ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
SPIN TREE TURNS
Από ευθεία οριζοντία πτήση, το μοντέλο επιβραδύνει μέχρι που στολάρει και μπαίνει σε περιδίνιση. Αφού ολοκληρώσει τρείς στροφές επανέρχεται σε οριζόντια πτήση σε ίδια κατεύθυνση με εκείνη της εισόδου στην άσκηση. Κατά την κάθοδο το μοντέλο μπορεί να κλίνει προς τη διεύθυνση του ανέμου.
Συνηθισμένα λάθη:
-Ο κινητήρας δεν είναι σε μειωμένα στοιχεία κατά την απώλεια στήριξης
-Η είσοδος στην περιδίνιση δεν είναι καθαρή και θετική
-Εκτέλεση όχι περιδίνισης αλλά σπειροειδούς καθόδου (η άσκηση μηδενίζεται)
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε μια περιδίνιση η φορά καθόδου περνάει πολύ κοντά από το κέντρο βάρους του αεροπλάνου. Μια σπειροειδής κάθοδος είναι σφιχτό κατακόρυφο barell roll.
-Δεν ολοκληρώνονται τρείς περιστροφές
-Η είσοδος στην περιδίνιση δεν γίνεται μπροστά στους κριτές
-Η έξοδος δεν γίνεται σε διεύθυνση ίδια με της εισόδου
-Η είσοδος και η έξοδος από την άσκηση δεν γίνονται σε διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές
-Η είσοδος και η έξοδος από την άσκηση δεν γίνονται σε οριζόντια πορεία
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Από ευθεία οριζοντία πτήση, το μοντέλο επιβραδύνει μέχρι που στολάρει και μπαίνει σε περιδίνιση. Αφού ολοκληρώσει τρείς στροφές επανέρχεται σε οριζόντια πτήση σε ίδια κατεύθυνση με εκείνη της εισόδου στην άσκηση. Κατά την κάθοδο το μοντέλο μπορεί να κλίνει προς τη διεύθυνση του ανέμου.
Συνηθισμένα λάθη:
-Ο κινητήρας δεν είναι σε μειωμένα στοιχεία κατά την απώλεια στήριξης
-Η είσοδος στην περιδίνιση δεν είναι καθαρή και θετική
-Εκτέλεση όχι περιδίνισης αλλά σπειροειδούς καθόδου (η άσκηση μηδενίζεται)
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε μια περιδίνιση η φορά καθόδου περνάει πολύ κοντά από το κέντρο βάρους του αεροπλάνου. Μια σπειροειδής κάθοδος είναι σφιχτό κατακόρυφο barell roll.
-Δεν ολοκληρώνονται τρείς περιστροφές
-Η είσοδος στην περιδίνιση δεν γίνεται μπροστά στους κριτές
-Η έξοδος δεν γίνεται σε διεύθυνση ίδια με της εισόδου
-Η είσοδος και η έξοδος από την άσκηση δεν γίνονται σε διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές
-Η είσοδος και η έξοδος από την άσκηση δεν γίνονται σε οριζόντια πορεία
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- spin 3 turns.jpg (60.27 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
ROLL
Φαντάζομαι ότι αυτή είναι μια μανούβρα γνωστή σε όλους. Ας δούμε πως πρέπει να εταλεστεί στο αγωνιστικό πρόγραμμα.
Από ευθεία οριζοντία πτήση το μοντέλο πραγματοποιεί μια περιστροφή σε σταθερό ρυθμό γύρω από τον διαμήκη άξονα και εηέρχεται σε ευθεία οριζοντία πτήση στην ίδια διεύθυνση με αυτή της εισόδου. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα. Ο αγωνιζόμενος πρέπει να δηλώσει τι είδους roll θα εκτελέσει (πχ snap roll, slow roll, barell roll κλπ).
Συνηθισμένα λάθη:
-Ο ρυθμός εκτέλεσης του roll δεν είναι σταθερός
-Το είδος του roll δεν είναι είναι ανάλογο με το πρωτότυπο αεροπλάνο(πχ ένα warbird WW II πρέπει να εκτελέσει barell roll και όχι axial ή snap roll)
-Η άσκηση δεν γίνεται μπροστά στους κριτές
-Το ύψος εισόδου είναι διαφορετικό από αυτό της εισόδου
-Η ταχύτητα εισόδου είναι διαφορετική από αυτή της εισόδου
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είαι στην ίσια διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές
-Το είδος του roll που εκτελέστηκε είναι διαφορετικό από το δηλωθέν
-Λανθασμένη χρήση γκαζιού
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Φαντάζομαι ότι αυτή είναι μια μανούβρα γνωστή σε όλους. Ας δούμε πως πρέπει να εταλεστεί στο αγωνιστικό πρόγραμμα.
Από ευθεία οριζοντία πτήση το μοντέλο πραγματοποιεί μια περιστροφή σε σταθερό ρυθμό γύρω από τον διαμήκη άξονα και εηέρχεται σε ευθεία οριζοντία πτήση στην ίδια διεύθυνση με αυτή της εισόδου. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα. Ο αγωνιζόμενος πρέπει να δηλώσει τι είδους roll θα εκτελέσει (πχ snap roll, slow roll, barell roll κλπ).
