Σελίδα 24 από 30

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 14, 2017 8:06 pm
από Δημήτρης Άρτα
Δια χειρός Ziroli.....!!!
Ένα μικρό σόκ το έπαθα από το μέγεθός τους πάντως!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 14, 2017 8:10 pm
από Δημήτρης Άρτα
Το χάρηκα .....όμως!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 14, 2017 8:15 pm
από Δημήτρης Άρτα
Μια μικρή ιδέα για το που θα τοποθετηθούν τελικά τα main struts αφού το φτερό είναι σε τρία τμήματα και το σημείο δεσίματος έπεφτε ακριβώς πάνω στο wheel pants!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 14, 2017 9:28 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλώς τα!!!!......πράγματι πολύ μεγάλα

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2017 7:49 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ήρθε και ο κινητήρας.....!DLE 55RA.
Πρώτη επαφή με βενζίνα,πέρα από παπάκια και αλυσοπρίονα,οπότε δοκιμές, παραδοκιμές, κοψίματα ραψίματα και λίγο λέιζερ.......!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2017 8:09 pm
από Mogolos
Πόσα κιλά λέει ο Νικ ότι βγαίνει το σκάφος?
Το λέω γιατί για 2,5 μέτρα αεροπλάνο μου φαίνεται μικρό το μοτερ

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2017 8:31 pm
από Δημήτρης Άρτα
15Kgr περίπου!
Weight: 26-32lbs

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2017 3:57 pm
από Apnos
Δημήτρη καλησπέρα,

Χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδικό ή τον έξυπνο, αν με ρωτούσε κάποιος θα συμφωνούσα με τον Γιάννη και θα έλεγα οτι χρειάζεται 80cc ή και 100cc αν χωράει.

Για να κάνεις και μια σύγκριση, το esm p-47 με φτερό 1,80m πετάει μια χαρά με Zenoah 38cc και το Zero με φτερό 2,20m θα το στήσω με το Zenoah 65cc (θα μπορούσε όμως να πετάξει και με το δικό σου DLE 55 φαντάζομαι).

Με κάθε επιφύλαξη βεβαίως...

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2017 5:09 pm
από Δημήτρης Άρτα
Προς θεού βρε παιδιά!Όλες οι γνώμες είναι δεκτές!Και γώ δεν έχω ιδέα από μηχανές βενζίνας!
Απλά πήρα αυτή μιάς και την προτείνουν αρκετοί που κατασκεύασαν το Stuka του Ziroli στο εξωτερικό!
Είδωμεν....!Άς πετάξει πρώτα και άν μετά δεν με ικανοποιεί την αλλάζω!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2017 8:03 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Θα στο έγραφε φαντάζομαι και ο Γιάννης αλλά είχαμε μία "κακή" εμπειρία με stuka που φορούσε οριακό μοτέρ
Πετούσε σχετικά καλά και scale μέχρι που ήρθε η ώρα της προσγείωσης
Μόλις κατέβηκαν τα flaps τα οποία είναι πολύ αποτελεσματικά το μοντέλο έκοψε πολύ απότομα και λόγο της αδυναμίας του μοτέρ να δώσει την απαραίτητη ώση παραλίγο να το χάσουμε
Ας σου πει ο Γιάννης καλύτερα πως κατάφερε να το σώσει μια και ήταν ο test pilot...........

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2017 9:15 pm
από Δημήτρης Άρτα
Μην ξεχνάμε όμως οτι ο DLE55RA είναι ένα τι πιο δυνατός απο τον ZENOAH 62cc που προτείνει το σχέδιο και τοποθετούν αρκετοί στις κατασκευές τους.Επίσης είναι και ένα ολόκληρο κιλό πιο ελαφρύς.......!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 21, 2017 8:16 am
από Mogolos
Το ενα κιλό που λές θα το βάλεις σε βάρος για να ζυγίσει το σκάφος, οπότε μην το αναφέρεις. Οσο αφορά τις δυναμομετρήσεις των μοτερ...
...ας μην μπούμε σε αυτό το θέμα μιας και κάθε εταιρεία μετράει διαφορετικά την ισχύ.

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 21, 2017 11:53 am
από Δημήτρης Άρτα
Το ''όχι μεταλλικές ντίζες'' στο γκάζι και στο τσόκ γιατί βρε παιδιά?

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 21, 2017 2:19 pm
από Mogolos
περνάνε οι κραδασμοί του μοτέρ στο servo και μπορεί να καεί.

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 21, 2017 4:23 pm
από CARAPIS
Δημήτρης Άρτα έγραψε: Μην ξεχνάμε όμως οτι ο DLE55RA είναι ένα τι πιο δυνατός απο τον ZENOAH 62cc που προτείνει το σχέδιο και τοποθετούν αρκετοί στις κατασκευές τους.Επίσης είναι και ένα ολόκληρο κιλό πιο ελαφρύς.......!


Δημητρό πετάω χρονιά με βενζίνες, ball-link και στα δυο άκρα και κανένα πρόβλημα ότι ντiζα και να έχεις.