JU-87B Stuka
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημητρη ,καλημέρα
Φυσικα και είναι ατσαλόσυρμα 6χιλ.Για μικρές γωνίες Αν το λυγίσεις χωρις να το ζεστάνεις δεν παθαινει τίποτα .Για λύγισμα με μεγαλη γωνία πρέπει να το ζεστάνεις και μετα να το επαναφέρεις στην αρχική του κατάσταση. Αυτό είναι μια περίεργη διαδικασία και θέλει εμπειρία . Βασίζεται στην θερμανση και στο κρύωμα του κομματιού. Θα ψάξω στα χαρτια μου να βρω στοιχεια και θα στα στείλλω.
Φυσικα και είναι ατσαλόσυρμα 6χιλ.Για μικρές γωνίες Αν το λυγίσεις χωρις να το ζεστάνεις δεν παθαινει τίποτα .Για λύγισμα με μεγαλη γωνία πρέπει να το ζεστάνεις και μετα να το επαναφέρεις στην αρχική του κατάσταση. Αυτό είναι μια περίεργη διαδικασία και θέλει εμπειρία . Βασίζεται στην θερμανση και στο κρύωμα του κομματιού. Θα ψάξω στα χαρτια μου να βρω στοιχεια και θα στα στείλλω.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Περιμένω Άγγελε γιατί εδώ στην επαρχία είναι δύσκολα τα πράγματα......!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δυστυχώς στην Άρτα το μόνο που βρίσκω είναι ''ανοξείδωτο 6mm''.......!!!!
Θα είμαι εντάξει με αυτό??
Θα είμαι εντάξει με αυτό??
- Συνημμένα
-
- Ανοξείδωτο (2).jpg (85.68 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- Ανοξείδωτο (1).jpg (94.09 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
OXI δεν κανει ,ειναι μαλακό. Αυτά που σου είπε ο Αργυρης στο aeromodelling ειναι σωστα ως προς το προπανιο και καλυτερα να πας στα 8 χιλιοστα. Το ασημάτσαλο σκληραινει και αυτο με τις σωστες διαδικασιες ,αλλά επειδη θα κανεις κολλησεις δεν είναι σωστό να το χρησιμοποιησεις.Παρηγειλε απο τον Ρεππα ατσαλοσυρμα και τις δυο διαμέτρους και πραξε αναλογα .Αλλωστε ειναι πολυ φθηνες.Ρεππας 2103242695 ,ζητα τον Κυρ,Δημητρη και θα σε εξυπηρετησει.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Εάν το έβγαζες 5 κιλά δε θα σχολίαζα.Αλλα επειδή το κόβω πάνω από δέκα ,προσωπικά πιστεύω ότι αυτό το "wire brace" δε θα μπορέσει να διαχειριστei τις ροπές που θα δημιουργήσουν αυτά τα κιλά . Και ακόμα αν η ακαμψία του είναι αρκετή για αντέξει, τότε το πρόβλημα θα μεταφέρει σε αλλα αδύναμα σημεία όπως στα ξύλα που στηρίζεται. Με eλατήριο (ανάρτηση) μήπως θα ήταν καλύτερο?
Ελατήριο για trailink legs _Β_Ο
http://www.dreamworksrc.com/catalog/Pro-Link-Large-Main-Springs-Heavy
_Β_Ο
http://www.dreamworksrc.com/catalog/Pro-Link-Ripmax-Xcalibur-Plus-Main-Struts
Ελατήριο για trailink legs _Β_Ο
http://www.dreamworksrc.com/catalog/Pro-Link-Large-Main-Springs-Heavy
_Β_Ο
http://www.dreamworksrc.com/catalog/Pro-Link-Ripmax-Xcalibur-Plus-Main-Struts
- Συνημμένα
-
- gear1.jpg (433.66 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και στην τελική δε ξέρω γιατί πρέπει να ακολουθηθούν οδηγίες και σχέδια.Δεν έχουν πάντα δίκιο!
... Φαίνεται να υπάρχει χώρος να χωρέσει κανονικό ποδαρικό με ανάρτηση!
"build to last"_P_P
_Β_Ο http://www.dreamworksrc.com/catalog/401G-Main-Hydraulic-Oleo-Legs-L155Mm-3505
... Φαίνεται να υπάρχει χώρος να χωρέσει κανονικό ποδαρικό με ανάρτηση!
"build to last"_P_P
_Β_Ο http://www.dreamworksrc.com/catalog/401G-Main-Hydraulic-Oleo-Legs-L155Mm-3505
- Συνημμένα
-
- gearr.jpg (99.74 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Γιώργο χρόνια πολλά!Δίκιο έχεις ,άνετα χωράνε σκέλη με αμορτισέρ αλλά τα τελικά κιλά θα είναι πάνω από 15.......!Στο "wire brace'' σχεδίαζα να βάλω 6'' ρόδες balloon της Dubro ώστε να απορροφούν αυτές τους κραδασμούς αντί για τα ελατήρια!