Συνηθισμένα λάθη:
-Ο ρυθμός εκτέλεσης του roll δεν είναι σταθερός
-Το είδος του roll δεν είναι είναι ανάλογο με το πρωτότυπο αεροπλάνο(πχ ένα warbird WW II πρέπει να εκτελέσει barell roll και όχι axial ή snap roll)
-Η άσκηση δεν γίνεται μπροστά στους κριτές
-Το ύψος εισόδου είναι διαφορετικό από αυτό της εισόδου
-Η ταχύτητα εισόδου είναι διαφορετική από αυτή της εισόδου
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είαι στην ίσια διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές
-Το είδος του roll που εκτελέστηκε είναι διαφορετικό από το δηλωθέν
-Λανθασμένη χρήση γκαζιού
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- roll.jpg (54.46 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΩΝ
Η απόρριψη αλεξιπτώτου πρέπει να γίνει με τον τρόπο που την κάνει το πρωτότυπο. Π.χ. τα εφόδια πρέπει να απορρίπτονται από θύρα απόρριψης. Αλεξιπτωτιστής από πόρτα εξόδου ή με ανάστροφη πτήση. Το μοντέλο πρέπει πάντα να μειώνει ταχύτητα πρίν επιχειρήσει την απόρριψη, ενδεχομένως χρησιμοποιόντας τα flaps και κατεβάζοντας το σύστημα προσγείωσης. Αν το πρωτότυπο χρησιμοποιούσε αλεξίπτωτο για να μειώσει την ταχύτητά του κατα την προσγείωση, ο διαγωνιζόμενος μπορεί να το εκτελέσει.
Η απόρριψη αλεξιπτώτου πρέπει να γίνει με τον τρόπο που την κάνει το πρωτότυπο. Π.χ. τα εφόδια πρέπει να απορρίπτονται από θύρα απόρριψης. Αλεξιπτωτιστής από πόρτα εξόδου ή με ανάστροφη πτήση. Το μοντέλο πρέπει πάντα να μειώνει ταχύτητα πρίν επιχειρήσει την απόρριψη, ενδεχομένως χρησιμοποιόντας τα flaps και κατεβάζοντας το σύστημα προσγείωσης. Αν το πρωτότυπο χρησιμοποιούσε αλεξίπτωτο για να μειώσει την ταχύτητά του κατα την προσγείωση, ο διαγωνιζόμενος μπορεί να το εκτελέσει.
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
TOUCH AND GO
Δεν σας κρύβω ότι αυτή είναι η αγαπημένη μου μανούβρα. Πιστεύω ότι εμπεριέχει όλα τα στοιχεία και τις ποιότητες ενός ολοκληρωμένου χειριστή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι είναι η άσκηση που εκτελείται κατά κώρον από τους εκπαιδευομένους χειρειστές (αληθινών) αεροπλάνων και από όσο γνωρίζω είναι εκείνη με τη μεγαλύτερη βαρύτητα στις εξετάσεις για το πτυχίο χειριστού. Δυστυχώς βαθμολογείται με τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας με όλες τις άλλες ασκήσεις και σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι η πιο επιβαρυντική για το μοντέλο καθώς οι καταπονήσεις που δέχεται είναι πολύ μεγάλες και τα λάθη στην εκτέλεση κρίσιμα.
Το μοντέλο ξεκινά την κάθοδο από το βασικό σκέλος, το οποίο μπορεί να είναι είτε καμπύλο είτε ευθύ κατ' επιλογήν του χειριστή. Η στροφή συννεχίζεται μέχρι τις 90 μοίρες για την τελική προσέγγιση. Το μοντέλο προσγειώνεται αντίθετα στη διεύθυνση του ανέμου και εν συννεχεία απογειώνεται χωρίς να σταματήσει. Οι κύριοι τροχοί πρέπει να κυλίσουν στο διάδρομο για τουλάχιστον 5 μέτρα. Τα flaps πρέπει να χρησιμοποιούνται εφόσον υπάρχουν.
Συνηθισμένα λάθη
-Η μανούβρα δεν ξεκινά από το βασικό σκέλος
-Η στροφή για την τελική είναι πολύ κλειστή ή δεν είναι 90 μοίρες
-Η κάθοδος από το βασικό σκέλος δεν είναι ομαλή και συννεχής
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή προσέγγιση πρίν να ακουμπήσει στο διάδρομο ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν το πρωτότυπο διαθέτει δύο κύριους τροχούς και οι δύο πρέπει να κυλίσουν στο έδαφος για τουλάχιστον 5 μέτρα
-Το μοντέλο αναπηδά κατά την προσγείωση
-Λανθασμένη χρήση των flaps
-Η άνοδος δεν είναι ομαλή και ρεαλλιστική
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση ανόδου
-Δεν κάνει καλή χρήση του διατιθεμένου χώρου προσγείωσης σε σχέση με τον άνεμο (Επειδή στους διεθνείς αγώνες ο χώρος που διατίθεται για απο-προσγείωση είναι τεράστιος, επιτρέπεται οι μανούβρες απο-προσγείωσης να γίνονται τελείως αντίθετα στον άνεμο όπως φυσάει εκείνη τη στιγμή, ανεξαρτήτως της διεύθυνσης του διαδρόμου και της διάταξης των κριτών. Πού να τα βρούμε αυτά στην Ελλάδα;)
Δεν σας κρύβω ότι αυτή είναι η αγαπημένη μου μανούβρα. Πιστεύω ότι εμπεριέχει όλα τα στοιχεία και τις ποιότητες ενός ολοκληρωμένου χειριστή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι είναι η άσκηση που εκτελείται κατά κώρον από τους εκπαιδευομένους χειρειστές (αληθινών) αεροπλάνων και από όσο γνωρίζω είναι εκείνη με τη μεγαλύτερη βαρύτητα στις εξετάσεις για το πτυχίο χειριστού. Δυστυχώς βαθμολογείται με τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας με όλες τις άλλες ασκήσεις και σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι η πιο επιβαρυντική για το μοντέλο καθώς οι καταπονήσεις που δέχεται είναι πολύ μεγάλες και τα λάθη στην εκτέλεση κρίσιμα.
