Σελίδα 15 από 18
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 11, 2012 12:24 pm
από HeliWizard
thanasis1 έγραψε: ↑Μήπως το servo σου έχει πρόβλημα?
Τι να σου πω ...... τωρα που κανω δοκιμες δουλευει μια χαρα ...... εχω spare servo οποτε αλλαζω και ενα σερβακι , αυτο ειναι ευκολο ......
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 11, 2012 12:27 pm
από nasa
...πιθανά προβλήματα...:
- ...μπαταρία δεν είναι καλά στερεωμένη κ' κουνιέται...
- ...χαλασμένο servo...
- ...κάπου μπερδεύεται το καλώδιο του servo, η, εμποδίζεται η ντίζα κατά την κίνηση του servo-arm οπότε δεν κινείται ελεύθερα...
- ...βλαμμένος δέκτης...
- ...έλεγξε επαφές κ' αν κάθεται καλά η φίσα (aileron servo) στον δέκτη...
- ...έλεγξε horns/ντίζες κλπ...
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 11, 2012 12:30 pm
από HeliWizard
Νικο ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες !!!!!! θα τα τσεκαρω ολα ξανα . Για δεκτη , εριξα μια ματια και δεν βρηκα πουθενα , δεν εχει κανενας τωρα .... αλλα εχω και την αλλη τ/κ οποτε θα βαλω εναν απο αυτη για να δοκιμασω .....
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 11, 2012 1:12 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Παρατήρησες αν εκείνη την στιγμή που στα έκανε αυτά αν τρέμανε τα σέρβο;
Αν όχι πάλι συζητάμε για κάποια διακοπή απότομη.
Ξέρεις κάνε το εξής προσπάθησε να αλλάξεις και το σπιντ κοντρόλ μην
και έχει πρόβλημα.
Αλλά πριν το κάνεις αυτό τσέκαρε απελεθερώνοντας τις ντίζες από τα σέρβο
για να δεις αν κινούνται με σχετική ευκολία, αν όχι τότε πιάσε τα σέρβο με το χέρι όταν δεν είναι υπό τροφοδοσία και σιγά-σιγά στρίψε την λαγουδέρα τους
από το ένα τέλος στο άλλο να δεις μην και λείπει ή έχει σπάσει κανένα γραναζάκι και σου γίνετε βραχυκύκλωμα ή στακάρει πουθενά.
+(*)+(*)+(*)
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 11, 2012 1:26 pm
από HeliWizard
Μαριε σ'ευαριστω πολυ για τις συμβουλες σου ..... τα εχω τσεκαρει ολα ξανα και ξανα , ακομα και τωρα που γραφω την εχω και δουλευει και κουναω συνεχεια τα στικ , ολα δουλευουν αψογα ...... το speed control που μου λες , ειναι ολοκαινουργιο , αντε να εχει παιξει 5 μπαταριες ..... βεβαια αυτο δε λεει κατι ..... το προηγουμενο που ειχα βαλει , με 1,5 μπαταρια εβγαλε προβλημα ..... πηρα τηλεφωνο στο καταστημα που το ειχα παρει και τους το ειπα , μου ειπαν να τους το στειλω για ελεγχο , το εστειλα και μου το αλλαξανε με καινουργιο γιατι οντως ειχε προβλημα .... αυτο φοραω τωρα , το καινουργιο που μου στειλανε ......
Παντως τωρα ολα δουλευουνε μια χαρα ...... αρχιζω να πιστευω αυτο που γραφει ο Νικος (nasa) πιο πανω ..... μαλλον καποιο καλωδιο μπλεχτηκε στο σερβο και τα εκανε ολα αυτα ..... Θα κανω και το range check που μου ειπες και θα δουμε .....
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 10:09 am
από pkoukoun
καλημέρα σας....
Σημαντική μέρα για μένα σήμερα μιας ξεκίνησα να φτιάξω την Wilga μου!Θα ήθελα να με βοηθήσετε στον τρόπο τοποθέτησης των σέρβο όμως (είναι το πρώτο α/π που φτιάχνω και νέος στον αερομοντελισμό)!!
Αν υπάρχει κάποιο site με πληροφορίες-εικόνες θα ήταν ιδανικό _Β_Ο!!
