JU-87B Stuka
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
.............
- Συνημμένα
-
- Stukas 187 (11).jpg (71.62 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 187 (10).jpg (69.15 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 187 (9).jpg (75.42 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 187 (6).jpg (73.01 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πέρι ηλεκτρονικών προβλημάτων τώρα!!!!
1. Έχοντας βάλει τον RCEXL Opto Kill Switch για τον DLE 55Ra και για δέκτη τον Futaba 14Ch R6014FS 2.4Ghz δεν δουλεύει ο διακόπτης με τίποτα!Μόνο στα κανάλια 1 και 2.......!!!
Πουθενά αλλού!!!!
Με δοκιμές ,δουλεύει κανονικά στον 7άρη της Futaba αλλά και στον 8άρη της Orange!!
Αλλά με τίποτα στον 14άρη!!!!!
1. Έχοντας βάλει τον RCEXL Opto Kill Switch για τον DLE 55Ra και για δέκτη τον Futaba 14Ch R6014FS 2.4Ghz δεν δουλεύει ο διακόπτης με τίποτα!Μόνο στα κανάλια 1 και 2.......!!!
Πουθενά αλλού!!!!
Με δοκιμές ,δουλεύει κανονικά στον 7άρη της Futaba αλλά και στον 8άρη της Orange!!
Αλλά με τίποτα στον 14άρη!!!!!
- Συνημμένα
-
- futl7644-14ChRx.jpg (15.35 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- s-l500.jpg (22.92 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Πρόβλημα Νο 2.......!
Βάζοντας το Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator για πιό ομαλή και αργή κίνηση στα σέρβο των flaps ,τα σέρβο τρελαίνονται......!!!
Υπόψιν οι ντίζες δεν ζορίζονται πουθενά!
Είναι όλο Glitch......!!!
https://www.youtube.com/watch?v=YcqVLQRhiJ8
Τι κάνω λάθος!?
Ή έπεσα σε ελαττωματικό κομμάτι!
Βάζοντας το Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator για πιό ομαλή και αργή κίνηση στα σέρβο των flaps ,τα σέρβο τρελαίνονται......!!!
Υπόψιν οι ντίζες δεν ζορίζονται πουθενά!
Είναι όλο Glitch......!!!
https://www.youtube.com/watch?v=YcqVLQRhiJ8
Τι κάνω λάθος!?
Ή έπεσα σε ελαττωματικό κομμάτι!
- Συνημμένα
-
- AC388-b.jpg (167 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρη καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία, όντως αυτός ο δέκτης δεν ¨οπλίζει¨το kill switch της RCEXL...έχει γίνει θέμα σε κάποια fora.Αν θυμάμαι καλά έχει να κάνει με την ταχύτητα (speed mode) του πομπού σου. Κάποιοι δέκτες 14άρηδες δουλεύουν κατα δυο διαφορετικά πρωτόκολλα....
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Και 3ον....!!!
Βάζοντας ,ή μάλλον θέλοντας να βάλω διακόπτη στα landing lights, έχω χάσει την μπάλα......!!!
Ή κάνω κάτι λάθος ή δεν το έχω με τίποτα με τα ηλεκτρονικά!!Γιατί, να είναι και αυτός ο διακόπτης ελαττωματικός ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.....!!!!
Από το Ιντερνετ είναι απλή η συνδεσμολογία!!
Έλα μου όμως που δεν λειτουργεί.....!
Από το YouTube η φώτο!
Τι φταίει????
Βάζοντας ,ή μάλλον θέλοντας να βάλω διακόπτη στα landing lights, έχω χάσει την μπάλα......!!!
Ή κάνω κάτι λάθος ή δεν το έχω με τίποτα με τα ηλεκτρονικά!!Γιατί, να είναι και αυτός ο διακόπτης ελαττωματικός ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.....!!!!
Από το Ιντερνετ είναι απλή η συνδεσμολογία!!
Έλα μου όμως που δεν λειτουργεί.....!
