Σελίδα 3 από 4
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 28, 2011 7:19 am
από ΑνδρεαςΛ
Όχι. Μια χαρά είνα....
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 16, 2011 9:35 pm
από Antoniso
Λοιπόν....Το ρήμαξα...αλλά επισκευάζεται, βαριέμαι να το φτιάξω...έχω και ένα fox. Το χαρίζω, έιτε για ανταλακτικά είτε για να επισκευαστεί να πετάξει...
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8493
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 17, 2011 12:20 am
από LotuS
να ρωτησω και κατι αλλο γιατι μαλλον αρκουδια εχω κανει και θα μαζευω κομενους αξονες παλι...folding μικρη 5χ5 πχ βρισκω; και εαν ναι που;
γιατι αυτη του ΕΖ* αμα κατεβει λιιιιγο περιεργα θα μου κανει παλκο κανεναν αξονα κανενα μοτερ καμμια μουσουδα και ποιος εχει ορεξη μετα...
ζημιαρικο hotliner-ακι παντως..μια το ενα μια το αλλο βγαζει...
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 17, 2011 1:04 am
από ΑνδρεαςΛ
LotuS έγραψε: ↑να ρωτησω και κατι αλλο γιατι μαλλον αρκουδια εχω κανει και θα μαζευω κομενους αξονες παλι...folding μικρη 5χ5 πχ βρισκω; και εαν ναι που;
γιατι αυτη του ΕΖ* αμα κατεβει λιιιιγο περιεργα θα μου κανει παλκο κανεναν αξονα κανενα μοτερ καμμια μουσουδα και ποιος εχει ορεξη μετα...
ζημιαρικο hotliner-ακι παντως..μια το ενα μια το αλλο βγαζει...
Ο κιν. έχει μέχρι 6χ4....
Στα ψηλά kv οι folding μπορεί να μην αντέξουν. Αλλο 6-7000 στρπφες κσι άλλο 30000.....
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 01, 2012 11:38 pm
από RedCharly
Μια που αγοαρασα ενα fox windrider απο hong kong και καταλαβα τι σημαινει ποιοτητα (το καημενο το fox το σκισαμε και παρα ολα αυτα εμεινε αθικτο) πρεπει να πω κατι για το blaze οσον αφορα την ποιοτητα
Η ποιοτητα του epo που εχει ειναι τρομερα ευπαθης. Θυμαμαι καποια στιγμη στο γερμανικο να το κραταω στην ακρη ετοιμος να το πεταξω και να σπαει η ατρακτος στο σημειο που την κραταγα κατι που σε κανενα απο τα ανεμοπτερα που ειχα-εχω (radian pro, easyglider και fox) δεν μου ειχε τυχει.
Σπυρος
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 28, 2012 7:05 pm
από Skynet
Ήρθε ο καιρός και για το δικό μου blaze. Από πέρισυ το χαλβάδιαζα στον Lotus και τελικά αποφάσισα να το τσιμπήσω. Για μοτέρ σκέφτομαι αυτό που μου έχει μήνει από το πρόσφατο θάνατο ενός easy glider:
http://www.nemhobby.com/nem-2215-950kv-brushless-outrunner-motor-multi-rotors-and-planes-p33392.html
επιπλέον δίνεται με ένα σταυρό που μου φάνηκε ότι πρέπει για να ενισχύσω το λεπτό του firewall
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 28, 2012 7:17 pm
από Skynet
Προορίζεται να πετά το καλοκαίρι στη Νάξο σε βουνό, 6 μποφοράκια συνεχώς ακατέβατα. Και ο χώρος προσγείωσης: πέτρες και πουρνάρια στην καλύτερη περίπτωση...
Είπα λοιπόν να το ενισχύσω. Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι ανάλογο και θα ήθελα τη γνώμη σας. Αρχικά έβαλα υαλόνημα με εποξική για να ενισχύσω το μπροστινό του τμήμα. Αν ανέβει με ταχύτητα το έδαφος προς το μέρος του, θέλω ένα καθαρό σπάσιμο κάπου στη μέση και όχι μία ζαρωμένη μούρη..
