Ανάβυσσος
Απάντηση: Ανάβυσσος
Γιαννη μου θα ασπαστω τις γνωσεις σου σχετικα με τις μπαταριες αυτες αν και δυο δεν τις εχω χρησιμοποιησει παρα μονο τις πρωτες για τα πρωτα ηλεκτρικα μοντελα μου και τις δευτερες για ηλεκτρικα μοντελα 3d.
Επειδη λοιπον οταν αρχισαν τα πρωτα δειλα βηματα του ηλεκτροκινητου αερομονελισμου μεταχειριστικα τις Ni-Mh και δεν ειχα και τα καλυτερα αποτελεσματα ισως να ειμαι προκατελλημενος μαζι τους γιατι μου δημιουργησανε τοτε αρκετα προβληματα (οταν πρωτοβγηκανε δεν ηταν και οι καλυτερες!). Βεβαια δεν μιλαω για ''πεσιματα'' απο αυτες αλλα περισσοτερο για τον χρονο ζωης τους που ηταν τοτε αρκετα μικρος (μεσα σε 6 μηνες τις εκανα ''γαργαρα'' ισως βεβαια γιατι δεν ηξερα και πως να τις συντηρησω)
Για το τελευταιο ομως επειδη και εγω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα θα συμφωνησω απολυτα!!!!!!!!!!! και μαλιστα και λιγα λες.
Επειδη λοιπον οταν αρχισαν τα πρωτα δειλα βηματα του ηλεκτροκινητου αερομονελισμου μεταχειριστικα τις Ni-Mh και δεν ειχα και τα καλυτερα αποτελεσματα ισως να ειμαι προκατελλημενος μαζι τους γιατι μου δημιουργησανε τοτε αρκετα προβληματα (οταν πρωτοβγηκανε δεν ηταν και οι καλυτερες!). Βεβαια δεν μιλαω για ''πεσιματα'' απο αυτες αλλα περισσοτερο για τον χρονο ζωης τους που ηταν τοτε αρκετα μικρος (μεσα σε 6 μηνες τις εκανα ''γαργαρα'' ισως βεβαια γιατι δεν ηξερα και πως να τις συντηρησω)
Για το τελευταιο ομως επειδη και εγω ειμαι της ιδιας γνωμης με σενα θα συμφωνησω απολυτα!!!!!!!!!!! και μαλιστα και λιγα λες.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Ανάβυσσος
Κοίτα σε ότι αφορά σε ηλεκτρικά μοντέλα, οι Ni-Cad και οι NiMH δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω από ταλαιπωρία
Τα στοιχεία λιθίου είναι μονόδρομος σε τέτοιες εφαρμογές (ειδικά με brushless motor) του hobby μας, και λόγο βάρους αλλά και λόγο ικανότητας τεράστιας αποφόρτισης.
Τώρα σε ότι αφορά στα θερμικά μοντέλα, για λίγα servo δουλεύουμε NiMH για πολλά και μεγάλα Lion.
Τα στοιχεία λιθίου είναι μονόδρομος σε τέτοιες εφαρμογές (ειδικά με brushless motor) του hobby μας, και λόγο βάρους αλλά και λόγο ικανότητας τεράστιας αποφόρτισης.
Τώρα σε ότι αφορά στα θερμικά μοντέλα, για λίγα servo δουλεύουμε NiMH για πολλά και μεγάλα Lion.
Απάντηση: Ανάβυσσος
στους δεκτες και μονο NiMh... για σκαφος δεν το συζηταμε..LIPO και παλι LIPO αλλα προσεγμενες οχι κακοποημενες εγω απο ηλιθιοτητα στη φορτιση και ξελιγωμα lipo εκανα το τ-28 ρικομεξ ενα απογευμα εκανε μπουμ μια λιπο μεσα με φωτιες συντριμια και ολα
Απάντηση: Ανάβυσσος
για αυτο το θεμα η λυση ειναι oi LIFE βαλτε το καλα στο μυαλο σας
μην βαζετε μπαταριες απλες στους δεκτες
το καλο με τις life ειναι οτι ειναι σχεδιασμενες για δεκτες για τυχον καψιμο του δεκτη η των servo
απλες λιπο θελουν regulator και γινετε πιο πολυπλοκο πιο πολλα μερη για πιθανη αποτυχια
σε λογικου μεγεθους αεροπλανα σε γιγα δεν ξερω
απλες μπαταριες δεν βαζω
μην βαζετε μπαταριες απλες στους δεκτες
το καλο με τις life ειναι οτι ειναι σχεδιασμενες για δεκτες για τυχον καψιμο του δεκτη η των servo
απλες λιπο θελουν regulator και γινετε πιο πολυπλοκο πιο πολλα μερη για πιθανη αποτυχια
σε λογικου μεγεθους αεροπλανα σε γιγα δεν ξερω
απλες μπαταριες δεν βαζω
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ανάβυσσος
Θα συμφωνήσω για τις LiFePO ότι είναι, με βάση τη σημερινή τεχνολογία, οτι καλύτερο για την τροφοδοσία των δεκτών. Κι εγώ πλέον τέτοιες μπαταρίες χρησιμοποιώ ,τουλάχιστον στα θερμικά μου ελικόπτερα αλλά και στα αεροπλάνα όποιο πακάκι ΝΙΜΗ δω ότι αρχίζει να κουνάει μαντήλι, δεν το αντικαθιστώ με καινούριο ΝΙΜΗ αλλά με LiFePO.