Από το YouTube η φώτο!
Τι φταίει????
- Συνημμένα
-
- Stukas 187 (1).jpg (129.89 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 187 (2).jpg (80.62 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 187 (3).jpg (86.05 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
Απάντηση: JU-87B Stuka
Βρήκα αυτό σε μια κουβέντα για το θέμα του 14άρη......
I was thinking that the RCEXL Opto Switch might have problems, if the user selects a high frame rate option that some radio systems have. If the channel it is used on is set for a high frame rate then it may not be able to function. Some receivers might only have a high frame rate for the primary flight channels, but some other receivers do it for all the channels.
Next is receiver output signal strength. In the past the receivers had a 5 volt out pulse, later it was 3.6v then 3.3v and maybe 3.0v with some newer receivers. Thus it may be that the output signal voltage level could be too low in some cases. A while back Futaba did change to a lower voltage and then people with older servos discovered that the servos would not work with the new receivers. So it is a possibility maybe.
Then there is the servo end point settings. The servo signal pulse may have the end points set to high or low. Thus it doesn't switch. You see a similar thing with ESC's too, where the ESC won't arm itself as it thinks the throttle stick is too high and not all the way down.
I was thinking that the RCEXL Opto Switch might have problems, if the user selects a high frame rate option that some radio systems have. If the channel it is used on is set for a high frame rate then it may not be able to function. Some receivers might only have a high frame rate for the primary flight channels, but some other receivers do it for all the channels.
Next is receiver output signal strength. In the past the receivers had a 5 volt out pulse, later it was 3.6v then 3.3v and maybe 3.0v with some newer receivers. Thus it may be that the output signal voltage level could be too low in some cases. A while back Futaba did change to a lower voltage and then people with older servos discovered that the servos would not work with the new receivers. So it is a possibility maybe.
Then there is the servo end point settings. The servo signal pulse may have the end points set to high or low. Thus it doesn't switch. You see a similar thing with ESC's too, where the ESC won't arm itself as it thinks the throttle stick is too high and not all the way down.
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
coolfever έγραψε: ↑Δημήτρη καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία, όντως αυτός ο δέκτης δεν ¨οπλίζει¨το kill switch της RCEXL...έχει γίνει θέμα σε κάποια fora.Αν θυμάμαι καλά έχει να κάνει με την ταχύτητα (speed mode) του πομπού σου. Κάποιοι δέκτες 14άρηδες δουλεύουν κατα δυο διαφορετικά πρωτόκολλα....
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε!!!!
Να πώ ότι έν μέρη το πρόβλημα αυτό λύθηκε,βάζοντας δύο δέκτες στο αεροπλάνο και έχοντας το kill switch της RCEXL στον δεύτερο δέκτη τον Futaba 7CH 2.4GHz......!!!!!
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Καλή χρονια Δημήτρη , ωραία δουλειά στα φτερά!
Ο 14αρης FS που έχεις δουλεύει σε ένα mod που λέγεται normal. Ο HS μπορεί να δουλέψει σε normal και high speed .Το high speed απαιτεί συγκεκριμένα servo της futaba και είναι άχρηστο στις περισσότερες εφαρμογές.
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι σωστό να δουλέψεις τον 7αρη και τον 14αρη μαζί.. Η τηλεκατεύθυνση εκπέμπει Multi αν θυμάμαι καλά στον 14αρη και 7fast στον 7αρη...φαντάζομαι το γνωρίζεις καλύτερα όταν δημιουργείς καινούργιο μοντέλο και έχεις τις επιλογές εκπομπής. Δε γνωρίζω εάν μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα αυτό στο mapping και να σου σβήσει κανένας κινητήρας στην απογείωση .Προσωπικά δε θα έκανα τέτοια αλχημεία.
