθε ενας.Ασχετα αν εχουν κοινα σχεδιαστικά σημεια και ρολους.
Οποτε υπαρχουν οι κατηγορίες η non aerobatic και aerobatic.Και λαμβανεται υποψην η και επιλογη των ασκησεων σε ολη την επιδειξη του καθε μοντελου.Εγω πιστευω οτι τα δυο προγραμματα ασκησεων εχουν διαφορες δυσκολίας.Εχω πεταξει στην acrobatic και εχω αποψη και θεωρω οτι ειναι δυσκολη και με ευκολο και με δυσκολο.Βλεπω τις ασκησεις και θεωρω την non acrobatic πιο ευκολη και με ενα ευκολο και με ενα πιο δυσκολο.Ας βαζανε καποιο Κφακτορ σε καποιες ασκησεις στα aerobatic παραπανω λογο πολιπλοκοτητας.Αυτο πιστευω απο οτι εχω αισθανθει.Κατασκευαστικά τα εχουμε πει.
Ας ασχοληθουμε ομως με το πως να ερθουν νεες σημετοχές και να αναλυσουμε με Ιστορίες εμπειρικές πως βλεπουμε και τι χρειαζεται καθε ασκηση.Μια ωραια ιδεα θα ηταν να γυριζαμε ενα βιντεο με μερικα διαφορετικά αερομοντελα acrobatic kai non acrobatic με ολες τις ασκησεις για να δειξουμε τις διαδικασιες που χρειαζονται στην πτηση αναλυτικά μιλωντας και κατα την πτηση αλλα και μετα σαν ενα ειδος πτητικης παρουσιασης των ασκησεων Guide οδηγός σε βιντεο.Συνεργίο βιντεοσκοπισης υπαρχει και ειναι και ΤΟΠ!!Δεν θα ειναι μαθημα ουτε σεμιναριο , θα ειναι παρουσίαση με οποια δυνατοτητα εχουμε ερασιτεχνικά εμεις.Και σε οποιον αρεσει ας τα δει και ας κρινει αν θελει να προσπαθησει.
Σε γενικές γραμμές τα λες σωστά.
Σε ό,τι αφορά την προσαύξηση βαθμολογίας στα ακροβατικά αεροσκάφη, θα διαφωνήσω. Με αυτό τον τρόπο αποκλείεις ουσιαστικά όλα τα airliners κάθε εποχής, όλα τα βομβαρδιστικά, τα ψεκαστικά, τα πυροσβεστικα και όλα τα μικρά αεροπλάνα γενικής αεροπορίας. Θα μπαίνουν στην πτητική δοκιμασία με μειονέκτημα.
Αυτό που ίσως θα μπορούσα να συζητήσω είναι τον διαχωρισμό της F4C σε F4C aerobatic και F4C non aerobatic. Και πάλι με δυσκολία. Για φαντάσου τότε πόσες συμμετοχές θα είχε η κάθε κατηγορία...Θα γινόταν ποτέ αγώνας; (για να γίνει Πανελλήνιο πρωτάθλημα απαιτούνται 4 συμμετοχές).
Καταλαβαίνω την ανησυχία του Γιώργου για τα βαρειά μοντέλα που είναι και ακροβατικά αλλά δεν μπορώ να δω πως θα λυθεί με τους προτεινόμενους τρόπους.
Επίσης θα επιμείνω ότι οι αγώνες scale είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης-προσομοίωσης. Ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε αναζήτηση "πριμοδότησης" στην πτήση για τα βαρειά ακροβατικά αεροπλάνα. Μπορεί πάντα να επιλέξει κανείς να φτιάξει και να παρουσιάσει κάτι άλλο.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή βίντεο, συμφωνώ απολύτως και θα συμμετάσχω με χαρά σε μια τέτοια προσπάθεια. Φοβάμαι όμως ότι ούτε αυτό θα βοηθήσει στο να δούμε περισσότερες συμμετοχές...