c-130 απο ASM
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Τις μπαταρίες των δεκτών για τα θερμικά, κοιτάω να τις φορτίζω από το σπίτι διότι ακόμη και στο piper cub το δίμετρο, η 2000 μιλιαμπερώρια ΝΙΜΗ θα με βγάλει για όλη τη μέρα και πιθανόν και για τις δύο μέρες του Σαββατοκύριακου. Στα ηλεκτρικά τώρα, πολλές φορές ο φορτιστής έχει κάνει "υπερωρίες" στο μοντελοδρόμιο.
Βέβαια υπάρχει μια διαφορά. Η μεγαλύτερη μπαταρία που χρησιμοποιώ εγώ είναι flightpower 3S 2500mah (VMAR grasshopper) ενώ εσύ μπορεί να έχεις να φορτίσεις τέσσερις 3300 συν μία 1500 σύνολο 4Χ3300+1500=14700 μιλιαμπερώρια ή χοντρικά 15 αμπερώρια. Αυτό σημαίνει ότι ,με τρεις φορτίσεις, μετά δεν θα παίρνει μπρος το αμαξι εκτός κι αν βάλεις μπρος τη μηχανή να δουλεύει. Αλλά πάλι, το να το αφήσεις να δουλεύει για μια ώρα στο ραλαντί δεν είναι και το καλύτερο για τον κινητήρα. Ασε δηλαδή που, δεν ξερω βέβαια τι φορτιστή έχεις αλλά αν δεν έχεις διπλό και τρίδιπλο για να φορτίσεις πολλές μαζί, θα περιμένεις όλη μέρα για να πετάξεις δέκα λεπτά. Επόμένως, στην περίπτωσή σου χρειάζονται οπωσδήποτε spare μπαταρίες.
Φιλικά Κώστας.
Βέβαια υπάρχει μια διαφορά. Η μεγαλύτερη μπαταρία που χρησιμοποιώ εγώ είναι flightpower 3S 2500mah (VMAR grasshopper) ενώ εσύ μπορεί να έχεις να φορτίσεις τέσσερις 3300 συν μία 1500 σύνολο 4Χ3300+1500=14700 μιλιαμπερώρια ή χοντρικά 15 αμπερώρια. Αυτό σημαίνει ότι ,με τρεις φορτίσεις, μετά δεν θα παίρνει μπρος το αμαξι εκτός κι αν βάλεις μπρος τη μηχανή να δουλεύει. Αλλά πάλι, το να το αφήσεις να δουλεύει για μια ώρα στο ραλαντί δεν είναι και το καλύτερο για τον κινητήρα. Ασε δηλαδή που, δεν ξερω βέβαια τι φορτιστή έχεις αλλά αν δεν έχεις διπλό και τρίδιπλο για να φορτίσεις πολλές μαζί, θα περιμένεις όλη μέρα για να πετάξεις δέκα λεπτά. Επόμένως, στην περίπτωσή σου χρειάζονται οπωσδήποτε spare μπαταρίες.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Καλησπερα,
Blades αυτό που λές δέν ισχύει. Πρέπει να έχεις κανένα αυτοκίνητο πολύ παλιο και κατεστραμένο για να συμβεί κάτι τέτοιο..
Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων είναι περίπου 50-70Ah και μπορείς να φορίσεις άνετα 6-8 4λιτρες. Αλλα ακόμα και άν θές να έχεις το κεφάλι σου ήσηχο, το βάζεις ρελαντί.
Δέν εχω ακούσει απο πουθενα οτι το ρελαντί είναι κακό για τον κινητήρα.
Πού το στηρίζεις αυτό που λές;
Αντώνης
Blades αυτό που λές δέν ισχύει. Πρέπει να έχεις κανένα αυτοκίνητο πολύ παλιο και κατεστραμένο για να συμβεί κάτι τέτοιο..
Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων είναι περίπου 50-70Ah και μπορείς να φορίσεις άνετα 6-8 4λιτρες. Αλλα ακόμα και άν θές να έχεις το κεφάλι σου ήσηχο, το βάζεις ρελαντί.
Δέν εχω ακούσει απο πουθενα οτι το ρελαντί είναι κακό για τον κινητήρα.