Ευχαριστώ
Παύλος
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 11:07 am
από Αντώνης Κριτζάς
καλή αρχή Παύλο
Το μοντέλο είναι πολύ εύκολο κατασκευαστικά
Κόλλα να βάλεις εποξική 10λεπτη και όχι την κόλλα που έχει μέσα το κιτ (αν την έχει ακόμη) Φωτογραφίες ζήτα και θα σου βάλουν τα παιδιά που το έχουν
Τα σέρβο να τα τυλίξεις με ταινία χάρτου και μετά να τα κολλήσεις Θα είναι πολύ εύκολο να τα αντικαταστήσεις αν χρειαστεί απλά κόβοντας την ταινία με το ξυράφι
Διάβασε το θέμα.....όλο και κάτι θα δεις
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 1:32 pm
από HeliWizard
Παυλο καλη αρχη ..... Για οτι χρειαστεις να μας ρωτησεις ...... και αν για κατι δεν εισαι σιγουρος να μην το κανεις ...... ενημερωσε μας και θα σε βοηθησουμε ή λεκτικα ή με φωτογραφιες ...... οπως σου γραφει και ο Αντωνης , διαβασε εδω στο θεμα και θα βρεις πολλες απαντησεις και λυσεις σε προβληματα που ισως εχεις κατα τη διαρκεια της κατασκευης σου .....
Και για μενα η Βιλγκα ηταν το πρωτο α/π που εφτιαξα ...... ειναι αρκετα ευκολο στην κατασκευη , απλως θελει προσοχη και ενισχυση σε καποια σημεια , οπως γραφει πιο πανω ο Μαριος και εγω ...... ΓΙΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ...... +(*)
Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι πολυ ευκολο πτητικα και θα το ευχαριστηθεις στα σιγουρα , οπως εγω , αλλα και ο Μαριος ο οποιος ειναι παλιος μοντελιστης και το πεταει ακομα .....
Προχωρα για να μεγαλωσει ο στολος απο Βιλκες .......... ^%^ ^%^ ^%^
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 2:07 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Καλήμερα και από εμένα.
Αυτό που θα σου δώσω σαν συμβουλή είναι τα εξής.
Ολα τα μέρη που είναι προτοποθετημένα θα πρέπει να ξανακολληθούν
με εποξική και ιδιαίτερα η βάση της μηχανής (μοτερ). Τα φτερά (εκεί θα βάλεις κόλλα μέσα και στο πλαστικό που ενώνει τα φτερά όσο και στα προφίλ τους) και θα πάρεις και μονωτική αν είναι δυνατόν άσπρη που θα την περάσεις δυό τρείς φορές γύπω-γύρω από την ένωση των φτερών. Θα ξεκολλήσεις
και θα ξανακολλήσεις τα πλαστικά που "φυτεύουνται τα φτερά στην άτρακτο
με εποξική αυτή την φορά. Επίσης σου προτείνω για μεγαλύτερη σταθερότητα (το λέω αυτό γιατί τα φτερά λαστιχάρουν αρκετά) θα βάλεις αφού πάρεις μια
καρμπονένια βέργα λίγο μεγαλύτερη από αυτή που έχει στα φτερά 30-40 cm
που θα την φυτέψεις στην μέση του φτερού με μπόλικη εποξική και από πάνω
θα την περάσεις με πλατειά ταινία σαν του σελοτέϊπ. Στα σέρβο των αίλερονς
θα έχεις κάποιο πρόβλημα με τις ντίζες που ακουμπούν στην άτρακτο γιατί
δεν έχουν υπολογιστεί καλά ίδιαίτερα αν βάλεις δύο σέρβο αντί για ένα που
θα το φτιάξεις πολύ εύκολα με μιά καλή και κοφτερή φαλτσέτα.
Εγώ συγκεκριμένα έχω βάλει αφού δημιούργησα μια θήκη σαν αυτή που έχει
ακριβώς δίπλα από την άλλη στο άλλο φτερό ώστε να μπορώ να τα χρησιμοποιώ
και σαν φλάπς.
Το οριζόντιο σταθερό (ελεβάϊτορ) δεν θα το βιδώσεις μόνο αλλά θα το κολλησεις και αυτό με εποξική γιατί εμένα προσωπικά με φοβήσαν μόνο οι
βίδες.
