Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

NIKOS5113 έγραψε:
Ακόμη και ταχύμετρο να είχαμε, δεν θα έπρεπε πάλι να τριμάρουμε με τα χέρια αφού αν πετάς με σταθερή ταχύτητα σε 0 και σε 5 μποφόρ μπορεί η ταχύτητα του αεροπλάνου να είναι η ίδια αλλά η ταχύτητα του αέρα στο φτρερό είναι διαφορετική?

Στην πτήση αυτό που έχει σημασία είναι η ταχύτητα αέρα (air speed) όχι η ταχύτητα εδάφους(η σχετική ταχύτητα που βλέπουμε εμείς). Πάντως, αστειευόμενος, τα 5 μποφώρ είναι γενικά μια πρόκληση....

NIKOS5113 έγραψε:
Τα φλαπς επιδρούν με τον ίδιο τρόπο σε ένα ελικοφόρο και σε ένα τζετ? (υποθέτω ότι το ελικοφόρο με ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού θα αντιδρούσε διαφορετικά απ'οτι ένα απότομο άνοιγμα γκαζιού σε ένα τζετ αφού η έλικα θα έστελνε αμέσως αέρα στα φτερά και κατ' επέκταση στα φλαπς)


Καμμία η διαφορά μεταξύ τζετ και προπ στα φλαπς. Ναι, στα πραγματικά τζετ, η αδράνεια της τουρμπίνας την εμποδίζει να παεί πχ από της 5000 στροφές μέχρι της 50000 άμεσα για να δώσει άμεση ώση (θυμάστε έκεινο το crash του air bus 320 πριν πολλά χρόνια).

Στα δικά μας EDF όμως αυτό δεν ισχύει και τόσο πολύ.

Επίσης ο αέρας της προπέλλας δουλέυει τα πηδάλια (rudder, elevator) και όχι το φτερό.

NIKOS5113 έγραψε:
Η δοκιμή και μίξη των flaps me to elevator γίνεται στον αέρα ή στο έδαφος?


Στον αέρα και πολύ ψήλα..... για εμάς τους πρωτάρηδες....
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

ΑνδρεαςΛ έγραψε: ...
Καμμία η διαφορά μεταξύ τζετ και προπ στα φλαπς. ...Επίσης ο αέρας της προπέλλας δουλέυει τα πηδάλια (rudder, elevator) και όχι το φτερό.




θες να πεις ότι ο αέρας της προπέλλας που περνάει από τα flaps δε κάνει καμια διαφορα και ότι το μονο που μετράει είναι η ταχύτητα του αεροσκάφους μέσα στον αέρα?

φαντάζομαι εννοείς ότι στα προπ δεν υπάρχει lag και η αυξομείωση των στροφών του κινητήρα σχετίζεται άμεσα με την ταχύτητα του αεροπλάνου μέσα στον αέρα , άρα η ταχύτητα του αέρα είναι η ίδια σε όλο το φτερό άσχετος αν βρίσκετε πίσω από την προπέλα η όχι?
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από King Kostas »

John Χάλαρης έγραψε:
....Τις πιο πολλές φορές σε forums διατυπώνονται πολλά πράματα λάθος...


Προς αποφυγή της "Αχταρμοποίησης"......
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Dell Gatto Grande έγραψε: θες να πεις ότι ο αέρας της προπέλλας που περνάει από τα flaps δε κάνει καμια διαφορα και ότι το μονο που μετράει είναι η ταχύτητα του αεροσκάφους μέσα στον αέρα?

φαντάζομαι εννοείς ότι στα προπ δεν υπάρχει lag και η αυξομείωση των στροφών του κινητήρα σχετίζεται άμεσα με την ταχύτητα του αεροπλάνου μέσα στον αέρα , άρα η ταχύτητα του αέρα είναι η ίδια σε όλο το φτερό άσχετος αν βρίσκετε πίσω από την προπέλα η όχι?


Πιστεύω ότι δεν κάνει ουσιαστική διαφορά αφού όλο το φτερό χρειάζεται για να δώσει λιφτ αρα και το αντίστοιχο airspeed εκτος και αν μιλάμε για 3D που η προπέλα κρατάει το αεροπλάνο στον αέρα.

Οσον αφορά τα τζετ, ναι μιλάω για το lag, δηλ το χρόνο που χρειάζεται για να δώσει την απαραίτητη όση.

Επειδή όμως μπορεί να κάνω λάθος, θα παρακαλούσα τους γνώστες του αντικειμένου να με διορθώσουν.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Και ο Γάτος αλλά και ο ΑνδρέαςΛ έχουν δίκιο, γιατί αεροδυναμικά ΔΕΝ έχει διαφορά, και αυτό γιατί η ταχύτητα (Indicated airspeed) του ελικοφόρου αεροπλάνου αλλάζει άμεσα με την χρήση του γκαζιού, οπότε το αερόρευμα του ιδίου του φτερού με τον σχετικό άνεμο είναι το ζητούμενο και όχι το αερόρευμα της έλικας. Το ελικοφόρο αεροπλάνο δεν έχει Jetlag όπως τα jet. Η ώση που παράγεται στα ελικοφόρα είναι "ροπάτη ώση" και έχει άμεση απόκριση στο ιπτάμενο μέσο.
Άβαταρ μέλους
sukhoi.su29
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
Τοποθεσία: Μαραθώνας

Απάντηση: Tα flap δίνουν "down" ,ενώ τα spoiler δίνουν "up" στο φτερό

Δημοσίευση από sukhoi.su29 »

Αγαπητοί κύριοι συν-φορουμίστες και Διαχειριστές καλή σας ημέρα.

Μήπως το παρόν πολύ ενδιαφέρον θέμα καθώς και το ακριβώς επόμενο του

http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=7340
, θα έπρεπε να μεταφερθούν......_Β_Ο#** ???

Αν θέλετε διαγράψτε το παρόν ...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κατασκευές - Ιδέες”