Πού το στηρίζεις αυτό που λές;
Αντώνης
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Διάβασε παραπάνω για τη συνολική χωρητικότητα των μπαταριών. Σχεδόν 15 αμπερώρια. Αν το κάνεις αυτό για τέσσερις κύκλους σημαίνει 60 αμπερώρια και έχε υπόψη σου ότι κανένας φορτιστής δεν αποδίδει 100% όσον αφορά το ρεύμα που τραβάει σε σχέση με αυτό που αποδίδει. Λοπόν τι λες τώρα? Σου την αδειάζει ή όχι? Απλή αριθμητική.
Οσο για τις οκτώ τετράλιτρες έχουμε και λέμε. 8Χ4=32. Αν ο φορτιστής έχει απόδοση 80% (και πολύ λέω) θα τραβήξει από την μπαταρία 32/0.8=40 αμπερώρια. Ακόμη και την 70άρα δηλαδή θα την ξεφορτίσει κατά 40/70=57% κι αυτό με την προυπόθεση ότι είναι σε εντελώς άριστη κατάσταση και πλήρως γεμάτη. Σα να λέμε δηλαδή ότι θα μισοαδειάσεις και βάλε τη μπαταρία. Καλά για 50άρα δεν το συζητάμε. Αυτό είναι το "άνετα"? Και μιλάμε για έναν μόνο κύκλο.
Οσο για το αν κάνει καλό η όχι η παρατεταμένη λειτουργία στο ραλαντί ρώτα ένα μηχανικό αυτοκινήτων να σου πει.
Εγώ πάντως δεν θα το έκανα αυτό στο αμάξι μου. Το πολύ πολύ να έπαιρνα μαζί μία άλλη μπαταρία φορτισμένη από πριν για αυτή τη δουλειά
Φιλικά Κώστας.
Οσο για τις οκτώ τετράλιτρες έχουμε και λέμε. 8Χ4=32. Αν ο φορτιστής έχει απόδοση 80% (και πολύ λέω) θα τραβήξει από την μπαταρία 32/0.8=40 αμπερώρια. Ακόμη και την 70άρα δηλαδή θα την ξεφορτίσει κατά 40/70=57% κι αυτό με την προυπόθεση ότι είναι σε εντελώς άριστη κατάσταση και πλήρως γεμάτη. Σα να λέμε δηλαδή ότι θα μισοαδειάσεις και βάλε τη μπαταρία. Καλά για 50άρα δεν το συζητάμε. Αυτό είναι το "άνετα"? Και μιλάμε για έναν μόνο κύκλο.
Οσο για το αν κάνει καλό η όχι η παρατεταμένη λειτουργία στο ραλαντί ρώτα ένα μηχανικό αυτοκινήτων να σου πει.
Εγώ πάντως δεν θα το έκανα αυτό στο αμάξι μου. Το πολύ πολύ να έπαιρνα μαζί μία άλλη μπαταρία φορτισμένη από πριν για αυτή τη δουλειά
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
γεια σας.λοιπον φιλε κωστα και σαρκοβιε.για αυτο ακριβως δεν φορτιζω στο αεροδρομιο.αν εβρισκα μια παροχη ρευματος θα ηταν καλυτερα τα πραγματα σιγουρα.για αυτο θα παρω εξτρα μπαταριες.αλλα μιλαμε οι 4 320 ευρω.οποτε σιγα σιγα.για να πω οτι παιρνω ναζι το μοντελο και το ευχαριστιεμαι θελω 16 τετοιες.αλλα 1280 ευρω ειναι αυτα.αν σκεφτεις οτι το Β-25 κανει 425ευρω και οτι το tiger cat που περιμενω κανει 700ευρω ειναι πολλα.αλλα ειναι μπαταριες που αν πετας μια μερα την εβδομαδα θα σου κρατησουν τουλαχιστον για τρια χρονια.τωρα παμε για 4 και αλλες 4 σε ενα μηνα.αντε να δουμε τι θα κανουμε το tiger cat ηλεκτρικο η βενζινα.αλλα εδω μιλαμεγια αλλο μοντελο.
