JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Η κατασκευή προχωράει αργά-αργά μιας και έχουμε και κάποια μικροπροβληματάκια.....!!
Κατασκευή θυρίδας προσιτότητας για διακόπτες και φουλάρισμα!Αφού το έψαξα αρκετά το σημείο αυτό ήταν το πιό βολικό και ας πούμε ότι θα ''κρυφτεί'' άνετα στα τόσα πάνελ που είχε το αεροπλνω στο πλαινό τμήμα ακριβώς πίσω από το cowl!
Μια μικρή πλακέτα ηλεκτρονικών,πολύ λεπτό φύλλο αλουμινίου από ανακλαστήρες λαμπών φθορισμού και metal door hinges πολύ μικρού μεγέθους που βρήκαμε πεταμένο.......!
Κατασκευή θυρίδας προσιτότητας για διακόπτες και φουλάρισμα!Αφού το έψαξα αρκετά το σημείο αυτό ήταν το πιό βολικό και ας πούμε ότι θα ''κρυφτεί'' άνετα στα τόσα πάνελ που είχε το αεροπλνω στο πλαινό τμήμα ακριβώς πίσω από το cowl!
Μια μικρή πλακέτα ηλεκτρονικών,πολύ λεπτό φύλλο αλουμινίου από ανακλαστήρες λαμπών φθορισμού και metal door hinges πολύ μικρού μεγέθους που βρήκαμε πεταμένο.......!
- Συνημμένα
-
- Stuka 209 (4).JPG (153.42 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (2).JPG (141.13 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (1).JPG (236.61 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Το ασφαλές κλείσιμο θα γίνεται με δύο δυνατούς μαγνήτες και δύο χοντρές ροδέλες....!
Ένα γρήγορο ψέκασμα με χρώμα να καλύψουμε την υφή του ξύλου,επικάλυψη με φύλλο αλουμινίου και μετά το αστάρωμα βάψιμο κτλπ ελπίζουμε να μην ξεχωρίζει σχεδόν τίποτα!
Και τώρα το ένα προβληματάκι!
Οι μαγνήτες κολλάνε τόσο γερά που δεν ανοίγει η θυρίδα εύκολα....!
Και δεν θέλω να βάλω καμιά αντιαισθητική ....λαβή !!
Καμιά ιδέα λοιπόν για το άνοιγμα?
Ένα γρήγορο ψέκασμα με χρώμα να καλύψουμε την υφή του ξύλου,επικάλυψη με φύλλο αλουμινίου και μετά το αστάρωμα βάψιμο κτλπ ελπίζουμε να μην ξεχωρίζει σχεδόν τίποτα!
Και τώρα το ένα προβληματάκι!
Οι μαγνήτες κολλάνε τόσο γερά που δεν ανοίγει η θυρίδα εύκολα....!
Και δεν θέλω να βάλω καμιά αντιαισθητική ....λαβή !!
Καμιά ιδέα λοιπόν για το άνοιγμα?
- Συνημμένα
-
- Stuka 209 (5).JPG (108.1 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (8).JPG (124.52 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (7).JPG (147.25 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Προβληματάκι Νο2 .....!
Ήρθαν τα σκέλη,οι ρόδες ,ετοιμάσαμε τις βάσεις από σκληρό ξύλο και θέλοντας να αντιγράψουμε τα ακριβά σκέλη της αγοράς βρεθήκαμε μπροστά στο πρόβλημα ότι κανείς δεν ξέρει πώς να μου ανοίξει τις δύο τρύπες που θέλω στις 2 βάσεις για να εισχωρήσουν μέσα και να κουμπώσουν τα έτοιμα σκέλη......!!!
Ήρθαν τα σκέλη,οι ρόδες ,ετοιμάσαμε τις βάσεις από σκληρό ξύλο και θέλοντας να αντιγράψουμε τα ακριβά σκέλη της αγοράς βρεθήκαμε μπροστά στο πρόβλημα ότι κανείς δεν ξέρει πώς να μου ανοίξει τις δύο τρύπες που θέλω στις 2 βάσεις για να εισχωρήσουν μέσα και να κουμπώσουν τα έτοιμα σκέλη......!!!
