Σελίδα 17 από 20

Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 4:34 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
platoc8 έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με τα κρατικά νταβατζιλίκια.
Αλλά σε υπεύθυνους κανόνες που εμείς θα θέσουμε/προτείνουμε …


Δεν κατάλαβες καλά εσύ. Δεν είναι κρατικά νταβατζιλίκια.
Οι παρόντες κανονισμοί είναι κανονισμοί που προτάθηκαν στο "κράτος" (ΥΠΑ) από εμάς τους ίδιους!

Οι "προτείνοντες" των κανονισμών, (ένα απειροελάχιστο ποσοστό του συνόλου των μοντελιστών), δεν ενδιαφέρθηκαν να λάβουν υπόψιν τους τις πραγματικές ανάγκες όλων των μοντελιστών και αυτό είναι το θέμα μας Πλάτων.

Κατανοούμε ότι πολλά σας έχουν διαφύγει, λόγω του πλήθους των μηνυμάτων, όμως όσοι ενδιαφέρεστε είναι απαραίτητο να διαβάσετε το θέμα από την αρχή του.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 5:20 pm
από platoc8
Γιάννης Ζαφείρης έγραψε: Δεν κατάλαβες καλά εσύ. Δεν είναι κρατικά νταβατζιλίκια.
Οι παρόντες κανονισμοί είναι κανονισμοί που προτάθηκαν στο "κράτος" (ΥΠΑ) από εμάς τους ίδιους!

Οι "προτείνοντες" των κανονισμών, (ένα απειροελάχιστο ποσοστό του συνόλου των μοντελιστών), δεν ενδιαφέρθηκαν να λάβουν υπόψιν τους τις πραγματικές ανάγκες όλων των μοντελιστών και αυτό είναι το θέμα μας Πλάτων.


Γιάννη
Οι ενέργειες που γίνονται και οι διατάξεις που αποφασίζονται από τις διάφορες υπηρεσίες για την κοινή ασφάλεια χωρίς να έχουν μελετήσει την πραγματική κατάσταση είναι νταβατζιλίκι, κάτι που το κράτος υποστηρίζει και δημιουργεί.

Τα άτομα που έχουν την δυνατότητα και την αμεσότητα να προτείνουν κανόνες στις υπηρεσίες και να κινούν νήματα
… είναι ένα μέρος του "κράτους".

Λάθος ??

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 7:04 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
platoc8 έγραψε: Γιάννη
Οι ενέργειες που γίνονται και οι διατάξεις που αποφασίζονται από τις διάφορες υπηρεσίες για την κοινή ασφάλεια χωρίς να έχουν μελετήσει την πραγματική κατάσταση είναι νταβατζιλίκι, κάτι που το κράτος υποστηρίζει και δημιουργεί.

Πλάτωνα. Έχουμε εξηγήσει στις προηγούμενες σελίδες αυτό ακριβώς.
Ό,τι δηλαδή, ο τρόπος που συντάχθηκε ο κανονισμός στερείται κάθε λογικής αλλά και μέτριας αν θέλεις πνευματικής διεργασίας.
Το κράτος δεν υποστηρίζει τίποτα, γιατί ανέκαθεν ήταν αδιάφορο για το μοντελισμό και λαϊκά θα σου έλεγα αβίαστα ...ότι μας έχει χεσμένους όλους μαζί.
Αν τα "αρμόδια" όργανα του μοντελισμού προτείνουν στο "κράτος" (ο θεός να το κάνει) μια σειρά μπούρδας (όπως και έκανε), το δεύτερο δεν έχει παρά να υιοθετήσει κατά πάσα πιθανότητα αυτή τη σειρά, όντας πανάσχετο με το χώρο.


platoc8 έγραψε:
Τα άτομα που έχουν την δυνατότητα και την αμεσότητα να προτείνουν κανόνες στις υπηρεσίες και να κινούν νήματα
… είναι ένα μέρος του "κράτους".
Λάθος ??

Κάποια από τα άτομα αυτά, Θα ήθελαν να είναι μέρος του.
Τουλάχιστον οι "συνοπτικές διαδικασίες" και ο τρόπος λειτουργίας τους, εκεί ακριβώς παραπέμπουν. Θυμίζουν κρατική αναλγησία, ιδιοτέλεια, κομπλεξισμό, συντηρητισμό, υπανάπτυξη και φυσικά περισσότερο από όλα θυμίζουν το χάος που προκαλεί και η γεροντοκρατία γενικότερα στο κράτος και τη Χώρα. Αυτά τα κοινά υπάρχουν και είναι πασιφανή.