φιλικα γιωργος
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Ορίστε
http://www.kanalis.gr/product_info.php?cPath=263&products_id=28
Παίρνεις μια τέτοια για 120 περίπου ευρώ. Οι καλοί φορτιστές έχουν και πρόγραμμα για φόρτιση μπαταριών μολύβδου. Αρκεί να μπορεί να δώσει 10 τουλάχιστον αμπέρ ,για αργή φόρτιση. Τη φορτίζεις από το σπίτι και την έχεις μαζί στο πεδίο. Κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη λύση, αν έχεις giand ηλεκτρικά και το μοντελοδρόμιο δεν έχει παροχή ρεύματος. Γιατί το να δώσεις μια περιουσία για πολλές μπαταρίες, που ενδεχομένως να μην κάνουν και για άλλο μοντέλο, δεν ξέρω...Είναι κάπως...Τέλος πάντων, αυτά τα βλέπεις στην πορεία. Για την ώρα να σου ευχηθώ καλή επιτυχία ,μια και ξεκίνησες τη συναρμολόγηση.
Φιλικά Κώστας.
http://www.kanalis.gr/product_info.php?cPath=263&products_id=28
Παίρνεις μια τέτοια για 120 περίπου ευρώ. Οι καλοί φορτιστές έχουν και πρόγραμμα για φόρτιση μπαταριών μολύβδου. Αρκεί να μπορεί να δώσει 10 τουλάχιστον αμπέρ ,για αργή φόρτιση. Τη φορτίζεις από το σπίτι και την έχεις μαζί στο πεδίο. Κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη λύση, αν έχεις giand ηλεκτρικά και το μοντελοδρόμιο δεν έχει παροχή ρεύματος. Γιατί το να δώσεις μια περιουσία για πολλές μπαταρίες, που ενδεχομένως να μην κάνουν και για άλλο μοντέλο, δεν ξέρω...Είναι κάπως...Τέλος πάντων, αυτά τα βλέπεις στην πορεία. Για την ώρα να σου ευχηθώ καλή επιτυχία ,μια και ξεκίνησες τη συναρμολόγηση.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Φίλε Κώστα διαφωνω με τα λεγόμενα σου αλλα θα επανέλθουμε ή πμ ή σε άλλο νήμα..
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση: c-130 απο ASM
sharkovios έγραψε: ↑Φίλε Κώστα διαφωνω με τα λεγόμενα σου αλλα θα επανέλθουμε ή πμ ή σε άλλο νήμα..
Αντώνης
Καλημερα σας και απο εμενα.
Παρακολουθω το θεμα και εχει αρκετο ενδιαφερον.
Φιλε Γιωργο.
Εχεις κανει μια επιλογη που παρα λιγο θε σε προλαβαινα αλλα λογω φορτου εργασιας δυστυχως το δικο μου Charly θα το παρω μετα τις γιορτες.
Ξερω λοιπον απο πρωτο χερι οτι πας να κανεις μια επενδυση σε χρημα αλλα κυριως σε χρονο και δουλεια πολυ μεγαλη. Αν ειμαι σε θεση να μπω και εγω στην κουβεντα θα σου προτεινα τα εξης παρακατω τα οποια στα μεταφερω απο καθαρα προσωπικη εμπειρια εχοντας αντιστοιχες μπαταριες μοντελα κ.λ.π. οπως τα δικα σου και χρησιμοποιωντας τα εδω και 2 χρονια περιπου.Λοιπον:
1) Η συμβουλη του φιλου Τρυφωνα οτι ενα μοντελο απο το πιο μικρο μεχρι το πιο πολυπλοκο "πεταει απο τον παγκο" ειναι οτι πιο πολυτιμωτερο εχεις να ακουσεις.
2) Θα συμφωνησω επισης με τον Αντωνη οτι μεγαλες μπαταριες μπορεις να τις φορτισεις και στο αεροδρομιο.
Φορτιζω 3 5000 5 στοιχεια επιοικως σε μια μοντελιστικη ημερα και αλλες πιο μικρες για δεκτες η του πομπου κ.λ.π. χωρις να εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.
Εχω μια BOSCH στο αυτοκινητο σε πολυ καλη κατασταση (3 χρονων αν θυμαμαι) και 55 η 60 χωρητικοτητα.
Φορτιζω με 3 φορτιστες ταυτοχρονα ...
3) Οσο για τα στησιματα του φιλου Κωστα ναι μεν αλλα ....
Πολυ συνθετα τα βλεπω καιχωρις λογω, πολυ θεωρια και αγχος. Η εμπειρια μου λεει οτι οσο πιο λιγα εξαρτηματα εχουμε τοσο πιο λιγες οι πιθανοτητες να παει κατι στραβα.