- Συνημμένα
-
- Stuka 209 (11).JPG (128.14 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (9).JPG (129.96 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ενώ οι ξύλινοι τάκοι ακολουθούν την κλίση του εσωτερικού τμήματος της πτέρυγας,τα σκέλοι πρέπει να έχουν μια κλίση 110 μοιρών πρός τα μπρός και ταυτόχρονα μια κλίση 100 μοιρών πρός το εξωτερικό τμήμα της πτέρυγας......!Η τρύπα που πρέπει να ανοιχτεί θα πρέπει να έχει διαμπερές άνοιγμα 12mm και 16mm στα πρώτα 2,5cm έτσι ώστε να ''κουμπώσουν 'με αυτόν τον τρόπο μέσα στους τάκους οι κορυφές των σκελών......!
Φώτο από τα ακριβά σκέλη της αγοράς και το τι θέλω να κάνω εγώ....!
Που να ρωτήσω άν μπορούν να μου κάνουν τέτοια δουλειά?Ή πώς να το κάνω μόνος μου??
Γιατί σε 2-3 τορναδόρους και ξυλουργούς που πήγα, μόνο με τις κλωτσιές δεν με πέταξαν έξω!!!
Φώτο από τα ακριβά σκέλη της αγοράς και το τι θέλω να κάνω εγώ....!
Που να ρωτήσω άν μπορούν να μου κάνουν τέτοια δουλειά?Ή πώς να το κάνω μόνος μου??
Γιατί σε 2-3 τορναδόρους και ξυλουργούς που πήγα, μόνο με τις κλωτσιές δεν με πέταξαν έξω!!!
- Συνημμένα
-
- Stuka 209 (10).JPG (152.06 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- prodimage200873192733.jpg (12.67 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- DSCF0344.JPG (99.89 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- DSCF0340.JPG (77 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Με την γωνία caster που βάζεις , πιστεύω δημιουργείς ροπές που θα ξηλώσουν για πλακα αυτόν τον τάκο τα 15+ κιλά.
Θα πρότεινα να κοντύνεις το ποδαρικό και να το στηρίξεις όσο πιο κοντά στο χείλος προσβολής όπως δείχνω στην φωτό.
..αλλα και μεταλλικό τάκο να φτιάξεις δε παύει να στηρίζεις τα 15+ κιλά στο "shear webbing" του φτερού και στο "upper skin".
.. πιστεύω ότι το φτερό στο συγκεκριμένο σημείο δε θα αντέξει :-\
Μήπως πρέπει να ακολουθήσεις πιο ριζοσπαστικό δρόμο ?
.....να στηρίζεις κατευθείαν το βάρος της ατράκτου στα σκέλη χωρίς να καταπονείς το φτερό
shear webbing _Β_Ο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10619

Θα πρότεινα να κοντύνεις το ποδαρικό και να το στηρίξεις όσο πιο κοντά στο χείλος προσβολής όπως δείχνω στην φωτό.
..αλλα και μεταλλικό τάκο να φτιάξεις δε παύει να στηρίζεις τα 15+ κιλά στο "shear webbing" του φτερού και στο "upper skin".
.. πιστεύω ότι το φτερό στο συγκεκριμένο σημείο δε θα αντέξει :-\
Μήπως πρέπει να ακολουθήσεις πιο ριζοσπαστικό δρόμο ?
.....να στηρίζεις κατευθείαν το βάρος της ατράκτου στα σκέλη χωρίς να καταπονείς το φτερό
shear webbing _Β_Ο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=10619
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Γιώργο, όσον αφορά τη γωνία caster (την κλίση πρός τα μπροστά που λέω εγώ)θα την αντισταθμίσω με την τοποθέτηση του ενός κομματιού(του πίσω τμήματος) από την κατασκευή ατσαλόντιζας των 6,5mm που αρχικά έδινε το σχέδιο!!Δηλ. θα τοποθετηθεί πάνω στο σκέλος σαν μπράτσο υποστήριξης......!!
