ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Dell Gatto Grande έγραψε: Παντελή πραγματικά δεν έχω κάτι έτοιμο που " αποφεύγω " να παρουσιάσω.
Η πρόταση μου είναι πρόχειρη και έχει ανάγκη να διορθωθεί και να συμπληρωθεί απ όλους σας.

Δεν ξέρω να σου απαντήσω λοιπόν. Μήπως πρέπει να είναι βαθμολογία με K factor ?
Μήπως WingLoading Limit /AKA test "PAP" ^%^ K Factor 1 ?
Και να κάνουμε την απογείωση απο K11 , κ10? (Because TakeOff is optional...But Landing is mandatory :D )





Μήπως το όριο είναι το 8? Και όποια κατασκευή υπερβαίνει το 8 να ανταμείβεται από τον πιο ελαφρύ συναθλητή του αγώνα, στο K factor WingLoading Limit ?

Δηλαδή στην προκειμενη περίπτωση με το παρακάτω παράδειγμα των συμμετοχών , το P-47
θα Βαθμολογηθεί στο WingLoading Limit K1 με 3,625 βαθμούς?


Εάν πιστεύετε ότι δεν είναι χρήσιμο κάτι τέτοιο ή δεν θα συμβάλει στην βιωσιμότητα της F4 ,
τότε δε χρειάζεται να το συζητάμε.. .Ούτος ή άλλος τα δικά μου μοντέλα έχουν μικρό wingloading



Γιώργο, εγώ δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μπει κριτήριο δυσκολίας. Εσύ που το πιστεύεις πρέπει να παρουσιάσεις κάτι σοβαρο, δίκαιο και προπάντων αξιόπιστο.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Mogolos »

Μονο με δοκιμη γινεται παιδιά. Ακομα και με αποτελέσματα παλιών αγώνων, μπορεί να γινει δοκιμαστικά για να δουμε εαν και πώς αλλάζει η καταταξη.
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Όχι. Όταν δύο από τους καλύτερους αεραθλητές στα scale που έχουν προσφέρει τα μέγιστα δεν βρίσκουν σωστή την πρόταση μου , τότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου κανονισμού.

Ο κοινός παρανομαστής όλων μας είναι η βιωσιμότητα αυτών των αγώνων.

(2f)
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

.....Μπα..μπάρια ειμαστε.Δεν ανακαλυψαμε κατι....Υπαρχουν μακράν πολύ καλύτεροι !! και ειδικά με τοσες λιγες συμετοχές.Τι να κρινουμε απο τοσο λιγο ποσοστό.Εχουν περασει καταπληκτικοί πιλοτοι και μαστορες και ειναι κριμα που δεν ασχολουνται πλεον να μαθουμε περισοτερα .Και εμεις τωρα καθομαστε και ξεψειρηζουμε την μαιμου......Ας φτασουμε να εχουμε ενα επιπεδο μεγαλητερων σημετοχων και ας μας απασχολησουν μετα η διάφορες δυσκολίες.....

To εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν συζηταμε για να εισηγηθουμε η να προτυνουμε κατι.Απο που και ωσπού....αλλα για να συζητησουμε εγκυκλοπαιδικα τι αερομοντελο θεωρουμε πτητικα δυσκολο ,η πτητικα δυσκολη μια ασκηση. Ουτε για να πεισουμε τον Παντελη και να του δωσουμε επιχειρηματα πως να μπει δικαιοτερα ενα κριτηριο δυσκολίας η γενικά να μπει κατι , ουτε εγω ουτε ο Γιωργος. Ε λιγακι μας δουλευει χαχαχα!!Οκ.Δηλαδη τωρα ειναι ολοι ευχαριστημενοι παγκοσμίως?Εχουν βρει γενικά κανενα χρυσο δισκοποτυρο επυτυχίας και δικαιοσυνης και τρεχουν χιλιαδες scaleλαδες να παρουν μερος?Μην τρελαθουμε.Το αντιθετο γινεται και το βλεπουμε και παγκοσμια και σαν Ελληνική διασταση.Ας αναρωτηθούν αυτοι που
εχουν που φτιαξει τους κανονες αν υπαρχει προβλημα.Και ειδικά σε αυτην την κατηγορία που δεν ειναι όλα ψυχρά και ακαμτα αλλα μπαινει και ο παραγοντας τεχνη.Τα scale ειναι μια κατηγορία που ειναι και καλλιτέχνική, ανθρωπων που ξερουν και εχουν κατασκευασει και πεταξει και εχουν γνωσεις περισότερες και απο τον καλύτερο κριτη του πλανητη.Το οτι ειναι κριτης κανεις δεν παει να πει οτι γνωριζει τα παντα.Το οτι πανε και παιρνουν μερος δεν ειναι μονο η διακριση ειναι και η ερευνα,η βελτιωση και η συμετοχη.