KEEP IT SIMPLE
Θα εβαζα 2 μπαταριες για τα μοτερ στην ατρακτο φυσικα.
4000mA 4S-5S Η μια για τα εξω η αλλη για τα μεσα. με Υ φυσικα κ.λ.π.
Οσο για τα 9κγρ servo ok αλλα λιγο υπερβολικα μονο ισως για το elevator. Οπως και ναναι τωρα τα εχεις .....
Η καταναλωση τους δεν ειναι συνεχως και ταυτοχρονα σε ολα και και στο τερμα τους.....!!!! Αλλα αντε να πουμε οτι το θες και αυτο.
Ενα BEC λοιπον απο τα προτιενομενα θα εκανε τη δουλεια του μια χαρα με μια LIPO 2 2500. Τωρα για λιγο εφε θα εβαζα και μια μιξη τις εξω με τις μεσα σε ξεχωριστα καναλια να τροχοδρομω μονο με τις μεσα η να πεταω μονο με τις εξω για οικονομια !!!!!
4) Τ ο στησιμο για τα μοτερ σου νομιζω οτι θα σε βγαλει στον αερα οριακα ..... Θα πετας 2/3 γκαζι τουλαχιστον....Ελπιζω να βγω σε ολα λαθος.....(εκτος απο το 1) φυσικα )
Φιλικα Σωτηρης
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
γεια σας κυριοι.φιλε σωτηρη ευχαριστω που ηρθες και εβαλες και εσυ την γνωμη σου.λοιπον το σκεφτηκα και εγω να παω με δυο μπαταριες μεσα στο μοντελο αλλα σε φορουμ αμερικανικα οσοι το επιχειρισανε αυτο το μοντελο εγινε πολυ αστεθες(αμερικανοι ειναι αυτοι)αλλα επισης σκεφτηκα οτι το μοντελο ειναι στο φτερο να δεχεται το καυσιμο αμα εβαζες κινητηρες νιτρο.ετσι φανταζομαι οπως μου ειπε ενας παλιος μοντελιστης εδω οτι δεν παιζει στο συνολο το κεντρο βαρους αλλα παιζει να ειναι και το φτερο κεντραρισμενο.τωρα οσοι αμερικανη βαλανε απλα σερβο στα αιλερονς σε βουτια του μοντελου τα σερβο δεν αντεξανε και καταστροφη.το μοντελο στο βιντεο που βλεπεις στην ripmax πεταει με 4 νιτρο 0.30.ο καθενας βγαζει 0.7 αλογα αν δεν κανω λαθος και αν σκεφτεις οτι ενα αλογο ειναι 745 watt τοτε παμε 521 watt τωρα εγω εχω 500 watt αλλα αν σκεφτεις την αποκριση του ηλεκτρικου μοτερ αυτο το 20 που μου λειπει.και μην ξεχναμε εχω μπαταριες που δινουν οσο ρευμα χρεαστουν αυτα τα μοτερ.τωρα σε μια γρηγορη μετρηση που εκανα ειδα οτι τα σερβο τραβανε 5.5Α αλλα ολα μαζι.τωρα σωτηρη μιλας οτι οριακα θα ειμαι απο μοτερ η μπαταριες?
φιλικα γιωργος
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Καταρχήν να σημειώσω ότι εγώ δεν υποχρεώνω κανέναν για τίποτα. Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει είτε με το μοντέλο του είτε με το αμάξι του. Απλά λέω πως θα έστηνα εγώ ένα τέτοιο μοντέλο ,αν βρισκόταν στα χέρια μου και τι θα έκανα εγώ για να φορτίσω πολύ μεγάλες μπαταρίες γιατί δεν βλέπω κανένα λόγο να ταλαιπωρώ το αμάξι ,χρησιμοποιώντας το σαν γεννητριοστάσιο όταν υπάρχει κι άλλη λύση.