Όσον αφορά την στήριξη των τάκων εσωτερικά του κεντρικού τμήματος του φτερού,αυτή θα γίνει πάνω σε δύο 1/4'' Χ 1/2'' spruce spars και επίσης δεξιά και αριστερά σε αεροτομές 3mm κόντρα πλακέ και πίσω σε wing joiner του φτερού πάλι από 3mm κόντρα πλακέ!
Εεεεέ!!!Του π......στη άμα ξεμπαζωθεί και τότε!!!!
Σχετικά με την πρότασή σου να κοντύνω το ποδαρικό και να το στηρίξω όσο πιο κοντά γίνεται στο χείλος προσβολής όπως δείχνεις στην φωτό,μου είναι αρκετά δύσκολο γιατί σε εκείνο το σημείο είναι αρκετά αδύναμη η κατασκευή ενώ πίσω είναι και το ένα από τα δύο wing joiner που είπαμε πιό πάνω και δίνει πιό μεγάλη στιβαρότητα έτσι!
Τι εννοείς όμως με το να ''στηρίξω κατευθείαν το βάρος της ατράκτου στα σκέλη χωρίς να καταπονείτε το φτερό'' ??
Όσον αφορά την στήριξη των τάκων εσωτερικά του κεντρικού τμήματος του φτερού,αυτή θα γίνει πάνω σε δύο 1/4'' Χ 1/2'' spruce spars και επίσης δεξιά και αριστερά σε αεροτομές 3mm κόντρα πλακέ και πίσω σε wing joiner του φτερού πάλι από 3mm κόντρα πλακέ!
Εεεεέ!!!Του π......στη άμα ξεμπαζωθεί και τότε!!!!
Σχετικά με την πρότασή σου να κοντύνω το ποδαρικό και να το στηρίξω όσο πιο κοντά γίνεται στο χείλος προσβολής όπως δείχνεις στην φωτό,μου είναι αρκετά δύσκολο γιατί σε εκείνο το σημείο είναι αρκετά αδύναμη η κατασκευή ενώ πίσω είναι και το ένα από τα δύο wing joiner που είπαμε πιό πάνω και δίνει πιό μεγάλη στιβαρότητα έτσι!
Τι εννοείς όμως με το να ''στηρίξω κατευθείαν το βάρος της ατράκτου στα σκέλη χωρίς να καταπονείτε το φτερό'' ??
- Συνημμένα
-
- Stuka 206 (1).jpg (110.57 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stuka 209 (10).JPG (158.34 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Προσωπικά θα έκοβα αλουμίνιο 5mm ή και 6mm πάχος με σχέδιο τις γραμμές του shear webbing. Όχι για να το αντικαταστήσω .Μονο για να στηρίξω την άτρακτο κατευθείαν στα σκέλη. Και ένα ίδιο στυλ δεύτερο σιδερένιο χωρίς τρύπες ελαfroματος με σχέδιο στις γραμμές πίσω από το χείλος προσβολής. Αλλα είναι αργά νομίζω για τέτοια τώρα.
Σχετικά με το αρχικό πρόβλημα για το τρύπημα των τάκων, δεν αξίζει να παιδευτείς να ψάχνεις μηχανήματα ακριβειας. Ήδη ο τάκος που δείχνεις έχει ατέλειες εκεί που πατάει και αυτό σημαίνει πολλές μοίρες ektos.
Και δεν έχει να κάνει με τις κατασκευαστικές σου ικανότητες .Είναι τέτοια η φύση των χειροποίητων κατασκευών που και ακριβώς να τους τρυπήσεις,εάν χάνουν λίγο τα δοκαρακια , δε θα σου βγει.
Θα σου προτείνω έναν άλλο δρόμο.
-Κανε μια μικρή τρύπα 6.5mm στο κέντρο που έχεις σημαδέψει και βαθους 5mm. Και μετά ασχολήσου να κολλήσεις τον τάκο όσο πιο καλά γίνετε...και να τον κεντράρεις όσο πιο καλά μπορείς
-Μετά σύνδεσε άτρακτο και φτερό και κρέμασε το με την ουρα οριζόντια.Να έχεις χώρο 3 μετρα περιμετρικα για να το βλέπεις από μπροστά και πλάγια.
