Σελίδα 3 από 3

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 9:14 pm
από iliaskak
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Χωρίς να είμαι ελικοπτεράς....

Από τα λεγόμενα σου, και διόρθωσε με αν κατάλαβα λάθος, μάλλον δεν έχεις συνδέσει wattoμετρο για να ελέγξεις πριν πετάξεις πόσο ρεύμα τραβάει το όλο σεταπ.

Ότι και να λέει ο κατασκευάστης ότι υποστήριζει το ESC η το μοτέρ δεν έχει σημασία αφού δεν ξέρεις τι κατανάλωση έχεις στο δικό σου μοντέλο.

Το scorpion είναι για max 12S. Με 48V τάση, το μοτέρ μπορεί να τραβήξει πολυ ρεύμα στιγμιαία στην αρχή της πτήσης και να υπερφορτώσει το ESC η τις μπαταρίες.

Γιατί δεν πας με 10S για να είσαι πιο ασφαλείς?


Εχω την εντυπωση κ ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος αλλα με 10σελο θα τραβαγε πιο πολλα αμπερ.

Ηλιας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 10:58 pm
από ΑνδρεαςΛ
iliaskak έγραψε: Εχω την εντυπωση κ ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος αλλα με 10σελο θα τραβαγε πιο πολλα αμπερ.

Ηλιας.


Λίγοτερα volt, λιγότερες στροφές το μοτέρ και λιγότερα αμπερ.

Το βατόμετρο το βάζεις ανάμεσα στη μπαταρία και το ESC και σου δείχνει volt, amps, watts ανα πασα στιγμή. Είναι απαραίτητο για κάθε ηλεκτικό μοντέλο. Έτσι ξέρεις ότι δεν ξεπερνάς τα όρια....

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 11:16 pm
από iliaskak
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Λίγοτερα volt, λιγότερες στροφές το μοτέρ και λιγότερα αμπερ.

Το βατόμετρο το βάζεις ανάμεσα στη μπαταρία και το ESC και σου δείχνει volt, amps, watts ανα πασα στιγμή. Είναι απαραίτητο για κάθε ηλεκτικό μοντέλο. Έτσι ξέρεις ότι δεν ξεπερνάς τα όρια....


Με το ιδιο μοτερ εχεις δικιο το θεμα ειναι ομως πως δεν με καλυπτει για 10σελο γιατι ειναι πολυ αργο μπορει να επεσα με λιγες στροφες αλλα πεταω κυριως με πολλες η μαλλον τις κανονικες κ σαν 12σελο θα εχω 1950 ενω σαν 10σελο θα 1722,τεραστια διαφορα για ε/π οποτε κακως δεν το εγραψα οτι σκεφτομουν κ αλλο μοτερ για 10σελο που να φτανει τις ιδιες στροφες δηλαδη 1950 κ ετσι ειπα πιο πολλα αμπερ.
Βατομετρο που μπορω να αγορασω,εχουν τα μοντελιστικα καταστηματα?

Φιλικα Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 11:44 pm
από iliaskak
Συζητωντας με ενα φιλο μου ηλεκτρονικο κ αφου του εξηγησα καποια πραγματα γιατι ειναι ασχετος με το χομπι μου ειπε οτι οι χαμηλες στροφες σε συνδυασμο με αγριο χειρισμο κ ιδιο φορτιο pitch (+-12) που εχω κ στις ψηλες στροφες ειναι σαν να κανω βολτα με αμαξι στην πολη με τεταρτη ταχυτητα συνεχως κ κυριως επειδη το μοτερ εχει μεγαλη ροπη στις γκαζιες πιστευει οτι περασε peak 250 αμπερ κ ισως κ πολυ παραπανω.Το βατομετρο αληθεια δεν το ηξερα αλλιως θα ηταν πανω στο ε/π σιγουρα γιατι θελω πανω απ'ολα ασφαλεια κ η αγνοια σκοτωνει τελικα,το μονο καλο της υποθεσης οτι κ με την δικη σας βοηθεια εμαθα κατι παραπανω απο τα λιγοστα που ξερω στον τεχνικο τομεα κ θα προσπαθησω να τα κανω κ πραξη.

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 12:04 am
από iliaskak
Βρηκα αρκετα βατομετρα στην αγορα κ η ερωτηση ειναι οτι αν παρω ενα που ειναι max 130 αμπερ κ εγω κανω καποιες στιγμες peak 150 τι γινεται καιγεται κ πεφτω ξανα?Κοβει το ρευμα κ δεν περναει τα 130 αμπερ που αντεχει το ιδιο?