Χρησιμοποίησα το λεπτό υαλόνημα του κινέζου με εποξική αραιωμένη με οινόπνευμα. Είναι ο σωστός τρόπος για να γίνεται κάτι τέτοιο? Λέω να βάλω 2 ακόμη περάσματα γιατί το 1 φαίνεται να είναι αφρός. Να συνεχίσω με 2 ακόμη περάσματα? Δεν είχα την υπομονή να το ζυγίσω, αλλά δεν νομίζω να παίρνει παραπάνω από 4-5 gr ανά πέρασμα και μην ξεχνάμε ότι θα πετά σε θύελες με φούλ ανοδικά.
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 28, 2012 9:38 pm
από RedCharly
Τρια σημεια που σπαει
α. Στο μπροστινο σημειο που το πλαστικο συνανταει το foam. φαινεται και στις δυο φωτο.
β. στο fuselage κατω απο εκει που δενουν τα φτερα.
γ. εκει που δενει το Vtail με την ατρακτο
Καλες πτησεις
Σπυρος
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 28, 2012 11:07 pm
από Αντώνης Κριτζάς
δεν είμαι της άποψης ότι θα κάνει πολλά η εσωτερική επένδυση αλλά αφού το κάνεις βάλε και καμιά καρμπονόβεργα κατά μήκος αριστερά δεξιά στο α και β του Σπύρου ανάμεσα στις στρώσεις
Μη ξεχνάς όμως πως όσο ποιο βαρύ τόσο ποιο βαριά πέφτει
Αυτό που κάνεις θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει εξωτερικά σε μία εκδοχή τοπικού glassing με 45αρι πανί και με εποξική ρητίνη Σε αυτή την περίπτωση θα προστατευτεί και το foam
Τα υπέρ τα καταλαβαίνεις όπως φαντάζομαι και τα αρνητικά
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 29, 2012 12:15 am
από RedCharly
Αντωνη το
όσο ποιο βαρύ τόσο ποιο βαριά πέφτει
μου θυμισε το
Ομορφια Χωρια Ομορφα καιγονται.........
Θα το κοιταξω ομως με τον γιατρο μου....
Σπυρος
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 02, 2012 10:07 pm
από Skynet
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
...
Αυτό που κάνεις θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει εξωτερικά σε μία εκδοχή τοπικού Cμε 45αρι πανί και με εποξική ρητίνη Σε αυτή την περίπτωση θα προστατευτεί και το foam
Τα υπέρ τα καταλαβαίνεις όπως φαντάζομαι και τα αρνητικά
Δεν επιθυμώ να κάνω εξωτερικό
glassing παρά μόνο στα άκρα των φτερών. Στο foxaki που το έχω κάνει, έχω ησυχάσει. Οι άκρες των φτερών (που πάντα ταλαιπορούνται στις προσγειώσεις στην πλαγιά), έχουν πάψει να με στεναχωρούν. Οι άκρες των φτερών παραμένουν χωρίς χτυπήματα.
Μόνο που τώρα θέλω να βελτιώσωτην τεχνική. Θα΄ήθελα -αφού μπαίνω στον κόπο να κάνω
glassing- να γίνει σωστό.
Το πρόβλημα όπως φαίνεται στη 2η φωτό είναι ότι η επιφάνεια δεν έρχεται λεία και πρόσωπο παρά το τρίψιμο. Κάνω κάτι λάθος? θα ήθελε λίγο σιδηρόστοκο? Έχω πάρει περί τα 6 gr ανά φτερό και δεν θα με πείραζε να πάρω μερικά ακόμη (προορίζεται να πετά σε θύελες)
Θα ήθελα βοήθεια, γιατί αυτά τα κόλπα είναι άγνωστα σε ένα μέχρι πρόσφατα αποκλειστικά ελικοπτερά ^%^
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 02, 2012 11:55 pm
από Skynet
Ακολουθώντας τις συμβουλές του Σπύρου, ενισχύω επίσης το μέρος που τα v-tails ενώνονται με την άτρακτο. Αρχικά θα βάλω ένα πιχάκι καρμπον σε κάθε πλευρά. ( το 1ο είναι έτοιμο και παρουσιάζεται στις επόμενες εικόνες). Και μετά βλέπουμε...