Συζητησεις γινονται και σε αλλες χωρες για αυτα που συζηταμε και εμεις . Και οτι τα συζηταμε δεν παει να πει οτι απαιτουμε να γινει F3A η scale κατηγορία στο πτητικό κομματι...... και το παραδειγμα της F3A ειναι ατυχες , οι διαφορες των αεροσκαφων μεταξυ των συμμετεχοντων στην F3A ειναι οσο στα αυτοκόλητα ....και εκει παιζεται.χαχαχαχαχαχαΑλλος ο σκοπός!

Στην scale οι διαφορες στο αερομοντελα και στην πτηση ειναι πολλές....... ειναι τοσες οσοι και οι ανθρωποι που τα φανταστηκαν και τα σχεδιασαν για καθε διαφορετικό λογο ο καθε ενας.Ασχετα αν εχουν κοινα σχεδιαστικά σημεια και ρολους.
Οποτε υπαρχουν οι κατηγορίες η non aerobatic και aerobatic.Και λαμβανεται υποψην η και επιλογη των ασκησεων σε ολη την επιδειξη του καθε μοντελου.Εγω πιστευω οτι τα δυο προγραμματα ασκησεων εχουν διαφορες δυσκολίας.Εχω πεταξει στην acrobatic και εχω αποψη και θεωρω οτι ειναι δυσκολη και με ευκολο και με δυσκολο.Βλεπω τις ασκησεις και θεωρω την non acrobatic πιο ευκολη και με ενα ευκολο και με ενα πιο δυσκολο.Ας βαζανε καποιο Κφακτορ σε καποιες ασκησεις στα aerobatic παραπανω λογο πολιπλοκοτητας.Αυτο πιστευω απο οτι εχω αισθανθει.Κατασκευαστικά τα εχουμε πει.

Ας ασχοληθουμε ομως με το πως να ερθουν νεες σημετοχές και να αναλυσουμε με Ιστορίες εμπειρικές πως βλεπουμε και τι χρειαζεται καθε ασκηση.Μια ωραια ιδεα θα ηταν να γυριζαμε ενα βιντεο με μερικα διαφορετικά αερομοντελα acrobatic kai non acrobatic με ολες τις ασκησεις για να δειξουμε τις διαδικασιες που χρειαζονται στην πτηση αναλυτικά μιλωντας και κατα την πτηση αλλα και μετα σαν ενα ειδος πτητικης παρουσιασης των ασκησεων Guide οδηγός σε βιντεο.Συνεργίο βιντεοσκοπισης υπαρχει και ειναι και ΤΟΠ!!Δεν θα ειναι μαθημα ουτε σεμιναριο , θα ειναι παρουσίαση με οποια δυνατοτητα εχουμε ερασιτεχνικά εμεις.Και σε οποιον αρεσει ας τα δει και ας κρινει αν θελει να προσπαθησει.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Dell Gatto Grande έγραψε: Όχι. Όταν δύο από τους καλύτερους αεραθλητές στα scale που έχουν προσφέρει τα μέγιστα δεν βρίσκουν σωστή την πρόταση μου , τότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου κανονισμού.

Ο κοινός παρανομαστής όλων μας είναι η βιωσιμότητα αυτών των αγώνων.