Τον 6014fs τον χρησιμοποιώ σε πολύπλοκα μοντέλα χωρίς κανένα πρόβλημα.Σου προτείνω να βγάλεις το ενδιάμεσο ηλεκτρονικό εξάρτημα (turnigy ) και να βάλεις τα servo κατευθείαν πάνω στον δεκτη με 6V να δεις εάν το φαινόμενο συνεχίζει.
Εάν τα servo δεν καταλαβαίνουν το σήμα του δεκτη , μπορεί να λυθεί με signal amplifier. _Β_Ο
https://www.powerbox-systems.com/produkte/zubehoer/schalten-und-regeln/impulsverstaerker.html
Βασικά όταν οι καλωδιώσεις ξεπερνάνε το μισό μέτρο καλο είναι να έχουν signal amplifier γιατί υπάρχουν απώλειες.Ενώ όταν ξεπερνάς τα 7 servo σε μεγάλο μοντέλο που καταναλώνουν ρεύμα , σου προτείνω διπλές μπαταρίες _Β_Ο http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=438
_Β_Ο
Επειδή παρακολουθώ από την αρχή την όμορφη κατασκευή σου και μονο με τις εργατοώρες που έχεις ρίξει ,κοστολογώ την αξία της σε πάνω από τρία χιλιάρικα , θέλω να σχολιάσω κάτι.
Μερικές φορες έχουμε στο νου μας την οικονομία στις αγορές των ηλεκτρονικών που επιλέγουμε, ώστε να κερδίσουμε 50, 100, 200euro , χωρίς να δίνουμε σημασία στο γεγονός ότι θυσιάζουμε την ποιότητα = αξιοπιστία . Και όταν μια κατασκευή έχει φτάσει να κοστίζει 1000euro , 2000euro , ή και ανεκτίμητη γιατί απλά εάν συμβεί κάτι δεν έχουμε χρόνο να την ξανά φτιάξουμε, αυτή η οικονομία σε βάρος της ποιότητας μπορεί να είναι υπεύθυνη για την ολική απώλεια του δημιουργήματος μας.
Προσωπικά RCEXL Opto Switch /Turnigy / Orange {}>@.?<, είναι χαμηλής ποιότητας προϊόντα ( φθηνά για κάποιο λόγο ) που δεν πρέπει να τα εμπιστευόμαστε.
Φιλικά
Γιώργος
Ο 14αρης FS που έχεις δουλεύει σε ένα mod που λέγεται normal. Ο HS μπορεί να δουλέψει σε normal και high speed .Το high speed απαιτεί συγκεκριμένα servo της futaba και είναι άχρηστο στις περισσότερες εφαρμογές.
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι σωστό να δουλέψεις τον 7αρη και τον 14αρη μαζί.. Η τηλεκατεύθυνση εκπέμπει Multi αν θυμάμαι καλά στον 14αρη και 7fast στον 7αρη...φαντάζομαι το γνωρίζεις καλύτερα όταν δημιουργείς καινούργιο μοντέλο και έχεις τις επιλογές εκπομπής. Δε γνωρίζω εάν μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα αυτό στο mapping και να σου σβήσει κανένας κινητήρας στην απογείωση .Προσωπικά δε θα έκανα τέτοια αλχημεία.
Τον 6014fs τον χρησιμοποιώ σε πολύπλοκα μοντέλα χωρίς κανένα πρόβλημα.Σου προτείνω να βγάλεις το ενδιάμεσο ηλεκτρονικό εξάρτημα (turnigy ) και να βάλεις τα servo κατευθείαν πάνω στον δεκτη με 6V να δεις εάν το φαινόμενο συνεχίζει.