Το μοντέλο ξεκινά την κάθοδο από το βασικό σκέλος, το οποίο μπορεί να είναι είτε καμπύλο είτε ευθύ κατ' επιλογήν του χειριστή. Η στροφή συννεχίζεται μέχρι τις 90 μοίρες για την τελική προσέγγιση. Το μοντέλο προσγειώνεται αντίθετα στη διεύθυνση του ανέμου και εν συννεχεία απογειώνεται χωρίς να σταματήσει. Οι κύριοι τροχοί πρέπει να κυλίσουν στο διάδρομο για τουλάχιστον 5 μέτρα. Τα flaps πρέπει να χρησιμοποιούνται εφόσον υπάρχουν.
Συνηθισμένα λάθη
-Η μανούβρα δεν ξεκινά από το βασικό σκέλος
-Η στροφή για την τελική είναι πολύ κλειστή ή δεν είναι 90 μοίρες
-Η κάθοδος από το βασικό σκέλος δεν είναι ομαλή και συννεχής
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή προσέγγιση πρίν να ακουμπήσει στο διάδρομο ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν το πρωτότυπο διαθέτει δύο κύριους τροχούς και οι δύο πρέπει να κυλίσουν στο έδαφος για τουλάχιστον 5 μέτρα
-Το μοντέλο αναπηδά κατά την προσγείωση
-Λανθασμένη χρήση των flaps
-Η άνοδος δεν είναι ομαλή και ρεαλλιστική
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση ανόδου
-Δεν κάνει καλή χρήση του διατιθεμένου χώρου προσγείωσης σε σχέση με τον άνεμο (Επειδή στους διεθνείς αγώνες ο χώρος που διατίθεται για απο-προσγείωση είναι τεράστιος, επιτρέπεται οι μανούβρες απο-προσγείωσης να γίνονται τελείως αντίθετα στον άνεμο όπως φυσάει εκείνη τη στιγμή, ανεξαρτήτως της διεύθυνσης του διαδρόμου και της διάταξης των κριτών. Πού να τα βρούμε αυτά στην Ελλάδα;)
- Συνημμένα
-
- touch and go.jpg (83.62 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
OVERSHOOT
Πρόκειται για άσκηση που εκτελείται ΜΟΝΟ από ΜΗ ακροβατικά αεροσκάφη. Κατ' ουσία είναι μια εγκατάλειψη προσγείωσης λόγω υψηλής προσέγγισης και εκτελείται ως ακολούθως:
Το μοντέλο ξεκινάει κάθοδο από το βασικό σκέλος το οποίο μπορεί να είναι καμπύλο ή ευθύ κατ' επιλογή του χειριστή.Η στροφή μέχρι τις 90 μοίρες συνεχίζεται σε μεγαλύτερο ύψος από ότι σε κανονική προσέγγιση με χαμηλά στοιχεία κινητήρα και με flaps κατεβασμένα άν υπάρχουν. Όταν το μοντέλο φτάσει στο μέσο του διαδρόμου και σε ύψος περίπου τριών μέτρων, ο χειριστής ανεβάζει στοιχεία στον κινητήρα για να ελέγξει την κάθοδο και να πετύχει ευθεία οριζοντία πτήση. Ακολούθως το μοντέλο παίρνει ομαλή ανοδική πορεία.
Συνηθισμένα λάθη
-Η μανούβρα δεν ξεκινά στο βασικό σκέλος
-Η στοφή για την τελική προσέγγιση δεν είναι ομαλή και συνεχής ή δεν είναι 90 μοίρες
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή υψηλή προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή ταχύτητα προσέγγισης
-Η κάθοδος δεν είναι συννεχής μέχρι να ανεβούν τα στοιχεία του κινητήρα
-Το μοντέλο προσεγγίζει σε ύψος διακριτά πάνω από τρία μέτρα
-Το χαμηλότερο ύψος δεν επιτυγχάνεται μπροστά στους κριτές
-Μη ομαλή μετάβαση ύψους και ταχύτητας κατά την προσέγγιση και εγκατάλειψη
-Λανθασμένη χρήση flaps ή/και συστήματος προσγείωσης
-Το μοντέλο μπορούσε να επιτύχει προσγείωση από αυτή την προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν παίρνει ύψος ομαλά
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση ανόδου
-Πολύ κοντά/μακρυά
Πρόκειται για άσκηση που εκτελείται ΜΟΝΟ από ΜΗ ακροβατικά αεροσκάφη. Κατ' ουσία είναι μια εγκατάλειψη προσγείωσης λόγω υψηλής προσέγγισης και εκτελείται ως ακολούθως:
Το μοντέλο ξεκινάει κάθοδο από το βασικό σκέλος το οποίο μπορεί να είναι καμπύλο ή ευθύ κατ' επιλογή του χειριστή.Η στροφή μέχρι τις 90 μοίρες συνεχίζεται σε μεγαλύτερο ύψος από ότι σε κανονική προσέγγιση με χαμηλά στοιχεία κινητήρα και με flaps κατεβασμένα άν υπάρχουν. Όταν το μοντέλο φτάσει στο μέσο του διαδρόμου και σε ύψος περίπου τριών μέτρων, ο χειριστής ανεβάζει στοιχεία στον κινητήρα για να ελέγξει την κάθοδο και να πετύχει ευθεία οριζοντία πτήση. Ακολούθως το μοντέλο παίρνει ομαλή ανοδική πορεία.
Συνηθισμένα λάθη
-Η μανούβρα δεν ξεκινά στο βασικό σκέλος
-Η στοφή για την τελική προσέγγιση δεν είναι ομαλή και συνεχής ή δεν είναι 90 μοίρες
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή υψηλή προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει σωστή ταχύτητα προσέγγισης
-Η κάθοδος δεν είναι συννεχής μέχρι να ανεβούν τα στοιχεία του κινητήρα
-Το μοντέλο προσεγγίζει σε ύψος διακριτά πάνω από τρία μέτρα
-Το χαμηλότερο ύψος δεν επιτυγχάνεται μπροστά στους κριτές
-Μη ομαλή μετάβαση ύψους και ταχύτητας κατά την προσέγγιση και εγκατάλειψη
-Λανθασμένη χρήση flaps ή/και συστήματος προσγείωσης
-Το μοντέλο μπορούσε να επιτύχει προσγείωση από αυτή την προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν παίρνει ύψος ομαλά
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση ανόδου
-Πολύ κοντά/μακρυά
- Συνημμένα
-
- overshoot.jpg (69.37 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
SIDE SLIP
Από ευθεία οριζοντία πτήση το μοντέλο χαμηλώνει ισχύ κινητήρα ξεκινώντας το βασικό σκέλος προσγείωσης και αρχίζει στροφή για τελική σε ύψος μεγαλύτερο από το κανονικό καθώς παίρνει διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές. Καθώς το μοντέλο παίρνει τη στροφή ξεκινά το sideslip με εφαρμογή ανάποδου rudder έτσι ώστε ο διαμήκης άξονας του μοντέλου να σχηματίζει γωνία τουλάχιστον 20 μοιρών με τη διεύθυνσή του. Πρέπει να υπάρξει αξιοσημείωτη απώλεια ύψους καθώς διατηρείται ταχύτητα προσέγγισης. Ο σκοπός του sideslip, αν συννεχιζόταν, είναι μια προσγείωση μπροστά από τους κριτές. Πάντως πρίν το μοντέλο περάσει μπροστά από τους κριτές πρέπει να επανακτήσει ευθεία οριζιντία πτήση σε ύψος μικρότερο των 5 μέτρων και εν συννεχεία να πάρει ύψος απομακρυνόμενο από τους κριτές. Ο σκοπός της άσκησης είναι να χάσει το αεροπλάνο αρκετό ύψος και ταχύτητα κατά τη διαδικασία προσέγγισης χωρίς χρήση flaps.
Συνηθισμένα λάθη
-Το μοντέλο δεν μπαίνει ομαλά στο sideslip κατά τη στροφή για τελική προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν εκτρέπεται (κατά τον κατακόρυφο άξονα) κατά τουλάχιστον 20 μοίρες από τη διεύθυνση κίνησής του
-Ο ρυθμός του sideslip και της καθόδου δεν είναι ομαλός και συννεχής
-Όχι αρκετή απώλεια ύψους
-Αναπτύσεται υπερβολική ταχύτητα κατά την κάθοδο
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι παράλληλη με τους κριτές
-Δεν φτάνει σε ύψος κάτω των 5 μέτρων
-Μη ομαλή ανάκτηση κανονικής πτήσης και πορείας πριν την άνοδο
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Από ευθεία οριζοντία πτήση το μοντέλο χαμηλώνει ισχύ κινητήρα ξεκινώντας το βασικό σκέλος προσγείωσης και αρχίζει στροφή για τελική σε ύψος μεγαλύτερο από το κανονικό καθώς παίρνει διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές. Καθώς το μοντέλο παίρνει τη στροφή ξεκινά το sideslip με εφαρμογή ανάποδου rudder έτσι ώστε ο διαμήκης άξονας του μοντέλου να σχηματίζει γωνία τουλάχιστον 20 μοιρών με τη διεύθυνσή του. Πρέπει να υπάρξει αξιοσημείωτη απώλεια ύψους καθώς διατηρείται ταχύτητα προσέγγισης. Ο σκοπός του sideslip, αν συννεχιζόταν, είναι μια προσγείωση μπροστά από τους κριτές. Πάντως πρίν το μοντέλο περάσει μπροστά από τους κριτές πρέπει να επανακτήσει ευθεία οριζιντία πτήση σε ύψος μικρότερο των 5 μέτρων και εν συννεχεία να πάρει ύψος απομακρυνόμενο από τους κριτές. Ο σκοπός της άσκησης είναι να χάσει το αεροπλάνο αρκετό ύψος και ταχύτητα κατά τη διαδικασία προσέγγισης χωρίς χρήση flaps.