Ωστόσο χρειάζεται προσοχή σε δύο σημεία.
Πρώτον ,πρέπει όλα τα σερβό του μοντέλου να είναι rated και για 6 βολτ nominal τάση. Αυτό πρέπει να τονιστεί ειδικά για τα ψηφιακά σερβό γιατί υπάρχουν ορισμένα, κυρίως για ουρά ελικοπτέρων, που δουλεύουν μόνο σε 4.8 βολτ nominal . Σε τέτοια περίπτωση χρειάζεται ένα linear step down για την τροφοδοσία του συγκεκριμένου σερβό. Ομως, ένα τέτοιο step down, που έχει να τροφοδοτήσει ένα μόνο σερβό και όχι όλο το ηλεκτρονικό σύστημα ,δεν πρόκειται ποτέ να έχει προβλήματα αξιοπιστίας.
Δεύτερον ,πρέπει απαραιτήτως να έχει κανείς μαζί του ένα βολτόμετρο σαν κι αυτά της prolux για παράδειγμα με αριθμητική ένδειξη. Οι κοινοί τσεκαδώροι με τα λεντάκια δεν θα δείξουν τίποτα και χρειάζεται αριθμητική ένδειξη τάσης. Αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ, από δοκιμές εναπομένουσας ενέργειας στις μπαταρίες αυτές, είναι ότι αν η τάση πέσει κάτω από 6.3 βολτς ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ. Αυτές οι μπαταρίες δεν παρουσιάζουν μνήμες και λησμονιές και δεν έχουν "αλλεργία" στην επαναλαμβανόμενη ταχυφόρτιση, επομένως είναι αδικαιολόγητο (και ένδειξη ανοησίας) να επιμένει κανείς να τις φτάσει στα όριά τους πριν τις ξαναφορτίσει.
Από κει και πέρα ,δεν υπάρχει πρόβλημα με τις ΝΙΜΗ όταν το μοντέλο έχει λίγα και αναλογικά σερβό ,αρκεί βέβαια σε κάθε περίπτωση η ΝΙΜΗ να είναι σωστή κι όχι "της ευκαιρίας" ή φτιαγμένη από τα λιγότερο πεθαμένα στοιχεία άλλων μπαταριών που κούνησαν μαντήλι.
Φιλικά Κώστας.
Ωστόσο χρειάζεται προσοχή σε δύο σημεία.
Πρώτον ,πρέπει όλα τα σερβό του μοντέλου να είναι rated και για 6 βολτ nominal τάση. Αυτό πρέπει να τονιστεί ειδικά για τα ψηφιακά σερβό γιατί υπάρχουν ορισμένα, κυρίως για ουρά ελικοπτέρων, που δουλεύουν μόνο σε 4.8 βολτ nominal . Σε τέτοια περίπτωση χρειάζεται ένα linear step down για την τροφοδοσία του συγκεκριμένου σερβό. Ομως, ένα τέτοιο step down, που έχει να τροφοδοτήσει ένα μόνο σερβό και όχι όλο το ηλεκτρονικό σύστημα ,δεν πρόκειται ποτέ να έχει προβλήματα αξιοπιστίας.
Δεύτερον ,πρέπει απαραιτήτως να έχει κανείς μαζί του ένα βολτόμετρο σαν κι αυτά της prolux για παράδειγμα με αριθμητική ένδειξη. Οι κοινοί τσεκαδώροι με τα λεντάκια δεν θα δείξουν τίποτα και χρειάζεται αριθμητική ένδειξη τάσης. Αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ, από δοκιμές εναπομένουσας ενέργειας στις μπαταρίες αυτές, είναι ότι αν η τάση πέσει κάτω από 6.3 βολτς ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ. Αυτές οι μπαταρίες δεν παρουσιάζουν μνήμες και λησμονιές και δεν έχουν "αλλεργία" στην επαναλαμβανόμενη ταχυφόρτιση, επομένως είναι αδικαιολόγητο (και ένδειξη ανοησίας) να επιμένει κανείς να τις φτάσει στα όριά τους πριν τις ξαναφορτίσει.