(2f)


Γιώργο, μπορούμε να συζητάμε για ο,τιδήποτε και να εκφέρουμε άποψη. Το ότι δεν συμφωνώ εγώ,δεν είναι λόγος για να μην το συζητάμε.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: .....Μπα..μπάρια ειμαστε.Δεν ανακαλυψαμε κατι....Υπαρχουν μακράν πολύ καλύτεροι !! και ειδικά με τοσες λιγες συμετοχές.Τι να κρινουμε απο τοσο λιγο ποσοστό.Εχουν περασει καταπληκτικοί πιλοτοι και μαστορες και ειναι κριμα που δεν ασχολουνται πλεον να μαθουμε περισοτερα .Και εμεις τωρα καθομαστε και ξεψειρηζουμε την μαιμου......Ας φτασουμε να εχουμε ενα επιπεδο μεγαλητερων σημετοχων και ας μας απασχολησουν μετα η διάφορες δυσκολίες.....

To εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν συζηταμε για να εισηγηθουμε η να προτυνουμε κατι.Απο που και ωσπού....αλλα για να συζητησουμε εγκυκλοπαιδικα τι αερομοντελο θεωρουμε πτητικα δυσκολο ,η πτητικα δυσκολη μια ασκηση. Ουτε για να πεισουμε τον Παντελη και να του δωσουμε επιχειρηματα πως να μπει δικαιοτερα ενα κριτηριο δυσκολίας η γενικά να μπει κατι , ουτε εγω ουτε ο Γιωργος. Ε λιγακι μας δουλευει χαχαχα!!Οκ.Δηλαδη τωρα ειναι ολοι ευχαριστημενοι παγκοσμίως?Εχουν βρει γενικά κανενα χρυσο δισκοποτυρο επυτυχίας και δικαιοσυνης και τρεχουν χιλιαδες scaleλαδες να παρουν μερος?Μην τρελαθουμε.Το αντιθετο γινεται και το βλεπουμε και παγκοσμια και σαν Ελληνική διασταση.Ας αναρωτηθούν αυτοι που
εχουν που φτιαξει τους κανονες αν υπαρχει προβλημα.Και ειδικά σε αυτην την κατηγορία που δεν ειναι όλα ψυχρά και ακαμτα αλλα μπαινει και ο παραγοντας τεχνη.Τα scale ειναι μια κατηγορία που ειναι και καλλιτέχνική, ανθρωπων που ξερουν και εχουν κατασκευασει και πεταξει και εχουν γνωσεις περισότερες και απο τον καλύτερο κριτη του πλανητη.Το οτι ειναι κριτης κανεις δεν παει να πει οτι γνωριζει τα παντα.Το οτι πανε και παιρνουν μερος δεν ειναι μονο η διακριση ειναι και η ερευνα,η βελτιωση και η συμετοχη.

Συζητησεις γινονται και σε αλλες χωρες για αυτα που συζηταμε και εμεις . Και οτι τα συζηταμε δεν παει να πει οτι απαιτουμε να γινει F3A η scale κατηγορία στο πτητικό κομματι...... και το παραδειγμα της F3A ειναι ατυχες , οι διαφορες των αεροσκαφων μεταξυ των συμμετεχοντων στην F3A ειναι οσο στα αυτοκόλητα ....και εκει παιζεται.χαχαχαχαχαχαΑλλος ο σκοπός!

Στην scale οι διαφορες στο αερομοντελα και στην πτηση ειναι πολλές....... ειναι τοσες οσοι και οι ανθρωποι που τα φανταστηκαν και τα σχεδιασαν για καθε διαφορετικό λογο ο καθε ενας.Ασχετα αν εχουν κοινα σχεδιαστικά σημεια και ρολους.
Οποτε υπαρχουν οι κατηγορίες η non aerobatic και aerobatic.Και λαμβανεται υποψην η και επιλογη των ασκησεων σε ολη την επιδειξη του καθε μοντελου.Εγω πιστευω οτι τα δυο προγραμματα ασκησεων εχουν διαφορες δυσκολίας.Εχω πεταξει στην acrobatic και εχω αποψη και θεωρω οτι ειναι δυσκολη και με ευκολο και με δυσκολο.Βλεπω τις ασκησεις και θεωρω την non acrobatic πιο ευκολη και με ενα ευκολο και με ενα πιο δυσκολο.Ας βαζανε καποιο Κφακτορ σε καποιες ασκησεις στα aerobatic παραπανω λογο πολιπλοκοτητας.Αυτο πιστευω απο οτι εχω αισθανθει.Κατασκευαστικά τα εχουμε πει.

