Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Ολοι όσοι έχουν αυτή τη "θεωρία" ισχυρίζονται ότι το έχουν "δοκιμάσει". Το θέμα είναι ΠΩΣ το δοκιμάζει κανείς. Γιατί αν η δοκιμή γίνει με το σωστό τρόπο τότε αυτός ο μύθος BUSTED. Βάλε ένα δέκτη PCM, ότι μάρκα θέλεις και όποια μπάντα θέλεις εκτός από 2.4 ,με ένα σερβό πάνω του και μια μπαταρία. Πήγαινε με τον πομπό PCM ('ιδιας μάρκας εννοείται γιατί τα PCM μόνο με τον ίδιο κατασκευαστή δουλεύουν) στα 50 μέτρα με ανοιχτή κεραία και δικίμασε το στικ. Φυσικά θα δεις το σερβό να κινείται. Πες τώρα ,σε ένα βοηθό σου, να σταθεί ταυτόχρονα με σένα στα 30 μέτρα και να ξεκινήσει εκπομπή κι αυτός με ανοιχτή κεραία στην ίδια συχνότητα και εκπομπή ΡΡΜ, με ότι μάρκα τηλεκατεύθυνση θέλεις. Δοκίμασε πάλι να κινήσεις το στικ κι εκεί θα δεις πραγματικά ενδιαφέροντα πράγματα. Αν μάλιστα κάνεις τη δοκιμή στον αέρα δηλαδή με πραγματικές συνθήκες ,τότε τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο ενδιαφέροντα, περιλαμβάνοντας μπόλικη έποξυ και υαλούφασμα αν όχι καινούρια παραγγελία.
Αλλά οι περισσότεροι κάνουν τη δοκιμή με τον κάθε πομπό κοντά στο δέκτη του οπότε φυσικά και ο PCM δεν κλειδώνει αφού το σήμα του ,λόγω πολύ μικρότερης απόστασης ,επιβάλλεται σε σχέση με τον άλλον πομπό, που είναι πιο απομακρυσμένος. Και με τέτοιες επιπόλεες δοκιμές, καταλήγουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα ,τα οποία μετά μεταδίδονται από στόμα σε στόμα κι αλλίμονο στο φουκαρά που θα πιστέψει τέτοια "κελεύσματα".
ΔΥΟ ΠΟΜΠΟΙ, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΣΥΧΝΌΤΗΤΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΧΝΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ,ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΚΛΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΤΟΥ.
Αλλά οι περισσότεροι κάνουν τη δοκιμή με τον κάθε πομπό κοντά στο δέκτη του οπότε φυσικά και ο PCM δεν κλειδώνει αφού το σήμα του ,λόγω πολύ μικρότερης απόστασης ,επιβάλλεται σε σχέση με τον άλλον πομπό, που είναι πιο απομακρυσμένος. Και με τέτοιες επιπόλεες δοκιμές, καταλήγουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα ,τα οποία μετά μεταδίδονται από στόμα σε στόμα κι αλλίμονο στο φουκαρά που θα πιστέψει τέτοια "κελεύσματα".
ΔΥΟ ΠΟΜΠΟΙ, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΣΥΧΝΌΤΗΤΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΧΝΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ,ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΚΛΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΤΟΥ.
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Δεν το δοκίμασα σε μεγάλη απόσταση γιατί δεν είχα σκοπό να το δοκιμάσω ούτε στον αέρα. Αυτό που είδαμε κι εκεί θέλω να καταλήξω ήταν η διαφορετική συμπεριφορά των JR σε σχέση με τις Futaba. Αν μου δοθεί η ευκαιρία, θα το δοκιμάσω και στα 50 μετρα, αν πάλι το έχεις δοκιμάσει εσύ με JR πες μας τα αποτελέσματα. Δεν νομίζω να είναι τόσο αφελής κανείς ώστε να το δοκιμάσει στον αέρα. Μπορεί όπως λες σε κοντινή απόσταση έστω, η PCM εκπομπή να καλύπτει την PPM στις JR, αυτό όμως δεν συμβαίνει και με τις Futaba που μπερδεύονται οι δέκτες. Αυτό ξαναλέω κάτι δείχνει για το σχεδιασμό, προγραμματισμό και κατασκευή των Γιαπωνέζων.