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 8:55 am
από ΑνδρεαςΛ
Προσωπικά έχω αυτό.

http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_324&products_id=4837


Νομίζω ότι είναι αρκετό.

Κοίτα 130Α για 12σελη είναι πολλά - πάρα πολλά... Μιλάμε για >6000w.....

Απλά θα πρέπει να το προσέχεις.....

Επίσης, μου φαίνεται ότι οι μπαταρίες σου ίσως να είναι λίγες....

Τώρα τι έχεις 2χ4000mah6S 45-90C στη σειρά....?

Στα 85Α, θεωρητικά είναι αρκετές για 2.5 λεπτά.(Στα 120Α, 1.5 λεπτό.....)

Μετά από ένα λεπτό όμως όταν πλέον θα έχουν μόνο 2000mah υπόλοιπο, μπορούν οριακά να δώσουν τα 85a.

Απο κει και πέρα "τελειώσανε"......

Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι ότι οι μπαταρίες πέσανε κάτω από τα όρια τους και το speed control απλά έκοψε το ρεύμα.

Θα χρειαστείς τουλάχιστον 8000-10000mah για να κάνεις τη δουλειά σου....

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 12:29 pm
από iliaskak
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Προσωπικά έχω αυτό.

http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_324&products_id=4837


Νομίζω ότι είναι αρκετό.

Κοίτα 130Α για 12σελη είναι πολλά - πάρα πολλά... Μιλάμε για >6000w.....

Απλά θα πρέπει να το προσέχεις.....

Επίσης, μου φαίνεται ότι οι μπαταρίες σου ίσως να είναι λίγες....

Τώρα τι έχεις 2χ4000mah6S 45-90C στη σειρά....?

Στα 85Α, θεωρητικά είναι αρκετές για 2.5 λεπτά.(Στα 120Α, 1.5 λεπτό.....)

Μετά από ένα λεπτό όμως όταν πλέον θα έχουν μόνο 2000mah υπόλοιπο, μπορούν οριακά να δώσουν τα 85a.

Απο κει και πέρα "τελειώσανε"......

Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι ότι οι μπαταρίες πέσανε κάτω από τα όρια τους και το speed control απλά έκοψε το ρεύμα.

Θα χρειαστείς τουλάχιστον 8000-10000mah για να κάνεις τη δουλειά σου....

Ανδρεα το ειδα χτες κ το σκεφτομουν,απλα δεν ξερω τι εννοεις να το προσεχω το βατομετρο.Το setup που εχω πανω ειναι αυτο που πετουν ολοι με logo 600 se (οχι απαραιτητα το μοτερ αυτο) κ στο λεω αυτο γιατι το sdx ζυγιζε 4370 κιλα που νομιζω οτι ειναι πολυ καλο βαρος για 90αρι.
Αν στα 30 δευτερα πτησης επεσαν κατω απο το οριο τους τοτε ουτε με 10000 mAh θα δω φως,παντως η πραξη κ το ξερεις κ εσυ ειναι διαφορετικη απο την θεωρια.Και μιας κ μιλαμε για θεωρια πιο ειναι το οριο των μπαταριων σε σχεση με το esc, δηλαδη επεσαν κατω απο τα 40 η καλυτερα ακομα απο τα 38.2 βολτ κ μπηκαν για λιγο στην απαγορευμενη ζωνη?
Ο φιλος μου απο την Αμερικη μου ειπε οτι κοντρονικ 120 αμπερ εκανε shut down χτες με τι ιδιο μοτερ κ φοβαται οτι κατι δεν κολλαει με το μοτερ στον συνδιασμο αυτο γιατι κ αυτος εχει πεταξει με το ιδιο μοτερ αλλα με cc esc 80 αμπερ κ δεν ειδε τιποτα ανησυχητικα spikes μαλιστα μου ειπε οτι ηταν τελειως νορμαλ σε σχεση με αλλα μοτερ.
Μαλλον θα παρω ενα pyro να ησυχασω γιατι αν ειναι να πληρωσω καποια στιγμη παλι ολοκληρο ε/π πιο φτηνα θα μου κοστισει.

Φιλικα Ηλιας.

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 2:03 pm
από ΑνδρεαςΛ
iliaskak έγραψε: δηλαδη επεσαν κατω απο τα 40 η καλυτερα ακομα απο τα 38.2 αμπερ κ μπηκαν για λιγο στην απαγορευμενη ζωνη?