Στο θέμα των UBEC τώρα. Φίλε Σωτήρη ,δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου στα μεγάλα ηλεκτρικά και συμφωνώ ότι KEEP IT SIMPLE, επισημαίνω όμως ότι υπάρχει και ένα όριο, το οποίο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο και διαχωρίζει το απλό από το ελλειπές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο φίλος Γιώργος καλώς ή κακώς επέλεξε πολλά 9κιλα σερβό και ένας σταθεροποιητής με δυνατότητα 5 αμπέρ είναι ανεπαρκής και δεν αλλάζω γνώμη σε αυτό. Εξάλλου, δεν βλέπω το λόγο να ρισκάρει κανείς ένα μοντέλο, το οποίο κοστίζει τόσο σε χρήμα όσο και σε κόπο και χρόνο ,ενώ μπορεί να βάλει έναν σταθεροποιητή με μεγαλύτερο αμπεράζ και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Οσο για το "άγχος" και τη "θεωρία" ,προτιμώ το άγχος και το ψάξιμο κατά την κατασκευή από το άγχος στο μοντελοδρόμιο ,αν σε κάθε "τσαλίμι" του αεροπλάνου σκέφτομαι μήπως αστόχησε κάτι. Η θεωρία πάλι χρειάζεται κι αυτή. Σε βοηθάει να εκτιμάς κάποια πράγματα από πρίν ώστε να μην διαπιστώσεις το εύστοχο ή το άστοχο μιας επιλογής εμπράκτως στο πεδίο, με τον πλέον δυσάρεστο τρόπο.
Από κει και πέρα ,ο καθένας έχει τις απόψεις του και το μότο του. Και μια που έρχεται Σαββατοκύριακο ,καλές μας πτήσεις!
Φιλικά Κώστας.
Στο θέμα των UBEC τώρα. Φίλε Σωτήρη ,δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου στα μεγάλα ηλεκτρικά και συμφωνώ ότι KEEP IT SIMPLE, επισημαίνω όμως ότι υπάρχει και ένα όριο, το οποίο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο και διαχωρίζει το απλό από το ελλειπές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο φίλος Γιώργος καλώς ή κακώς επέλεξε πολλά 9κιλα σερβό και ένας σταθεροποιητής με δυνατότητα 5 αμπέρ είναι ανεπαρκής και δεν αλλάζω γνώμη σε αυτό. Εξάλλου, δεν βλέπω το λόγο να ρισκάρει κανείς ένα μοντέλο, το οποίο κοστίζει τόσο σε χρήμα όσο και σε κόπο και χρόνο ,ενώ μπορεί να βάλει έναν σταθεροποιητή με μεγαλύτερο αμπεράζ και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Οσο για το "άγχος" και τη "θεωρία" ,προτιμώ το άγχος και το ψάξιμο κατά την κατασκευή από το άγχος στο μοντελοδρόμιο ,αν σε κάθε "τσαλίμι" του αεροπλάνου σκέφτομαι μήπως αστόχησε κάτι. Η θεωρία πάλι χρειάζεται κι αυτή. Σε βοηθάει να εκτιμάς κάποια πράγματα από πρίν ώστε να μην διαπιστώσεις το εύστοχο ή το άστοχο μιας επιλογής εμπράκτως στο πεδίο, με τον πλέον δυσάρεστο τρόπο.
Από κει και πέρα ,ο καθένας έχει τις απόψεις του και το μότο του. Και μια που έρχεται Σαββατοκύριακο ,καλές μας πτήσεις!
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: c-130 απο ASM
kantina2005 έγραψε: ↑γεια σας κυριοι.φιλε σωτηρη ευχαριστω που ηρθες και εβαλες και εσυ την γνωμη σου.λοιπον το σκεφτηκα και εγω να παω με δυο μπαταριες μεσα στο μοντελο αλλα σε φορουμ αμερικανικα οσοι το επιχειρισανε αυτο το μοντελο εγινε πολυ αστεθες(αμερικανοι ειναι αυτοι)αλλα επισης σκεφτηκα οτι το μοντελο ειναι στο φτερο να δεχεται το καυσιμο αμα εβαζες κινητηρες νιτρο.ετσι φανταζομαι οπως μου ειπε ενας παλιος μοντελιστης εδω οτι δεν παιζει στο συνολο το κεντρο βαρους αλλα παιζει να ειναι και το φτερο κεντραρισμενο.τωρα οσοι αμερικανη βαλανε απλα σερβο στα αιλερονς σε βουτια του μοντελου τα σερβο δεν αντεξανε και καταστροφη.το μοντελο στο βιντεο που βλεπεις στην ripmax πεταει με 4 νιτρο 0.30.ο καθενας βγαζει 0.7 αλογα αν δεν κανω λαθος και αν σκεφτεις οτι ενα αλογο ειναι 745 watt τοτε παμε 521 watt τωρα εγω εχω 500 watt αλλα αν σκεφτεις την αποκριση του ηλεκτρικου μοτερ αυτο το 20 που μου λειπει.και μην ξεχναμε εχω μπαταριες που δινουν οσο ρευμα χρεαστουν αυτα τα μοτερ.τωρα σε μια γρηγορη μετρηση που εκανα ειδα οτι τα σερβο τραβανε 5.5Α αλλα ολα μαζι.τωρα σωτηρη μιλας οτι οριακα θα ειμαι απο μοτερ η μπαταριες?