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Ολη αυτή η αναστάτωση πιστεύετε πως με βοηθάει;
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο να ψάξεις στο ίντερνετ να βρεις σοβαρά άρθρα που περιγράφουν τη λειτουργία των διαφόρων συστημάτων και στη συνέχεια να αποφασίσεις μόνος σου. Γιατί στα φόρουμς που ο οποιοσδήποτε έχει το βήμα ξέρει δεν ξέρει τι γράφει δεν πρόκειται να βρεις άκρη. Το καλύτερο βέβαια είναι να πας σε ένα χώρο που πετάνε κι αν τύχει να είμαι εκεί μπορώ άμα λάχει να κάνω κι επιτόπου επίδειξη για τα "ενδιαφέροντα αποτελέσματα". Για να τελειώνει επιτέλους αυτό το παραμύθι.
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
gorillas έγραψε: ↑Ολη αυτή η αναστάτωση πιστεύετε πως με βοηθάει;
Όχι δεν σε βοηθάει, άλλωστε μικρή σημασία έχουν αυτά που λέμε στα τελευταία 3-4 μηνύματα. Απλά βλέπεις τη διαφορετική φιλοσοφία της JR από τη Futaba. Τo πρώτο μήνυμα που γράφω για τιμές και σέρβις είναι το ποιο σημαντικό και αυτό να κρατήσεις. Πιστεύω ότι σε βοηθάει.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
το ποσό που δίνεις είναι αρκετό για να πάρεις μια πολύ καλή κατεύθυνση αν ο στόχος σου είναι να προχωρήσεις και σε άλλα μοντέλα
Έχω ένα easy star 2 χρόνια τώρα το οποίο βρίσκεται μόνιμα στο αυτοκίνητο ,έχει πετάξει σε πολλά μέρη και συνθήκες με μία τηλ/ση 2,4 planet τ5 αξίας 45 (τώρα 55 ευρώ) Έχει πετάξει μαζί με δεκάδες τηλ/σεις στον Μαραθώνα ,κοντά σε καλώδια ΔΕΗ, πήγε στον θεό και και και
Ποτέ μα ποτέ δεν έφαγε παρεμβολή ούτε τσικ
Αυτό που θέλω να πω τελικά και που το λέω σε κάθε ευκαιρία ότι έχεις πολλούς περισσότερους λόγους να φοβάσαι άλλα εξαρτήματα πολύ ευτελέστερα που πολλές φορές δεν τους δίνουμε όση σημασία πρέπει
Βισματάκια διακόπτες κολλήσεις βιδάκια,ταλαιπωρες η αφόρτιστες μπαταρίες, φθηνά κακής ποιότητας servo η και ακατάλληλα setup μπορεί να ρίξουν το μοντελάκι σου
Φυσικά το χειριστικό λάθος είναι ο πρώτος παράγοντας άσχετα αν οι περισσότεροι φωνάζουν παρεμβολή η καταριούνται τον γκαντέμη που μόλις έφτασε
Οι σύγχρονες 2,4 είναι αξιόπιστες και θα έλεγα να διαλέξεις αυτή που σου κάνει με γνώμονα τα κανάλια το menu και τις διευκολύνσεις που δίνει από πλευράς ανταλλακτικών και γρήγορου service
