Σελίδα 18 από 30

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2016 6:00 pm
από Δημήτρης Άρτα
..............

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2016 11:34 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πολύ ωραίες λεπτομέρειες !!!!
Μήπως το βαραίνουν ?

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2016 11:43 pm
από Δημήτρης Άρτα
Δε νομίζω Αντώνη!Το μέταλλο είναι διαχύτες φωτός από φωτιστικά οροφής!!!Νομίζω ότι είναι από αλουμίνιο το υλικό τους!
Έχουν πάχος 0,3mm περίπου και είναι πανάλαφρα!Κόβονται εύκολα με ψαλίδι,γιαλοχαρτίζονται και παίρνουν το σχήμα της επιφάνειας που θα μπούν πολύ εύκολα!!
Τα κολλάω με κυανοκρυλική!
Αλουμινοταινία βάζω σε πάνελ που είναι ελαφρώς υπερυψωμένα αντί να τα ψεκάσω αρκετά χέρια αστάρι ώστε να δώσω την αίσθηση του ύψους,και φύλλο από αυτό το μέταλλο σε επιφάνειες που είναι αρκετά υπερυψωμένες όπως οι θυρίδες ,το Tail Fin Fairing και οι διάφορες θωρακίσεις της ατράκτου!

Εικόνα

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2016 11:48 pm
από Αντώνης Κριτζάς
keep building _P_P

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:28 pm
από Δημήτρης Άρτα
Panel lines,αστάρωμα και......αναμονή για τα πριτσίνια!Όλα μαζί στο τέλος της κατασκευής της ατράκτου αφού τριμαριστεί κατάλληλα για το φτερό,το cowl,την καλύπτρα με τις ράγες της και όποιαδήποτε άλλη μικρολεπτομέρεια προκύψη!!!
Τελειώσαμε λοιπόν την ουρά,οριζόντιο και κάθετο,elevators και rudder!!!
keep building λοιπόν.....!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:30 pm
από Δημήτρης Άρτα
..............

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:35 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και περνάμε στο ....φτερό!!!
Αφού λάβαμε την υπόσχεση ότι τα κομμάτια θα είναι έτοιμα .....προχθές,αρχίσαμε την κατασκευή από τα flaps!
Πρώτα τα εσωτερικά flaps.....!!!
Απλή και χαλαρωτική κατασκευή!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:38 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τριμάρισμα των εσωτερικών ''νεύρων'' ώστε να σχηματιστεί η αεροτομή τους και κόλλημα της επικάλυψης....!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:42 pm
από Δημήτρης Άρτα
Κατασκευή της εσωτερικής ράγας που θα περνά η ντίζα 2mm που θα κρατά το πτερύγιο στις εξωτερικές υποδοχές-χόρν του φτερού!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:45 pm
από Δημήτρης Άρτα
Κόλλημα του χείλους προσβολής και τριμμάρισμα των εσωτερικών tips ......!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:47 pm
από Δημήτρης Άρτα
...........

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 13, 2016 2:48 pm
από Δημήτρης Άρτα
Αποτέλεσμα......

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2016 7:38 pm
από Δημήτρης Άρτα
Συνέχεια με τα εξωτερικά φλάπς!!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2016 7:57 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τροποποίηση του τρόπου που δινόταν η κίνηση στα φλάπς από το σέρβο!Ο Ziroli με ένα σέρβο, ballcrank και διπλή ντίζα κινούσε τα 2 φλάπς(εσωτερικό-εξωτερικό).Εγώ θα βάλω σε κάθε φλάπς από ένα σέρβο!Σύνολο 4 σέρβο για τα φλάπς και 2 σέρβο στα ailerons,ένα στο καθένα.
Άλλες εποχές όταν το σχεδίαζε ο Ziroli,άλλες τώρα(ψηφιακές εποχές με μίξεις) ,αλλά και πιό scale εμφάνιση!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2016 7:59 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ailerons.......