Εάν τα servo δεν καταλαβαίνουν το σήμα του δεκτη , μπορεί να λυθεί με signal amplifier. _Β_Ο
https://www.powerbox-systems.com/produkte/zubehoer/schalten-und-regeln/impulsverstaerker.html
Βασικά όταν οι καλωδιώσεις ξεπερνάνε το μισό μέτρο καλο είναι να έχουν signal amplifier γιατί υπάρχουν απώλειες.Ενώ όταν ξεπερνάς τα 7 servo σε μεγάλο μοντέλο που καταναλώνουν ρεύμα , σου προτείνω διπλές μπαταρίες _Β_Ο http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=438
_Β_Ο
Επειδή παρακολουθώ από την αρχή την όμορφη κατασκευή σου και μονο με τις εργατοώρες που έχεις ρίξει ,κοστολογώ την αξία της σε πάνω από τρία χιλιάρικα , θέλω να σχολιάσω κάτι.
Μερικές φορες έχουμε στο νου μας την οικονομία στις αγορές των ηλεκτρονικών που επιλέγουμε, ώστε να κερδίσουμε 50, 100, 200euro , χωρίς να δίνουμε σημασία στο γεγονός ότι θυσιάζουμε την ποιότητα = αξιοπιστία . Και όταν μια κατασκευή έχει φτάσει να κοστίζει 1000euro , 2000euro , ή και ανεκτίμητη γιατί απλά εάν συμβεί κάτι δεν έχουμε χρόνο να την ξανά φτιάξουμε, αυτή η οικονομία σε βάρος της ποιότητας μπορεί να είναι υπεύθυνη για την ολική απώλεια του δημιουργήματος μας.
Προσωπικά RCEXL Opto Switch /Turnigy / Orange {}>@.?<, είναι χαμηλής ποιότητας προϊόντα ( φθηνά για κάποιο λόγο ) που δεν πρέπει να τα εμπιστευόμαστε.
Φιλικά
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Και 3ον....!!!
Βάζοντας ,ή μάλλον θέλοντας να βάλω διακόπτη στα landing lights, έχω χάσει την μπάλα......!!!
Ή κάνω κάτι λάθος ή δεν το έχω με τίποτα με τα ηλεκτρονικά!!Γιατί, να είναι και αυτός ο διακόπτης ελαττωματικός ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.....!!!!
Από το Ιντερνετ είναι απλή η συνδεσμολογία!!
Έλα μου όμως που δεν λειτουργεί.....!
Από το YouTube η φώτο!
Τι φταίει????
Βασικά στην φώτο δεν κλείνεις το κύκλωμα
Φαντάζομαι οτι το έχεις δοκιμάσει με όλα τα καλώδια συνδεδεμένα
Αυτό που νομίζω οτι ήδη ξέρεις είναι οτι το LED είναι δίοδος άρα έχει πολικότητα
Ακόμα θα σου πώ οτι δεν πρέπει να τα "ταίζεις" με 4,8 V αλλά 3V
- Συνημμένα
-
- Stukas 187 (1).jpg (131.14 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Γιώργο σου απάντησα και προσωπικά ,τελικά θα ακολουθήσω τον κανόνα..... the key is to keep it simple and make it work (και χωρίς Κινεζιές)!!!!!
Αντώνη για την πρώτη παρατήρηση,εννοείται ότι ένωσα το καλώδιο όπως και ότι το led ειναι δίοδος και έχει πολικότητα(είδα τα καλώδιά του μαύρο-κόκκινο ,μη φανταστείς!!!!)
Τώρα, για το "τάισμα", όχι με 4,8 V αλλά με 3V,το έμαθα αφού ''έσκασα'' κανα δυό!!!!
Το μόνο που δεν κατάλαβα, ο διακόπτης έχει και αυτός πολικότητα??Δε δείχνει κάτι και τα καλώδιά του είναι κόκκινα και τα δύο.....!!!
Αντώνη για την πρώτη παρατήρηση,εννοείται ότι ένωσα το καλώδιο όπως και ότι το led ειναι δίοδος και έχει πολικότητα(είδα τα καλώδιά του μαύρο-κόκκινο ,μη φανταστείς!!!!)
Τώρα, για το "τάισμα", όχι με 4,8 V αλλά με 3V,το έμαθα αφού ''έσκασα'' κανα δυό!!!!