Δεν είναι θέμα αμπς. Όταν η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει άλλο, τότε πέφτει η τάση της προς τα 3.3 η και πιο κάτω ανα cell. Αρα παράλληλα πέφτει και η κατανάλωση.

Όταν πέσει 3.3 η 3.0v τότε το ESC ανάλογα με τη ρύθμιση που του έχεις κάνει κόβει το ρεύμα προς το μοτέρ..... για να μην εξαντληθούν οι lipo που δεν πρέπει να πεφτουν κάτω από 3.3v και οπωσδήποτε όχι κάτω από 3.0v.

Μάλλον το speed control σου έχει κάποιο ρόλο στην υπόθέση....

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 2:17 pm
από iliaskak
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Δεν είναι θέμα αμπς. Όταν η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει άλλο, τότε πέφτει η τάση της προς τα 3.3 η και πιο κάτω ανα cell. Αρα παράλληλα πέφτει και η κατανάλωση.

Όταν πέσει 3.3 η 3.0v τότε το ESC ανάλογα με τη ρύθμιση που του έχεις κάνει κόβει το ρεύμα προς το μοτέρ..... για να μην εξαντληθούν οι lipo που δεν πρέπει να πεφτουν κάτω από 3.3v και οπωσδήποτε όχι κάτω από 3.0v.

Μάλλον το speed control σου έχει κάποιο ρόλο στην υπόθέση....


Εχεις δικιο για τα βολτ αυτο εννοουσα αλλα εχω παθει εμμονη με τα αμπερ,γι'αυτο εγραψα κατω απο 3.2 οτι μπηκε στην απαγορευμενη περιοχη κ σωστα οπως λες βολτ.Και παλι ομως το θεμα ειναι τι κανει το μοτερ γιατι αν ο συνδυασμος των 2 (με το esc) δεν ταιριαζει τοτε ολα φταινε κ ολα ειναι αθωα.

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 23, 2011 11:05 am
από pani
Ηλια απο περιεργεια, ποσες μοιρες βημα ειχες;

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 23, 2011 11:24 am
από iliaskak
pani έγραψε: Ηλια απο περιεργεια, ποσες μοιρες βημα ειχες;



+-12 κ 1500 στροφες,μαλλον κακος συνδυασμος για 3D πτηση για το μοτερ που εχει μεγαλη ροπη οποτε ηθελε 220 βολτ για να δουλεψει κ εγω δεν ειχα μαζι μου μπριζα:D.Σοβαρα τωρα μιλησα με το Ben Minor που ειναι επαγγελματιας ελοκοπτερας κ μου ειπε οτι εχει πολλες περιπτωσεις shut down απο κοντρονικ με μοτερ 5020-450 κ καλο θα ηταν να αλλαζα μοτερ γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται μπορει να βαλω βατομετρο κ να δειξει οτι ολα ειναι οκ αλλα το βατομετρο δεν θα πιασει τι γινεται στα Fet οποτε ολα να δειχνουν ενταξει κ να φαω παλι shut down.Αλλαγη μοτερ μαλλον πιο φτηνα θα μου κοστισει απο πτωση σαν κ αυτη.

Ηλιας

Απάντηση: Πτωση με hirobo sdx χωρις να ξερω το γιατι ακομα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 23, 2011 12:07 pm
από iliaskak
DUKE έγραψε: Καλησπέρα
Δείτε ένα video με τις καταναλώσεις ενός ελικοπτέρου στην περίπτωσή μας T-rex 700
Εκτός του ότι τα 130 amper τα έχει για πρωινό σε μαλακές μανούβρες φτανει σε ορισμένες "πιτσιές" τα 150 και ίσως παραπάνω amper
Στο επάνω μέρος της οθόνης βλέπετε ακόμα το esc τα volt της μπαταρίας την θερμοκρασία του esc και τις στροφές του στροφείου
Αν μπορείτε παρακολουθήστε το από το youtube σε full screen και σε 1080 ανάλυση φαίνεται πολύ καλύτερα

http://www.youtube.com/watch?v=JVI9hdK9wW8&feature


Μπορει καποιος να μου πει αν εχω ενα βατομετρο 130 αμπερ καιγεται αν κανουμε μια πτηση σαν την παραπανω?Οντως τα 130 τα εχει για πρωινο κ καπου χτυπαει κ 150 η κ παραπανω γιατι τερματιζει.Αν καει σταματαει η τροφοδοσια στο ε/π κ εχουμε πτωση η τι γινεται τελος παντων,εχει καποιος δει ακουσει η αντιμετωπιση παρομοιο περιστατικο με βατομετρο?

Ηλιας