JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το καλώδιο παροχής ρεύματος στον προβολέα φτιάχτηκε από σπάγκο βρεγμένο με ατλακόλ.....!
Κάποιες βελτιώσεις θα γίνουν ακόμα,αλλά σε τόσο μικρό μέγεθος μην περιμένετε και πολλά!!!
Κάποιες βελτιώσεις θα γίνουν ακόμα,αλλά σε τόσο μικρό μέγεθος μην περιμένετε και πολλά!!!
- Συνημμένα
-
- Stuka 200 (13).JPG (166.62 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- stuka landing light.jpg (21.06 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Το καλώδιο παροχής ρεύματος στον προβολέα φτιάχτηκε από σπάγκο βρεγμένο με ατλακόλ.....!
Κάποιες βελτιώσεις θα γίνουν ακόμα,αλλά σε τόσο μικρό μέγεθος μην περιμένετε και πολλά!!!
Γιατί .....είναι λίγα αυτά που κάνεις??
Απάντηση: JU-87B Stuka
ναι χάλια είναι!!!!
Ρε θα μας τρελάνεις?!!???
Τέλειο ειναι
Ρε θα μας τρελάνεις?!!???
Τέλειο ειναι
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Παιδιά αμα δείτε τι φτιάχνουν κάτι ...άλλοι!!!!!
Έκανα και κάτι βελτιώσεις ακόμα!Θα δείξει στο μέλλον άμα καλυφθεί και μπεί και το διάφανο κάλυμμα!!!!
Έκανα και κάτι βελτιώσεις ακόμα!Θα δείξει στο μέλλον άμα καλυφθεί και μπεί και το διάφανο κάλυμμα!!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρη μην κοιτάζεις τι φτιάχνουν οι άλλοι.Να συμβουλεύεσαι,αλλά και να βρίσκεις εαν είναι δυνατόν,τις δικές σου λύσεις.Όταν έχει φτιάξει κάποιος 30 με 40 μοντέλα scratch ,λογικό είναι να μην τον φτάνεις σε γνώση.Ομως σιγά σιγα αποκτάς και εσυ την απαραίτητη κατάρτηση και προχωράς .Δυστυχώς δεν είναι δυνατόν απο την αρχή να πετύχεις το τέλειο ,μην σε πιάνει άγχος.Όλα γίνονται πιό απλά με το πέρασμα του χρόνου ,ωστε να φτάσεις σε ενα σημείο που πελαγοδρομούσες ,να λές ,πω πω πόσο απλό ήτανε.Άλλωστε έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ πολύ Άγγελε!!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Καλο απογευμα Δημητρη.
Χωρις να θεωρω τον εαυτο μου κατι ιδιαιτερο στις κατασκευες, σου λεω οτι πραγματικα κανεις πολυ καλη δουλεια με λεπτομερια και ποιητητα.Δεν βιαζεσαι καθολου πραγμα πολυ σημαντικο σε τετοιου ειδους μοντελα.
Εαν καταφερεις να κρατησεις και το βαρος μεσα σε συγκεκριμενα ορια, για να πεταει και ωραια, το μοντελο σου θα ειναι τελειο πραγματι !!!!
Χωρις να θεωρω τον εαυτο μου κατι ιδιαιτερο στις κατασκευες, σου λεω οτι πραγματικα κανεις πολυ καλη δουλεια με λεπτομερια και ποιητητα.Δεν βιαζεσαι καθολου πραγμα πολυ σημαντικο σε τετοιου ειδους μοντελα.
Εαν καταφερεις να κρατησεις και το βαρος μεσα σε συγκεκριμενα ορια, για να πεταει και ωραια, το μοντελο σου θα ειναι τελειο πραγματι !!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Βασίλη ευχαριστώ!
Η αλήθεια είναι ότι στο κεντρικό τμήμα του φτερού, το βάρος φαίνεται ότι μου ξέφυγε λίγο.....!Και θα πάρει και άλλο ακόμα......!!
Όσο για την ταχύτητα κατασκευής το πάω τόσο αργά όσο μου επιτρέπουν τα οικονομικά μου!!
Άμα είχα το χρήμα, να σου πώ την αλήθεια, τώρα θα το είχα ξεπετάξει!!!Αλλά μάλλον δε θα το είχα ευχαριστηθεί τόσο, όσο τώρα!!!!
Η αλήθεια είναι ότι στο κεντρικό τμήμα του φτερού, το βάρος φαίνεται ότι μου ξέφυγε λίγο.....!Και θα πάρει και άλλο ακόμα......!!
Όσο για την ταχύτητα κατασκευής το πάω τόσο αργά όσο μου επιτρέπουν τα οικονομικά μου!!
Άμα είχα το χρήμα, να σου πώ την αλήθεια, τώρα θα το είχα ξεπετάξει!!!Αλλά μάλλον δε θα το είχα ευχαριστηθεί τόσο, όσο τώρα!!!!
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρη ,σε τι βάρος εχεις υπολογίσει να βγεί?
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Καλησπέρα!Το βάρος το έχω υπολογίσει αρκετά χοντρικά να μου βγεί γύρω 14-16 κιλά!
Όσο περίπου το δίνει και ο Ziroli!
Θα το αναλύσω παρακάτω ......!