Συνηθισμένα λάθη
-Το μοντέλο δεν μπαίνει ομαλά στο sideslip κατά τη στροφή για τελική προσέγγιση
-Το μοντέλο δεν εκτρέπεται (κατά τον κατακόρυφο άξονα) κατά τουλάχιστον 20 μοίρες από τη διεύθυνση κίνησής του
-Ο ρυθμός του sideslip και της καθόδου δεν είναι ομαλός και συννεχής
-Όχι αρκετή απώλεια ύψους
-Αναπτύσεται υπερβολική ταχύτητα κατά την κάθοδο
-Η διεύθυνση προσέγγισης δεν είναι παράλληλη με τους κριτές
-Δεν φτάνει σε ύψος κάτω των 5 μέτρων
-Μη ομαλή ανάκτηση κανονικής πτήσης και πορείας πριν την άνοδο
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- side slip.jpg (65.78 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
FLIGHT IN TRIANGULAR CIRCUIT (ΤΡΙΓΩΝΟ)
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Το μοντέλο πετά σε διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές. Όταν φθάσει μπροστά στους κριτές κάνει στροφή 60 μοιρών απομακρυνόμενο από τους κριτές. Εκτελεί ευθεία οριζοντία πτήση για τουλάχιστον 150 μέτρα και στρίβει πάλι κατά 60 μοίρες πετώντας παράλληλα με τη γραμμή των κριτών για τουλάχιστον 150 μέτρα και ξαναστρίβει κατά 60 μοίρες μέχρι να φτάσει στο σημείο της πρώτης στροφής όπου ολοκληρώνει το τρίγωνο και με μια ακόμη στροφή 60 μοιρών επανακτά την διεύθυνση που είχε κατά την είσοδο στην άσκηση.
Συνηθισμένα λάθη
-Η άσκηση δεν ξεκινάει/τελειώνει στο ίδιο σημείο μπροστά από τους κριτές
-Το μοντέλο δεν διατηρεί σταθερό ύψος
-Ο ρυθμός στροφών δεν είναι συννεχής ή οι στροφές δεν είναι 60 μοίρες
-Οι πλευρές του τριγώνου δεν είναι ευθείες
-Οι πλευρές του τριγώνου δεν έχουν ίσα μήκη
-Οι πλευρές του τριγώνου είναι πολύ μεγάλες ή πολύ μικρές
-Η κορυφή του τριγώνου δεν είναι μπροστά στους κριτές
-Δεν ελέχγεται καλά η όποια ολίσθηση του μοντέλου (λόγω πλαγίου ανέμου)
-Η διεύθυνση εισόδου δεν είναι ίδια με αυτή της εξόδου
-Η διεύθυνση εισόδου/εξόδου δεν είναι παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Το μοντέλο πετά σε διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές. Όταν φθάσει μπροστά στους κριτές κάνει στροφή 60 μοιρών απομακρυνόμενο από τους κριτές. Εκτελεί ευθεία οριζοντία πτήση για τουλάχιστον 150 μέτρα και στρίβει πάλι κατά 60 μοίρες πετώντας παράλληλα με τη γραμμή των κριτών για τουλάχιστον 150 μέτρα και ξαναστρίβει κατά 60 μοίρες μέχρι να φτάσει στο σημείο της πρώτης στροφής όπου ολοκληρώνει το τρίγωνο και με μια ακόμη στροφή 60 μοιρών επανακτά την διεύθυνση που είχε κατά την είσοδο στην άσκηση.
Συνηθισμένα λάθη
-Η άσκηση δεν ξεκινάει/τελειώνει στο ίδιο σημείο μπροστά από τους κριτές
-Το μοντέλο δεν διατηρεί σταθερό ύψος
-Ο ρυθμός στροφών δεν είναι συννεχής ή οι στροφές δεν είναι 60 μοίρες
-Οι πλευρές του τριγώνου δεν είναι ευθείες
-Οι πλευρές του τριγώνου δεν έχουν ίσα μήκη
-Οι πλευρές του τριγώνου είναι πολύ μεγάλες ή πολύ μικρές
-Η κορυφή του τριγώνου δεν είναι μπροστά στους κριτές
-Δεν ελέχγεται καλά η όποια ολίσθηση του μοντέλου (λόγω πλαγίου ανέμου)
-Η διεύθυνση εισόδου δεν είναι ίδια με αυτή της εξόδου
-Η διεύθυνση εισόδου/εξόδου δεν είναι παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- τριγωνο.jpg (79.7 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
FLIGHT IN RECTANGULAR CIRCUIT (ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ)
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Το μοντέλο από ευθεία οριζοντία πτήση με διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές ξεκινά στροφή 90 μοιρών ακριβώς μπροστά από τους κριτές απομακρυνόμενο από αυτούς και διανύει απόσταση τουλάχιστον 150 μέτρων όπου ξεκινά πάλι στροφή 90 μοιρών και διανύει απόσταση τουλάχιστον 75 μέτρων. Η ίδια ρουτίνα στροφής 90 μοιρών επαναλαμβάνεται με διάνυση πάλι 150 μέτρων και ξανά στροφή 90 μοιρών με επανάκτηση της διεύθυνσης εισόδου στην άσκηση (παράλληλη λε τη γραμμή των κριτών).