φιλικα γιωργος
Καλοι μου φιλοι ειρηνη υμιν....
Γιωργο εννοω απο χωρητικοτητα και voltage. Τα μοτερ επισης θα ανεβαινα μια σκαλα πανω . Ειναι η αποψη μου για λιγο overpower οταν μου χρειαστει ιδιως αν χρησιμοποιοησεις τετραφυλλες η τριφυλλες προπελες.
Τα ESC τα βλεπω οκ.
Δεν μπορω να εχω αποψη περισσοτερο απο αυτη που αναφερω για τη θεση των μπαταριων αλλα απλη λογικη λεει οτι οσο πιο κοντα στο κ.β. ειναι καλυτερα και δεν φορτιζεις τα φτερα ...και λαμβανοντας υποψιν και το γεγονος οτι εγω τις φορτιζω και αρα τις αλλαζω στο αεροδρομιο και αρα χρειαζομαι ανετη προσβαση σε αυτες.Τα σερβο ειπα οτι μια και τα εχεις οκ πας οπως εχεις ξεκινησει....Λαβε υποψη οτι το πεταγμα στο βιντεο ειναι επιοικως απαραδεκτο και καθολου scale εκτος αν τα πεταμε ολα οπως ναναι και περιμενουμε να κανει και hover το C -130 οκ....και να πεταει warbird στικα .
Η αληθεια ειναι οτι ειμαστε πρωτοποροι σε τετοια στησιματα και οτι και να σου πει ο καθε ενας εσυ θα δεις στην πραξη τι γινεται...
Οσο για την θεωρια φιλε Κωστα δεν σου προσαπτω κατι και ελπιζω να μην αισθανεσαι θιγμενος η αμυνομενος οπως πολυ σωστα επισημενεις τις αποψεις μας εκθετουμε και δεν τις επιβαλουμε σε κανεναν αλλα μια διαφωνια θεωρω οτι μονο εποικοδομητικη ειναι γιατι μας βαζει ολους να αμφισβητουμε τις σκεψεις μας οπως οφειλει να κανει καθε ανθρωπος που θελει να σκεπτεται με το βλεμμα εμπρος .
Αν παρατηρησες λοιπον το πρωτο που επισημαινω ειναι οτι το α/νο πεταει απο τον παγκο .......Τα υπολοιπα λοιπον νομιζω οτι εννοουνται.
Οσο για το αν κανω το αυ/το μου γεννητρια .....τι να πω; οτι πεταω με τις ιδιες μπαταριες τοσο καιρο και του αυτ/του ειναι οκ και των μοντελων οκ αν δεν σε πειθω δεν με πειραζει απλα σου αναφερω τι κανω μπορει να ειναι μεγα σφαλμα .......
Μπορει οντως εγω να στηνω τα μοντελα μου προχειρα και να παλευω στο αεροδρομιο να τα συνεφερω, αλλα για την ιστορια και μονο σου αναφερω (και ειναι γνωστο σε οσους πεταω μαζι ) οτι ,κατα συμπτωση ισως, δεν εχω επισκευασει η ρυθμισει κατι στο field μεχρι στιγμης για παρα πολυ καιρο.
Τελος μπραβο σου που μπορεις και αφιερωνεις τοσο χρονο για να βοηθησεις ενα φιλο στο στησιμο ενος μοντελου και μπραβο και στον Γιωργο που ειναι τοσο ανοιχτομυαλος και ακουει ολονων τις αποψεις.
