Σελίδα 3 από 4
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 10:28 pm
από Τρύφωνας
Όχι. Με τα σήματα έχει να κάνει.....!@/-=}{{
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 10:32 pm
από Τρύφωνας
Για να το κάνω πιο απλό το quiz....
Ποιές διαφορές βλέπετε στα σήματα;;;;;
Το αεροπλάνο είναι το φημισμένο Glamorous Glenn του Chuck Yeager.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 10:33 pm
από ditman
Τρύφωνας έγραψε: ↑Όχι. Με τα σήματα έχει να κάνει.....!@/-=}{{
Χμμμ, ο θηρεός είναι σωστός. Τουλάχιστον, έτσι λέει εδώ:
http://www.cncwings.com/military.html
Τα δύο ψηφία πρέπει να είναι ΠΡΙΝ τον θηρεό!!!
:D:D
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 10:39 pm
από Τρύφωνας
ditman έγραψε: ↑Τα δύο ψηφία πρέπει να είναι ΠΡΙΝ τον θηρεό!!!
:D:D
Μπράβο ditman!!
Και για να είμαστε πιο ακριβείς...Ο Μογγόλος τα έβαλε ανάποδα...
Αντί να τα βάλει .... B6*Y έβαψε Υ*Β6 που είναι λάθος...στο scale....
Το Υ υποδηλώνει τα αρχικά του επωνύμου του πιλότου που πέταγε το συγκεκριμένο αεροπλάνο και είναι το Υ για το Yeager....
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 10:44 pm
από Τρύφωνας
Moggolos δές εδώ ...και ασε τις μπύρες κάτω...Έτσι θα πρέπει να το φτιάξεις!!!!!!!*SAR*
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 18, 2010 9:47 am
από Mogolos
καλα τα λές, αλλα τώρα ειναι αργά. Εαν πετάξει καλά, θα το ξαναβάψω!
Το βερνικι "επεσε" (πως λέμε ο κυβος ερρίφθη)
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 18, 2010 9:54 am
από Αντώνης Κριτζάς
Ωραίο Γιάννη
πράγματι μετά την πτήση και αφού είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά μπορείς να κάνεις τις διορθώσεις και κάτι στοκαρίσματα που χρειάζονται με την ησυχία σου
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 7:55 am
από Mogolos
Μετα την "παρθενική" και μιας και πεταξε μια χαρά, αποφάσισα και του έβαλα και retracts. Οπότε το επόμενο βιντεακι δεν θα εξεχει τίποτα...
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 22, 2010 9:17 am
από King Kostas
Πλάκα πλάκα πέταξε μια χαρά. Η 46άρα του πήγε μια χαρά φίλε.
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 20, 2010 5:56 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Καλησπέρα σε όλους.Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει ποιό είναι το καλύτερο 60άρι ή 90άρι Ρ-51;Mήπως γνωπίζει κάποιος γιατί το 90άρι της KYOSHO είναι 7κάναλο;
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 20, 2010 6:34 pm
από Corsair
Βεβαίως,
το συγκεκριμενο μοντέλο που ζητάς θέλει 7κάναλο δέκτη ( το ελάχιστο ) εάν έχεις και μεγαλυτερο δεκτός.
Θα χρειαστείς λοιπόν το λιγότερο 7κάναλο πομπό.
Θα χρειαστείς 9 σέρβο για να καλύψεις τις απαιτήσεις του για τις λειτουργίες του,
όπου:
αίλερον χ2 σέρβο
ελεβαίητορ χ2 σέρβο
φλάπς χ2 σέρβο
ράντερ χ1 σέρβο
κινητήρας χ1 σέρβο
ανασυρόμενα σκέλη χ1 σέρβο
Σύνολο σέρβο = 9 σέρβο=B=
σύμφωνα πάντα με την εταιρία
ελπίζω να βοήθησα@P@
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 20, 2010 6:37 pm
από Ροδόλφος Μπάκας
Ευχαριστώ πολύ αλλά γιατί αυτά θέλουν 7κάναλο δέκτη ή μεγαλύτερο και οχι τον 6κάναλο;
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 12:44 pm
από stefos
Καλημέρα και απο εμενα.Αν και καθυστερημένα παραθέτω μερικές φωτογραφίες και απο το δικό μου MUSTANG P51 D της Hangar9.Συγκεκριμένα είναι το καινούργιο της 60-90αρι Blue Nose .Μερικά χαρακτηριστικα του.
Βαρος 5.0kgr
Μηκος φτερών 1.75m
Κινητήρας Saito 125
σερβο 9
Προπέλα apc 16x6.
Το αεροπλάνο έκανε την παρθενική του πτήση πριν 2 εβδομάδες και όλα πηγαν καλά.Κατι προβληματάκια νεότητας αντιμετωπιστηκαν και λυθηκαν!Όσον αφορα τα πτητικά του χαρακτηριστικά και σε σύγκριση με άλλα μοντελα της Hangar9 που είχα στην κατοχή μου(P47,mustang) έχει σαφώς πολύ πιο scale πτήση και εμφάνιση και απαιτεί τον σεβασμό σου.Έχει αυτή την ''βαριά'' αίσθηση που πρέπει να έχει ένα warbird!Σε σχέση με τα δυο μοντέλα που προανέφερα ,αυτά μου φάνηκαν εκπαιδευτικά μπροστά του.
ακολουθούν οι φωτό
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 12:46 pm
από stefos
εδώ μαζί με το spitfire της YT του φίλου Γιώργου
Απάντηση: Mustang P51
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 12:48 pm
από stefos
Και εδώ σε ''αερομαχία'' με το Κ11 HEIN του φίλου Μιχάλη.(όπως βλέπετε δεν έχει καμια ελπίδα)