Το μόνο που δεν κατάλαβα, ο διακόπτης έχει και αυτός πολικότητα??Δε δείχνει κάτι και τα καλώδιά του είναι κόκκινα και τα δύο.....!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
όχι οι διακόπτες δεν έχουν πολικότητα
Αν έχεις πολύμετρο βάλτο στα Ohm και κοίτα αν κλείνει ο διακόπτης οταν δίνεις την εντολή απο την tc (στα δυο κόκκινα)
Μπορείς να κάνεις την δοκιμή και με servo tester αν έχεις
Υπάρχει ακόμα μικρή περίπτωση να χρειάζεται να μεγαλώσεις τα end poinds στο κανάλι
Αν έχεις πολύμετρο βάλτο στα Ohm και κοίτα αν κλείνει ο διακόπτης οταν δίνεις την εντολή απο την tc (στα δυο κόκκινα)
Μπορείς να κάνεις την δοκιμή και με servo tester αν έχεις
Υπάρχει ακόμα μικρή περίπτωση να χρειάζεται να μεγαλώσεις τα end poinds στο κανάλι
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1724
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Καλημέρα Δημήτρη . Ναι είδα το μήνυμα. Άρα στο μοντέλο σου έχεις 12 servo.
Στον δεκτη προτείνω δυο lipo των 2000mah . Για να κάνεις 3 πτήσεις αξιόπιστα μέχρι να ανακαλύψεις την κατανάλωση.
Η μονάδα Evolution έχει ενισχυτή σήματος σε όλες τις εξόδους , άρα θα εξαφανιστεί και το πρόβλημα που εντοπίζεις . Θα μοιράζει τα φορτία στις δυο μπαταρίες και θα δίνει σταθερά 6v στο καθένα servo χωρίς να ζορίζει τον δεκτη.
https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme/powerbox-evolution.html
_Β_Ο
Δεν σου συνιστώ να χρησιμοποιήσεις βενζινοκινητήρα χωρίς kill switch . Είναι επικίνδυνο γιατί έχεις τροφοδοσία συνεχώς στο μπουζί και μπορεί αναπάσα στιγμή εάν οπλίσει ο σένσορας να σκάσει. Δεν το λέω επειδή είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας σου. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα και εδώ στην Ελλάδα από έμπειρους μοντελιστές που από θαύμα δεν χτύπησε κάποιος .
-Από την περίπτωση που ξέχασαν να ανοίξουν τον δεκτη και έβαλαν τον κινητήρα μπροστά με το μοντέλο να τροχοδρομεί ακυβέρνητο στο ρελαντί. Ru@%
-Άλλη ακυβέρνητη τροχοδρόμηση που ο δεκτης ήταν ανοιχτός αλλα από τους κραδασμούς έφυγε η ντίζα του γκαζιού και δε μπορούσαν να σβήσουν τον κινητήρα. Ru@%
-Άλλη περίπτωση που ξελιγώθηκε η μπαταρία του δεκτη σε μεγάλο υδροπλάνο και ο κινητήρας κόλλησε στο ρελαντί ταξιδεύοντας στα ανοιχτά.( Το έφερε στον ιδιοκτήτη το λιμεναρχείο την επομενη ημερα ) :D
Το kill switch επιβάλλεται στους βενζινοκινητήρες. Όχι για να σου σβήσει τον κινητήρα εάν χάσεις σήμα! Εκεί βάζεις το failsafe να στον φέρει στο ρελαντί. Αλλα για να μπορείς εσύ να σβήνεις αξιόπιστα τον κινητήρα από την τηλεκατεύθυνση ,αλλα και όταν το μοντέλο είναι κλειστό να μην δίνει ρεύμα στο ignition. Το kill switch της PowerBox είναι και regulator. Του βάζεις μια 7.4Lipo και σου βγάζει κατευθείαν 6v για τον κινητήρα.
https://www.powerbox-systems.com/produkte/zubehoer/schalten-und-regeln/sparkswitch.html
_Β_Ο
Τελευταίο σχόλιο ,το failsafe παντού στο HOLD εκτος του βενζινοκινητήρα που πρέπει να πηγαίνει ρελαντί
Καλή συνέχεια !
