Σελίδα 13 από 14

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 06, 2011 11:34 pm
από thanasakos
Να και το εσωτερικό του fuse προτού κολληθούν τα δυο κομμάτια.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 06, 2011 11:57 pm
από orck
thanasakos έγραψε: Να και το εσωτερικό του fuse προτού κολληθούν τα δυο κομμάτια.



Μια φιλικη συμβουλη. ΟΧΙ o ελεκτης ταχυτητας (ESC) μεσα στο κλειστο κοματι της ατρακτου. Εαν συμβει κατι πως θα εχεις προσβαση; Κανε μακρυτερα τα καλωδια σου και βαλε τον ελεκτη στον μεγαλο χωρο στην μυτη που μπορεις να βαλεις χερι αργοτερα.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 07, 2011 11:11 am
από Αντώνης Κριτζάς
..........ετσι ακριβώς το esc θα είναι προσβάσιμο θα αερίζεται καλύτερα και θα προσφαίρει με το βάρος του καλύτερα μπροστά
Ακόμη το μοτερ πρέπει να μπεί ποιο μέσα
Tέλος η οπή πίσω απο το μοτερ να γίνει μεγαλύτερη για καλύτερο αερισμό

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 9:46 pm
από thanasakos
Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.

Σε επίπεδο πτήσεις μου φάνηκε σχετικά αδιάφορο. Φεύγει κάθετα με χίλια και με το που γίνεται κουκίδα στον ουρανό πλανάρει σβηστό κανα 10 λεπτο. Κάνει άνετα loop και με λίγο throttle κάνει και χαμηλά περάσματα. Με μια μπαταρία πιστεύω βγάζω 45 λεπτά πτήσης... Πάντως στην προσγείωση έρχεται αρκετά γρήγορα εκτός και να το κατεβάσεις με συνεχείς κύκλους.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 10:24 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το μοντέλο με το setup της multiplex ανεμοπορεί πολύ περισότερο και έρχεται αρκετά αργά στην προσγείωση Ολά τα υπόλοιπα είναι αποτέλεσμα της αυξησης του βάρους

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 10:33 pm
από Αλεξης
thanasakos έγραψε: Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.

Σε επίπεδο πτήσεις μου φάνηκε σχετικά αδιάφορο. Φεύγει κάθετα με χίλια και με το που γίνεται κουκίδα στον ουρανό πλανάρει σβηστό κανα 10 λεπτο. Κάνει άνετα loop και με λίγο throttle κάνει και χαμηλά περάσματα. Με μια μπαταρία πιστεύω βγάζω 45 λεπτά πτήσης... Πάντως στην προσγείωση έρχεται αρκετά γρήγορα εκτός και να το κατεβάσεις με συνεχείς κύκλους.

Ποιο μοτερ χρησιμοποιησες και ποιο esc;
Η μπαταρια τι μαρκα ειναι και ποσα c;

Υ.Γ. Καλες πτησεις.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 15, 2011 10:40 pm
από thanasakos
Μοτερ Turnigy 2835 2200kv inrunner
ESC Turnigy Plush 30A
Μπαταρίες Turnigy 2200mAh 3S 20C
Προπέλα TGS Sport 6x4E

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 8:08 am
από nickboul
thanasakos έγραψε: Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.


Δλδ την βάζεις τέρμα μπροστά και προσθέτεις και βάρος; Εγώ την βάζω αρκετά πιο πίσω.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 2:46 pm
από orck
Που το ζυγιζετε απο το χειλος προσβολης; Εκει που λεει ο κατασκευαστης;
Κανω την ερωτηση γιατι μου εδειξαν διαφορετικο σημειο απο του κατασκευαστη.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 3:24 pm
από nickboul
Εγώ ακολουθώ αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Αν θυμάμαι καλά 5mm πίσω από τον σωλήνα που ενώνουν τα φτερά.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 3:49 pm
από orck
Οκ ευχαριστω πολυ. Δηλαδη αυτο.

Εικόνα

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 4:02 pm
από nickboul
Ναι ακριβώς αυτό.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 10:06 pm
από thanasakos
Κι εγώ εκεί που λέει ο κατασκευαστής το ζυγίζω.
Μάλλον θα φταίει ότι κόλλησα το μοτέρ γύρω στα 2 εκατοστά πιο έξω (όπως φαίνεται στη φωτογραφία σε προηγούμενη σελίδα) ώστε να μην ακουμπάει η έλικα κάτω, όπως επείσης και το rudder απο balsa.
Μόλις γύρισα απο πτήση, όσο πάει και το συμπαθώ περισσότερο... Συγχωράει τα πάντα!
Δοκίμασα να το ανεβάσω τέρμα ψηλά και να κάνω κάθετη βουτιά με γκάζι. οϋτε που κατάλαβε τίποτα.

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 16, 2011 10:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Στην πορεία να βάλεις βέργες στα φτερά αν είναι να κάνεις τέτοια
Όσο περνά ο καιρός η συνοχή του ΕLAPOR χαλαρώνει και έτσι δεν αποκλείεται να κόψεις φτερό

Απάντηση: Easy Star - Multiplex

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 19, 2011 12:05 am
από Αντώνης Κριτζάς
άλλο ένα easy star κατασκευασμένο περισότερο για ανεμοπτερική πτήση για τον φίλο μου τον Σωτήρη (pansot)
έτσι το μοτέρ της multiplex είναι υπέρ αρκετό μόνο για ώρα ανάγκης και καμια πτήση στην πεδιάδα

με βέργες στα φτερά για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του δυναμικού


και στο stabilizer (ένα σημείο που πάσχει απο την μεταφορά η και ατσαλες βουνίσιες προσγειώσεις)


επέκταση του ruder μέχρι πάνω για να είναι ποιο λειτουργικό έως ότου πάρει ο Σωτήρης απόφάσεις για το αν θα μπουν aileron (μάλλον)


ένα μικρό Π απο ατσαλόσυρμα καρφωμένο και κολλημένο κρατά την ντίζα σταθερή