-Όπως είναι κρεμασμένο το μοντέλο τοποθέτησε και στερέωσε τα καλύμματα των σκελών.
Αυτά είναι που φαίνονται άλλωστε και όχι τα ποδαρικά. !!
-Αφού θα τα έχεις στηρίξει με βίδες για να τα βγάζεις,Και αφού τα έχεις ελένξει από όλες τις πλευρές συγκρίνοντας φωτογραφίες του πραγματικού , τότε θα τοποθετήσεις τις ρόδες κρατώντας τες με zeloteip και κομμάτια balsa ακριβώς που πρέπει να είναι.
-Μόλις τελειώσεις θα μπορέσεις να σημειώσεις με μολύβι στο άνοιγμα του καλύμματος που περνάει ο άξονας της ρόδας.
-Αφαιρώντας την ρόδα και με οδηγό τα κέντρα κολλας τέσσερα καλαμάκια από σουβλάκι σε σχήμα # .
Η τετράγωνη τρυπα στο # πρέπει να χωράει ακριβώς 6.5mm και να έχει κέντρο την μέση του άξονα της ρόδας
-Πάρε λοιπόν ένα μακρύ κομμάτι από την ατσαλοντιζα 6.5mm που έχεις, περνα την μέσα από τον οδηγό #, και αργά άνοιξε την τρυπα στον τάκο .
-Μετά ανεβαίνοντας σταδιακά τρυπάνια θα φτάσεις εκεί που θέλεις.
Σημειωτέον ότι το ποδαρικό που έχεις δείχνει να έχει build in caster γωνια. Υπολόγισε την και αυτήν...
Και πάλι εάν δεις ότι έχασες λίγο, άνοιξε τις τρύπες στον τάκο μεγαλύτερες , κέντραρε το όπου θες σφηνώνοντας οδοντογλυφίδες και γέμισε το με ρητίνη.Μόλις η ρητίνη αρχίζει και σκληραίνει μπορείς να αφαιρέσεις τις οδοντογλυφίδες και να κανεις μικροδιορθώσεις.
Ακόμα αυτόν τον τάκο θα τον έφτιαχνα από πολλαπλά κομμάτια αεροπορικού κόντρα πλακέ κολλημένα με καρμπόν πανί ανάμεσα
by the way...Λίγο toe-in στις ρόδες θα συμβάλει sτο καλύτερο tracking του μοντέλου.
my 2c
https://s20.postimg.org/vj6dynkrd/222.jpg
Σχετικά με το αρχικό πρόβλημα για το τρύπημα των τάκων, δεν αξίζει να παιδευτείς να ψάχνεις μηχανήματα ακριβειας. Ήδη ο τάκος που δείχνεις έχει ατέλειες εκεί που πατάει και αυτό σημαίνει πολλές μοίρες ektos.
Και δεν έχει να κάνει με τις κατασκευαστικές σου ικανότητες .Είναι τέτοια η φύση των χειροποίητων κατασκευών που και ακριβώς να τους τρυπήσεις,εάν χάνουν λίγο τα δοκαρακια , δε θα σου βγει.
Θα σου προτείνω έναν άλλο δρόμο.
-Κανε μια μικρή τρύπα 6.5mm στο κέντρο που έχεις σημαδέψει και βαθους 5mm. Και μετά ασχολήσου να κολλήσεις τον τάκο όσο πιο καλά γίνετε...και να τον κεντράρεις όσο πιο καλά μπορείς
-Μετά σύνδεσε άτρακτο και φτερό και κρέμασε το με την ουρα οριζόντια.Να έχεις χώρο 3 μετρα περιμετρικα για να το βλέπεις από μπροστά και πλάγια.
-Όπως είναι κρεμασμένο το μοντέλο τοποθέτησε και στερέωσε τα καλύμματα των σκελών.
Αυτά είναι που φαίνονται άλλωστε και όχι τα ποδαρικά. !!