Το κόστος για έτοιμα σκέλη σε αυτά τα μεγέθη και αντοχές εκτοξεύουν την τιμή τους στα ....ύψη!
Έκανα μια δοκιμή σήμερα και κατασκευάσαμε ένα σετ σκελών από ανοξείδωτο ατσάλι!Είναι αρκετά δύσκολο τελικά να πετύχεις τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις και γωνίες και στα δύο κομμάτια(δεξί-αριστερό σκέλος)
Είδωμεν για τη συνέχεια!
Το κόστος για έτοιμα σκέλη σε αυτά τα μεγέθη και αντοχές εκτοξεύουν την τιμή τους στα ....ύψη!
Έκανα μια δοκιμή σήμερα και κατασκευάσαμε ένα σετ σκελών από ανοξείδωτο ατσάλι!Είναι αρκετά δύσκολο τελικά να πετύχεις τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις και γωνίες και στα δύο κομμάτια(δεξί-αριστερό σκέλος)
Είδωμεν για τη συνέχεια!
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δε πρέπει να χρησιμοποιήσεις baloon σε αυτά τα κιλά.Θα σχιστούν h' θα ξεζανταρουν και θα το σπάσεις σε προσγείωση.Δε είναι απαραίτητο να αγοράσεις έτοιμα. Αν έχεις πρόσβαση σε μηχανουργείο με τόρνο και φρέζα μπορείς να φτιάξεις εύκολα. ..Αν θες σου εξηγώ.
Ακόμα αν χρειάζεσαι ατσαλοβεργα 8mm έχω και δεν την χρειάζομαι.
καλή συνέχεια _P_P
Ακόμα αν χρειάζεσαι ατσαλοβεργα 8mm έχω και δεν την χρειάζομαι.
καλή συνέχεια _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Αν έχεις πρόσβαση σε τόρνο τότε φτιάχνεις και τα σκέλη μια χαρά και πολύ οικονομικότερα (βλέπε σκέλη Αγγελου)
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ παιδιά!Πρώτη απόπειρα και ....λυγίζουν εύκολα και απλά με το ένα χέρι!!!!!
Θα κάνω μια δοκιμή ακόμα να ''βάψω'' τα inox κομμάτια να δώ την αντοχή τους και θα παραγγείλω από τον Ρέππα την ατσαλόβεργα 6,5 mm.Tα 8mm μου φαίνονται υπεραρκετά!Αλλά οι δοκιμές θα δείξουν!
Ήδη ψάχνω και μια άλλη ακόμα ιδέα για μετά τις γιορτές με μια μικρή βοήθεια από τόρνο! Είδωμεν!
Θα κάνω μια δοκιμή ακόμα να ''βάψω'' τα inox κομμάτια να δώ την αντοχή τους και θα παραγγείλω από τον Ρέππα την ατσαλόβεργα 6,5 mm.Tα 8mm μου φαίνονται υπεραρκετά!Αλλά οι δοκιμές θα δείξουν!
Ήδη ψάχνω και μια άλλη ακόμα ιδέα για μετά τις γιορτές με μια μικρή βοήθεια από τόρνο! Είδωμεν!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Προσπάθεια Νο 2.......!
Ατσαλόβεργα μαύρη 6,5mm από τον Ρέππα!
Όλα καλά όλα ωραία αλλά το μέταλλο έγινε πάρα πολύ εύθραστο στα σημεία που πυρώθηκε και λυγίστηκε!
Πύρωση -λύγισμα και απότομο κρύωμα σε νερό ήταν η διαδικασία!Αλλά το μέταλλο έσπαγε πολύ εύκολα με το χέρι ή με ένα μικρό χτύπημα με σφυράκι!!!!!Σάν .....γυαλί!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IjOQWcaru1w
Ακόμα και όταν κολήσσαμε το σπασμένο κομμάτι με αργκόν ,αυτό έσπασε πάλι παραδίπλα.......!
Τι κάνω λάθος????
Ατσαλόβεργα μαύρη 6,5mm από τον Ρέππα!
Όλα καλά όλα ωραία αλλά το μέταλλο έγινε πάρα πολύ εύθραστο στα σημεία που πυρώθηκε και λυγίστηκε!