Έχω ένα easy star 2 χρόνια τώρα το οποίο βρίσκεται μόνιμα στο αυτοκίνητο ,έχει πετάξει σε πολλά μέρη και συνθήκες με μία τηλ/ση 2,4 planet τ5 αξίας 45 (τώρα 55 ευρώ) Έχει πετάξει μαζί με δεκάδες τηλ/σεις στον Μαραθώνα ,κοντά σε καλώδια ΔΕΗ, πήγε στον θεό και και και
Ποτέ μα ποτέ δεν έφαγε παρεμβολή ούτε τσικ
Αυτό που θέλω να πω τελικά και που το λέω σε κάθε ευκαιρία ότι έχεις πολλούς περισσότερους λόγους να φοβάσαι άλλα εξαρτήματα πολύ ευτελέστερα που πολλές φορές δεν τους δίνουμε όση σημασία πρέπει
Βισματάκια διακόπτες κολλήσεις βιδάκια,ταλαιπωρες η αφόρτιστες μπαταρίες, φθηνά κακής ποιότητας servo η και ακατάλληλα setup μπορεί να ρίξουν το μοντελάκι σου
Φυσικά το χειριστικό λάθος είναι ο πρώτος παράγοντας άσχετα αν οι περισσότεροι φωνάζουν παρεμβολή η καταριούνται τον γκαντέμη που μόλις έφτασε
Οι σύγχρονες 2,4 είναι αξιόπιστες και θα έλεγα να διαλέξεις αυτή που σου κάνει με γνώμονα τα κανάλια το menu και τις διευκολύνσεις που δίνει από πλευράς ανταλλακτικών και γρήγορου service
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
bladeskiller έγραψε: ↑Θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο να ψάξεις στο ίντερνετ να βρεις σοβαρά άρθρα που περιγράφουν τη λειτουργία των διαφόρων συστημάτων και στη συνέχεια να αποφασίσεις μόνος σου. Γιατί στα φόρουμς που ο οποιοσδήποτε έχει το βήμα ξέρει δεν ξέρει τι γράφει δεν πρόκειται να βρεις άκρη. Το καλύτερο βέβαια είναι να πας σε ένα χώρο που πετάνε κι αν τύχει να είμαι εκεί μπορώ άμα λάχει να κάνω κι επιτόπου επίδειξη για τα "ενδιαφέροντα αποτελέσματα". Για να τελειώνει επιτέλους αυτό το παραμύθι.
Όταν θα το κάνεις αυτό θα ήθελα να με ενημερώσεις να ειμαι παρων,
ευχαριστώ
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Παιδιά γεια, επειδή και εγώ είχα αυτό το δίλημμα έψαξα πολύ πριν πάρω οτιδήποτε. Με ανησυχούσαν πολύ όλα τα παραπάνω ερωτήματα που έχουν γραφτεί πολύ νωρίτερα από την ενασχόληση μου και μένα με τα αερόπλανα. Φυσικά, προτίμησα το σύστημα της Futaba· θα πείτε υποκειμενικό, σύμφωνο, άλλα καλύτερα είναι το σύστημα μετάδοσης να μην μένει στο πιθανό πρόβλημα, άλλα να γλιστράει από μονό του.
Τώρα και σε άλλα φορά έχει αναφερθεί η παρεμβολή στα 2.4 ghz.