Ας ασχοληθουμε ομως με το πως να ερθουν νεες σημετοχές και να αναλυσουμε με Ιστορίες εμπειρικές πως βλεπουμε και τι χρειαζεται καθε ασκηση.Μια ωραια ιδεα θα ηταν να γυριζαμε ενα βιντεο με μερικα διαφορετικά αερομοντελα acrobatic kai non acrobatic με ολες τις ασκησεις για να δειξουμε τις διαδικασιες που χρειαζονται στην πτηση αναλυτικά μιλωντας και κατα την πτηση αλλα και μετα σαν ενα ειδος πτητικης παρουσιασης των ασκησεων Guide οδηγός σε βιντεο.Συνεργίο βιντεοσκοπισης υπαρχει και ειναι και ΤΟΠ!!Δεν θα ειναι μαθημα ουτε σεμιναριο , θα ειναι παρουσίαση με οποια δυνατοτητα εχουμε ερασιτεχνικά εμεις.Και σε οποιον αρεσει ας τα δει και ας κρινει αν θελει να προσπαθησει.


Σε γενικές γραμμές τα λες σωστά.
Σε ό,τι αφορά την προσαύξηση βαθμολογίας στα ακροβατικά αεροσκάφη, θα διαφωνήσω. Με αυτό τον τρόπο αποκλείεις ουσιαστικά όλα τα airliners κάθε εποχής, όλα τα βομβαρδιστικά, τα ψεκαστικά, τα πυροσβεστικα και όλα τα μικρά αεροπλάνα γενικής αεροπορίας. Θα μπαίνουν στην πτητική δοκιμασία με μειονέκτημα.
Αυτό που ίσως θα μπορούσα να συζητήσω είναι τον διαχωρισμό της F4C σε F4C aerobatic και F4C non aerobatic. Και πάλι με δυσκολία. Για φαντάσου τότε πόσες συμμετοχές θα είχε η κάθε κατηγορία...Θα γινόταν ποτέ αγώνας; (για να γίνει Πανελλήνιο πρωτάθλημα απαιτούνται 4 συμμετοχές).
Καταλαβαίνω την ανησυχία του Γιώργου για τα βαρειά μοντέλα που είναι και ακροβατικά αλλά δεν μπορώ να δω πως θα λυθεί με τους προτεινόμενους τρόπους.
Επίσης θα επιμείνω ότι οι αγώνες scale είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης-προσομοίωσης. Ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε αναζήτηση "πριμοδότησης" στην πτήση για τα βαρειά ακροβατικά αεροπλάνα. Μπορεί πάντα να επιλέξει κανείς να φτιάξει και να παρουσιάσει κάτι άλλο.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή βίντεο, συμφωνώ απολύτως και θα συμμετάσχω με χαρά σε μια τέτοια προσπάθεια. Φοβάμαι όμως ότι ούτε αυτό θα βοηθήσει στο να δούμε περισσότερες συμμετοχές...
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Pantelis papageorgiou έγραψε: Σε γενικές γραμμές τα λες σωστά.
Σε ό,τι αφορά την προσαύξηση βαθμολογίας στα ακροβατικά αεροσκάφη, θα διαφωνήσω. Με αυτό τον τρόπο αποκλείεις ουσιαστικά όλα τα airliners κάθε εποχής, όλα τα βομβαρδιστικά, τα ψεκαστικά, τα πυροσβεστικα και όλα τα μικρά αεροπλάνα γενικής αεροπορίας. Θα μπαίνουν στην πτητική δοκιμασία με μειονέκτημα.
Αυτό που ίσως θα μορούσα να συζητήσω είναι τον διαχωρισμό της F4C σε F4C aerobatic και F4C non aerobatic. Και πάλι με δυσκολία. Για φαντάσου τότε πόσες συμμετοχές θα είχε η κάθε κατηγορία...Θα γινόταν ποτέ αγώνας; (για να γίνει Πανελλήνιο πρωτάθλημα απαιτούνται 4 συμμετοχές).
Καταλαβαίνω την ανησυχία του Γιώργου για τα βαρειά μοντέλα που είναι και ακροβατικά αλλά δεν μπορώ να δω πως θα λυθεί με τους προτεινόμενους τρόπους.
Επίσης θα επιμείνω ότι οι αγώνες scale είναι διαγωνισμός αντιγραφής και αναπαράστασης-προσομοίωσης. Ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε αναζήτηση "πριμοδότησης" στην πτήση για τα βαρειά ακροβατικά αεροπλάνα. Μπορεί πάντα να επιλέξει κανείς να φτιάξει και να παρουσιάσει κάτι άλλο.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή βίντεο, συμφωνώ απολύτως και θα συμμετάσχω με χαρά σε μια τέτοια προσπάθεια. Φοβάμαι όμως ότι ούτε αυτό θα βοηθήσει στο να δούμε περισσότερες συμμετοχές...