Από κει και πέρα ,δεν υπάρχει πρόβλημα με τις ΝΙΜΗ όταν το μοντέλο έχει λίγα και αναλογικά σερβό ,αρκεί βέβαια σε κάθε περίπτωση η ΝΙΜΗ να είναι σωστή κι όχι "της ευκαιρίας" ή φτιαγμένη από τα λιγότερο πεθαμένα στοιχεία άλλων μπαταριών που κούνησαν μαντήλι.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ανάβυσσος
Θα πετάει κανείς στην Ανάβυσσο απο το forum? Ετοιμάζομαι για το ΣΚ :)
-
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Ανάβυσσος
Γεια σου φίλε μου
σε περίπτωση που ο καιρός είναι καλός, δηλαδή δεν υπάρχει δυνατός άνεμος, αρκετοί από εμάς θα είμαστε αυτό το Σάββατο στην Ανάβυσσο (για την Κυριακή προβλέπεται δυνατός Βοριάς)
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
σε περίπτωση που ο καιρός είναι καλός, δηλαδή δεν υπάρχει δυνατός άνεμος, αρκετοί από εμάς θα είμαστε αυτό το Σάββατο στην Ανάβυσσο (για την Κυριακή προβλέπεται δυνατός Βοριάς)
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
κάγκελα...κάγκελα...κάγκελα παντού..!(Ανάβυσσος)
Εχτές το βράδυ φίλος με είπε ότι πήγε τη Τρίτη στην Ανάβυσσο για πτήση, και ήταν κλεισμένη η αλάνα από παντού με περίφραξη και λουκέτο μπρονζέ αστραφτερό αγκαζέ με αλυσίδα καραβίσα
Γνωρίζει κάποιος φίλος τι παίζει? Φήμη στην γύρω περιοχή κυκλοφορεί ότι το οικόπεδο τελικά πωλείται.Αν ναι πόσο? με ενδιαφέρει να το αγοράσω. )
Γνωρίζει κάποιος φίλος τι παίζει? Φήμη στην γύρω περιοχή κυκλοφορεί ότι το οικόπεδο τελικά πωλείται.Αν ναι πόσο? με ενδιαφέρει να το αγοράσω. )
Απάντηση: Ανάβυσσος
To "οικοπεδο" ειναι κρατικό και μάντεψε που πάει, και πόσο πωλείται...
το επόμενο "οικοπεδο" ειναι το Ελληνικό κ.λ.π.
το επόμενο "οικοπεδο" ειναι το Ελληνικό κ.λ.π.
Απάντηση: Ανάβυσσος
φτού! και αυτό στους Άραβες πάει???
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3432
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: κάγκελα...κάγκελα...κάγκελα παντού..!(Ανάβυσσος)
Πρώτον :coolfever έγραψε: ↑Εχτές το βράδυ φίλος με είπε ότι πήγε τη Τρίτη στην Ανάβυσσο για πτήση, και ήταν κλεισμένη η αλάνα από παντού με περίφραξη και λουκέτο μπρονζέ αστραφτερό αγκαζέ με αλυσίδα καραβίσα
Γνωρίζει κάποιος φίλος τι παίζει? Φήμη στην γύρω περιοχή κυκλοφορεί ότι το οικόπεδο τελικά πωλείται.Αν ναι πόσο? με ενδιαφέρει να το αγοράσω
Coolfever... Αν είναι αλήθεια (εύχομαι να μην είναι ) , είναι λυπηρό νέο (Οχι βέβαια ότι δεν είμαστε και προετοιμασμένοι τόσα χρόνια για το (ξε)-πούλημα ενός ακόμη "αδέσποτου" χώρου ---- ( όπως τώρα το Ελληνικό ,που εδώ και τρία χρόνια το αγοράζουν.....τη Δευτέρα ο Εμίρης , την Τρίτη ο Κακομοίρης , την Τετάρτη οι Ρώσοι , και το ΠαρασκευοΣαββατοκύριακο αναβάλλονται όλα , μάλλον γιατί τα ..........Λεφτά είναι πολλά Άρη) ---- που παρέμενε δεκαετίες αναξιοποίητος ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να έχει εξυπηρετήσει - και τους πολίτες με οργανωμένους χώρους αναψυχής πάσης φύσεως ( και γιατί όχι κι ένα μοντελοδρόμιο) αλλά και τις επιχειρηματικές φιλοδοξίες βλέψεις και δραστηριότητες των όποιων ενδιαφερομένων ) .
Δεύτερον :
Πρός αξιότιμους κ.κ. Διαχειριστές (1)
Πιστεύω ότι η είδηση θα πρέπει να πάει στο σχετικό thread στα μοντελλοδρόμια δυο σελίδες πιο πίσω όπου υπάρχει ήδη το λήμμα για την Ανάβυσσο.
Μ.Φ.Χ.
Απάντηση: Ανάβυσσος
θα πεταει κανεις αναβυσσο από το φορουμ αυτό το σκ?... μια βολτα θα την κανω...