Σελίδα 4 από 4

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 9:43 pm
από platoc8
Αντώνη σε υπέρευχαριστώ!! Εκτιμώ πολύ τη διάθεσή σου για βοήθεια. Αν κρίνω καλά απο τα γραπτά σου τότε σίγουρα έχω πρόβλημα με το ρουλεμάν γιατί μιλάμε για ηλεκτρικό 450άρι ελικόπτερο.
Δικία μου παράληψη που δεν το ανέφερα εξ'αρχής.

Δημήτρη, υπάρχουν κατηγορίες στα ρουλεμάν που πρέπει να κοιτάξω? κάτι που θα πρέπει να γνωρίζω?

Ευχαριστω και πάλι.

Πλάτων



B

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2009 3:26 pm
από platoc8
Πόσο λάθος είναι η σκέψη να ξεβάψω το μπλε από την κεφαλή και την ουρά του ελικόπτερου μου με αμμοβολή ?? (εννοείτε πως θα τα έχω λύσει εντελώς ! )

υπάρχει τρόπος vα αντικαταστήσω το υπάρχων χρώμα ? ??




B

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2009 11:18 pm
από mastoras
platoc8 έγραψε:
Δημήτρη, υπάρχουν κατηγορίες στα ρουλεμάν που πρέπει να κοιτάξω? κάτι που θα πρέπει να γνωρίζω?


Ευτυχώς που ξαναέγραψες μήνυμα, και είδα την ερώτηση σου .;;)

Ναι υπάρχουν κατηγορίες ρουλεμάν. Εσύ όμως θα κοιτάξεις τα πιο απλά για το ελικόπτερο σου. Σε κάθε ρουλεμάν υπάρχουν στοιχεία επάνω (εκτός από την μάρκα), που στην αντικατάστασή τους, τα ακολουθούμε.
Στα θερμικά ελικόπτερα, και ιδίως στα μεγάλα απαιτούνται ειδικά ρουλεμάν για αντοχή κτλ κτλ.

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 20, 2009 11:22 pm
από mastoras
platoc8 έγραψε:
υπάρχει τρόπος vα αντικαταστήσω το υπάρχων χρώμα ? ??
B


Πλάτωνα νομίζω πώς δεν υπάρχει τρόπος να γίνει σωστή αλλαγή χρώματος στα μικροσκοπικά μεταλλικά μέρη του ελικοπτέρου.

Απόφυγε το πάση θυσία......δεν υπάρχει λόγος, πλην του αισθητικού αποτελέσματος.

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 25, 2009 2:49 pm
από platoc8
Ήρθε λοιπόν η ώρα για το γενικό rectifier

Να τσεκάρω τα ρουλεμάν ( έχει προηγηθεί ερώτηση για το θέμα )
Να ξεβιδώσω τις ξεχειλωμένες στην κεφαλήν allenόβιδες ( έχει προηγηθεί ερώτηση για το θέμα )

Και να setαρω από την αρχή καλύτερα το ελικόπτερο …

Αφαιρώντας την κεφαλή από το ελικόπτερο διαπίστωσα στο main shaft ένα μαύρο γράσο …

Προφανώς έρχεται από τα ρουλεμάν που το κρατάνε, αλλά τόσο πολύ ?
Ή είναι φυσιολογικό αυτό και απλά σκουπίζω και συνεχίζω με τα ιδια ??
Πάνω από 25 πτήσεις δεν έχει κάνει … πιθανών από δικό μου λάθος ?
Τι πρέπει να προσέχουμε σε σχέση με αυτά ?





B

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 25, 2009 3:29 pm
από platoc8
Υπάρχει πρακτικός τρόπος να καθαρίζουμε μικρές επιφάνειες ?





B

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου ...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 25, 2009 3:46 pm
από Dell Gatto Grande
για το ασφαλιστικο σπυροματων....=B=καμινετο στισ σκουλικοβιδες και στο κολαρο και μετα με τιν βοηθεια κλειδιου alen "βιδομα" σε στουπι..ετσι τηα κατηθαρισει νομιζω αρκετα το σπυρομα..

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 25, 2009 3:58 pm
από platoc8
Thank U Dell Gatto ….

Δεν υπάρχει πιο απλός γενικός τρόπος γιατί ένα 450 ελικόπτερο έχει πολλές μικρές επιφάνειες ?

Και ρίξε και μια ματιά στην προηγούμενη ερώτηση ( #50
)για τα ρουλεμάν μπας και ξερεις τίποτα γι αυτά …




B

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 11, 2009 3:56 pm
από platoc8
platoc8 έγραψε: Πόσο λάθος είναι η σκέψη να ξεβάψω το μπλε από την κεφαλή και την ουρά του ελικόπτερου μου με αμμοβολή ?? (εννοείτε πως θα τα έχω λύσει εντελώς ! )

υπάρχει τρόπος vα αντικαταστήσω το υπάρχων χρώμα ? ??
B


mastoras έγραψε: Πλάτωνα νομίζω πώς δεν υπάρχει τρόπος να γίνει σωστή αλλαγή χρώματος στα μικροσκοπικά μεταλλικά μέρη του ελικοπτέρου.