Στον δεκτη προτείνω δυο lipo των 2000mah . Για να κάνεις 3 πτήσεις αξιόπιστα μέχρι να ανακαλύψεις την κατανάλωση.
Η μονάδα Evolution έχει ενισχυτή σήματος σε όλες τις εξόδους , άρα θα εξαφανιστεί και το πρόβλημα που εντοπίζεις . Θα μοιράζει τα φορτία στις δυο μπαταρίες και θα δίνει σταθερά 6v στο καθένα servo χωρίς να ζορίζει τον δεκτη.
https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme/powerbox-evolution.html
_Β_Ο
Δεν σου συνιστώ να χρησιμοποιήσεις βενζινοκινητήρα χωρίς kill switch . Είναι επικίνδυνο γιατί έχεις τροφοδοσία συνεχώς στο μπουζί και μπορεί αναπάσα στιγμή εάν οπλίσει ο σένσορας να σκάσει. Δεν το λέω επειδή είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας σου. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα και εδώ στην Ελλάδα από έμπειρους μοντελιστές που από θαύμα δεν χτύπησε κάποιος .
-Από την περίπτωση που ξέχασαν να ανοίξουν τον δεκτη και έβαλαν τον κινητήρα μπροστά με το μοντέλο να τροχοδρομεί ακυβέρνητο στο ρελαντί. Ru@%
-Άλλη ακυβέρνητη τροχοδρόμηση που ο δεκτης ήταν ανοιχτός αλλα από τους κραδασμούς έφυγε η ντίζα του γκαζιού και δε μπορούσαν να σβήσουν τον κινητήρα. Ru@%
-Άλλη περίπτωση που ξελιγώθηκε η μπαταρία του δεκτη σε μεγάλο υδροπλάνο και ο κινητήρας κόλλησε στο ρελαντί ταξιδεύοντας στα ανοιχτά.( Το έφερε στον ιδιοκτήτη το λιμεναρχείο την επομενη ημερα ) :D
Το kill switch επιβάλλεται στους βενζινοκινητήρες. Όχι για να σου σβήσει τον κινητήρα εάν χάσεις σήμα! Εκεί βάζεις το failsafe να στον φέρει στο ρελαντί. Αλλα για να μπορείς εσύ να σβήνεις αξιόπιστα τον κινητήρα από την τηλεκατεύθυνση ,αλλα και όταν το μοντέλο είναι κλειστό να μην δίνει ρεύμα στο ignition. Το kill switch της PowerBox είναι και regulator. Του βάζεις μια 7.4Lipo και σου βγάζει κατευθείαν 6v για τον κινητήρα.
https://www.powerbox-systems.com/produkte/zubehoer/schalten-und-regeln/sparkswitch.html
_Β_Ο
Τελευταίο σχόλιο ,το failsafe παντού στο HOLD εκτος του βενζινοκινητήρα που πρέπει να πηγαίνει ρελαντί
Καλή συνέχεια !
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
Μια γρήγορη συναρμολόγηση για να δούμε και λίγο το μέγεθος του!!
- Συνημμένα
-
- Stukas 188 (20).jpg (227.26 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (7).jpg (229.86 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (6).jpg (251.03 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (5).jpg (216.7 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (4).jpg (216.17 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
................
- Συνημμένα
-
- Stukas 188 (9).jpg (218.74 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (17).jpg (221.46 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (8).jpg (211.86 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (22).jpg (240.69 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (21).jpg (244.04 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: JU-87B Stuka
...............
- Συνημμένα
-
- Stukas 188 (14).jpg (212.32 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (13).jpg (233.61 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (12).jpg (222.66 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (11).jpg (214.42 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές
-
- Stukas 188 (10).jpg (222.2 KiB) Προβλήθηκε 449 φορές