Σελίδα 3 από 18

Απάντηση: Απ: ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΤΟΥ WILGA-2000

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 26, 2008 11:40 pm
από AlexVag
vhal έγραψε: Εγώ έχω μια 1500 από το ΝΕΜ
(κλικ πάνω) και πετάω με το brushless μοτέρ περίπου μισή ώρα (με μισό γκάζι), με την τρίφυλλη έλικα της συσκευασίας.

Γιατί θέλεις 1800 για το συγκεκριμένο αεροπλάνο? Η 1500 είναι υπεραρκετή κατά τη γνώμη μου και είναι και ελαφρότερη. Εγώ θα έλεγα ακόμα και 1200 αλλά να έχεις 2-3 για περισσότερες πτήσεις.

Βαγγέλης


ναι την εχω δει αυτην απο το νεμ...εχω μια στα 1600 flightpower αλλα φουσκωσε για αγνωστο λογο...ευχαριστω...αν και αν παρω απο νεμ θα πρεπει να αλλαξω το βυσμα

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 8:07 pm
από αλκαιος
καλησπερα σας και χρονια πολλα σε ολους ....θελω να ρωτησω τα σημεια ζυγισματος του wilga 2000 που ειναι ?
Κατω απο τα φτερα βλεπω καποια κυκλακια δεξια και αριστερα δεν ξερω εαν ειναι αυτα .....και αν ειναι αυτα γιατι εχει απο 2 σε καθε πλευρα ?
Συγνωμην αλλα ειμαι νεος στο χομπι και δεν ξερω πολλα πραγματα .....

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 10:07 pm
από GeorgievEvgeni
το κέντρο βάρος στο wilga είναι εκεί που είναι η καρμπονοβεργες, για μοτέρ έχει ο ΝΕΜ

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 1:00 am
από DjBac
Η ακόμα πιο απλά και αξιόπιστα, από το μπροστά χείλος του φτερού να ζυγίζει στο ένα τέταρτο της επιφάνειάς του!

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 9:38 am
από αλκαιος
Ευχαριστω παιδια

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 6:23 pm
από pansot

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 7:51 pm
από Corsair
Nα ρωτήσω και εγώ κάτι;_Β_Ο

Αυτή η Wilga είναι όντως απολαυστικό μοντέλο που κάνω λούπ, ρόλ, και πετάει αργά και χαλαρωτικά;

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 13, 2011 8:28 pm
από Αντώνης Κριτζάς
είναι ένα πολύ ελαφρύ φοαμένιο που πραγματι κάνει όλα αυτά που θέλεις με πολύ μεγάλο χρόνο πτήσης αλλά δεν αγαπά όπως είναι φυσικό τον αέρα
Στο βιντεο που μόλις είδαμε ο πιλότος είναι παντελώς ασχετος Το μοντελο είναι πολύ ευκολο στην πράξη και στην προσγείωση έρχεται μόνο του

στις φώτο ο pansot (Σωτήρης) με το wilga που μόλις απέκτησε στα πρώτα στάδια της κατασκευής

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 21, 2011 5:57 pm
από pansot
Μοντελοδρομιο η θαλασσα http://www.youtube.com/watch?v=0F3ycPSfs4U&feature=related

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 12, 2011 12:06 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ο Σωτήρης δεν άντεξε έβαλε και πλωτήρες.......
η κινητήριος δύναμη http://www.biz-models.com/gr/ek5-0084b-twf-brushless-motor-set-1000rpm-v-25a.html

Απάντηση: Mοτερ για wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 24, 2011 7:28 pm
από radioamateur
Καλασπερα σε ολους μιας και ειναι το πρωτο μου μηνυμα .
Παιδια ζητω την συμβουλη σας σε κατι που με απασχολει ,αλλαξα ελικα στο WILGA και εβαλα μια διφυλλη SF 8Χ6 της APC , αντικαθιστωντας την δικη του τριφυλλη 8χ6 επισης αλλαξα και το μοτερ με ενα 980KV το οποιο ο κατασκευαστης το δινει για αεροπλανο εως και 800 γραμμαρια .Επειδη ο καιρος δεν με εχει βοηθησει να το πεταξω και να δοκιμασω το νεο setup θελω να σας ρωτησω εαν με αυτο το setup θα εχω καποιο προβλημα στην πτηση

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 24, 2011 8:11 pm
από Τρύφωνας
Καλωσήρθες radioamateur

Αν το ζυγίσεις σωστά και έχεις βάλει το σωστό Down & right offset δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Στο μήνυμά σου όμως δεν αναφέρεις τπτ για speedcontrol & μπαταρίες. Παίζουν όλα αυτά ρόλο για το αν θα ξεζουμίσεις ή θα κάψεις το ESC σου με το λάθος σετάπ, προπέλα, ESC, μπαταρία.

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 24, 2011 8:54 pm
από radioamateur
το ESC ειναι 20Α και η μπαταρια ειναι 1.200mA ,οσο για το Down & right offset δεν υπαρχει προβλημα γιατι το παιρνει κατευθειαν , εχει προβλεψει ο κατασκευαστης οταν τοποθετεις την βαση του μοτερ στην ατρακτο να παιρνει τις κλησεις που πρεπει ,το ζυγισμα το εχω ελεξει και ειναι και αυτο ΟΚ
Οποτε νομιζω οτι ολα ειναι καλα και δεν μενει αλλο απο την δοκιμη

Ευχαριστω

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 24, 2011 9:08 pm
από Τρύφωνας
Έχε απλά υπ' όψην σου οτι αν βάλεις πιο δυνατό μοτέρ απο της μάνας του τότε αλλάζουν και οι γωνίες των όφσετ. Για αυτό σου έγραψα πρίν τι σετάπ χρησιμοποιείς.
Τεσπά αυτό που βάζεις είναι κοντά στο μαμίσιο οπότε λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Έχε επίσης υπόψην σου οτι αυτό το αεροπλάνο είναι STOL (Short Take Off and Landing) οπότε όσο δίνεις γκάζι θα έχει μια τάση να παίρνει ύψος. Όταν θα κόβεις το γκάζι σου θα ηρεμεί και θα χάνει σιγά σιγά ύψος.

Καλές πτήσεις

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 6:09 am
από radioamateur
οχι δεν εχω ξεφυγει πολυ απο το μαμισιο σαν αρχαριος ομως ρωτησα γιατι δεν ηξερα τι με περιμενει με αυτες τις αλλαγες που εκανα , ανεφερες για καποιες γωνιες οφσετ ,εχω διαβασει αρκετα εδω στο φορουμ και εχω μαθει πολλα αλλα δεν θυμαμαι καπου να συναντησα αυτες τις γωνιες , μπορεις να μου εξηγησεις με δυο λογια ποιες ειναι αυτες ?
Ευχαριστω