Συνεχεία δεν είδα, άλλα «όλες είχαν παρεμβολή». Η παρεμβολή μπορεί να γίνει από ακούσιο τρόπο ή και από εκούσιο. Ο ακούσιος τρόπος είναι, ενδεχόμενα από το πέραμα ενός αυτοκίνητου με κατάλληλο εξοπλισμό για επικοινωνία ή και για εκπομπή στην σχετική συχνότητα στην περιοχή οπού γίνονται οι πτήσεις. Το εκούσιο είναι πιθανόν και ένας τηλεοπτικός σταθμός ή και λινκ αναμετάδοσης τηλεοπτικού σήματος ακόμα και από μια αρμονική συχνότητα μιας μετάδοσης από άλλες συχνότητες, πολύ κάτω από τις 2.4 ghs. Ακόμα μπορεί να γίνει και από μια φιλική επίσκεψη στρατιωτικών μονάδων στο Φαληρικό κόλπο, πχ αεροπλανοφόρο. Όσοι ασχολειστε με τις μεταδόσεις και τα ηλεκτρονικά πιθανόν να υποψιάζεστε τι λέω. Και είναι θέμα δίκη τους αρμοδιότητας να μας τα εξηγήσουν, δεν είμαι ηλεκτρονικός άλλα κάποια πράγματα βασικά τα ξέρω. Τέλος να σας πω ότι εγω· και λόγο δουλείας και τόπου κατοικίας πηγαίνω στο ΣΕΦ, δίπλα είναι ο ΣΚΑΙ, ΟΛΕΣ οι τηλεκατευθύνσεις, ακόμα και οι λίγες κινέζικες, (οι χρήστες τους δεν έχουν παράπονα) και οι FM δεν έχουν παρεμβολές. Δεν έχει ακουστεί τίποτα! Όσους ξέρω ότι έχουν FM τους βλέπω πάντα ότι ρωτάνε τις συχνότητες. Αντίθετα πιο πολλά είναι τα παράπονα για τις Spectrum και για δέκτες που τα χάνουν. Άλλα, να τονίσω, ότι δεν ήμουν μπροστά, όλα από λόγια άλλων και από τον χείριστη του πομπού, που τελικά άλλαξε εταιρεία, χωρίς κανένα πρόβλημα πια. Και να μην πάμε μακριά η spectrum, άλλαξε σύστημα μετάδοσης. Και να μην πω το ποιο είναι αυτό, ας το κάνουν άλλοι.
Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι ότι πιο πολλές είναι, ενδεχόμενες, οι παρεμβολές στα δάκτυλα, ή η εκούσια παρεμβολή για να μάθουμε και κάποια «ασφαλή» μοντελοδρομια, (ξέρω μετά από το τελευταίο θα βάλω πιπέρι στο στόμα μου). Η παρουσία αξιόπιστης τηλεκατεύθυνσης είναι το Α και το Ω για τις πτήσεις. Μετά έρχεται η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα του αερομοντελιστή καθώς πετάει το πτητικό του μέσο. Γιατί και στα πτητικά μέσα που είναι 1:1 πολλές φορές τα λάθη από κάτω βγαίνουν στην πτήση, έτσι είναι και τα αερομοντέλα.
Ευχαριστω...
Τώρα και σε άλλα φορά έχει αναφερθεί η παρεμβολή στα 2.4 ghz.
Συνεχεία δεν είδα, άλλα «όλες είχαν παρεμβολή». Η παρεμβολή μπορεί να γίνει από ακούσιο τρόπο ή και από εκούσιο. Ο ακούσιος τρόπος είναι, ενδεχόμενα από το πέραμα ενός αυτοκίνητου με κατάλληλο εξοπλισμό για επικοινωνία ή και για εκπομπή στην σχετική συχνότητα στην περιοχή οπού γίνονται οι πτήσεις. Το εκούσιο είναι πιθανόν και ένας τηλεοπτικός σταθμός ή και λινκ αναμετάδοσης τηλεοπτικού σήματος ακόμα και από μια αρμονική συχνότητα μιας μετάδοσης από άλλες συχνότητες, πολύ κάτω από τις 2.4 ghs. Ακόμα μπορεί να γίνει και από μια φιλική επίσκεψη στρατιωτικών μονάδων στο Φαληρικό κόλπο, πχ αεροπλανοφόρο. Όσοι ασχολειστε με τις μεταδόσεις και τα ηλεκτρονικά πιθανόν να υποψιάζεστε τι λέω. Και είναι θέμα δίκη τους αρμοδιότητας να μας τα εξηγήσουν, δεν είμαι ηλεκτρονικός άλλα κάποια πράγματα βασικά τα ξέρω. Τέλος να σας πω ότι εγω· και λόγο δουλείας και τόπου κατοικίας πηγαίνω στο ΣΕΦ, δίπλα είναι ο ΣΚΑΙ, ΟΛΕΣ οι τηλεκατευθύνσεις, ακόμα και οι λίγες κινέζικες, (οι χρήστες τους δεν έχουν παράπονα) και οι FM δεν έχουν παρεμβολές. Δεν έχει ακουστεί τίποτα! Όσους ξέρω ότι έχουν FM τους βλέπω πάντα ότι ρωτάνε τις συχνότητες. Αντίθετα πιο πολλά είναι τα παράπονα για τις Spectrum και για δέκτες που τα χάνουν. Άλλα, να τονίσω, ότι δεν ήμουν μπροστά, όλα από λόγια άλλων και από τον χείριστη του πομπού, που τελικά άλλαξε εταιρεία, χωρίς κανένα πρόβλημα πια. Και να μην πάμε μακριά η spectrum, άλλαξε σύστημα μετάδοσης. Και να μην πω το ποιο είναι αυτό, ας το κάνουν άλλοι.
Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι ότι πιο πολλές είναι, ενδεχόμενες, οι παρεμβολές στα δάκτυλα, ή η εκούσια παρεμβολή για να μάθουμε και κάποια «ασφαλή» μοντελοδρομια, (ξέρω μετά από το τελευταίο θα βάλω πιπέρι στο στόμα μου). Η παρουσία αξιόπιστης τηλεκατεύθυνσης είναι το Α και το Ω για τις πτήσεις. Μετά έρχεται η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα του αερομοντελιστή καθώς πετάει το πτητικό του μέσο. Γιατί και στα πτητικά μέσα που είναι 1:1 πολλές φορές τα λάθη από κάτω βγαίνουν στην πτήση, έτσι είναι και τα αερομοντέλα.
Ευχαριστω...
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
John Bardopoulos έγραψε: ↑Όταν θα το κάνεις αυτό θα ήθελα να με ενημερώσεις να ειμαι παρων,
ευχαριστώ
Αν ήσουν πριν δύο εβδομάδες στο Μαραθώνα, θα έβλεπες επιτόπου ένα τέτοιο πείραμα που κάναμε (γιατί είχαμε μια τέτοια συζήτηση) όπου φυσικά ο μύθος κατέρευσε. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην καταρεύσει.
Για τα υπόλοιπα τώρα κι εγώ φουφούκα χρησιμοποιώ λόγω της αναπήδησης συχνότητας και η σπέκτρουμ τώρα το γυρίζει κι αυτή εκεί. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Εγώ δεν κάθομαι να ξαναγράφω τα ίδια.
Η ουσία είναι πάντως ότι είτε με φουφου είτε με σπέκτρουμ είτε με JR ,είμαι πολύ δύσπιστος όταν ακούω ή διαβάζω περί δήθεν παρεμβολών μετά από αυτά που έχω δει μπροστά μου. Ακούω τον άλλον στο μοντελοδρόμιο με σπέκτρουμ να φωνάζει "παρεμβολή". Παίρνω από τα συντρίμια το πακάκι του δέκτη το μετράω χωρίς φορτίο 5.6 βολτ. Πατάω το κουμπί του τσεκαδώρου που βάζει 300 μιλιαμπέρ φορτίο και πάει η τάση στα 3.2 βολτ. Ποια παρεμβολή ρε φίλε? Υπάρχει στον κόσμο δέκτης ή σερβό που να δουλεύει με 3 βολτς? Αλλος πάλι βαζει δέκτη που έχει φάει 45 τούμπες και μετά του φταίει η τηλεκατεύθυνση που χάνει τη μπάλα. Αλλος βουτάει τις κεραίες του μέσα σε καλώδια και σύρματα και απορώ πως ο δόλιος ο δέκτης εξακολουθεί να πιάνει σήμα. Αλλος βάζει δέκτες για park flyers σε μεγάλα θερμικα μοντέλα επειδή άκουσε ότι κάποιος κάπου κάποτε. Αλλος βάζει δέκτες υποκατάστατα αμφιβόλου προελεύσεως. Αλλος βλέπει ότι με ανοιχτή την κεραία τα σερβό τρέμουν στα δύο μέτρα και επιμένει να πετάξει έτσι το ελικόπτερο. Κι επειδή έχω δει πολλές άλλες τέτοιες περιπτώσεις δεν ακούω πλέον τίποτα περί παρεμβολών. Εχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι 19 στις 20 περιπτώσεις άλλα πράγματα φταίνε κι όχι μια πραγματική εξωτερική παρεμβολή.