Κύριοι οι κανόνες θα προτείνονται ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ τους μοντελιστές.
Σε κάθε άλλη περίπτωση και ειδικά με τούτους τους όρους, θα πρέπει οι ιθύνοντες νώες να θεωρούνται κατάπτυστοι και ως κατάπτυστοι να αντιμετωπίζονται.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 2:55 pm
από DIMITRISTSIKOULAS
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 1:31 am
από bilaouras
Μετά λύπης διαπιστώνω ότι το επίπεδο στο χόμπι έχει πέσει αντιστρόφως ανάλογα όσο έχει ανέβει ο αριθμός των μελών του. Γίνεται συζήτηση και φασαρία για το εαν πρέπει να εφαρμόσουμε τον κανόνα ή ακόμη χειρότερα ψάχνουμε επιχειρήματα για να βρούμε την μή εφαρμογή του. Διάβασα κάποιους να αναφέρουν την δημιουργία οργανωμένων πεδίων πτήσης και έπειτα "ίσως" αποδεχτούν τον νόμο. Συμφωνώ και συμπάσχω με όλους τους προβληματισμούς που έχουν γραφτεί εδώ μέσα αλλά με λύπη διαπιστώνω ότι οι μοντελιστές έχουν γίνει γκρινιάρηδες και αλαζόνες κάτι που δεν αρμόζει στο άγραφο "καταστατικό" της νοοτροπίας του χόμπυ..
Προσωπικά αισθάνομαι ικανοποιημένος που, επιτέλους, έχει θεσπιστεί κάποιος κανονισμός επικεντρωμένος στο θέμα ασφάλειας και οφείλω να το σεβαστώ διοτι καιρός είναι να μπούμε σε ένα καλούπι . Εχω μια ένσταση όσον αφορά την πιστοποίηση για ικανότητα χειρισμού την οποία θεωρώ απαραίτητη. Δεν συμμερίζομαι σε καμία περίπτωση την άποψη ότι δεν έχει δημιουργηθεί θανατηφόρο ατύχημα ακόμη στη χώρα, δηλαδή πρέπει να σκοτωθεί πρώτα κάποιος?) αλλά σίγουρα υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεων τραυματισμού. Τέλος θα πρέπει να αναρωτηθούν αυτοί που παίρνουν στα σοβαρά το χόμπι και όχι οι περαστικοί, το εαν θα πρέπει να ξεχωρίσουν ένα φοαμ μοντελάκι απο το Jumbo με ένα πραγματικό αεροσκάφος με κινητήρα εσωτερικής καύσης με ενσωματωμένη την πλέον σύγχρονη τεχνολογία υπο κλίμακα.
Κάποτε πετούσαμε "αερομοντέλα" σήμερα πετάμε "παιχνίδια" .
Αναρωτηθείτε πώς έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο και το αν ειναι αυτό που πραγματικά θέλετε για το χόμπι μας με ότι συνεπάγεται για αυτό. Και τις επιπτώσεις.
Σίγουρα παίζουμε, σίγουρα κάνουμε χαβαλέ σίγουρα παιδιαρίζουμε αλλά ποτέ δεν πρέπει να χάσουμε το σεβασμό μας απέναντι σε αυτές τις μηχανές.
Βάζοντας όρια και κανονισμούς υπάρχει το έδαφος για αυτό το σεβασμό αρκεί να έχουμε την παιδεία να το υποστηρίξουμε και να το αναβαθμίσουμε.


Βασίλης Λιακόπουλος

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 7:43 am
από Mogolos
Ο κανονισμός ειναι "κανονισμός", και όπως όλα στην Ελλαδα, βγαλμένος στο "ποδάρι". Εχει αρκετά θετικά, όσο αφορά την ασφάλεια, αλλα δεν έχει καμία πρόβλεψη για το μέλλον και το παρόν. Πώς δηλαδή θα εφαρμωστεί ο κανονισμός και από ποιούς.
Ακόμα, έχει πολλές ασάφειες και αρκετά λάθη.
Για παράδειγμα αναφέρει ότι στα ελικόπτερα ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΡΤΟΦΕΙΟ!!!`M`>F<
Καλά ρε μεγάλε πλάκα ΜΕ κάνεις????
Ακόμα τα βάρη των κατηγοριών ειναι για γέλια. Πχ, μια μπάλα ποδοσφαίου ειναι βρήτερη από τα park fly που αναφέρει ο κανονισμός.
Και το κυριότερο, στην ιδιοτική προτοβουλία, βάζει εμπόδια για την δημιουργία νεων πεδίων πτήσεων (βλεπε προδιαγραφες). Χαϊδεύει και "βολεύει" τους χώρους που υπάρχουν και δυσκολεύει την δημιουργία νέων.
:p

Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 10:11 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Το θέμα έχει συζητηθεί και αναπτυχθεί αρκετά στο παρελθόν.

