Σελίδα 3 από 17
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 7:46 pm
από CARAPIS
..., παρατειρηστε την ευθυγραμμιση των συνδεσμων με την περσια-γραμμη του σημειου της ενωσης και το σχεδον μηδενικο κενο αναμεσα στο κινητο-στθερο κοματι των πηδαλιων ανοδου-καθοδου.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 9:57 pm
από ankon
Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.
Αγγελος
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 11:58 pm
από CARAPIS
ankon έγραψε: ↑Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.
Αγγελος
Aγγελε ευχαριστω τα μαλα...
Ok, εγινε, θα ριξω συρμα να τα πουμε πετουμενοι, οεοοοοο...+(*)
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 28, 2010 11:38 am
από Mogolos
σκλαψ! Τα δικά μου δεν εγιναν τοσο καλά
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2010 8:10 am
από Mogolos
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 29, 2010 11:37 am
από CARAPIS
Kαλημερα Γιαννηηηη
..., εαν βγαλεις το Ruder κατι γινεται,χαχαχχεχεχεχεχ...:D
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 10:31 am
από CARAPIS
..., συνεχιζουμε με το ruder, μεντεσεδες και τοποθετηση με τον ιδιο τροπο οπως τα πηδαλια ανοδου-καθοδου.
Δεν ξεχναμε, λαδακι-γρασο-βαζελινη,..., στους μεντεσεδες για να μην κολλησουν!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 10:34 am
από CARAPIS
..., προσεχουμε κατα την ενωση του πηδαλιου το κενο να ειναι οσο το δυνατων μικροτερο και το πηδαλιο να περνει ολη την επιτρεπομενη κινηση...
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 10:44 am
από CARAPIS
Επομενο σταδιο οι χορνες. Τελικα τοτοποθετηθηκαν διπλες αλουμινενιες οχι φενολικ λογο μη υπαρξης οδηγων, ο κατασκευαστης χρησιμοποιει βιδες-καρφια, για αποφυγη εσφαλμενης γωνιας τοποθετησης με αποτελεσμα διαφορικοτητα και μη τεντωμα σωστο στα συρματισχινα (χιαστη pull-pull και οχι παραληλα push-pull).
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 10:47 am
από CARAPIS
.........,
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 10:49 am
από CARAPIS
...,...,...,
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 11:14 am
από CARAPIS
Ενδιαμεσα στα κοψιματα βιδωματα τοποθετηθηκαν τα συρματοσχινα και ο πισω τροχος (που ηταν ευκολος στην τοποθετηση) με τρεις βιδες με εσωτερικο παξιμαδι ενισχυσης και στερεωθηκε και το κινητο μερος-τιμονι κατω απο το ruder.
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 11:16 am
από CARAPIS
..........,
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 11:25 am
από CARAPIS
... και συνεχιζουμε με την τοποθετηση του σερβο του ruder το οποιο μπαινει στην ατρακτο σε προκαθωρισμενη θεση...και ενωθηκαν τα συρματοσχινα με την καταληλη χορνα στο σερβο. Τομυστικο εδω για να μην εχουμε προβληματα ειναι η χορνα του σερβο να εχει το ιδιο μηκος ανοιγμα με τα πισω ωστε τα συρματοσχινα να δουλευουν σωστα,διαφορετικα θα πρεπει να τοποθετησουμε σερβο-χορν με οφσετ ωστε να εχουμε το σωατο 'παιξιμο' στην κινιση.
Παρατηρηστε στις foto πιο κατω το διπλο περασμα του συρματοσχινου στο σημειο περασματος-ενωσης στα μπολ-λινκ ωστε να εχουμε μια πιο ασφαλη ενωση με ενα δευτερου λουπ του συρματος
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 31, 2010 11:46 am
από CARAPIS
Κατα την διαρκεια των δοκιμων κινισης του rader διαπιστωθηκε παιξιμο λυγισμα της βασης του σερβο το οποιο οδηγουσε με τη σειρα του σε μερικο ξετεντωμα των συρματισχινων σε ορισμενη θεση οπως επισης και πιθανο σπασιμο λογο ζοριζματος(μεγαλη επιφανεια ruder στον αερα, τεντωμα συρματοσχινων...) της βασης που ειναι και η επιφανεια που πιθανον θα τοποθετηθουν ο δεκτης και οι μπαταριες.
Αποφασισα να ενισχυσω το κομματι ολο με αντιρηδες η να γινει ολικη αλλαγη με carbon, οπως επισης και την αγορα μιας ενισχυμενης βασης servo οποτε λογο της στιβατωτητας πλεον της κατασκευης το ζωρισμα πλεον θα πηγαινει κατα το μεγαλυτερο μερος του-ποσοστο στα συρματοσχινα ετσι λοιπον παραγγελθηκε-αγοραστηκε καλωδιο Βυνιλιου με ενισχυση carbon, μια ματια στα καλουδια στις foto πιο κατω...::)