Πύρωση -λύγισμα και απότομο κρύωμα σε νερό ήταν η διαδικασία!Αλλά το μέταλλο έσπαγε πολύ εύκολα με το χέρι ή με ένα μικρό χτύπημα με σφυράκι!!!!!Σάν .....γυαλί!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IjOQWcaru1w
Ακόμα και όταν κολήσσαμε το σπασμένο κομμάτι με αργκόν ,αυτό έσπασε πάλι παραδίπλα.......!
Τι κάνω λάθος????
- Συνημμένα
-
- Ατσαλόβεργα μαύρη 6,5mm (2).jpg (89.07 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
-
- Ατσαλόβεργα μαύρη 6,5mm.jpg (92.05 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Φυσικά και είναι λάθος η διαδικασία. Το μέταλλο λυγιζεται πυρωμένο και αφήνεται να κρυώσει αποτομα μεσα σε λάδι.Σε αυτο την κατασταση η σκληροτητα του είναι μεγάλη και σπάει. Χρειάζεται μια διαδικασία που λεγεται ανόπτηση. Ξαναμπαινει λοιπον στην φωτιά για την ανόπτηση μεχρι να γινει βαθύ μελιτζανί και αφηνεται να κρυώσει σιγα σιγα στον αερα. Ετσι αποκτά μια σκληροτητα χωρις να σπάει. Ολα αυτα βεβαια θέλουν εμπειρία και δοκιμές. Μπορεις να κάνεις δοκιμές σε απλα κομμάτια ατσαλόσυρμα. Τις κολλήσεις στα διάφορα μέρη του σκέλους , δεν θα τις κάνεις με αργκον αλλά με ασημοκόληση τυλιμένη με συρμα χαλκού αφου τα έχεις λυγισει.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Άγγελε,είναι σωστό να ξανακάνω τη διαδικασία με καινούργια βέργα αλλά τώρα να μην την κρυώσω απότομα?Να την αφήσω να κρυώσει σιγά-σιγά?Δηλαδή πύρωμα-γώνιασμα και κρύωμα αργά αργά.....!
Θα ειναι καλύτερο το αποτέλεσμα απο πρίν,χωρίς το απότομο κρύωμα σε νερό ή λάδι??
Θα ειναι καλύτερο το αποτέλεσμα απο πρίν,χωρίς το απότομο κρύωμα σε νερό ή λάδι??
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημητρη καλησπερα και Χρόνια πολλά
Να κανεις τις δοκιμές που σου ειπα σε μικρα κομμάτια .Αυτο που λες θα σου κάνει το μεταλλο αρκετα μαλακο και εγω συνηθως το κάνω για να ανοίξω βόλτες στο ατσαλοσυρμα. θα δοκιμασεις νατο πυρωσεις και σε να το βάλεις στο λαδι και μετα θα κανεις την ανοπτηση. Η κανονικη ανοπτηση θέλει φουρνο αλλα λιγο πολυ κατι θα καταφερεις με τα πρωτογονα μεσα που διαθετουμε στα εργαστήρια μας.διαβασε και αυτο.
http://www.m3.tuc.gr/ANAGNWSTHRIO/YLIKA/SHMEIWSEIS/5%20THERMIKES%20KATERGASIESw.pdf
Να κανεις τις δοκιμές που σου ειπα σε μικρα κομμάτια .Αυτο που λες θα σου κάνει το μεταλλο αρκετα μαλακο και εγω συνηθως το κάνω για να ανοίξω βόλτες στο ατσαλοσυρμα. θα δοκιμασεις νατο πυρωσεις και σε να το βάλεις στο λαδι και μετα θα κανεις την ανοπτηση. Η κανονικη ανοπτηση θέλει φουρνο αλλα λιγο πολυ κατι θα καταφερεις με τα πρωτογονα μεσα που διαθετουμε στα εργαστήρια μας.διαβασε και αυτο.
http://www.m3.tuc.gr/ANAGNWSTHRIO/YLIKA/SHMEIWSEIS/5%20THERMIKES%20KATERGASIESw.pdf
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Άκυρο με τα σύρματα τελικά....!Δεν το κατέχω το άθλημα της μεταλλουργίας!!!
Οπότε πάμε σε άλλη λύση!!!
Ένα mix ανάμεσα στα σκέλη της Siera (Strut and mounting block)
και αυτό
Tο θέμα είναι ότι πρέπει να βρώ Oleo Legs 210mm.......και να πέρνουν και 5'' τροχούς......!
Οπότε πάμε σε άλλη λύση!!!
Ένα mix ανάμεσα στα σκέλη της Siera (Strut and mounting block)
και αυτό
Tο θέμα είναι ότι πρέπει να βρώ Oleo Legs 210mm.......και να πέρνουν και 5'' τροχούς......!
- Συνημμένα
-
- Stuka 206 (5).jpg (117.03 KiB) Προβλήθηκε 46 φορές