Όποιος καταφέρει να διαβάσει τον κανονισμό δίχως να βγάλει σπυριά, θα αντιληφθεί ότι μια χούφτα ανοήτων συνέταξαν κανονισμούς που υψώνουν τοίχο απέναντι στο μοντελισμό και στην ορθή πρόοδο και οργάνωσή του.

Υπό την υποτιθέμενη σκέπη της "ασφάλειας" (που είναι απαραίτητη), κρύβουν τις ηλίθιες -σε ορισμένες περιπτώσεις-, αλλά και εμφανείς εισπρακτικές σκοπιμότητές τους.

Σταματήστε την "καραμέλα" της ασφάλειας επιτέλους. ΚΑΝΕΙΣ δε διαφώνησε με την ασφάλεια πτήσεων, αλλά με το μοναδικό τρόπο που επιβάλλεται και ορίζεται αποκλειστικά και μόνο στη χώρα μας.

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι ουσιώδες στο θέμα, κάντε το. Σε άλλη περίπτωση απλώς διαβάστε τη συζήτηση, γιατί όλα έχουν ειπωθεί στο παρελθόν.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 10:17 am
από Mogolos
:>):>):>)
Πέστα ρε Γιαννη

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 11:30 am
από vhal
Οτι έχει ειπωθεί στο παρελθόν, δεν έχει σημασία αυτή τη στιγμή. Και αυτό γιατί ο κανονισμός δεν είναι πλέον προσχέδιο, αλλά σε ισχύ, μιας και έχει δημοσιευθεί στην ΕτΚ.

Το κατά πόσο είναι και εφαρμόσιμος θα εξαρτηθεί από τις προθέσεις όλων αυτών που έχουν έννομο συμφέρον (και δεν είναι μόνο μοντελιστές αυτοί - μπορεί κάλλιστα να είναι και "βενζινοπώλες")

Οπως είχα πει και παλιότερα και πιο πρόσφατα, το θέμα συζήτησης που επιβάλλεται να γίνει ΑΜΕΣΑ, είναι το πώς θα αλλάξει ο κανονισμός αυτός, στην κατεύθυνση που θα προωθεί τον Αερομοντελισμό και δεν θα του θέτει εμπόδια και περιορισμούς χωρίς νόημα.

Το θέμα αφορά κυρίως τους αερομοντελιστές που δραστηριοποιούνται στην Αττική (όπου υπάρχει περιορισμένος αριθμός χώρων πτήσης) και αυτούς που ασχολούνται με τα ανεμόπτερα λόγω του γενικευμένου περιορισμού στο ανώτατο ύψος. Για τα ελικόπτερα και το μεταλλικό στροφείο νομίζω πως (αν και δεν είναι τελείως καθαρό) αναφέρεται στα μεταλλίκά blades (αφορά το μήνυμα του mogolos παραπάνω) - άρα δεν υπάρχει θέμα.

Δυστυχώς, για λόγους που δεν κατανοώ πλήρως, υπάρχει μια τάση αγνόησης του θέματος από όλους μας ("μούγκα στη στρούγκα"). Οταν (απευκταίο βεβαίως) θα αρχίσουμε να βλέπουμε απαγορεύσεις σε διάφορες "αλάνες" που πετάμε, θα συσπειρωθούμε αναγκαστικά, βγάζοντας το κεφάλι μας από την άμμο.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 11:49 am
από Αντώνης Κριτζάς
Πριν ανακατευθεί και πάλι ο βούρκος και μας πάρει η βρώμα καλό θα ήταν να διαβαστούν προσεκτικά ο κανονισμός και οι παραπάνω απόψεις &#8230;&#8230;&#8230;&#8230;..διοτι βιαστικά η επιπόλαια συμπεράσματα μόνο οφέλη δεν φέρνουν στο χώρο μας
Μέσα σε μια περίοδο ρεμούλας και αρπαχτής από διάφορες πλευρές καλό θα είναι να είμαστε επιφυλακτικοί και να κρατάμε μικρό καλάθι για να μη πέσουμε για άλλη μια φορά στις παγίδες των επιτήδειων και επικινδύνων καρεκλοκενταύρων
Κανείς μα κανείς δεν απορρίπτει τους κανόνες ασφαλείας μα με λογικούς όρους και προϋποθέσεις
Η καραμέλα ότι επειδή είμαστε Έλληνες αντιδρούμε σε κάθε τι νομότυπο πρέπει να σταματήσει ως η πλέον βλακώδης

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 11:51 am
από Αντώνης Κριτζάς
πολύ καραμέλα έπεσε και θα ανέβει το ζακχαρο!!!

Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 12:23 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Βαγγέλη όλα όσα αναφέρεις, είναι εύστοχα. Η πραγματικότητα της κατάστασης, εκφράζεται μέσα από κάθε σου λέξη.
Τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς. Δηλαδή, οικτρά.

Η διαφορά ξέρεις ποια είναι, με τα "κρυμμένα κεφάλια"; Ότι αναγκαστικά -όπως αναφέρεις-, θα ξεκρυφτούν όταν θα τσούξει ο πισινός τους.

Στο petame, αυτό ακριβώς θελήσαμε να προλάβουμε στο παρελθόν. Να συζητηθεί πρώτα με τους μοντελιστές, πριν εγκριθεί το έκτρωμα που ονόμασαν "κανονισμό πτήσεων" ορισμένοι κατάπτυστοι.

Τι συνέβη εν τέλει; Μαζεύτηκαν ορισμένοι "αυλικοί" (κυρίως του πλέον αποτυχημένου συλλόγου της Ελλάδας, δηλαδή των Αθηνών), οι οποίοι προέβαλαν λόγους "ασφάλειας".

Προσπάθησαν δε οι αθεόφοβοι να προσδώσουν στο http://www.petame.gr
αντιλήψεις αναρχίας. Έκτοτε, τους αφιέρωσα το -ειδικά για αυτούς- σηματάκι της υπογραφής μου από κάτω.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 1:13 pm
από Mogolos
Γιαννη εισαι "Αναρχικος, Κου μου ni στης και φερέφωνο" των καταπτιστων "Ελευθερων Μοντελιστών". Θα πρέπει να ρειχθείς στην πυρά (στην πυρααα, στην πυραααα) που τολμάς να γραφεις τετοια πράγματα για τον Σύλογο Αθηνών!!!
>:(~!!

Πάντως πέρα από την πλάκα, μόνο "εμας" επιρεάζει ο νομος. Και όταν λέω "εμας" εννοώ τους Αθηναίους. Η επαρχεία πετάει όπου γουστάρει, όπως γουσταρει, μιας και έχει χωρους.

Το σιγουρο είναι ΕΝΑ πάντως...
...κάποια στιγμή θα γίνει ενα "ντού", και θα μας κόψουν τις αλλανες.
Θα βρεθούμε λοιπόν "λίγοι και καλοί" στα γνωστα-αγνωστα ΝΟΜΙΜΑ μοντελοδρόμια των Αθηνών. Και φυσικά ξεχάστε τις τιμές του σήμερα...
Ολοι θα τα ακουμπήσουμε θελουμε δεν θελουμε.

ps: Λυση υπάρχει, ακόμα και μεσα στα πλαίσια του νομου. Οργάνωση και καλή θεληση χρειάζεται...

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 1:27 pm
από vhal
Mogolos έγραψε: ...
ps: Λυση υπάρχει, ακόμα και μεσα στα πλαίσια του νομου. Οργάνωση και καλή θεληση χρειάζεται...


Πες την βρε Γιάννη τη λύση που προτείνεις!

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 08, 2010 1:40 pm
από Mogolos
Πόσοι ειμαστε?
20-30 ατομα που μπορούμε να συνεννοηθούμε?
1. Iδρυση Συλογου (Για νομική καληψη, σε ασφαλιστικες κλπ)
2. Ενοικιαση χωρου (400 περιπου ευρώ, εχω βρει 15 στρεματα "βελουδο")
3. Εργα υποδομής (3-4000, για ισοπέδωση ενος διαδρόμου)
4. ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ το ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ

Κόστος συντήρησης? Περιπου 5000 το χρόνο.
Τρόπος ευρεσης αυτών των χρημάτων? Συνδρομές μελών και γενική εισοδο 2-5 ευρώ στους "ξεμπαρκους"

Δηλαδή δεν μπορούμε (ακόμα και χωρίς "ξεμπαρκους") να βαζουμε 200-250 ευρώ το χρόνο και να εχουμε τον ΧΩΡΟ ΜΑΣ?