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Αν ξαναγινει, και το ξερεις απο πριν να με ενημερωσεις σε παρακαλω και θα ερθω για παρτι σου, γιατι αν κρινω και απο τα παιδια που ειδα στην πιτα του ΑΜΣΑ, και ολα τα υπολοιπα και η δικη σας παρεα αξιζει ... και μαλιστα πολλα:D.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Τη δοκιμή μπορείτε να την κάνετε και στο ΣΕΦ αν έχει κάποιος τηλακατεύθυνση PCM στα χαμηλά VHF. Η μάρκα δεν έχει σημασία ,σε διαβεβαιώ για αυτό. Παραπάνω περιγράφω και το σωστό τρόπο της δοκιμής αλλά και τον λάθος εξ αιτίας του οποίου δημιουργήθηκε ο εν λόγω μύθος.
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
NIKOS5113 έγραψε: ↑Όχι δεν σε βοηθάει, άλλωστε μικρή σημασία έχουν αυτά που λέμε στα τελευταία 3-4 μηνύματα. Απλά βλέπεις τη διαφορετική φιλοσοφία της JR από τη Futaba. Τo πρώτο μήνυμα που γράφω για τιμές και σέρβις είναι το ποιο σημαντικό και αυτό να κρατήσεις. Πιστεύω ότι σε βοηθάει.
Για αυτό τον λόγο ρωτάω. Επειδή δεν έχω τις γνώσεις να διακρίνω ένα καλό σύστημα βάση χαρακτηριστικών. Απο τις λιγοστές γνώσεις που έχω κατέληξα (χωρίς να είναι και οριστικό) στις ακόλουθες 2:
hitec optic 6 (όχι sport)
sanwa RDS 8000.
Τί άποψη έχετε για αυτά τα μοντέλο.
-
- Δημοσιεύσεις: 87
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 9:09 pm
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
bladeskiller έγραψε: ↑Τη δοκιμή μπορείτε να την κάνετε και στο ΣΕΦ αν έχει κάποιος τηλακατεύθυνση PCM στα χαμηλά VHF. Η μάρκα δεν έχει σημασία ,σε διαβεβαιώ για αυτό. Παραπάνω περιγράφω και το σωστό τρόπο της δοκιμής αλλά και τον λάθος εξ αιτίας του οποίου δημιουργήθηκε ο εν λόγω μύθος.
οκ θα δω τι μπορει να γινει, θα πρεπει να βρω ποιοι εχουν τετοιους πομπους ..... καλο βραδυ ...
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
Χρησιμοποιω εδω και 2 χρονια SANWA-AIRTRONICS τη 10καναλη της εταιριας αυτης, είναι αυτη την στιγμη η πιο γρηγορη της αγορας σε θέμα ανταποκρισης σηματος πομπου δεκτη με τιμη αγορας 350ευρω μαζι με 10καναλο fhss δεκτη επειδη καποιοι θα σπευσουν να πουν ποιος ασχολειται με τις ταχυτητες ο μονος λόγος που το αναφερω ειναι οτι δεν τυχαιο που στην Αμερικη πετανε χρονια με αυτες τις τηλ/σεις. Θελω να πω επισης οτι εχω περασει και απο τις αλλες μαρκες και περαν το ωραιου σχεδιασμου ολες σχεδον κάνουν τα ίδια πραγματα γιατι λοιπον να μην γλητωνουμε καποια χρηματα τα οποια θα μπορουσαμε να τα βαλουμε σε ενα μοντελο^%^
Απάντηση: Τηλεκατεύθυνση - Ποια προτείνετε;
gorillas έγραψε: ↑Για αυτό τον λόγο ρωτάω. Επειδή δεν έχω τις γνώσεις να διακρίνω ένα καλό σύστημα βάση χαρακτηριστικών. Απο τις λιγοστές γνώσεις που έχω κατέληξα (χωρίς να είναι και οριστικό) στις ακόλουθες 2:
hitec optic 6 (όχι sport)
sanwa RDS 8000.