Αυτα και οντως καλες πτησεις .... Σωτηρης@P@
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
γεια κυριοι.φιλε κωστα το UBEC το αλλαξα και εβαλα ενα 10Α αλλα δεν εχει ερθει ακομα.να πω φιλε σωτηρη οτι μια βιδα ξεβιδωνεις και το cowl του κινητηρα κατεβηκε και κανεις μια παρα πολυ γρηγορη αλλαγει μπαταριας.αλλα και να μην βγαλεις το cowl εχει 4 μικρες που σου αφηνουν ενα μεγαλο ανοιγμα για αλλαγη.τωρα και εγω σκεφτηκα να βαλω ενα νουμερο ποιο πανω αλλα θεωρησα οτι 2000watt στο συνολο θα ειναι αρκετα.στη πραξη θα φανει.τωρα εγω επειδη δεν μπορω να βγαζω ολοι την ημερα μου στο αεροδρομιο για αυτο λεω τοσες μπαταριες.τωρα το τεστ θα γινει με 2500 και 3300.το manual παντως λεει για 2500 και προτεινει 3300 και οχι μεγαλυτερα μοτερ τωρα φανταζομαι για λογους τεστ.οι κυριοι πιστευουν οτι δεν φτανουν τα 2000 watt για απογειωση και 1200watt για νορμαλ πτηση?εγω πιστευω με αυτη την καταναλωση οι 2500 θθα βγαλουν 6-8 λεπτα και να εχεις δυναμη να κανεις ενα δυο γυρους αμα δεν σου βγαινει οι προσγειωση.αλλα στη πραξη θα φανει.
ευχαριστω και παλι ειμαστε φιλοι εχθροι οχι σιγουρα και δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα.απλα ειμαστε εδω απο τα λαθη μας να μαθουν και οι υπολοιποι και να μην ξαναγινουν.
με εκτιμηση γιωργος
ευχαριστω και παλι ειμαστε φιλοι εχθροι οχι σιγουρα και δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα.απλα ειμαστε εδω απο τα λαθη μας να μαθουν και οι υπολοιποι και να μην ξαναγινουν.
με εκτιμηση γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων ,εγώ δεν είπα φίλε Σωτήρη ότι στήνεις τα μοντέλα σου πρόχειρα. Αλλωστε ,έχω δει μια φορά το καλοκαίρι στα Δερβενοχώρια ένα μπήβερ σου και μόνο πρόχειρο δεν ήταν. Είμαι αυτός που σου γύρναγε την προπέλα και έλεγε ότι η μηχανή δεν έχει συμπίεση :D . Βέβαια εσύ το παρεξήγησες τότε και νόμισες ότι έχω κάτι με τα ηλεκτρικά.
Οσο για το θέμα του ανοικτού ή κλειστού μυαλού ,το γεγονός ότι μετέχω σε ένα θέμα ενώ υποτίθεται πως "διαφωνώ", γιατί εγώ ένα τέτοιο αεροπλάνο θα το έκανα θερμικό ,κάτι λέει. Από κει και πέρα βέβαια, οι προσεγγίσεις από αερομοντελιστή σε αερομοντελιστή είναι λογικό να διαφέρουν.
Φιλικά Κώστας.
Οσο για το θέμα του ανοικτού ή κλειστού μυαλού ,το γεγονός ότι μετέχω σε ένα θέμα ενώ υποτίθεται πως "διαφωνώ", γιατί εγώ ένα τέτοιο αεροπλάνο θα το έκανα θερμικό ,κάτι λέει. Από κει και πέρα βέβαια, οι προσεγγίσεις από αερομοντελιστή σε αερομοντελιστή είναι λογικό να διαφέρουν.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: c-130 απο ASM
kantina2005 έγραψε: ↑γεια κυριοι.φιλε κωστα το UBEC το αλλαξα και εβαλα ενα 10Α αλλα δεν εχει ερθει ακομα.να πω φιλε σωτηρη οτι μια βιδα ξεβιδωνεις και το cowl του κινητηρα κατεβηκε και κανεις μια παρα πολυ γρηγορη αλλαγει μπαταριας.αλλα και να μην βγαλεις το cowl εχει 4 μικρες που σου αφηνουν ενα μεγαλο ανοιγμα για αλλαγη.τωρα και εγω σκεφτηκα να βαλω ενα νουμερο ποιο πανω αλλα θεωρησα οτι 2000watt στο συνολο θα ειναι αρκετα.στη πραξη θα φανει.τωρα εγω επειδη δεν μπορω να βγαζω ολοι την ημερα μου στο αεροδρομιο για αυτο λεω τοσες μπαταριες.τωρα το τεστ θα γινει με 2500 και 3300.το manual παντως λεει για 2500 και προτεινει 3300 και οχι μεγαλυτερα μοτερ τωρα φανταζομαι για λογους τεστ.οι κυριοι πιστευουν οτι δεν φτανουν τα 2000 watt για απογειωση και 1200watt για νορμαλ πτηση?εγω πιστευω με αυτη την καταναλωση οι 2500 θθα βγαλουν 6-8 λεπτα και να εχεις δυναμη να κανεις ενα δυο γυρους αμα δεν σου βγαινει οι προσγειωση.αλλα στη πραξη θα φανει.