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 03, 2012 9:49 am
από Αντώνης Κριτζάς
Η δική μου άποψη είναι οτι η άκρη του φτερού πρέπει να είναι ανάλφρη διότι όσο ποιο βαρια τόσο περισσότερο ταλαντώνει το φτερο
Μία ταινία με νήματα είναι υπέρ αρκετή
Για να σου τρίβεται ευκολα η ρυτίνη βάζε microballons ή glass bubbles και πανί το πολύ 45αρι το οποίο πρέπει να είναι πολύ καλά τεντωμένο
Μία καλή περιγραφή δίνει ο Παντελής Παπαγεωργίου
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1482&highlight=glassing
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 03, 2012 11:16 am
από Skynet
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Η δική μου άποψη είναι οτι η άκρη του φτερού πρέπει να είναι ανάλφρη διότι όσο ποιο βαρια τόσο περισσότερο ταλαντώνει το φτερο
Μία ταινία με νήματα είναι υπέρ αρκετή
Για να σου τρίβεται ευκολα η ρυτίνη βάζε microballons ή glass bubbles και πανί το πολύ 45αρι το οποίο πρέπει να είναι πολύ καλά τεντωμένο
Μία καλή περιγραφή δίνει ο Παντελής Παπαγεωργίου
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1482&highlight=glassing
Αντώνη,
ευχαριστώ πολύ για τη παράθεση της άποψής σου. Τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως να έχεις δίκιο γιατί στο fox που έκανα την πρώτη απόπειρα
glassing στις άκρες των φτερών (χωρίς πανί, μόνο με άφθονη εποξική), στις μεγάλες ταχύτητες έχω μία πολύ υψίσυχνη ταλάντωση μικρού πλάτους στο φτερό που δεν μπορούσα να εξηγήσω αφού στο κάθε φτερό έχω προσθέσει 3! καρμπονόβεργες στο κόντρα. Άρα λοιπόν και στο blaze θα τρίψω μέχρι να βαρεθώ και θα βάψω. (Τις άκρες των φτερών τις βάφω φλούο κόκκινο).
Πάντως σκοπεύω να βάλω υαλόπανο στο πίσω μέρος της ατράκτου περιμετρικά. Θα δέσουν οι κάρμπον ενισχύσεις και θα γίνει περισσότερο άκαμπτη...
Απάντηση: ST Model Blaze
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 03, 2012 3:27 pm
από Antoniso
Γειά, είχα ένα blaze. Οι πρώτες μου πτήσεις υπέφεραν απο κακή συναρμολόγηση ουράς, όπου το servo πατίκωνε λίγο το καλώδιο και δεν καθότανε καλά με αποτέλεσμα να πετάει σα να έχει ΚΒ αλλού για αλλού. Αργότερα, επειδή βαρίομουν να παιδεύομαι με ψιλλά βιδάκια την ώρα που ο αέρας μου έφερνε χώμα στα μάτια αποφάσισα να το μεταφέρω προσυναρμολογημένο και να βάζω μόνο φτερό. Λάθος μεγάλο, κάθως πιάστηκε το φτερό στη ζώνη ασφαλείας, στράβωσε και με συμβατικές μεθόδους δεν ερχόταν, το σενιάριζα πριν από κάθε πτήση, και πάλι στράβωνε. Αυτές οι λεπτές άκρες άμμα παραστραβώσουνε θέλουνε ή κόψιμο και ο Θεός βοηθός η γλασσάρισμα, προληπτικά καλό είναι το δεύτερο. Και αν πέσει και σπάσει θα έιναι πιο εύκολο να αποκατασταθεί το αρχικό σχήμα αν είναι γλασσαρισμένο. Όσο για το την υπόθεση του εκρεμούς, το φτερο είναι κοντο και γεροδεμένο (το δκο μ περασμένο και ταινία συσκευασίας), δεν νομίζω απ' το βαρος στις άκρες να χαλάσει το αεροπλάνο, πόσο βάρος θα πείς...όσο λιγότερο (thin epoxy και πολύ ψιλο ανθρακούφασμα
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/HK_movies2.asp?idmovie=b032a9dc9b3a4d149e306eb2ec1ec6e7 ?)
Τέλος το γκρέμισα σε ένα συνδυασμό συνθηκών που περιλάμβανε και χρήση spoilerons, άλλο λάθος για το συγκεκριμένο αεροπλάνο...Μετά τη ζημιά απο τον καημό μου πήρα ένα fox...^%^