Τί άποψη έχετε για αυτά τα μοντέλο.
Να σου πω την αλήθεια δεν τις γνωρίζω. Πριν αποφασίσεις θα πρέπει να σκεφτείς τις παρακάτω παραμέτρους:
Θέλεις ή έχεις βρει άτομα που έχουν την ίδια τη/ση με αυτή που θέλεις να πάρεις έτσι ώστε να γνωρίζουν το μενού και τις λειτουργίες τις? Προσωπικά όταν πήρα την Futaba 7C ήμουν αρχάριος δεν ήξερα να ρυθμίσω τίποτα, ακόμα και με το εγχειρίδιο ήμουν διστακτικός μη ρυθμίσω τίποτα λάθος. Ευτυχώς στην αερολέσχη που είμαι μέλος σχεδόν όλα τα μέλη πετάνε με Futaba και μέσα σε λίγο καιρό μου έδειξαν και μου εξήγησαν τις ρυθμίσεις, διάβαζα παράλληλα και το εχγειρίδιο κι έτσι τώρα ξέρω να κάνω τις ρυθμίσεις που χρειάζομαι. Αν δεν μου έδειχαν θα δυσκολευόμουν πολύ περισσότερο.
Δεν γνωρίζω για το σέρβις των άλλων εταιριών, αν γνωρίζει κάποιος ας πει, σου είπα για της Futaba και πιστεύω ότι καλύτερη εξυπηρέτηση δε θα μπορούσα να έχω.
Σε νοιάζει η ταχύτητα του σήματος? Κάποιον που μετέχει σε αγώνες σίγουρα τον απασχολεί, εμένα για τα μοντέλα που πετάω (ψηλοπτέρυγα, χαμηλοπτέρυγα, ηλεκτρικά και θερμικά) δε με απασχολεί αρκεί που γνωρίζω ότι είναι αξιόπιστος ο εξοπλισμός μου. Μπορεί να είναι και τα άλλα αξιόπιστα δεν αντιλέγω αλλά σου λέω για αυτά που χρησιμοποιώ.
Πόσο διαδεδομένη είναι η τηλ/ση που θέλεις να αγοράσεις και σε ποια μαγαζιά την έχεις βρει ώστε να μπορείς να βρίσκεις μετά από χρόνια δέκτες να ταιριάζουν καθώς και τί τιμή έχουν? Τα περισσότερα μαγαζιά που γνωρίζω εσωτερικου και εξωτερικού έχουν Futaba. Βρίσκεις και τα υπόλοιπα αλλά ευκολότερα τις Futaba. Δεν είναι τυχαίο ότι βγαίνουν δέkτες κλώνοι για spektrum και futaba.
Αν τώρα έχεις καταλήξει ότι σου αρέσει μία συγκεκριμένη, ψάξε λίγο τί παίζει με το σέρβις σε περίπτωση που σου συμβεί τίποτα, αν έχει κάποιος που γνωρίζεις την ίδια, σε πόσα και ποια μαγαζιά μπορείς να τη βρεις. Το να βρεις κάτι σε ένα μικρό μαγαζί της Αθήνας δε σημαίνει ότι θα μπορείς να βρεις αυτό που θέλεις και μετά από χρόνια γιατί με την οικονομική κρίση η κατάσταση είναι πολύ ρευστή. Έτσι όταν με το καλό την αγοράσεις, θα ήταν συνετό να έχεις υπόψη σου μερικά μαγαζιά με το ίδιο προιόν
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο και να μην σε μπέρδεψα παραπάνω.