Απόφυγε το πάση θυσία......δεν υπάρχει λόγος, πλην του αισθητικού αποτελέσματος.



Λοιπόν Δημήτρη καθαρά και μόνο για το αισθητικό αποτέλεσμα θα ξεκινήσω να ξεβάφω … και ότι γίνει … δεν το αντέχω αυτό το νταβάζο-μπλε … και νομίζω πως όλα θα παν καλά.. : )

Δεν θα το ξεκινήσω με αμμοβολή αλλά με ένα σκληρό σφουγγάρι (= στον χώρο των εργαστηρίων κοσμημάτων το λένε scotch) / εξάρτημα του ηλεκτρικού tour(= όπως λέμε Dremel ) …

Δες …:

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 11, 2009 3:59 pm
από platoc8
ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ !


Η διαδικασία θα γίνει μέσα σε μια πατέντα κουτί ώστε να προστατευτώ από κανένα εξοστρακισμό (λόγο ότι το tour αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες) + να προστατέψω μάτια, πνευμόνια από τα ρινίσματα του αλουμινίου που θα δημιουργούνται με το τρίψιμο …!



B

Ερωτήσεις Αρχάριου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 11, 2009 7:14 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Εύγε Πλάτων...

Την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με παρόμοια διαδικασία, το βιάστηκα (όπως συμβαίνει με πολλούς απο εμάς) και ένα ρίνισμα στο μάτι, με ταλαιπώρησε για μεγάλο διάστημα. Τελικώς αφαιρέθηκε με Mini επεμβασούλα και με τη βοήθεια ειδικής βελόνας.

Ένα σωστά οργανωμένο εργαστήριο, μειώνει κατα πολύ όλες τις πιθανότητες μικρών και μεγάλων ατυχημάτων. Μην ξεχνάμε και τα χημικά, που απαιτούν ειδική προστασία.

Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 14, 2009 9:00 pm
από platoc8
Αντώνης Παπαδόπουλος έγραψε: Καλημέρα,

Φαντάζομαι ότι έχει χαλάσει το εσωτερικό της κεφαλής allen και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ανάλογο κλειδί.

Αν είναι έτσι και εφόσον έχεις προσβαση όπως λες, λύση υπάρχει. Αν έχεις Dremel (ή κάτι ανάλογο) ακόμα καλύτερα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι με ένα δισκάκι του dremel ή με ένα μικρό σιδεροπρίονο να ανοίξεις ένα αυλάκι στην κεφαλή, ωστε στην συνέχεια με ένα ίσιο κατσαβίδι να βγάλεις την χαλασμένη βίδα.

Αυτό είναι η θεωρία. Στην πράξη όμως πρέπει να προσέξεις τα παρακάτω.

Το αυλάκι που θα κάνεις θα πρέπει να είναι στο κέντρο της βίδας, δηλαδή στο σημείο της διαμέτρου. Ο λόγος είναι ότι αν το αυλάκι γίνει παράκεντρο, το μέταλλο θα είναι πιο αδύνατο από την μία μεριά, που σαν αποτέλεσμα μπορεί να έχει να κοπεί το ένα μέρος, μόλις προσπαθήσεις να το ξεβιδώσεις.

Επίσης να προσέξεις το αυλάκι να είναι ικανό να δεχτεί ένα μεγάλο κατσαβίδι (άρα μεγαλύτερη ροπή) αντί ένα κατσαβίδι μικρό. Εχεις loctite μπλέ άρα θέλεις λίγο παραπάνω ροπή στην αρχή για να ξεκολήσει.

Αν έχεις dremel, να προσέχεις τα ρινίσματα που πετάγονται.

Υπάρχει και άλλη προσέγγιση, πιο επαγγελματική, αλλά απαιτεί εργαλεία που δεν βρίσκεις εύκολα σε μοντελιστικό εργαστήριο.

Δηλαδή, με μικρό τρυπάνι, που θα δουλεύει αναγκαστικά σε βάση, τρυπάς την βίδα στο κέντρο της, και υπάρχουν ειδικά "κολαούζα" με ανάποδο σπείρωμα, που βοηθούν να ξεβιδώσεις στην συνέχεια την χαλασμένη βίδα.

Αλλά καταλαβαίνεις για τι "χειρουργική" μιλάμε. Η πρώτη λύση είναι πιο εύκολη.

Καλή συνέχεια.

Αντώνης Παπαδόπουλος


Λοιπόν αυτές τις μέρες χρειάσθηκε να λύσω τις προβληματικές βίδες που είχα αναφέρει σε προηγούμενο post μου σε αυτό το thread ...

Για αρχή δοκίμασα με το ανάποδο κολαούζο άλλα δυστυχώς δεν έκανε τίποτα με αποτέλεσμα να παραμορφωθεί η μύτη (του).

Μετά δοκίμασα με "ένα δισκάκι του dremel να ανοίξω ένα αυλάκι στην κεφαλή, ώστε στην συνέχεια με ένα ίσιο κατσαβίδι να βγάλω την χαλασμένη βίδα...."
Και έτσι τα κατάφερα !

Ευχαριστώ όλους όσους βοηθούν !

B