Σελίδα 3 από 5
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 24, 2011 11:57 pm
από hkousoulos
Ευχαριστουμε Αντωνη....χαλαρα ομως αυτην την φορα γιατι αυτο θα το παω πολυ μερακλιδικα.....
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 2:45 am
από DjBac
Καλορίζικα και τα 2 παιδιά!!!!
Σπύρο, αν δεν έχεις πάρει ακόμα μοτέρ και επειδή καλό είναι να έχεις λίγο παραπάνω δύναμη για τις δύσκολες στιγμές, μία 120 4χρονη ASP θα το σηκώνει άψογα!! Θα έχεις παντού ροπή και θα συνδυάσεις και λίγο ταχύτητα!!
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 8:11 am
από KM
Ωραίο αεροπλανάκι με πολύ εύκολη κατασκευή αλλά λίγο γρήγορο αν ο διάδρομος είναι περιορισμένος. Αν είχε flaps θα ήταν τέλειο. Τα retracts παρά του ότι δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στην αρχή τελικά δουλεύουν τέλεια αλλά δεν ξέρω μετά από πολλές πτήσεις τι κάνουν μιας και το έχω πετάξει 3-4 φορές μόνο. Το δικό μου με 91 O.S. και 3φυλλη πάει σφαίρα. Καλή κατασκευή και πολλές-πολλές πτήσεις.
Ακολουθεί σχετικό βίντεο...
http://www.youtube.com/watch?v=HKXyFdx3V-s&feature=player_embedded#at=13
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 8:54 am
από palafdim
Saito 100 Βάρος 400gr τιμή 290
ASP 91 Βαρος 620gr τιμή 155
Saito FG20 Βάρος 850gr τιμή 454,79
OS FS-91SII Βαρος 640gr τιμή 265
OS FS-91S II-P Βαρος 650gr τιμή 285
OS FS-120S III PUMP Βαρος 920gr τιμή 425
Η επιλογή δύσκολη?....πάντως την FG20 θα την απέκλεια...
Καλές πτήσεις και καλορίζικο
Δημήτρης
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 9:24 am
από Αντώνης Κριτζάς
μία OS61FX η .91–1.00 4-stroke θα είναι μια χαρά Το overpower ποτέ δεν βγαίνει σε καλό To μοντέλο θα είναι γύρω στα 4,5 κιλά
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 12:33 pm
από DjBac
Κάποιοι από το φόρουμ το έχουν φτιάξει το συγκεκριμένο μοντέλο! Ας μας πουν μοτέρ και τι βάρος χρειάστηκε για να ζυγίσει. Αν όντως ήθελε αρκετό, τότε μπορεί να το εκμεταλλευτεί σε δύναμη!
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 2:39 pm
από nasa
DjBac έγραψε: ↑Κάποιοι από το φόρουμ το έχουν φτιάξει το συγκεκριμένο μοντέλο! Ας μας πουν μοτέρ και τι βάρος χρειάστηκε για να ζυγίσει. Αν όντως ήθελε αρκετό, τότε μπορεί να το εκμεταλλευτεί σε δύναμη!
...όπως λέει και ο φίλος Dj...είμαι απο εκείνους που είχαν φτιάξει το Hellcat της H9...καταπληκτικό αεροπλάνο το οποίο όμως έχασα μετά από απερισκεψία μου (barrel-roll σε χαμηλό ύψος) και απειρία...R.I.P. (rest in pieces..w
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 2:55 pm
από KM
Με τον O.S. δεν χρειάστηκε να προσθέσω καθόλου βάρος και το ζύγισα εκεί που λέει ο κατασκευαστής.
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 3:10 pm
από hkousoulos
Kωστα αφησες την βαση του μοτερ αυτην που εχει το κιτ η' ειχες βαλει καποια αλλη??
Νικο μην μου θυμωνεις...το ειχα βαλει παραγγελια καιρο τωρα...
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 25, 2011 10:49 pm
από RedCharly
Νικο εμαθα τα δικά σου και πραγματικά λυπήθηκα. Το δικό μου πάντως όταν το φτιάξω θα στο δίνω για καμμια βόλτα αν θές.
Όσον αφορά κινητήρες Παλαφούτη εγραψες μια απορία μόνο οι OS είναι αρκετά πιο ακριβοί όχι πως είναι απαγορευτικά πιο ακριβοί και σίγουρα εκει ψηλά θα ήθελα το μοντέλο μου να μην αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω κινητήρα η ερώτηση λοιπον του ασχετου:
Σε σχέση με την ποιότητα (σκέτη χωρίς το οικονομικό) τι διαφορά έχουν οι OS με τους ASP (μέρα με την νύχτα θεωρείται ικανοποιητική απάντηση :-) )
Ηρακλή όσον αφορά το μερακλίδικα να πως πως έχω βγάλει μονο το εγχειρίδιο και περιμένω να φύγει η οικογένεια. Μετά αν θέλετε το στήνουμε όλοι μαζί με καλαμάκια στο χέρι.
Σπύρος
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 26, 2011 4:44 am
από DjBac
Σπύρο θεωρητικά, εφόσον πρακτικά δεν μπορώ να σου πως, αφού δεν έχω ανοίξει και τους 2 κινητήρες, η διαφορά είναι στην ποιότητα των μετάλλων!
Οι ASP, SC, Magnum είναι αντίγραφα των OS, δουλεύουν απροβλημάτιστα, ρυθμίζονται εύκολα και γενικότερα θα τους ευχαριστηθείς για την τιμή τους!