Το κάθετο θα το κολλήσεις και αυτό με μπόλικη εποξική.
Τώρα πριν το κάνεις αυτό καλό είναι για να διευκολύνεις τις κινήσεις στα
σέρβο ώστε να στρίβουν τα πηδάλια πιό εύκολα να φαλτσετάρεις τα μέροι που
είναι ενωμένα τα σταθερά μέρη με τα κινητά και να αφήσεις τα σημεία που
είναι πιό χοντρά να κάνουν τους μεντεσέδες και να πάιξεις με το χέρι τα
πηδάλια ώστε να χαλαρώσουν αρκετά.
Επίσης καλό θα είναι στα ντιζάκια να βάλεις ενισχυτικό ξυλάκι γιατί έχει
παρατηρηθεί σε ορισμένους φίλους, λαστιχάρισμα τους. Καλό είναι να δεις
στο θέμα αυτό τι κάνανε για να πάρεις μιά ιδέα πως θα το κάνεις.
Α ξέχασα να σου πω ότι εγώ έβαλα μιά παραπανήσια ροδέλα εκέι που υπάρχουν
οι βίδες που βιδώνει και η τελική βασούλα του μοτέρ για περισσότερο ντάουν θράστ.
Τώρα όσον αφορά τις λαγουδέρες που είναι πρό τοποθετήμενες καλά είναι
να τις ξεβιδώσεις όλες και να βάλεις εποξική και μετά να τις ξαναβιδώσεις.
Οσον αφορά τα Υ με το πιν που μπαίνουν στις λαγουδέρες καλό επίσεις είναι
και είναι μοντελιστική ασφαλιστική δικλείδα να κόψεις μικρά κομματάκια από
σωλήνα σιλικόνης που χρησιμοποιείται για τα μοντέλα με μηχανή νίτρο και να τα βάλεις σαν ασφάλειες ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να ξεασφαλιστούν και να βγουν.
Για την πίσω ρόδα δεν έκανα τίποτα ιδιαίτερο παρά να την βάλω στην σχισμή
με εποξική.
Ενα ιδιαίτερο θέμα που προέκυψε τόσο στους τροχούς όσο και στους πλωτήρες
είναι ότι και οι μεν και οι δε (περισσότερο στις ρόδες) λαστιχάρουν αρκετά.
Η πιό εύκολη λύση αυτού του προβλήματος είναι να πάρεις από τα είδη ψαρέματος ψιλή μεταλλική μισινέζα και να την περάσεις στα άκρα των τροχών ή πίσω-μπρος στους πλωτήρες που θα τα ασφαλίσεις με κάτι αντίστοιχο που θα σου δώσουν από τα είδη ψαρέματος (Εμένα μου έδωσαν κάτι μικρά μεταλλικά μακαρόνια που είναι κούφια και μήκους μικρότερο από το μισό μεγέθους νυχιού που όταν την περάσεις την μισινέζα κάνωντας θηλιά τότε με μια πένσα τα πατάς και ασφαλίζουν).
Τέλος για το σπίνερ που δίνει μέσα το κιτ θα πρέπει να σκάψεις τις υποδοχές
με φαλτσέτα για να μπορέσει να καθήσει κανονικά.
Ευχομαι να σε βοήθησα και διαβάζωντας όλο το θέμα αυτό να έχεις φτιάξει
ένα μοντέλο χωρίς κατασκευαστικά προβλήματα και καλός ήρθες στο χώρο
μας και καλοπέταχτος.
Υ.Γ. Καλό είναι να μην ξεκινήσεις με πλωτήρες διότι είναι πιό δύσκολο από ότι φαίνετε. Μαθε το να το πετάς και μετά προσπάθησε αφου θα είσαι σίγουρος στα χέρια και δεν θα έχεις άνγχος. Καλό είναι να δεις και τις πτήσεις μου στο ανάλογο θέμα βίντεο με τις πτήσεις που έχω κάνει για να
καταλάβεις που τα εξηγώ. Παρόλο που έχω 25 πτήσιμα χρόνια σε αυτό το
χόμπυ στην αρχή την πάτησα και είδα τα ψάρια ανάποδα και στο λέω αυτό για να σου αποδείξω ότι ακόμα και αν νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα δυστυχώς σε αυτό το χόμπυ μαθαίνεις συνέχεια. Είναι και ό λόγος για τον οποίο έγινε
αυτό το φόρουμ για να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο ιδιαίτερα σε εποχές
δεν τρέχουν αδρά όπως πριν και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για λάθη.
Λοιπόν Καλές πτήσεις ξανά με βίντεο και φωτογραφίες που ελπίζουμε πως θα δούμε από σένα σύντομα και ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ.
Μάριος Παπαδόπουλος
+(*)+(*)+(*)
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 2:11 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
εδώ για να βοηθήσω θα δεις και τα σχετικά βίντεο
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8921
+(*)+(*)+(*)
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 10:27 pm
από pkoukoun
Γεια σας και παλι....λοιπον...
1)εχω κολλησει τα φτερα με εποξικη κολλα αλλα βεργα παρολο που εχω δεν εβαλα γιατι εχει στα φτερα....σιγουρα να βαλω και την δικη μου??(κοψιμο με φαλτσετα και τοποθετηση?)
2) κολλησα και το καθετο πισω και το οριζόντιο σταθερο...βεβαια δεν εχω βαλει ακομη σερβος...
θα μπορουσα να εχω φωτογραφιες σωστης τοποθετησης ολων των σερβο μην κανω καμια ( `M` ) .........πατατα?θα ηθελα επισης και μια με το μοτερ για να δω την τοποθετηση και αυτου!!
Παιδια σας ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια σας!
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 10:56 pm
από HeliWizard
Παυλο , στα φτερα να βαλεις και τη δευτερη καρμονοντιζα , ειναι απαραιτητη ..... θα σου βαλω μια φωτο απο τη δικη μου να το δεις ..... το αυλακι θα το ανοιξεις με το κολλητηρι , αφου μετρησεις και σημαδεψεις , αλλα να μην καιει πολυ και ξετρυπησεις το φτερο ...... ελεγχομενα .... το σερβο στα φτερα , απλως περασετο δυο βολτες χαρτοταινια και με την εποξικη κολλα το στη θεση που εχει πανω στα φτερα .... το ιδιο κανε και με τα αλλα (rudder & elevator) και κολλα τα στις θεσεις τους ..... θα σου βαλω και φωτο απο το μοτερ ....
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 11:10 pm
από HeliWizard
Το μοτερ .... το περνας πισω απο την πλαστικη βαση του κιτ και απλα το βιδωνεις στη θεση του ..... οι δυο απο τις τεσσερις τρυπες πανω στο μοτερ πεφτουν ακριβως με τις δυο τρυπες της πλαστικης βασης , τοποθετεις και βιδωνεις ......
Η δευτερη ντιζα στα φτερα βλεπεις πως πρεπει να μπει στη φωτο (κοψιμο με φαλτσετα χωρις να σου ραγισει) ..... εγω την εβαλα μηκος 60cm και ειναι αψογη , τα φτερα δεν λυγιζουν .... κανε το αυλακι προσεχτικα με το κολλητηρι , μετρησε απο την ενωση των φτερων 30cm απο καθε πλευρα , βαλε εποξικη και τοποθετησε μεσα τη ντιζα ... απο πανω βαλε ταινια ....... Ελπιζω να βοηθησα οτι αλλο θες πες μου .......
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 12, 2012 11:33 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλό θα ήταν να βάζεις και εσύ φώτο ωστε αν κάνεις κάποιο λάθος να το εντοπίσουμε νωρίς
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 13, 2012 10:53 pm
από pkoukoun
Καλησπερα σας....μετα την προτροπη - συμβουλη σου φιλε Μάριε ανεβασα τις ακολουθες φωτογραφιες...οπως θα δεις στο PDF που τις εχω μαζεμενες ολες η τελευταια δειχνει την προσπαθεια στο μοτερ να κουμπωσει επανω στις υπαρχουσες τρυπες του πλαστικου αλλα ματαια....να υποθέσω οτι εχει συμβει και σε αλλον και πρεπει να φτιαξω σωστα τις τρυπες>F<?
Ευχαριστώ
Παύλος