ευχαριστω και παλι ειμαστε φιλοι εχθροι οχι σιγουρα και δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα.απλα ειμαστε εδω απο τα λαθη μας να μαθουν και οι υπολοιποι και να μην ξαναγινουν.
με εκτιμηση γιωργος
Συμφωνω ...
Απάντηση: c-130 απο ASM
Γειά σας και πάλι,
Χαίρομαι που αξιόλογοι μοντελιστές με γνώση και άποψη γράφουν στο θρέντ του kantina2005, μιας και όλα τα παραπάνω βοηθούν όχι μόνο τον συγγραφέα του θρέντ αλλά και όλους τους υπόλοιπους που μπαίνουν για να διαβάσουν. Συγχαρητήρια παιδιά για όλες τις απόψεις αλλά και την σοβαρότητα όσων αφορά τον υψηλό "πήχη" του σεβασμού ανάμεσά σας.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Χαίρομαι που αξιόλογοι μοντελιστές με γνώση και άποψη γράφουν στο θρέντ του kantina2005, μιας και όλα τα παραπάνω βοηθούν όχι μόνο τον συγγραφέα του θρέντ αλλά και όλους τους υπόλοιπους που μπαίνουν για να διαβάσουν. Συγχαρητήρια παιδιά για όλες τις απόψεις αλλά και την σοβαρότητα όσων αφορά τον υψηλό "πήχη" του σεβασμού ανάμεσά σας.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: c-130 απο ASM
bladeskiller έγραψε: ↑Προς αποφυγή παρεξηγήσεων ,εγώ δεν είπα φίλε Σωτήρη ότι στήνεις τα μοντέλα σου πρόχειρα. Αλλωστε ,έχω δει μια φορά το καλοκαίρι στα Δερβενοχώρια ένα μπήβερ σου και μόνο πρόχειρο δεν ήταν. Είμαι αυτός που σου γύρναγε την προπέλα και έλεγε ότι η μηχανή δεν έχει συμπίεση :D . Βέβαια εσύ το παρεξήγησες τότε και νόμισες ότι έχω κάτι με τα ηλεκτρικά.
Οσο για το θέμα του ανοικτού ή κλειστού μυαλού ,το γεγονός ότι μετέχω σε ένα θέμα ενώ υποτίθεται πως "διαφωνώ", γιατί εγώ ένα τέτοιο αεροπλάνο θα το έκανα θερμικό ,κάτι λέει. Από κει και πέρα βέβαια, οι προσεγγίσεις από αερομοντελιστή σε αερομοντελιστή είναι λογικό να διαφέρουν.
Φιλικά Κώστας.
Και παλι συμφωνω, και αυτο ακριβως σου λεω οτι μπραβο σου που συμμετεχεις σε ενα θεμα και αφιερωνεις το χρονο σου σε κατι που λες οτι διαφωνεις (σχετικα με τα ηλ/κα).
Δεν παρεξηγησα τιποτα ,αποψεις λεμε, δεν μπορω να ξερω-(δεν θυμαμαι;) ποιος εισαι και αν εχεις η οχι ηλ/κα και τι εμπειρια εχεις πανω στο θεμα απο πρωτο χερι.
Σιγουρα σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια για το Beaver και ευτυχως που διαφερουν γενικα οι προσεγγισεις για να μαθαινουμε.
Φιλικα Σωτηρης