Σελίδα 3 από 4

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 10:44 pm
από fazerdreamer
Ετοιμασου εσυ και ριξε τηλ.
Λογικα θα μαι ετοιμος.
Γουσταρω να το δω να πεταει σαν ανεμοπτερο παντως κι οχι σαν pylon racer..
Του φουστη δηλαδη..multιplex ειναι πρεπει να..ανεμοπορει!!

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 23, 2009 10:59 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το αρχικό βάρος του είναι 40 γρ και πραγματικά ανεμοπορεί
(τόσο που σε μία δοκιμή στην πτήση το σήκωσε το αεράκι και το πήγε 100 μέτρα μακρυα)
τώρα με τετραπλασιασμό του βάρους μάλλον θα πεφτει σαν πυροβολημένο ....ειδομεν
'οσο για carbon δέν το βλέπω γιατι σε απότομα G με το χέρι πάνω κάτω δέν είχε τάση για δίπλωμα
To μόνο που είδα απο μία ριχτή δοκιμή είναι οτι τα aileron έπρεπε να τα κοψω ποιο κοντά γιατί το βλέπω να είναι αποτομο .........θα δείξει

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 2:56 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
fazerdreamer έγραψε: Σημασια εχει να μην φτασουμε να ενισχυσουμε την ακαμψια της..''πεταλουδας'' αλλα να φροντισουμε να μεινει το δυνατον ελαφρυτερο!
Φιλακια!

Λάθος.

sos.o.ka έγραψε: ('οσο για carbon δέν το βλέπω γιατι σε απότομα G με το χέρι πάνω κάτω δέν είχε τάση για δίπλωμα

Λάθος.

Κύριοι. Το φτερό δεν έχει καμία απολύτως ανοχή, πριν ακόμη προστεθεί οποιοδήποτε γραμμάριο πάνω στο ανεμοπτεράκι. Όσοι δεν το έχετε πετάξει ακόμη, μη δίνετε συμβουλές που θα ζημιώσουν.
Μία υπέρ-λεπτη carbon βέργα, δεν προσθέτει βάρος, αλλά ασφάλεια στο ενδεχομένως χωρίς φτερό και πηδάλια μοντέλο σας.

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 3:22 pm
από Αντώνης Κριτζάς
επειμένω στην κατασκευή μου .......θα δείξει σύντομα
οπως προείπα.... μετα την πτήση απολογισμος και επλίζω βιντεο

Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 3:26 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
sos.o.ka έγραψε: επειμένω στην κατασκευή μου .......θα δείξει σύντομα
οπως προείπα.... μετα την πτήση απολογισμος και επλίζω βιντεο


Σωστά. Μετά οι κρίσεις.
Προσωπικά το πέταξα και το φτερό διπλώνει, με 40 γραμμάρια πρόσθετου βάρους. Το φτερό διπλώνει και από κατασκευής, δίχως προσθήκη. Δεν το επηρρεάζει όμως πτητικά.

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 7:00 pm
από ecologist
ποιο είναι αυτό το μοντέλο ρε παιδιά ?

συγνώμη άκυτη η ερώτηση μου τώρα είδα την αρχή Νο1 σελίδα

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 26, 2009 9:50 am
από Αντώνης Κριτζάς
ή πρώτη πτήση έγινε (Στέφανε σε πήρα)
Το μοτέρ από το ουραίο ελικοπτέρου αποδείχθηκε ανεπαρκές, το foxακι γυρνούσε αργά και βασανιστικά γύρω γύρω σαν αυτά τα αεροπλανάκια που έδενε ο μπαμπάς στο ταβάνι με πετονιά
κατά τα αλλά η πτήση ομαλή και γλυκιά (το περίμενα ποιο απότομο αλλά με δυνατό μοτέρ τα πράγματα θα αλλάξουν)
ένα άλλο θέμα είναι και το προπελακι που πρέπει να βρεθεί σπαστό
τώρα για το αν τα φτερά θέλουν ενίσχυση με carbon .........με αυτές τι συνθήκες όχι αλλά αργότερα ίσως γιατί πράγματι είδα μικρές κινήσεις