Μωρε σωστα τα λες Παντελάκο μου!Η διαφορα και η όποια καποια αδηκία ειναι αυτο που λες , να επιλεξει να φτιαξει και να παρουσιασει κατι άλλο.Εκει γινεται λιγο περιορισμενο το θεμα.Σε ""αναγκαζει "" ισως δεν σου αποκλειει,να επιλεξεις να αναπαραστησεις συγκεκριμενα αεροσκάφη και οχι οτι εχει κατασκευαστει.Δηλαδη μια περιορησμένη επιδειξη ,παρασταση ,αναπαρασταση λογο ασκησεων πολιπλοκοτητας!
Τα αιρλαινερς και τα βομβαρδιστικά θυμαμαι πως εχουν καποιο μαρκς παραπανω με τον αριθμό των κιντηρων και κανουν non aerobatic.Οχι όλα βεβαια Πχ το Ρ-38 ειναι μαχητικό και φαντασου ενα κλικ ακομα πιο πολιπλοκοτητα.Τελος παντων .Αμα φτιαξουμε βιντεο θα μας κανεις εκτος της αναλυσης μιας πτησης και τις εντολες και τα σημεια εναρξης και κλπ πτηση και με το mileς και με το παιπερ και με το δικηνητηριο! και μετα επεξηγηση.
Τωρα με τις συμμετοχες ειναι και αλλοι λογοι δυσκολίας και ακυροι και ψυχολογικοι και παρεξηγημενοι και χαζοί και μια δικαιωματικη επιλογη !Νο προβλεμ.Ισως και να αρεσουν και να φανουν τα καλά που εχουν .Γιατι εχουν !! και να μεινουν στο Youtube σαν βιντεοθηκη.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Οργάνωσε σκηνοθέτη-εικονολήπτη και πάμε!!!
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Pantelis papageorgiou έγραψε: .....
Αυτό που ίσως θα μορούσα να συζητήσω είναι τον διαχωρισμό της F4C σε F4C aerobatic και F4C non aerobatic. ...



Εδώ διαφωνώ εγώ.Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού , όσο εύκολα πετάνε τα μη ακροβατικά το μη ακροβατικό πρόγραμμα , έτσι εύκολα πετάνε σωστά ακροβατικά το ακροβατικό.
Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού.




_Β_Ο
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Dell Gatto Grande έγραψε: Εδώ διαφωνώ εγώ.Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού , όσο εύκολα πετάνε τα μη ακροβατικά το μη ακροβατικό πρόγραμμα , έτσι εύκολα πετάνε σωστά ακροβατικά το ακροβατικό.
Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού.