-Αφού θα τα έχεις στηρίξει με βίδες για να τα βγάζεις,Και αφού τα έχεις ελένξει από όλες τις πλευρές συγκρίνοντας φωτογραφίες του πραγματικού , τότε θα τοποθετήσεις τις ρόδες κρατώντας τες με zeloteip και κομμάτια balsa ακριβώς που πρέπει να είναι.
-Μόλις τελειώσεις θα μπορέσεις να σημειώσεις με μολύβι στο άνοιγμα του καλύμματος που περνάει ο άξονας της ρόδας.
-Αφαιρώντας την ρόδα και με οδηγό τα κέντρα κολλας τέσσερα καλαμάκια από σουβλάκι σε σχήμα # .
Η τετράγωνη τρυπα στο # πρέπει να χωράει ακριβώς 6.5mm και να έχει κέντρο την μέση του άξονα της ρόδας
-Πάρε λοιπόν ένα μακρύ κομμάτι από την ατσαλοντιζα 6.5mm που έχεις, περνα την μέσα από τον οδηγό #, και αργά άνοιξε την τρυπα στον τάκο .
-Μετά ανεβαίνοντας σταδιακά τρυπάνια θα φτάσεις εκεί που θέλεις.
Σημειωτέον ότι το ποδαρικό που έχεις δείχνει να έχει build in caster γωνια. Υπολόγισε την και αυτήν...
Και πάλι εάν δεις ότι έχασες λίγο, άνοιξε τις τρύπες στον τάκο μεγαλύτερες , κέντραρε το όπου θες σφηνώνοντας οδοντογλυφίδες και γέμισε το με ρητίνη.Μόλις η ρητίνη αρχίζει και σκληραίνει μπορείς να αφαιρέσεις τις οδοντογλυφίδες και να κανεις μικροδιορθώσεις.
Ακόμα αυτόν τον τάκο θα τον έφτιαχνα από πολλαπλά κομμάτια αεροπορικού κόντρα πλακέ κολλημένα με καρμπόν πανί ανάμεσα
by the way...Λίγο toe-in στις ρόδες θα συμβάλει sτο καλύτερο tracking του μοντέλου.
my 2c
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Άφωνος Γιώργο......!!!
Η δικιά σου ιδέα μαζί με του Αργύρη είναι ότι πιό εύκολο μπορώ να κάνω!
Όντως τα καλύμματα των σκελών κρύβουν πολλά!
Οπότε, το μελετάω και τα ξαναλέμε!
Η δικιά σου ιδέα μαζί με του Αργύρη είναι ότι πιό εύκολο μπορώ να κάνω!
Όντως τα καλύμματα των σκελών κρύβουν πολλά!
Οπότε, το μελετάω και τα ξαναλέμε!
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Τελικά υλοποίησα την ιδέα του Αργύρη οπότε έχουμε και λέμε.....!
Κατασκευή από αεροπορικό αλουμίνιο 2 Ω σε κάθε σκέλος για την στήριξή του!
Επιπλέον 2 αεροτομές κολλημένες σάντουιτς με ύφασμα πάνω στην εξωτερική αεροτομή του κεντρικού τμήματος της πτέρυγας,οπότε έχουμε 9mm σύνολο για να βιδωθούν τα Ω με ενδιάμεση τοποθέτηση στις αεροτομές εποξική και 48γρ. ύφασμα.
Τα Ω είναι 2 σε κάθε σκέλος ,ένα ΠΑΝΩ και ένα ΚΑΤΩ για να ''αγκαλιάσουν'' σωστά το σκέλος.
Οι τρύπες για τις βίδες είναι 2 σε κάθε Ω των 4mm άλεν και τυφλό παξιμάδι γιατί ο χώρος είναι περιορισμένος και δεν θα χωρέσουν μεγαλύτερα τυφλά παξιμάδια στο χώρο αυτό!!

Κατασκευή από αεροπορικό αλουμίνιο 2 Ω σε κάθε σκέλος για την στήριξή του!