ps Δέ ήταν δυνατόν να πετάω και να τραβάω βιντεο

Multiplex fox CG tips

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 04, 2010 1:50 pm
από yiorgos
Για χαρα σε ολους
Ξεκινησα την μετατροπη σε ενα φοξακι και εχω καποιες αποριες τελικα!!!!!Πριν βαλω κοπιδι πανω του το σκεφτηκα.... το ξανα σκεφτηκα..... το ματα ξανα σκεφτηκα.....αλλα παλι πρεπει να παρω καποιες συμβουλες νομιζω.
Λοιπον: πριν κανω οτιδηποτε το ζυγισα και σημειωσα το CG του. Αφου πεταει απ' τη μανα του με αυτο το CG, αυτο θα ειναι και το σωστο σημειο για αυτο το μοντελο, σκεφτηκα! Το CG ομως ειναι περιπου στη μεση της πτερυγας, ειναι δυνατον;
Σε οσα μοντελα εχω δει το CG ειναι πιο κοντα στο χειλος προσβολης, περιπου στο πρωτο τριτο του πλατους της πτερυγας (υπαρχει και ενα σχετικο video που ειδα).
Εχω βαλει τα σερβο-δεκτη στις θεσεις που θελω, εχω το μοτερ, (ενα καρβουνακι απο ενα ελικοπτερο 300αρι νομιζω) το ESC, μια μπαταρια μου λειπει αλλα οκ. Μια 3s rhino 460mah στα 41gr
Το μοτερ θα μπει απο πανω με ελικα μικρη κατι σαν 4x5 η 5x5.
Γενικα, ενα σχετικα αργο μοντελο θα ηθελα να βγει, να αφηνει χρονο να σκεφτεις της κινησεις σου, οσο ειναι δυνατον δλδ!
Βασικα το θεμα μου ειναι με το CG...........να το ζυγισω εκει που ηταν απ'τη μανα του;........η εκει που λενε τα μαθηματικα;
Θα ανεβασω και καμια φωτο αργοτερα για να εχετε καλυτερη εικονα.

Απάντηση: Multiplex fox CG tips

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 04, 2010 1:57 pm
από King Kostas
yiorgos έγραψε:
Αφου πεταει απ' τη μανα του με αυτο το CG,αυτο θα ειναι και το σωστο σημειο για αυτο το μοντελο,σκεφτηκα!!!Το CG ομως ειναι περιπου στη μεση της πτεριγας,ειναι δυνατον?


Ερώτηση, το ανεμόπτερο το έχεις πετάξει ή απλά εκεί δίνει το CG ο κατασκευαστείς;

Εάν το έχεις πετάξει και ζύγισε εκεί τότε μην αλλάξεις τίποτα.

Συνήθως το CG βγαίνει στο 1/4; της πτέρυγας (για αρχή….για να είναι λίγο μπροστόβαρο…και να έχεις τον έλεγχο κατά την πτήση)…με τον καιρό και τις ανάγκες σου μπορείς να το ζυγίσεις και λίγο πισώβαρο.

Τώρα για το Fox τι ακριβός παίζει και αν έχει κάποιες ιδιαιτερότητες δεν γνωρίζω. ¨όμως υπάρχει αρκετός κόσμος που το πετά και μπορεί να πάρει θέση.

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 05, 2010 3:34 am
από Antoniso
Γεια, λοιπον, εχω δει εναν...στο youtube. Μαλλον ιταλος ειναι που εχει κοψει τα φτερα και εχει μετατρεψει το spar σε αξονα πανω στον οποιο γυριζουν 20 (?) μοιρες. Εχει βαλει κατω απο τα φτερα 2 σερβακια και τιποτε αλλο, το πεταει με μιξη v-tail.H-:R

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 4:32 am
από yiorgos
καποιος που το εχει τελιοση η που εχει ασχολιθει θα μπορουσε να με βοηθησει σχετικα με το κεντρο βαρους του μοντελου?
οπιαδηποτε πληροφορια δεκτη!!
^%^

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 9:54 am
από Αντώνης Κριτζάς
Καλημέρα
Το ζυγίζεις ακριβώς στο σημείο που ζυγίζει πριν τις επεμβάσεις
Βάλε φώτο να χαζέψουμε την κατασκευή
δεν ξέρω ποια κατασκευή θα κάνεις αλλά ξεκίνα από μπροστά και να ελέγχεις συνεχώς το ζύγισμα σε όλα τα στάδια πριν τοποθετήσεις οτιδήποτε

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 10:24 am
από King Kostas
yiorgos έγραψε: καποιος που το εχει τελιοση η που εχει ασχολιθει θα μπορουσε να με βοηθησει σχετικα με το κεντρο βαρους του μοντελου?
οπιαδηποτε πληροφορια δεκτη!!
^%^


Εάν δεν αλλάξεις τα χαρακτηρίστηκα της πτέρυγας επεμβαίνοντας στο wingspan, chord, camber και aspect ratio ή βάζοντας flaps, slats, airbrakes κτλ, το αεροσκάφος δεν θα έχει κανένα λόγο να αλλάξει το CοG του. Σου λέω για τα χαρακτηριστικά της πτέρυγας διότι αν αλλάξουν αυτά, αυτόματα αλλάζει και το φορτίο που μπορεί να σηκώσει ανά τετραγωνικό εκατοστό…τουτέστιν να αλλάξει το CοP (κέντρο πίεσης της πτέρυγας)……το CoG είναι στατική σταθερά ενώ το CoP είναι δυναμική σταθερά.