_Β_Ο


Τώρα τα (ξανα)λές σωστά.
ArgyrisGiannetakis
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2017 12:15 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από ArgyrisGiannetakis »

Dell Gatto Grande έγραψε: Εδώ διαφωνώ εγώ.Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού , όσο εύκολα πετάνε τα μη ακροβατικά το μη ακροβατικό πρόγραμμα , έτσι εύκολα πετάνε σωστά ακροβατικά το ακροβατικό.
Δεν υπάρχει λόγος διαχωρισμού.




_Β_Ο


Και εγω την ιδια αποψη εχω !Εξαλου ειναι κατασκευασμένα αναλογα με τον ρόλο τους όλα.Αλλα ας σκεφτουμε τι ρισκαρει η μια κατηγορία και τι η αλλη,Το ενα πεταει για να αναπαραστησει οτι πεταει ,και το αλλο να αναπαρασησει οτι πεταει μεν αλλα και ακροβατει ρισκαροντας.Παντα βεβαια για την ακρίβεια των ασκησεων.Να μανι μανι μια λεξη εννοια που διαχωριζει την δυσκολία.Ακροβατει.Και ολα αυτα για να βαθμολογηθει ιδια στην εκτελεση, γιατί καλειται να κανει αυτό.Τωρα ενα πολυκινητηριο αποκταει περισοτερο ρισκο αν χασει εναν κινητηρα και αποκτησει ενα τεχνικό θεμα που μετατρεπεται σε χειρηστικό.Δεν ειναι ρισκο ασκησης.Ομως οπως ειπαμε τα πολυκινητηρια βαθμολογουνται αν θυμαμαι περισοτερο δεν θυμαμαι ποσο.Παντως τα ξεχωριζουν.Ποσες πιθανοτητες εχει ενα ακροβατικό απο ενα μη ακροβατικό,λογο των ασκησεων να μην γυρισει σπιτι.....χαχαχαχα.Αυτο καλειται ομως να ρισκάρει!
Ειναι και αυτη μια αποψη....βεβαια δικιά μου.
Pantelis papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από Pantelis papageorgiou »

Οι Διεθνείς κανονισμοί FAI των κατηγοριών scale F4C,H υπέστησαν μικρές αλλά ΠΟΛΥ σημαντικές τροποποιήσεις. Θα τις σχολιάσω σε επόμενο post.

Για την ώρα θα ήθελα να κάνω μια δημόσια πρόταση για την τροποποίηση του Ελληνικού κανονισμού, σαν μια ευκαιρία για feedback ώστε να γίνει στη συνέχεια τεκμηριωμένη πρόταση στην ομοσπονδία (κάτι σαν δημόσια διαβούλευση δηλαδή).

Σήμερα οι Ελληνικοί αγώνες scale, περιλαμβάνουν 3 κατηγορίες. Την F4C, την F4H και την F4C GR (ARF). Οι δύο πρώτες διεξάγονται με τους διεθνείς κανονισμούς της FAI, όπως εκέστοτε ισχύουν, για την στατική αξιολόγηση και πτήση, και σε κάθε μία ανακηρύσεται νικητής. Η τρίτη κατηγορία διεξάγεται με εσωτερικό Ελληνικό κανονισμό, οποίος ταυτίζεται με αυτόν της FAI αλλά δεν περιλαμβάνει στατική αξιολόγηση και διεξάγεται μόνο πτητικό διαγωνιστικό μέρος.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ:
-Συγχώνευση όλων των κατηγοριών σε μία (F4GR).
-Περιορισμός βάρους στα 20 ή 25kg.
-Στατική αξιολόγηση για όλους με τις προδιαγραφές της F4C. Εξαιρούνται τα ARF μοντέλα τα οποία θα έχουν την υποχρέωση της προσκόμισης μόνο μίας (1) φωτογραφίας του πρωτοτύπου (ώστε να πιστοποιείται ότι είναι scale).
-Πτήση για όλους σε μια κατηγορία με τους ίδιους κανόνες (F4C).
-Κατάταξη και απονομή επάθλων σε τρία σκέλη: Πτήση, στατική, σύνολο. H κατάταξη στο σύνολο θα γίνεται με κανονικοποίηση στα 1000 και για πτήση και για στατική (50-50 δηλαδή).