Συνηθισμένα λάθη
-Η άσκηση δεν ξεκινάει/τελειώνει στο ίδιο σημείο μπροστά από τους κριτές
-Το μοντέλο δεν διατηρεί σταθερό ύψος
-Ο ρυθμός στροφών δεν είναι συννεχής ή οι στροφές δεν είναι 90 μοίρες
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου δεν είναι ευθείες
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου δεν έχουν ανά δύο, ίσα μήκη
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου είναι πολύ μεγάλες ή πολύ μικρές
-Δεν ελέχγεται καλά η όποια ολίσθηση του μοντέλου (λόγω πλαγίου ανέμου)
-Η διεύθυνση εισόδου δεν είναι ίδια με αυτή της εξόδου
-Η διεύθυνση εισόδου/εξόδου δεν είναι παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Το μοντέλο από ευθεία οριζοντία πτήση με διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές ξεκινά στροφή 90 μοιρών ακριβώς μπροστά από τους κριτές απομακρυνόμενο από αυτούς και διανύει απόσταση τουλάχιστον 150 μέτρων όπου ξεκινά πάλι στροφή 90 μοιρών και διανύει απόσταση τουλάχιστον 75 μέτρων. Η ίδια ρουτίνα στροφής 90 μοιρών επαναλαμβάνεται με διάνυση πάλι 150 μέτρων και ξανά στροφή 90 μοιρών με επανάκτηση της διεύθυνσης εισόδου στην άσκηση (παράλληλη λε τη γραμμή των κριτών).
Συνηθισμένα λάθη
-Η άσκηση δεν ξεκινάει/τελειώνει στο ίδιο σημείο μπροστά από τους κριτές
-Το μοντέλο δεν διατηρεί σταθερό ύψος
-Ο ρυθμός στροφών δεν είναι συννεχής ή οι στροφές δεν είναι 90 μοίρες
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου δεν είναι ευθείες
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου δεν έχουν ανά δύο, ίσα μήκη
-Οι πλευρές του παραληλογράμμου είναι πολύ μεγάλες ή πολύ μικρές
-Δεν ελέχγεται καλά η όποια ολίσθηση του μοντέλου (λόγω πλαγίου ανέμου)
-Η διεύθυνση εισόδου δεν είναι ίδια με αυτή της εξόδου
-Η διεύθυνση εισόδου/εξόδου δεν είναι παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- τετραγωνο.jpg (82.98 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
FLIGHT IN A STRAIGHT LINE AT CONSTANT HIGHT(maximum 6m)
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Είναι κατ' ουσίαν μια χαμηλή διέλευση. Εκτελείται μια ευθεία οριζοντία πτήση πάνω από το διάδρομο σε ύψος μικρότερο των 6 μέτρων σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών για τουλάχιστον 100 μέτρα.
Συνηθισμένα λάθη
-Μή ευθεία πορεία (μικροδιορθώσεις είναι αποδεκτές για ελαφρά αεροπλάνα)
-Όχι σταθερό ύψος
-Ύψος μεγαλύτερο των 6 μέτρων
-Το μοντέλο δεν περνά πάνω από το διάδρομο
-Το μέσο της άσκησης δεν είναι μπροστά από τους κριτές
-Πολύ μικρό μήκος εκτέλεσης (το πολύ μεγάλο μήκος ΔΕΝ είναι λάθος)
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Η άσκηση αυτή εκτελείται μόνο από ΜΗ ακροβατικά μοντέλα
Είναι κατ' ουσίαν μια χαμηλή διέλευση. Εκτελείται μια ευθεία οριζοντία πτήση πάνω από το διάδρομο σε ύψος μικρότερο των 6 μέτρων σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών για τουλάχιστον 100 μέτρα.
Συνηθισμένα λάθη
-Μή ευθεία πορεία (μικροδιορθώσεις είναι αποδεκτές για ελαφρά αεροπλάνα)
-Όχι σταθερό ύψος
-Ύψος μεγαλύτερο των 6 μέτρων
-Το μοντέλο δεν περνά πάνω από το διάδρομο
-Το μέσο της άσκησης δεν είναι μπροστά από τους κριτές
-Πολύ μικρό μήκος εκτέλεσης (το πολύ μεγάλο μήκος ΔΕΝ είναι λάθος)
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- ευθεια οριζοντια 6μ.jpg (58.64 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
FLIGHT IN A STRAIGHT LINE ONE ENGINE THROTTLED
Η ασκηση αυτή εκτελείται μόνο από πολυκινητήρια μοντέλα.
Το μοντέλο προσεγγίζει το διάδρομο εκτελώντας ευθεία οριζοντία πτήση κατεβάζοντας στο ρελαντί τον ένα κινητήρα για τουλάχιστον 100 μέτρα. Στη συννέχεια ο χειριστής ανεβάζει τα στοιχεία στον έταιρο κινητήρα και το μοντέλο συνεχίζει σε κανονική πτήση.
