NIKOS5113 έγραψε: ↑
Ακόμη και ταχύμετρο να είχαμε, δεν θα έπρεπε πάλι να τριμάρουμε με τα χέρια αφού αν πετάς με σταθερή ταχύτητα σε 0 και σε 5 μποφόρ μπορεί η ταχύτητα του αεροπλάνου να είναι η ίδια αλλά η ταχύτητα του αέρα στο φτρερό είναι διαφορετική?
Στην πτήση αυτό που έχει σημασία είναι η ταχύτητα αέρα (air speed) όχι η ταχύτητα εδάφους(η σχετική ταχύτητα που βλέπουμε εμείς). Πάντως, αστειευόμενος, τα 5 μποφώρ είναι γενικά μια πρόκληση....
NIKOS5113 έγραψε: ↑
Τα φλαπς επιδρούν με τον ίδιο τρόπο σε ένα ελικοφόρο και σε ένα τζετ? (υποθέτω ότι το ελικοφόρο με ένα απότομο άνοιγμα του γκαζιού θα αντιδρούσε διαφορετικά απ'οτι ένα απότομο άνοιγμα γκαζιού σε ένα τζετ αφού η έλικα θα έστελνε αμέσως αέρα στα φτερά και κατ' επέκταση στα φλαπς)
Καμμία η διαφορά μεταξύ τζετ και προπ στα φλαπς. Ναι, στα πραγματικά τζετ, η αδράνεια της τουρμπίνας την εμποδίζει να παεί πχ από της 5000 στροφές μέχρι της 50000 άμεσα για να δώσει άμεση ώση (θυμάστε έκεινο το crash του air bus 320 πριν πολλά χρόνια).
Στα δικά μας EDF όμως αυτό δεν ισχύει και τόσο πολύ.
Επίσης ο αέρας της προπέλλας δουλέυει τα πηδάλια (rudder, elevator) και όχι το φτερό.
NIKOS5113 έγραψε: ↑
Η δοκιμή και μίξη των flaps me to elevator γίνεται στον αέρα ή στο έδαφος?
Στον αέρα και πολύ ψήλα..... για εμάς τους πρωτάρηδες....