Με την παραπάνω τροποποίηση κανονισμού, γίνεται πολύ ανταγωνιστικότερη η πτητική αξιολόγηση καθώς συμμετέχουν περισσότεροι πιλότοι.
Υποβαθμίζεται κάπως η F4H καθώς κρίνεται στατικά με κριτήρια F4C αλλά και η πτήση της πηγαίνει στο 50-50 με την στατική από 100-50. Από την άλλη όμως η F4H , παρότι πολλά υποσχόμενη όταν πρωτοκαθιερώθηκε σαν σκαλοπάτι για την F4C , δεν απέδωσε τα αναμενώμενα. Ουσιαστικά οι συμμετέχοντες στην παλιά F4Η θα διαγωνίζονται με κίνητρο είτε την νίκη, κατ' αρχήν, στο πτητικό, είτε την βελτίωση του μοντέλου στατικά ώστε να κυνηγήσει τη νίκη στο σύνολο ή τη στατική.
Για την F4C δεν αλλάζει κάτι εκτός από τον περιορισμό του βάρους.

Όσον αφορά το κριτήριο για την συμμετοχή σε διεθνείς αγώνες:

-Κάθε διαγωνιζόμενος θα συμπληρώνει τη γνωστή υπεύθυνη δήλωση (είτε ότι είναι κατασκευαστής εξ' ολοκλήρου του μοντέλου (F4C) είτε ότι το έχει τουλάχιστον βάψει (F4H). Έτσι, σύμφωνα με την τελική κατάταξη στο σύνολο (στατική+πτήση), θα μπορεί εύκολα να προκύπτει η σύνθεση της εθνικής ομάδας ανά κατηγορία-F4C, F4H (με την προϋπόθεση του διεθνούς περιορισμού των 15kg).

Νομίζω ότι η τέλεση των αγώνων scale με τον παραπάνω τρόπο, θα τονώσει τον ανταγωνισμό (στην πτήση σίγουρα) και θα δώσει κίνητρο για βελτίωση των υπαρχόντων μοντέλων αλλά και την συμμετοχή καλών μοντέλων που είναι πάνω από 15kg.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί θα απορρίψουν αμέσως την πρόταση αυτή. Είναι όμως ο μόνος (αυτή τη στιγμή τουλάχιστον και με τις παρούσες συνθήκες) τρόπος για την τόνωση του ανταγωνισμού, και μάλιστα εκ των έσω.

Ακούω γνώμες, αντίλογο, προτάσεις.


Με φιλικούς χαιρετισμούς
Παντελής
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Δημοσίευση από engexpert »

ArgyrisGiannetakis έγραψε: .....Μπα..μπάρια ειμαστε.Δεν ανακαλυψαμε κατι....Υπαρχουν μακράν πολύ καλύτεροι !! και ειδικά με τοσες λιγες συμετοχές.Τι να κρινουμε απο τοσο λιγο ποσοστό.Εχουν περασει καταπληκτικοί πιλοτοι και μαστορες και ειναι κριμα που δεν ασχολουνται πλεον να μαθουμε περισοτερα .Και εμεις τωρα καθομαστε και ξεψειρηζουμε την μαιμου......Ας φτασουμε να εχουμε ενα επιπεδο μεγαλητερων σημετοχων και ας μας απασχολησουν μετα η διάφορες δυσκολίες.....