Ακόμα και αν προσθέσεις βάρος σε διάφορα σημεία πάνω στον άξονα της ατράκτου το CG και πάλι δεν θα αλλάξει, απλά θα πρέπει να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις αντίρροπα βάρος για να επιτύχεις την ζύγιση που επιθυμείς.

Τουτέστιν, ζυγίζεις στο 1 / 4 της χορδής του φτερού από το εμπρός μέρος του φτερού πάντα και σε απόσταση 3-4cm από την άτρακτο(καλύτερα για αρχή να ζυγίσεις και λίγο πιο μπροστά πχ 1/ 4,5).

Να ξέρεις ότι το θέμα της ζύγισης είναι ίσως το σημαντικότερο όλων…..τα αεροπλάνα μας συνήθως στην πρώτη πτήση, χάνονται, από αστοχία ζύγισης. Ένα παραπάνω τα ανεμόπτερα.

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 2:34 pm
από yiorgos
John Χάλαρης έγραψε: Εάν δεν αλλάξεις τα χαρακτηρίστηκα της πτέρυγας επεμβαίνοντας στο wingspan, chord, camber και aspect ratio ή βάζοντας flaps, slats, airbrakes κτλ, το αεροσκάφος δεν θα έχει κανένα λόγο να αλλάξει το CοG του. Σου λέω για τα χαρακτηριστικά της πτέρυγας διότι αν αλλάξουν αυτά, αυτόματα αλλάζει και το φορτίο που μπορεί να σηκώσει ανά τετραγωνικό εκατοστό…τουτέστιν να αλλάξει το CοP (κέντρο πίεσης της πτέρυγας)……το CoG είναι στατική σταθερά ενώ το CoP είναι δυναμική σταθερά.

Ακόμα και αν προσθέσεις βάρος σε διάφορα σημεία πάνω στον άξονα της ατράκτου το CG και πάλι δεν θα αλλάξει, απλά θα πρέπει να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις αντίρροπα βάρος για να επιτύχεις την ζύγιση που επιθυμείς.

Τουτέστιν, ζυγίζεις στο 1 / 4 της χορδής του φτερού από το εμπρός μέρος του φτερού πάντα και σε απόσταση 3-4cm από την άτρακτο(καλύτερα για αρχή να ζυγίσεις και λίγο πιο μπροστά πχ 1/ 4,5).

Να ξέρεις ότι το θέμα της ζύγισης είναι ίσως το σημαντικότερο όλων…..τα αεροπλάνα μας συνήθως στην πρώτη πτήση, χάνονται, από αστοχία ζύγισης. Ένα παραπάνω τα ανεμόπτερα.


καλα τα λες αλλα με τοσες αγνωστες λεξεις (wingspan, chord, camber και aspect ratio ή βάζοντας flaps, slats, airbrakes κτλ) νιοθω χαζος!!!!Παντος με τον τροπο που λες το CG βγενει αλλου για αλλου!!!!καμια σχεσει!!!!θα το αφησω εκει που ζυγιζε εχ' αρχης.
Ευχαριστο για την αποκρισει παντος *SAR*

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 2:35 pm
από yiorgos
Αυτη ειναι μια ακομα μετατροπη του γνωστου σε ολους FOX της Multiplex.Η ολη ιδεα ξεκινησε με γνωμονα ενα μοντελο που θα μπορω να το κουβαλαω μαζι μου ευκολα. Να μπορω να το εχω στο αμαξι μαζι μου ανα πασα ωρα και στιγμη!!!Ετσι αγορασα 4 σερβο TG9 9gr, βρηκα ενα μοτερακι απο ελικοπτερο που μαζεψα απʼτα “σκουπιδια” ειχα και κρατησει και την μπουμα του επισις, η οποια μου χριαστηκε τωρα!Λοιπον στη κατασκευη.Εσκαψα και εβαλα τα δυο σερβο για τα aileron κατο απο τα φτερα κοντα στο κεντρο βαρους.Το σερβο του rudder μπηκε (σχεδον αναγκαστηκα) εκει που μπηκε λογο λαθους οταν ανηγα με καυτο σιρμα μια τρυπα για το καλοδιο του σερβο του rudder.Παντος δεν ειχα προβλημα στο ζυγησμα, ημουν κοντα στο κεντρο βαρους και παλι.Το μοτερ θα μπει με πιλονα (την μπουμα του ελικοπτερου!) ειναι μαλον 300αρι και θα του βαλω ελικα απο 5χ5 και προς τα κατω.Φανταζομε οτι θα ειναι οτι ελαχιστοτερο απο θεμα ισχιος και το χηροτερο απο θεμα βαρους που θα μορουσε να χρισιμοποιηθει!!!Παστοσα και δεκτη μπαταρια ESC στο conopy......και ειδομεν!!!