Σελίδα 4 από 34

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 10:40 am
από Mogolos
Για όσους ενδιαφέρονται.
Μεντεσέδες για fowler flaps στις 40 και στις 50 μοίρες.
Τα σχέδια ελέγχθηκαν σε 3d πρόγραμμα για την σωστή λειτουργία.
Το πάχος του υλικού είναι 2mm (ανάλογα φυσικά με το σκάφος που φτιάχνουμε)
Το μέγεθος είναι για 1/6-1/4 αεροπλάνα. Μπορείτε να κάνετε scale στα σχέδια σε ότι μέγεθος θέλετε. Είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Τα σχέδια είναι γραμμικά και κόβονται σε laser, cnc ή όπου αλλού θέλετε και σε ότι υλικό θέλετε. :p

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 12:00 pm
από ankon
Γιάννη τα σχέδια ειναι μεν σωστά ως προς την λειτουργεία αλλά ελλειπή ως προς την κατασκευή. Οι τρύπες των κινητων μερών πρέπει να γίνουν μεγαλύτερες και το πιράκι που τα ενώνει διαφορετικό. Αλλιώς όπως τα συζητήσαμε θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην κατασκευή τους.

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 12:11 pm
από Mogolos
H τρύπα είναι 2mm. Το μόνο που χρειάζεται είναι βίδες 2mm χωρίς σπείρωμα για 6mm και όλα δουλεύουν τέλεια :)

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 12:32 pm
από ankon
Τι να πω ,μπορείς να το κάνεις όπως έχεις σκεφτεί ,αλλά ένας σωστώτερος τρόπος είναι αυτός με την κόντρα. Δεν χρειάζεται να κάνεις τιποτα άλλο παρα να μεγαλώσεις λίγο την διάμετρο των κινητών για μπεί η κόντρα που σου δείχνω στο σχέδιο.Ο πίρος είναι αλουμίνιο ώστε να μπορείς να το πιρτσινώσεις και η κόντρα μπρουτζάκι.

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 12:35 pm
από ankon
ΛΑΘΟΣ συλλογισμός ...θέλει λίγο σκέψη ακόμα.

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 1:48 pm
από ankon
Γιάννη βρήκα απλούστερο τρόπο ...ακόμα και απο αυτόν με την βίδα...όταν θα έλθω στο σπίτι σου θα τα πούμε αναλυτικά.

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 2:17 pm
από ankon
Σου έφτιαξα και ένα δείγμα...αντε ποιός την χάρη σου!!!:D:D

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 2:37 pm
από Mogolos
ankon έγραψε: Σου έφτιαξα και ένα δείγμα...αντε ποιός την χάρη σου!!!:D:D

Ayrio ο καιρός θα είναι τέλειος. Πάρε την κυρά και ελα στην εξοχή του Ερμη

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 2:56 pm
από ankon
Μπα...τι λές ..εγώ έλεγα να φαμε κανένα κοκορέτσι στο Καπανδρίτι απόψε!!!

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2015 5:16 pm
από ankon
Ο τρόπος που σκεφτηκα ...δουλεύει άψογα ! Οι κοππίλιες σφηνώνουν στο κέντρο ενω στα πλαινά περνάνε ελεύθερα. Πρόσθεσα ενα κομμάτι αλουμίνιο πίσω ,στο ιδιο παχος με τα υπόλοιπα, που είναι απαραίτητο για την σταθερότητα του γιγγλισμού. Εχει τις ιδιες τρύπες με το πλαινό και στηρίζεται με δυο η τρια πιρτσίνια.Μπορεί να μπεί και ένα είδος ασφάλειας στις κοππίλιες.

Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 24, 2015 8:44 am
από Mogolos
Και μετα τα παϊδάκια του Σαββάτου, ξανά στο project...
Αφού ολοκληρώθηκε η άτρακτος (εκτός από ορισμένα σημεία που δεν θέλω να κλείσω ακόμα) προχωράμε στο stab και στο elevator










Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 24, 2015 8:49 am
από Mogolos
To πάνω μέρος του stab έκλεισε. Το κάτω παραμένει ανοιχτό για να φτιαχτούν οι βάσεις για τα σερβο και οι βάσεις των μεντεσέδων.
Ετσι προχωράμε στο elevator. Αρχικά σχεδίασα τις αεροτομές και στην συνέχεια τις έκοψα σε 5αρα μπάλσα, όπως λέει το σχέδιο. Κατόπιν άρχισε η σύνθεση των δύο elevatror.










Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 24, 2015 8:51 am
από Mogolos
Στην τελευταία φωτό διακρίνεται ένα σωληνάκι. Σκοπός του είναι να αποτελέσει "οδηγό" για την ντίζα που θα συγκρατεί όλους τους μεντεσέδες.








Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 01, 2015 9:41 am
από Mogolos
συνέχεια εργασιών στο ουραίο...
Φωλίες για τα σερβο του elevator, έτοιμες.
"Μεντεσέδες σχεδιάστηκαν και κόπηκαν σε cnc σε carbon 3mm, για το elevator.
Η τοποθέτηση από πριν του "οδηγού" βοήθησε πολύ στην απόλυτη ευθιγράμμηση των μεντεσέδων και των πηδαλίων.
Κάθετες τριγωνικές τομές έγιναν στο leading edge και κεντραραν ακριβώς στον "οδηγό" της ντίζας συγκράτησης των πηδαλίων. Παράλληλα τοποθετήθηκαν τα ball links για την μετάδωση κίνησης στα πηδάλια.
Αφού ένινε έλεγχος του κεντραρίσματος, ο οδηγός σταθεροποιήθηκε πλήρως με εποξική. Επίσης για λίγους ασφαλείας, στα σημεία των τομών κολλήθηκαν εσωτερικά κομμάτια μπάλσας....









Απάντηση: F6f ZIROLI 2.5m BUILT

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 01, 2015 9:45 am
από Mogolos
στην 1η φωτό φαίνεται η εφαρμογή του πηδαλίου στο σταθερό.
Ολοι οι μεντεσέδες ασφαλίστικάν με εποξική και πλέον ειμαστε έτοιμοι για την επικάλυψη και την δεύτερης μεριάς του σταθερού.
Επόμενο βήμα η κατασκευή των ακροπτεριγίων από μπάλσα...