To εχουμε ξεκαθαρισει οτι δεν συζηταμε για να εισηγηθουμε η να προτυνουμε κατι.Απο που και ωσπού....αλλα για να συζητησουμε εγκυκλοπαιδικα τι αερομοντελο θεωρουμε πτητικα δυσκολο ,η πτητικα δυσκολη μια ασκηση. Ουτε για να πεισουμε τον Παντελη και να του δωσουμε επιχειρηματα πως να μπει δικαιοτερα ενα κριτηριο δυσκολίας η γενικά να μπει κατι , ουτε εγω ουτε ο Γιωργος. Ε λιγακι μας δουλευει χαχαχα!!Οκ.Δηλαδη τωρα ειναι ολοι ευχαριστημενοι παγκοσμίως?Εχουν βρει γενικά κανενα χρυσο δισκοποτυρο επυτυχίας και δικαιοσυνης και τρεχουν χιλιαδες scaleλαδες να παρουν μερος?Μην τρελαθουμε.Το αντιθετο γινεται και το βλεπουμε και παγκοσμια και σαν Ελληνική διασταση.Ας αναρωτηθούν αυτοι που
εχουν που φτιαξει τους κανονες αν υπαρχει προβλημα.Και ειδικά σε αυτην την κατηγορία που δεν ειναι όλα ψυχρά και ακαμτα αλλα μπαινει και ο παραγοντας τεχνη.Τα scale ειναι μια κατηγορία που ειναι και καλλιτέχνική, ανθρωπων που ξερουν και εχουν κατασκευασει και πεταξει και εχουν γνωσεις περισότερες και απο τον καλύτερο κριτη του πλανητη.Το οτι ειναι κριτης κανεις δεν παει να πει οτι γνωριζει τα παντα.Το οτι πανε και παιρνουν μερος δεν ειναι μονο η διακριση ειναι και η ερευνα,η βελτιωση και η συμετοχη.

Συζητησεις γινονται και σε αλλες χωρες για αυτα που συζηταμε και εμεις . Και οτι τα συζηταμε δεν παει να πει οτι απαιτουμε να γινει F3A η scale κατηγορία στο πτητικό κομματι...... και το παραδειγμα της F3A ειναι ατυχες , οι διαφορες των αεροσκαφων μεταξυ των συμμετεχοντων στην F3A ειναι οσο στα αυτοκόλητα ....και εκει παιζεται.χαχαχαχαχαχαΑλλος ο σκοπός!

Στην scale οι διαφορες στο αερομοντελα και στην πτηση ειναι πολλές....... ειναι τοσες οσοι και οι ανθρωποι που τα φανταστηκαν και τα σχεδιασαν για καθε διαφορετικό λογο ο καθε ενας.Ασχετα αν εχουν κοινα σχεδιαστικά σημεια και ρολους.
Οποτε υπαρχουν οι κατηγορίες η non aerobatic και aerobatic.Και λαμβανεται υποψην η και επιλογη των ασκησεων σε ολη την επιδειξη του καθε μοντελου.Εγω πιστευω οτι τα δυο προγραμματα ασκησεων εχουν διαφορες δυσκολίας.Εχω πεταξει στην acrobatic και εχω αποψη και θεωρω οτι ειναι δυσκολη και με ευκολο και με δυσκολο.Βλεπω τις ασκησεις και θεωρω την non acrobatic πιο ευκολη και με ενα ευκολο και με ενα πιο δυσκολο.Ας βαζανε καποιο Κφακτορ σε καποιες ασκησεις στα aerobatic παραπανω λογο πολιπλοκοτητας.Αυτο πιστευω απο οτι εχω αισθανθει.Κατασκευαστικά τα εχουμε πει.

Ας ασχοληθουμε ομως με το πως να ερθουν νεες σημετοχές και να αναλυσουμε με Ιστορίες εμπειρικές πως βλεπουμε και τι χρειαζεται καθε ασκηση.Μια ωραια ιδεα θα ηταν να γυριζαμε ενα βιντεο με μερικα διαφορετικά αερομοντελα acrobatic kai non acrobatic με ολες τις ασκησεις για να δειξουμε τις διαδικασιες που χρειαζονται στην πτηση αναλυτικά μιλωντας και κατα την πτηση αλλα και μετα σαν ενα ειδος πτητικης παρουσιασης των ασκησεων Guide οδηγός σε βιντεο.Συνεργίο βιντεοσκοπισης υπαρχει και ειναι και ΤΟΠ!!Δεν θα ειναι μαθημα ουτε σεμιναριο , θα ειναι παρουσίαση με οποια δυνατοτητα εχουμε ερασιτεχνικά εμεις.Και σε οποιον αρεσει ας τα δει και ας κρινει αν θελει να προσπαθησει.

....................
+1
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγώνες & Αποτελέσματα”