Δε μου έχει τύχει σε glow μοτέρ να δουλεύει με λιγότερο από μια στροφή στη μεγάλη.
Πολύ πιθανόν να θέλει ρύθμιση και η μικρή βελόνα.
Όταν δεν ξέρουμε αν θέλει άνοιγμα ή κλείσιμο, καλό είναι να ξεκινάμε τη δοκιμή ανοίγοντας για να μην στεγνώσουμε το μοτέρ.
Αν ανοίξουμε και πάει χειρότερα, τότε ξανακλείνουμε.
Αν κλείσουμε και πάει καλύτερα τότε κλείνουμε λίγο ακόμη μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που να ανταποκρίνεται τέλεια.
Στη φάση που είσαι τώρα καπνίζει στο τέρμα γκάζι;
Στο ρελαντί καπνίζει; φτύνει μπόλικο λάδι; δεν καπνίζει;
Επίσης πιάνε το μοτέρ να τσεκάρεις θερμοκρασίες.
Πάνω στην προσπάθειά μου να περάσω τα σωληνάκια παροχής καυσίμου προσπαθώντας να δω αν έχω κάποια διαρροή φύσιξα από το σωληνάκι που κουμπώνει στο muffler,διαπίστωσα ότι στο σημείο του γκαζιου που η μηχανή μου σβήνει πριν πιάσει το ρελαντί ,είδα ότι δεν περνούσε αέρας.Άρα η μικρή μου ήταν πολύ κλειστή.Τηνεπόμενη φορά θα επιχειρήσω να ανοίξω περισσότερο τη μικρή με σκοπό την ρύθμηση του ρελαντί. και φυσικα να μην σβηνει μόλις το γκάζι πέφτει κάτω απ το μισό!