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 26, 2011 8:08 am
από palafdim
Αγαπητέ Σπύρο δεν είχα ποτέ ASP μιας και είμαι της αρχής ότι πληρώνεις παίρνεις. Παρόλα αυτά οι τιμές τους είναι ελκυστικές αλλά θέλει ψάξιμο. Η τιμή που έβαλα είναι από προσφορά σε ένα Ελληνικό κατάστημα. Άλλα την έχουν πιο ακριβά και με όχι πολύ μεγάλη διαφορά από Saito. π.χ. ASP 91 215 ευρώ ενώ Saito 100 290 ευρώ και καμμία σχέση η μια με την άλλη!!
Όσον αφορά OS και Saito υπάρχουν πολλές διαφορές και ειδικά στο βάρος. Θεωρώ και τις δύο πολύ καλές. Οι OS με pump παρέχουν τη δυνατότητα της ασφάλειας σε ότι αφορά την παροχή καυσίμου στο κινητήρα. Οι Saito είναι ελαφριές και πολύ δυνατές με αποτέλεσμα να μην φτάνεις σε μεγάλο βάρος το μοντέλο μαζί με τα ζυγίσματα. Αλλά πάλι είναι θέμα μοντέλου. π.χ. εάν το μοντέλο είναι scale συμήθως θέλει βάρος μπροστά για να ζυγίσει οπότε μια πιο βαριά μηχανή δε θα απαιτούσε πολύ μολύβι για ζύγισμα. Μια άλλη σύγκριση: Saito 115A αντιστοιχεί σε OS 120 και η διαφορά βάρους περίπου 400gr!!
Έχω τις παραπάνω μηχανές και είμαι ευχαριστημένος και από τις 2 μάρκες. Η απόφαση δική σου. Εγώ θα άκουγα αυτούς που ήδη έχουν το μοντέλο και θα προχωρούσα σε μια λύση που να μην το βαρύνει πολύ. Τα μηχανικά Retract (που εγώ πάντα τα πετάω) εδώ δεν είναι εύκολο να τα αλλάξεις με αεροπνευματικά μιας και είναι περιστρεφόμενα οπότε μη βαρύνεις πολύ το μοντέλο γιατί δεν ξέρω πόσο αντέχουν τα σκέλη του σε βάρος. Αυτά και καλή επιλογή!!
Δημήτρης
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 3:38 pm
από w1ndsurfer
palafdim έγραψε: ↑
Όσον αφορά OS και Saito υπάρχουν πολλές διαφορές και ειδικά στο βάρος. Θεωρώ και τις δύο πολύ καλές. Οι OS με pump παρέχουν τη δυνατότητα της ασφάλειας σε ότι αφορά την παροχή καυσίμου στο κινητήρα. Οι Saito είναι ελαφριές και πολύ δυνατές με αποτέλεσμα να μην φτάνεις σε μεγάλο βάρος το μοντέλο μαζί με τα ζυγίσματα. Αλλά πάλι είναι θέμα μοντέλου. π.χ. εάν το μοντέλο είναι scale συμήθως θέλει βάρος μπροστά για να ζυγίσει οπότε μια πιο βαριά μηχανή δε θα απαιτούσε πολύ μολύβι για ζύγισμα. Μια άλλη σύγκριση: Saito 115A αντιστοιχεί σε OS 120 και η διαφορά βάρους περίπου 400gr!!
Έχω τις παραπάνω μηχανές και είμαι ευχαριστημένος και από τις 2 μάρκες.
Saito και πάλι Saito
Ελαφρύτερες, καλύτερη απόδοση, πιο απροβλημάτιστες
Σχετικά με τις τιμές, οι Saito ΦΑΙΝΕΤΑΙ να είναι ακριβότερες από τις αντίστοιχες OS επειδή οι τελευταίες έχουν καταργηθεί (π.χ. οι Surpass II), η OS έχει κυκλοφορήσει την σειρά FS-α (alpha) με λίγο μεγαλύτερο κυβισμό (π.χ. 81 αντί FL-70) και τελευταία ανακοίνωσε την σειρά "V"
Τόσο οι alpha όσο και οι V είναι πολύ ακριβότεροι των Saito
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 3:41 pm
από w1ndsurfer
palafdim έγραψε: ↑Οι OS με pump παρέχουν τη δυνατότητα της ασφάλειας σε ότι αφορά την παροχή καυσίμου στο κινητήρα.
Δημήτρης
Δημήτρη, μάλλον δεν θα είχες ποτέ OS pump ... απλά δεν ρυθμίζεται με τίποτα >:(
Ευτυχώς υπάρχει το ebay και τα ξεφορτώθηκα
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 3:44 pm
από w1ndsurfer
palafdim έγραψε: ↑Saito 100 Βάρος 400gr τιμή 290
ASP 91 Βαρος 620gr τιμή 155
Saito FG20 Βάρος 850gr τιμή 454,79
OS FS-91SII Βαρος 640gr τιμή 265
OS FS-91S II-P Βαρος 650gr τιμή 285
OS FS-120S III PUMP Βαρος 920gr τιμή 425
Η επιλογή δύσκολη?....πάντως την FG20 θα την απέκλεια...
Καλές πτήσεις και καλορίζικο
Δημήτρης
Έχω κάνει και εγώ αντίστοιχη σύγκριση, προσθέτοντας και 2 βενζίνες 2-χρονες
Συμπεράσματα:
1. Οι Saito έχουν την καλύτερη απόδοση ανά γραμμάριο βάρους
2. Οι βενζίνες έχουν την καλύτερη απόδοση ανά ευρώ (και στο κάυσιμο βέβαια!)
Δείτε τον πίνακα: