Σελίδα 3 από 11
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 12:47 pm
από Τρύφωνας
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Καλησπέρα,
Ο OS61FX είναι ιδανικός πιστεύω για το F6F Hellcat της Hangar 9. Τα retracts είναι μέσα στο κιτ και το μόνο που χρειάζονται είναι ένα καλό servo. Κατά τ' άλλα πετάει καλά και γρήγορα και αργά όπως θα δεις και στο βίντεο πάνω. Το μόνο κακό που μπορώ να επισημάνω είναι η υψηλή ταχύτητα προσγείωσης λόγω έλλειψης flaps.
K
Συμφωνώ...
+1 και απο μένα! ;;)
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 12:59 pm
από Mogolos
Dr.KC έγραψε: ↑
...Έχω στο κουτί του το Corsair της Τop Flight, και όλο λέω να το φτιάξω (εδώ και 10 χρόνια….!!!!) αλλά όταν βλέπω στο you tube ότι 1 στα 4 πετάει σωστά…δηλαδή και αυτό χαροπάλεμα. αλλάζω γνώμη. Ίσως το φτιάξω στατικό (όταν βγω στη σύνταξη…λέμε τώρα!!!)…
ίσως το πουλήσω σε κανένα κατάδικο!!!!
Ειμαι ισοβητης!!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 1:03 pm
από Τρύφωνας
Dr.KC έγραψε: ↑+1
Έχω ένα δίχρονο OS61FX παροπλισμένο σε άριστη κατάσταση. Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην αγορά κάποιο Hellcat (ARF) που να μπορεί να πετάξει με αυτό το μοτέρ. Λόγω οικογενειακών προτεραιοτήτων δεν μπορώ να κάνω άλλη επένδυση αυτή τη στιγμή σε μοτέρ (μεγαλύτερο και τετράχρονο). Οπότε θα ήθελα να δω τι θα μπορούσα να κάνω με αυτό το μοτέρ, και τι θα μου προτείνατε για μηχανικά retracts.
Το ΗΑNGAR 9 έχει και τα retracts του τοποθετημένα.
Το .61FX θα το πηγαίνει κομμάτια, δεν θα χάσει καθόλου απο το aerobatic envelope (ίσα - ίσα θα πρέπει να πετάς και με μέση στικ την περισσότερη ώρα για να αποφεύγεις τις έξτρα καταπονήσεις απο ταχύτητα και flutter ειδικά σε power dives. Θα σου πρότεινα κιόλας να μην επιδιώκεις να κάνεις Power dives γιατί δουλέυει το Flutter και τελικά την καταστροφή των ailerons, την θεωρώ σίγουρη..)
Εαν καταφύγεις στην αγορά του Η9, θα σου πρότεινα χρήση 3φυλλης έλικας μιας και θα σου δίνει περισσότερη ροπή. (Ειδικά αν βάλεις 3 φυλλη με μεγάλη διαμετρο, π.χ. 14Χ6, 13Χ6. Δεν θα έχεις στροφυλλίκι και τελικές αλλά θα έχεις τρομερή ροπή σαν να χρησιμοποιείς 4χρονη. Θα το νιώσεις αμέσως κιόλας κατά την απογείωση.)
Το F6F είναι διαβήτης στον αέρα. Ένας πατερνατζής με ένα F6F στα χέρια του κάνει άνετα μια πτήση Pattern. (To F6F βγάζει άνετα όλα τα κλασσικά ακροβατικά).
Καλές πτήσεις.
Τρύφωνας
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 1:10 pm
από Mogolos
Τρύφωνας έγραψε: ↑ ...για να αποφεύγεις τις έξτρα καταπονήσεις απο ταχύτητα και flutter ειδικά σε power dives. Θα σου πρότεινα κιόλας να μην επιδιώκεις να κάνεις Power dives γιατί δουλέυει το Flutter και τελικά την καταστροφή των ailerons, την θεωρώ σίγουρη..)...
Την επαθα ετσι εγώ...
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 4:12 pm
από King Kostas
Πάτε να με ψήσετε βρε παλιόπαιδα...!!!
Σα να το βλέπω στο δωμάτιο μου.
Mogolos θα στο έδινα και τσάμπα το Corsair, αλλά είναι δώρο ρε συ, γι' αυτό και είπα να το "πουλήσω" σε κατάδικο....και μαζί δώρο 50 puzzle των 10.000 κομματιών και ένα X-Box 360....έτσι για ψυχικό....!
Πάντως για να φτιάξω το Corsair, θα πρέπει να πάρω καμιά 120άρα (4Τ) ή καμιά βενζινάτη, θέλω retracs....και γενικά, όρεξη, χρόνο και αρκετό χρήμα.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 27, 2010 6:50 pm
από Corsair
Mogolos έγραψε: ↑Ειμαι ισοβητης!!!
...................................................................................
Και εγώ,
εσύ σε ποιό κελί είσαι;;;
Όλοι φοράμε τα ίδια ρούχα εδώ μέσα και δεν τους ξεχωρίζω!!!!
Hangar 9 Hellcat προσαρμογή κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2011 9:34 pm
από RedCharly
Χαιρετώ την παρέα και που θα πάει θα μπεί το χειμερινό ωράριο ώστε να δούμε κανένα στο MarVal
Εχω μια ερώτηση όσον αφορά την τοποθέτηση του κινητήρα στο αεροσκάφος. Πρώτα από όλα να πώ πως αγόρασα κινητήρα SAITO 1.00 FA-AAC απο ΑΜΕΡΙΚΗ 260Euro μαζί με μεταφορικά καινούργιο, ο οποίος όμως (οπως και η εικόνα στο εγχειρίδιο του HellCat) έχει ανάποδα το καρμπιρατέρ θα έπρεπε να είναι από την πλευρά της εξάτμισης και είναι από την άλλη. Πώς μπορώ να τον γυρίσω; τι να προσέξω επάνω στην εγχείρηση;
Ευχαριστω πολύ
Σπυρος Δήμας
Απάντηση: Hangar 9 Hellcat προσαρμογή κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2011 9:54 pm
από RedCharly
Χμμμμμμ μαλον ευκολη απαντηση..... Δυο alen βιδες λυσιμο. Γυρισμα απο την αλλη πλευρα, βιδωμα ξανα και ολα οκ.
Επρεπε να προσεξω κατι;
Σπυρος
Απάντηση: Hangar 9 Hellcat προσαρμογή κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2011 10:11 pm
από nasa
oav163 έγραψε: ↑Χμμμμμμ μαλον ευκολη απαντηση..... Δυο alen βιδες λυσιμο. Γυρισμα απο την αλλη πλευρα, βιδωμα ξανα και ολα οκ.
Επρεπε να προσεξω κατι;
Σπυρος
...όντως Σπύρο...είναι τόσο απλό...βγάζεις τις δύο αλενόβιδες και γυρνάς το καρμπυρατέρ όπως θέλεις...θα σου συνιστούσα μόνο λίγο προσοχή στα 'o-ring' που βρίσκονται στην καμπύλη σωλήνα που απο την μία μπαίνει στο καρμπυρατέρ και απο την άλλη μέσα στον θάλαμο (cylinder head) όπου μάλιστα υπάρχει κ' ένα κωνικό δαχτυλίδι (προσοχή στην φορά του)...δηλ. πρόσεχε να μην σου φύγουν κ' να πατάνε καλά στην θέση τους...αυτά...
Φιλικά,
Νίκος
Απάντηση: Hangar 9 Hellcat προσαρμογή κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 06, 2011 3:25 pm
από w1ndsurfer
Έχω 2 Saito και προτείνω την προσθήκη velocity stack για καλύτερη απόδοση και μείωση κατανάλωσης καυσίμου (δεν το "φτύνει" από το καρμπιρατέρ)
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2012 10:04 am
από HAR28
Καλημέρα σε όλους τους φίλους συνχομπίστες! Αποφάσισα μιας και υπάρχει ήδη το θέμα της κατασκευής του F6F-3 hellcat της hangar 9 και έγινα πρόσφατα κάτοχός του να παρουσιάσω και την δική μου κατασκευή! Εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα απ' τον φίλο Τρύφωνα που ξεκίνησε και το θέμα.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2012 10:25 am
από HAR28
Η παραγγελία έγινε απ' τον φιλικότατο κ. Γιάννη Κούτσουλα
http://myhelis.com/HANGAR-9-F6F-Hellcat-60-ARF/ , που το είχε σε πολύ δελεαστική τιμή και αφού έγιναν οι κατάλληλες κινήσεις για την παραγγελία (πληρωμήw
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2012 10:37 am
από HAR28
Τελικά αυτό το συναίσθημα του ανοίγματος της συσκευασίας δεν συγκρίνεται με τίποτα!!! Και να το περιεχόμενο του κουτιού!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2012 11:03 am
από HAR28
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 02, 2012 11:58 am
από HAR28
Συνέχεια με την καταμέτρηση του περιεχομένου του κουτιού, όλα εδώ σε πολύ καλή συσκευασία και προσεγμένα, να όμως που βρήκα κι ένα ελαττωματάκι που με δυσαρέστησε! Το κάτω μέρος του κεντρικού τμήματος του φτερού στο belly pan έχει μια ρωγμή κι εμένα άρχισαν να μου ανάβουν τα λαμπάκια >:(>:(>:(!. Τηλέφωνο αμέσως στον Γιάννη, ο οποίος με την σειρά του θα τηλεφωνούσε στην εταιρία μου είπε! Τελικά διαπίστωσα ότι μπορεί να επισκευασθεί εύκολα και είπα να μην δώσω συνέχεια στο θέμα! Να και μερικές φωτός