Σελίδα 15 από 30

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 21, 2015 5:28 pm
από ankon
Δημήτρη ,δεν έχει σημασία αν προσπαθείς να αντιγράψεις ιδέες απο κατασκευές συναδέλφων,σημασία έχει η προσπάθεια που κάνεις να πάρουσιάσεις ένα μοντέλο με μεγάλο βαθμό λεπτομέρειας . Μου αρέσει η δουλειά σου.

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 21, 2015 8:17 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ευχαριστώ Άγγελε!!!
Νά και κάτι που έπρεπε να αντιγράψω και από σένα!Στην άτρακτο δέν έδωσα αρκετή σημασία στο glassing ούτε χρησιμοποίησα Peel ply,οπότε το τελικό αποτέλεσμα θέλει αρκετό τρίψιμο και αστάρωμα!!!
Οπότε μέχρι να έρθει το φτερό, κομμάτι κομμάτι τρίβω -ασταρώνω-τρίβω-ασταρώνω.......!!!!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 22, 2015 8:01 am
από Mogolos
Βαλε σουλφασερ Δημήτρη. Το ριχνεις με χαμηλή πίεση και κλείνει όλες τις ατέλειες. Επίσεις δεν σε νοιάζει εαν τρέξει. Τρίβετε εύκολα.

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 22, 2015 4:01 pm
από Δημήτρης Άρτα
Γιάννη δίκιο έχεις ,αλλά.......!!!
Λόγω δουλειάς και μετακομίσεων δεν υπάρχει περίπτωση να αποκτήσω δικό μου εργαστήριο και ταυτόχρονα κομφλέρ και πιστόλι βαφής!(μέχρι να πάρω σύνταξη.....και πάλι βλέπουμε!!!)
Οπότε όλη τη δουλειά την κάνω με καλυπτικά αστάρια σε μορφή σπρέυ από είδη φανοποιείας!Έχω καταλήξει σε 2 αστάρια!Το STARFLASH της STANDOX(7-8 ευρώ τα 500ml) που καλύπτει ικανοποιητικά και το χρησιμοποιώ για γεμίσματα και panel lines,τρίβεται εύκολα και δεν προσθέτει και αρκετό βάρος!!Υπάρχει και το σπρέυ της BODY αλλά είναι λίγο πιό φθηνότερο το παραπάνω!Βέβαια με ένα σουλφασέρ θα τελείωνα μια και έξω,αλλά τι να κάνουμε!!Τρίβω λίγο παραπάνω....!!Σαν δεύτερο και αφού έχω τελειώσει με γραμμές πριτσίνια και λοιπές βελτιώσεις περνάω ένα ελαφρύ χέρι με το Primer της MOTIP(5-6 ευρώ τα 500ml) το οποίο καλύπτει πολύ ελάχιστα σβήνει μικρολεπτομέρειες και αφήνει μια ωραία στιλπνή επιφάνεια έτοιμη για βάψιμο!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2015 9:54 am
από Δημήτρης Άρτα
Πρόχειρη τοποθέτηση.....και δοκιμές!!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2015 9:59 am
από Δημήτρης Άρτα
Προετοιμασία για το πρώτο αστάρι που θα μας δείξει τις ατέλειες και που χρειάζονται διορθώσεις!!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2015 10:05 am
από Δημήτρης Άρτα
Servo -ντίζες - καλώδια και ότι δεν θέλουμε να ασταρωθεί εχουν καλυφθεί με χαρτοταινία και εφημερίδες!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 07, 2015 7:30 pm
από Δημήτρης Άρτα
Το πρώτο αστάρωμα έπεσε όπως και το στοκάρισμα για τις ατέλειες που εμφανίστηκαν!!!Σε γενικές γραμμές πάντως γλυτώσαμε τον πολύ στόκο.....!!
Ξανά τρίψιμο, ξανά αστάρωμα, ξανά τρίψιμο, και άς ελπίσουμε να το πετύχουμε!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 07, 2015 7:35 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και τώρα τα δύσκολα!Θα χρειαστεί να ανοίξω μια θυρίδα προσιτότητας για τους διακόπτες ,τα καλώδια των μπαταριών και τον βαλβίδων πλήρωσης καυσίμου.....!
Κάτι τέτοιο.....

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 07, 2015 7:42 pm
από Δημήτρης Άρτα
Σκέφτομαι και γώ να το κάνω στο παραπάνω σημείο όπου υπάρχει και η ανάγλυφη πλάκα θωράκισης για το ψυγείο λαδιού!!
Το θέμα είναι πώς να το κάνω ή που αλλού μπορώ να το κάνω γιατί δεν είναι και εύκολη για μένα αυτή η κατασκευή!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 08, 2015 9:04 am
από Mogolos
To κυριο θεμα είναι να έχεις ευκολη προσβαση από το εσωτερικό στο σημειο που θα το κάνεις.
Το πώς θα το κάνεις είναι εύκολο και υπάρχουν αρκετοί τρόποι, ανάλογα με τον τρόπο που θες να ανοιγει (μετεσες απλός στην μια πλευρά και μαγνήτης στην άλλη, μεντεσες διαφορικής κίνησης και μαγνήτης ή ελατήριο επαναφοράς κλπ κλπ)
Το βασικότερο ειναι το κόψιμο. Εγώ βάζω ταινία στο σημείο κοπής ώστε να μην ξεφτίσει τίποτα.

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2015 8:22 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ευχαριστώ Γιάννη!
Τώρα έχει τρίψιμο-τρίψιμο-τρίψιμο - αστάρωμα!

Μετά το πρώτο αστάρωμα έγινε και το πρώτο καλό τρίψιμο!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2015 8:29 pm
από Δημήτρης Άρτα
Σχεδόν έφυγε το περισσότερο από το πρώτο χέρι ασταριού!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2015 8:34 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και ένα ελαφρύ αστάρωμα για να αναδειχθούν και οι τελευταίες μικροατέλειες και μετά τρίψιμο πάλι και αρχίζουμε τις scale λεπτομέρειες(panel lines ,πριτσίνια κτλπ....)!
Νομίζω είναι ικανοποιητικό το πρώτο αποτέλεσμα!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2015 11:43 am
από Δημήτρης Άρτα
Το ξανασκέφτηκα για την θυρίδα προσιτότητας για τους διακόπτες....!!
Υπάρχει μια θυρίδα στο κάτω μέρος του ρύγχους όπου κρύβεται από το μηχανισμό άφεσης την κοιλιακής βόμβας 1000lb.
Mπορεί εκεί να γίνει πιό εύκολα η κατασκευή!!