Σελίδα 3 από 3

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:29 pm
από Δημήτρης Άρτα
''Γέμισε''λίγο το χώρο του κόκπιτ βρε Κώστα.....!

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:38 pm
από King Kostas
Σωστός, θα βάλω κάτι, σε πρώτη φάση θέλω να πετάξει.

Πολύ καλές πληροφορίες Δημήτρη. Ευχαριστώ.

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:46 pm
από Δημήτρης Άρτα
Πριν πετάξεις πρώτη φορά (πτήση τριμαρίσματος)θα με πάρεις τηλ ή θα στείλεις μύνημα πιο πρίν....!!
Εκεί, έχουμε κάτι θεματάκια.......!!

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 1:52 pm
από King Kostas
ΟΚ.

Είναι κάτι πολύ σοβαρό ή απλό tip.

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 2:02 pm
από Δημήτρης Άρτα
Είναι λίγο σοβαρό!!Στο βίδωμα του κάθετου σταθερού,ώστε να έχει τη σωστή γωνία προσβολής(όσο πάει αριστερά....) και πόσο περίπου τρίμ θα χρειαστείς για να το φέρεις στα ίσια!Είναι λιγάκι δύστροπο στην πρώτη πτήση του...!

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 3:58 pm
από King Kostas
Δημήτρης Άρτα έγραψε:
Είναι λίγο σοβαρό!!

Στο βίδωμα του κάθετου σταθερού,ώστε να έχει τη σωστή γωνία προσβολής(όσο πάει αριστερά....) και πόσο περίπου τρίμ θα χρειαστείς για να το φέρεις στα ίσια!


Πολύ χρήσιμο αυτό που γράφεις Δημήτρη.

Ένα πράμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο μοντέλο είναι ότι ενώ το κάθετο και το οριζόντιο σταθερό είναι σε απόλυτη διάταξη 90 μοιρών μεταξύ τους, πάνω στο μοντέλο έχουν μια μικρή κλήση (σαν σύνολο πάντα) προς τα αριστερά.

Τοποθέτησα και το πάνω φτερό (θα βάλω φωτό) και το σύνολο άνω/κάτω φτερό και ουρά είναι σε απόλυτη ευθεία μεταξύ τους……

Αν δω, κατά την πρώτη πτήση, ότι κάτι πάει κάπως στραβά θα κάνω αυτό που λες.

Απάντηση: JP TIGER MOTH 30 (1/7)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 04, 2012 4:39 pm
από King Kostas
King Kostas έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι το πράμα άρχισε να γίνεται αρκετά στριμωχτώ……,


Λόγο ελλείψεις χρόνου και υποχρεώσεων, δεν κατάφερα ποτέ να κάνω παρθενική με το Tiger Moth.

Παράλληλα, και λόγο στροφής μου προς τα ηλεκτρικά, το μοντέλο ξεστήθηκε, το μοτεράκι OS S30FS, μιας και καινούριο, ξαναμπήκε στο κουτάκι του (..προς πώληση
) και όλα τα servo (S3003) βγήκαν από την άτρακτο για να αντικατασταθούν με micro-servos. Το ίδιο μάλλον θα κάνω και με τα servo των ailerons, αλλά λέω «μάλλον» διότι έχει δουλίτσα, οπότε αν βρω τα σκούρα θα τα αφήσω.

Ευτυχώς, το cowl, δεν το είχα προσαρμόσει ακόμα, οπότε και δεν είχα ανοίξει κάποια τρύπα.

Αφού αφαίρεσα μοτέρ, βάση μοτέρ, ντίζα μοτέρ, ντεπόζιτο, διακόπτες ρεύματος, μπουζόπιπα και servos (μόνο ατράκτου), τοποθέτησα πάλι τα φτερά και έβαλα και όλα τα συρματόσκοινα. Τοποθέτησα με κολλητική ταινία το cowl και ξαναζύγισα.

Το βάρος του μοντέλου με τα δυο servo (S3003 40gr το καθένα) στα φτερά και χωρίς το scale spinner, προπέλα, brushless μοτέρ, βάση μοτέρ, ESC και 3cell Lipo, είναι 1055gr.

Υπολογίζω ότι το συνολικό βάρος του μοντέλου θα είναι:

Μοντέλο: 1055gr.
Scale Spinner + Προπέλα 10x6: 35gr
Μοτέρ DualSky XM2834CA-10: 70gr
Βάση μοτέρ κομπλέ με βίδες κτλ: 30gr
ESC 30/40A κομπλέ με dins κτλ: 30gr
Μπαταρία LiPo 3S/11.1V/2200mAh: 160gr
2 micro-Servo (Rudder / Elevator): 50gr
RX Futaba-617: 22gr

Σύνολο: 1450gr και πολύ γενναιόδωρα θα έλεγα.

Με βάση το συνολικό βάρος, είπα να προσαρμόσω ένα σύστημα ισχύος που να μπορεί να μου δώσει 200 – 220 watt, για να έχω 12 λεπτά χαλαρής πτήσης και φυσικά ισχύς που να ταιριάζει στο scale χαρακτήρα του μοντέλου.

Θα σας κρατήσω ενήμερους.

Υ.Γ.: Προς Συντονιστές. Αν δεν σας κάνει κόπο, μεταφέρεται το thread στα «Ηλεκτρικά Αεροπλάνα» μιας και το μοντέλο θα γίνει ηλεκτρικό. Ευχαριστώ.