Επιπλέον 2 αεροτομές κολλημένες σάντουιτς με ύφασμα πάνω στην εξωτερική αεροτομή του κεντρικού τμήματος της πτέρυγας,οπότε έχουμε 9mm σύνολο για να βιδωθούν τα Ω με ενδιάμεση τοποθέτηση στις αεροτομές εποξική και 48γρ. ύφασμα.
Τα Ω είναι 2 σε κάθε σκέλος ,ένα ΠΑΝΩ και ένα ΚΑΤΩ για να ''αγκαλιάσουν'' σωστά το σκέλος.
Οι τρύπες για τις βίδες είναι 2 σε κάθε Ω των 4mm άλεν και τυφλό παξιμάδι γιατί ο χώρος είναι περιορισμένος και δεν θα χωρέσουν μεγαλύτερα τυφλά παξιμάδια στο χώρο αυτό!!
- Συνημμένα
-
- DSC_0200.jpg (19.14 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Εδώ να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον Αργύρη Γιαννετάκη και τον Θανάση Φερφυρή για τον κόπο τους να ασχοληθούν με την μελέτη και κατασκευή των Ω!!!
Ευχαριστώ βρε παιδιά!!!!!!
Και τελικά στημένο στα ....πόδια του!!!!
Ευχαριστώ βρε παιδιά!!!!!!
Και τελικά στημένο στα ....πόδια του!!!!
- Συνημμένα
-
- Stukas 182 (4).jpg (91.17 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stukas 182 (3).jpg (90.97 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stukas 182 (2).jpg (77.88 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stukas 182 (1).jpg (96 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Όλος ο εσωτερικός χώρος των σκελών θα ενισχυθεί με εποξική και ύφασμα,επιπλέον δοκάρια,και αντίστοιχα ένα βραχίονα στήριξης στο πίσω μέρος του σκέλους από τις αποτυχημένες προσπάθειες με τις ατσαλόβεργες!
- Συνημμένα
-
- Stukas 182 (6).jpg (93.29 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
-
- Stukas 182 (5).jpg (94.72 KiB) Προβλήθηκε 223 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημητρη, πιστευω οτι στο τελος θα εχεις ενα πολυ πολυ καλο μοντελο απο ολες τις αποψεις !!!!!!!
Οσο προχωρα αυτο φαινεται .
Οσο προχωρα αυτο φαινεται .
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Ευχαριστώ πολύ.
Μια φορά το φτιάχνω.....!
Μακάρι να έχει καλές πτήσεις.
Μια φορά το φτιάχνω.....!
Μακάρι να έχει καλές πτήσεις.
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μήπως να γεμίσεις το κενό μεταξύ βασης και 2ου νομέα?
Για να αποκλείσεις την στρεψη του σκέλους σε απότομη στροφή στο εδαφος
Για να αποκλείσεις την στρεψη του σκέλους σε απότομη στροφή στο εδαφος
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Γιάννη ψάχνω τρόπο να το γεμίσω!
Θα μπούν και δοκάρια μεταξύ των 2 αεροτομών όπως στο κάτω μέρος τους!
Είναι και τα Χ2 48άρια υφάσματα......!
Έκανα κάτι δοκιμές με βάρος σε στύλ ''καροτσάκι'',όπως είναι τώρα και δεν άκουσα κανένα .....κράκ!!!!
Λίγο οι ρόδες μου φαίνεται ότι παραμορφώνονται από τις απότομες στροφές,όχι σε βαθμό ξεζανταρίσματος,αλλά όταν τους βάλω την προβλεπόμενη πίεση αέρα ελπίζω να στρώσουν.....!
Θα μπούν και δοκάρια μεταξύ των 2 αεροτομών όπως στο κάτω μέρος τους!
Είναι και τα Χ2 48άρια υφάσματα......!
Έκανα κάτι δοκιμές με βάρος σε στύλ ''καροτσάκι'',όπως είναι τώρα και δεν άκουσα κανένα .....κράκ!!!!
Λίγο οι ρόδες μου φαίνεται ότι παραμορφώνονται από τις απότομες στροφές,όχι σε βαθμό ξεζανταρίσματος,αλλά όταν τους βάλω την προβλεπόμενη πίεση αέρα ελπίζω να στρώσουν.....!