Συνηθισμένα λάθη
-Δεν εκτελείται ευθεία πτήση
-Το μοντέλο είναι ασταθές
-Αδικαιολόγητη απώλεια ύψους
-Ο κινητήρας δεν ανεβάζει στοιχεία κατά την ολοκλήρωση της άσκησης
-Ανεπαρκής διάρκεια
-Το μέσο της άσκησης δεν είναι μπροστά από τους κριτές
-Διεύθυνση όχι παράλληλη με τους κριτές
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
ΣΣ Απορία δική μου. Ποιός κατασκευαστής και χειριστής πολυκινητήριου μοντέλου θα ρίσκαρε ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο; Άν γνωρίζει κάποιος κάποιον που επιχείρησε ποτέ αυτή την άσκηση σε αγώνες θα ήθελα να μας ενημερώσει.
Η ασκηση αυτή εκτελείται μόνο από πολυκινητήρια μοντέλα.
Το μοντέλο προσεγγίζει το διάδρομο εκτελώντας ευθεία οριζοντία πτήση κατεβάζοντας στο ρελαντί τον ένα κινητήρα για τουλάχιστον 100 μέτρα. Στη συννέχεια ο χειριστής ανεβάζει τα στοιχεία στον έταιρο κινητήρα και το μοντέλο συνεχίζει σε κανονική πτήση.
Συνηθισμένα λάθη
-Δεν εκτελείται ευθεία πτήση
-Το μοντέλο είναι ασταθές
-Αδικαιολόγητη απώλεια ύψους
-Ο κινητήρας δεν ανεβάζει στοιχεία κατά την ολοκλήρωση της άσκησης
-Ανεπαρκής διάρκεια
-Το μέσο της άσκησης δεν είναι μπροστά από τους κριτές
-Διεύθυνση όχι παράλληλη με τους κριτές
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
ΣΣ Απορία δική μου. Ποιός κατασκευαστής και χειριστής πολυκινητήριου μοντέλου θα ρίσκαρε ποτέ να κάνει κάτι τέτοιο; Άν γνωρίζει κάποιος κάποιον που επιχείρησε ποτέ αυτή την άσκηση σε αγώνες θα ήθελα να μας ενημερώσει.
- Συνημμένα
-
- 2 engine thro off.jpg (63.47 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
WINGOVER
Το μοντέλο προσεγγίζει σε ευθεία οριζοντία πτήση με διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών. Μόλις περάσει τους κριτές παίρνει ομαλή άνοδο με ταυτόχρονη στροφή απομακρυνόμενο από τους κριτές. Στην κορυφή της στροφής η κλίση του μοντέλου (ως προς τον διαμήκη άξονα) πρέπει να είναι τουλάχιστον 60 μοίρες. Τότε το μοντέλο ξεκινά κάθοδο στο αντίστροφο μοτίβο και η κλίση του μοντέλου μειώνεται με αντίστοιχο ρυθμό. Η όλη στροφή πρέπει να είναι 180 μοίρες και το μοντέλο πρέπει να τελειώσει την άσκηση ανακτώντας ευθεία οριζοντία πτήση με κατεύθυνση αντίθετη από αυτή της εισόδου. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα.
Συνηθισμένα λάθη
-Τα σημεία ΑΡΧΗΣ και ΤΕΛΟΥΣ δεν είναι εκεί που δηλούνται
-Ανεπαρκής άνοδος
-Ανεπαρκής κλίση (ως προς τον διαμήκη άξονα)
-Ο ρυθμός ανόδου δεν είναι ίδιος με αυτόν της καθόδου
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι μια ομαλή και συμμετρική καμπύλη
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είναι σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Το συνολικό μέγεθος της μανούβρας δεν είναι ρεαλιστικό σε σχέση με το πρωτότυπο
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι ομαλή και σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Το μοντέλο προσεγγίζει σε ευθεία οριζοντία πτήση με διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών. Μόλις περάσει τους κριτές παίρνει ομαλή άνοδο με ταυτόχρονη στροφή απομακρυνόμενο από τους κριτές. Στην κορυφή της στροφής η κλίση του μοντέλου (ως προς τον διαμήκη άξονα) πρέπει να είναι τουλάχιστον 60 μοίρες. Τότε το μοντέλο ξεκινά κάθοδο στο αντίστροφο μοτίβο και η κλίση του μοντέλου μειώνεται με αντίστοιχο ρυθμό. Η όλη στροφή πρέπει να είναι 180 μοίρες και το μοντέλο πρέπει να τελειώσει την άσκηση ανακτώντας ευθεία οριζοντία πτήση με κατεύθυνση αντίθετη από αυτή της εισόδου. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα.
Συνηθισμένα λάθη
-Τα σημεία ΑΡΧΗΣ και ΤΕΛΟΥΣ δεν είναι εκεί που δηλούνται
-Ανεπαρκής άνοδος
-Ανεπαρκής κλίση (ως προς τον διαμήκη άξονα)
-Ο ρυθμός ανόδου δεν είναι ίδιος με αυτόν της καθόδου
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι μια ομαλή και συμμετρική καμπύλη
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είναι σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Το συνολικό μέγεθος της μανούβρας δεν είναι ρεαλιστικό σε σχέση με το πρωτότυπο
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι ομαλή και σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- wingover.jpg (76.11 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
LAZY EIGHT
Είναι συδιασμός του "οκταριού" και του wingover. Το μοντέλο εκτελεί δύο συνεχόμενα wingover αλλά το ένα δεξμε δεξιά στροφή και το άλλο με αριστερή στροφή. Η άσκηση πρέπει να έχει κέντρο τους κριτές και ισχύουν όσα και για το wingover.