Επόμενο βήμα το σύστημα ασφάλισης του φτερού. Αντί για wing joiner πλακέ, ενοποίησα το σύστημα για την αποφυγή στρέψης (πείροι στο πίσω μέρος του φτερού και σωλήνας αλουμινίου σαν κεντρικό wing joiner )με το σύστημα ασφάλισης. Εβαλα βίδες με χωνευτά παξιμάδια, περνώντας τες μέσα από χοντρά κομμάτια ξύλου, με απόλυτα ευθυγραμμισμένες τις τρύπες. Έτσι και ευθυγράμμιση πετυχαίνω και ασφάλιση του φτερού και δεν υπάρχει περίπτωση στρέψης.
Είπαμε αντιγράφουμε τους καλύτερους!!!!(Βλέπε mog και F6f.....)
Το βίδωμα του φτερού γίνεται πολύ εύκολα γιατί βοηθάει και το σχήμα του φτερού στο συγκεκριμένο σημείο(αντεστραμένο φτερό γλάρου)!
Όσο περίπου το δίνει και ο Ziroli!
Θα το αναλύσω παρακάτω ......!
Επόμενο βήμα το σύστημα ασφάλισης του φτερού. Αντί για wing joiner πλακέ, ενοποίησα το σύστημα για την αποφυγή στρέψης (πείροι στο πίσω μέρος του φτερού και σωλήνας αλουμινίου σαν κεντρικό wing joiner )με το σύστημα ασφάλισης. Εβαλα βίδες με χωνευτά παξιμάδια, περνώντας τες μέσα από χοντρά κομμάτια ξύλου, με απόλυτα ευθυγραμμισμένες τις τρύπες. Έτσι και ευθυγράμμιση πετυχαίνω και ασφάλιση του φτερού και δεν υπάρχει περίπτωση στρέψης.
Είπαμε αντιγράφουμε τους καλύτερους!!!!(Βλέπε mog και F6f.....)
Το βίδωμα του φτερού γίνεται πολύ εύκολα γιατί βοηθάει και το σχήμα του φτερού στο συγκεκριμένο σημείο(αντεστραμένο φτερό γλάρου)!
- Συνημμένα
-
- Stuka 201 (4).JPG (136.91 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (3).JPG (145.72 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (2).JPG (124.04 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (1).JPG (104.45 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
............
- Συνημμένα
-
- Stuka 201 (12).JPG (145.56 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (11).JPG (129.06 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (6).JPG (168.64 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (5).JPG (126.2 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το βάρος μέχρι στιγμής στο φτερό είναι 1,7 κιλά....!!!
Μισό κιλό τα σέρβο και καμιά 300 γραμμάρια τα dive breake πάμε στα 2,5 κιλά!
Βάλε και 2,5 κιλά ακόμα η επικάλυψη ,το αστάρωμα και το χρώμα ,και φτάνουμε περίπου στα 5 κιλά το φτερό!
Η άτρακτος μέχρι τώρα, με πίσω ρόδα,σέρβο καλώδια,φώτα, επικάλυψη ,αστάρωμα είναι 2,4 κιλά!Άλλα 2,5 θα περίπου θα πάρει ακόμα με το cowl,καλύπτρα χρώμα κτλπ,πάμε σύνολο περίπου 10 κιλά!
Και άλλα 5-6 κιλά η μηχανή,ηλεκτρονική,μπαταρίες,διακόπτες ,δέκτες,κεντρικό σύστημα προσγείωσης και ότι άλλο χρειαστεί!
Καλά είναι??
Μισό κιλό τα σέρβο και καμιά 300 γραμμάρια τα dive breake πάμε στα 2,5 κιλά!
Βάλε και 2,5 κιλά ακόμα η επικάλυψη ,το αστάρωμα και το χρώμα ,και φτάνουμε περίπου στα 5 κιλά το φτερό!
Η άτρακτος μέχρι τώρα, με πίσω ρόδα,σέρβο καλώδια,φώτα, επικάλυψη ,αστάρωμα είναι 2,4 κιλά!Άλλα 2,5 θα περίπου θα πάρει ακόμα με το cowl,καλύπτρα χρώμα κτλπ,πάμε σύνολο περίπου 10 κιλά!
Και άλλα 5-6 κιλά η μηχανή,ηλεκτρονική,μπαταρίες,διακόπτες ,δέκτες,κεντρικό σύστημα προσγείωσης και ότι άλλο χρειαστεί!
Καλά είναι??
- Συνημμένα
-
- Stuka 201 (10).JPG (130.93 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (9).JPG (173.5 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (8).JPG (145.98 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (7).JPG (120.91 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 201 (13).JPG (129.59 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ωραια πραγματ!!! +(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Αναμένοντας την μπάλσα για την επικάλυψη των φτερών(να πληρωθούμε πρώτα)είπαμε να χαλαρώσουμε με λίγο χειροτεχνία.........!
Οπότε..... SD 250.
http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/sd250.htm
Βόμβα 250kgr για τον κοιλιακό φορέα!!!
Πτερύγια από κόντρα πλακέ και κώνος από μπλέ dow .....!
Οπότε..... SD 250.
http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/sd250.htm
Βόμβα 250kgr για τον κοιλιακό φορέα!!!
Πτερύγια από κόντρα πλακέ και κώνος από μπλέ dow .....!
- Συνημμένα
-
- Stuka 202 (3).JPG (150.21 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 202 (2).JPG (121.96 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 202 (1).JPG (166.36 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Κυρίως σώμα από ρολό χαρτιού κουζίνας και ένας κώνος από χαρτί κανσόν.....!
Γέμισμα με αφρό πολυουρεθάνης.......
Γέμισμα με αφρό πολυουρεθάνης.......
- Συνημμένα
-
- Stuka 202 (5).JPG (155.88 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές
-
- Stuka 202 (4).JPG (137.67 KiB) Προβλήθηκε 21 φορές