Συνηθισμένα λάθη
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είναι σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Ανεπαρκής άνοδος
-Ανεπαρκής κλίση
-Οι γωνίες ανόδου και καθόδου δεν είναι ίδιες
-Οι καμπύλες στις στροφές δεν είναι κανονικές και συνεχείς
-Τα σημεία ΑΡΧΗΣ και ΤΕΛΟΥΣ δεν είναι εκεί που δηλούνται
-Το συνολικό μέγεθος της μανούβρας δεν είναι ρεαλιστικό σε σχέση με το πρωτότυπο
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι ομαλή και σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Είναι συδιασμός του "οκταριού" και του wingover. Το μοντέλο εκτελεί δύο συνεχόμενα wingover αλλά το ένα δεξμε δεξιά στροφή και το άλλο με αριστερή στροφή. Η άσκηση πρέπει να έχει κέντρο τους κριτές και ισχύουν όσα και για το wingover.
Συνηθισμένα λάθη
-Η είσοδος και έξοδος από την άσκηση δεν είναι σε διεύθυνση παράλληλη με τη γραμμή των κριτών
-Ανεπαρκής άνοδος
-Ανεπαρκής κλίση
-Οι γωνίες ανόδου και καθόδου δεν είναι ίδιες
-Οι καμπύλες στις στροφές δεν είναι κανονικές και συνεχείς
-Τα σημεία ΑΡΧΗΣ και ΤΕΛΟΥΣ δεν είναι εκεί που δηλούνται
-Το συνολικό μέγεθος της μανούβρας δεν είναι ρεαλιστικό σε σχέση με το πρωτότυπο
-Η τροχιά του μοντέλου δεν είναι ομαλή και σταθερή
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- lazy eight.jpg (47.3 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
INVERTED FLIGHT (ΑΝΑΠΟΔΗ ΠΤΗΣΗ)
Το μοντέλο πραγματοποιεί μισό roll, πραγματοποιεί εθεία ανεστραμένη πορεία μήκους 100 μέτρων και πραγματοποιώντας άλλο ένα μισό roll επανέρχεται σε κανονική πτήση. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα.
Συνηθισμένα λάθη
-Το μισό roll δεν πραγματοποιείται στην ίδια διεύθυνση με την ανεστραμένη πτήση
-Το μοντέλο δεν πετάει σε ευθεία πορεία
-Το μοντέλο παίρνει ή χάνει ύψος
-Το μοντέλο δεν παραμένει ανεστραμένο για τουλάχοστον 100 μέτρα
-Το μέσο της μανούβρας δεν είναι μπροστά στους κριτές
-Η μανούβρα δεν εκτελείται παράλληλα προς τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
Το μοντέλο πραγματοποιεί μισό roll, πραγματοποιεί εθεία ανεστραμένη πορεία μήκους 100 μέτρων και πραγματοποιώντας άλλο ένα μισό roll επανέρχεται σε κανονική πτήση. Τα αεροπλάνα με μικρή ισχύ αναμένεται να πραγματοποιήσουν μια ελαφρά κάθοδο με πλήρη στοιχεία κινητήρα κατά την είσοδο στην άσκηση, ώστε να αποκτήσουν ικανή ταχύτητα.
Συνηθισμένα λάθη
-Το μισό roll δεν πραγματοποιείται στην ίδια διεύθυνση με την ανεστραμένη πτήση
-Το μοντέλο δεν πετάει σε ευθεία πορεία
-Το μοντέλο παίρνει ή χάνει ύψος
-Το μοντέλο δεν παραμένει ανεστραμένο για τουλάχοστον 100 μέτρα
-Το μέσο της μανούβρας δεν είναι μπροστά στους κριτές
-Η μανούβρα δεν εκτελείται παράλληλα προς τη γραμμή των κριτών
-Πολύ μακρυά/κοντά ή ψηλά/χαμηλά
- Συνημμένα
-
- inverted flight.jpg (49.9 KiB) Προβλήθηκε 42 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Πολύ δουλειά βρε αδερφέ.
Σ'ευχαριστούμε φίλε, διότι ξεστραβωθήκαμε με αυτά που ανέβασες, να σε καλά
Σ'ευχαριστούμε φίλε, διότι ξεστραβωθήκαμε με αυτά που ανέβασες, να σε καλά
-
- Δημοσιεύσεις: 235
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 28, 2010 9:01 am
Απάντηση: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
Το Σββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου 2011 θα διεξαχθεί στο μοντελοδρόμιο Hobbybox στο Ακραίφνιο το Πανελλήνιο πρωτάθλημα scale 2011 για τις κατηγορίες F4C και ARF. Όσοι πιστοί προσέλθετε είτε ως συμμετέχοντες στο διαγωνισμό είτε ως θεατές.
Σας περιμένουμε.
Σας περιμένουμε.