Σελίδα 4 από 4
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 6:31 pm
από yankos
Καλησπέρα
Ο FTL πέταξε σήμερα με τα προικιά της μάνας του. Τελικά κράτησα το ίδιο πακ nimh 6V και έβαλα regulator του Greek Electronics να ρίχνει την τάση στα 5.2V για να μην έχω βλάβες από μεγαλύτερη τάση. Ελπίζω να μη μου ξαναχαλάσει το ignition... :-X
Ο σένσορας τοποθετήθηκε σε καλύτερη θέση και έτσι όταν έδινα να πάρει μπρος δεν κλώτσησε καθόλου ανάποδα, πήρε πολύ εύκολα χωρίς καν να κεράσω στο καρμπυρατέρ.
Μέτρησα την 21Χ8 στις 6700rpm που σημαίνει 11+ κιλά ώση. Ο κινητήρας δούλευε πολύ καλά χωρίς διακοπές και προβλήματα και το μοντέλο είχε χαλαρά απεριόριστη άνοδο. ;D
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 10:02 pm
από Τρύφωνας
Μπράβο yankos
Είδες τελικά που με υπομονή και επιμονή όλα βαίνουν πάντα σε "Happy End"..
Καλές πτήσεις με την FTL σου!
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 11:47 pm
από yankos
Να 'σαι καλά Τρύφωνα και ευχαριστώ ειλικρινά για τη βοήθεια!
Καλές πτήσεις και σε σένα!! V:))
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 13, 2009 4:06 pm
από yankos
Καλησπέρα
Θέλω να φέρω τον FTL45 λίγο πιο πίσω στο μοντέλο, γιατί είναι λίγο μπροστόβαρο, ώστε να βγάλω τα βαρίδια από πίσω. Επίσης έχω διαπιστώσει σε άλλα ακροβατικά μοντέλα ότι με τον κινητήρα 1-2εκ πιο πίσω γίνονται τρομερά ευέλικτα. Δεν μπορώ όμως να τον φέρω πιο πίσω γιατί η εξάτμιση βρίσκει στο firewall. Γι' αυτό σκέφτομαι μήπως βάλω μια από τις παρακάτω εξατμίσεις. Πιστεύεται ότι θα κουμπώσουν καλά και ότι θα δουλέψει σωστά ο κινητήρας με αυτές; Αν κάποιος έχει μια από αυτές τις εξατμίσεις ας κάνει τον κόπο να μου πει τι απόσταση έχουν οι βίδες μεταξύ τους.
Ευχαριστώ
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6918&Product_Name=XY_Engine_Muffler_(50cc)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7711&Product_Name=FTL-52_Muffler_(part_#_003)
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 13, 2009 5:54 pm
από ankon
Γιαννη καλησπερα
Μπορεις να κοψεις λιγο την γωνια στο Firewall και να την καλυψεις με λιγο εποξικη και υαλουφασμα ,οποτε μπορεις να πας λιγο πιο πισω την μηχανη.Το εχω κανει και γω και παει μια χαρα και δεν αλλαζεις εξατμιση.
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 13, 2009 8:19 pm
από yankos
Το λυπάμαι!!... :'(
Σκέφτομαι όμως κάτι άλλο...
Αν γυρίσω την εξάτμιση ανάποδα θα έρθει αρκετά πιο μπροστά,
η πίπα όμως θα κοιτάει πάνω. Μπορώ να κόψω την πίπα και να πάω σε ένα βουλκανιζατέρ να την κολλήσει από κάτω;;; #**
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 13, 2009 8:20 pm
από yankos
Κάπως έτσι...
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 14, 2009 12:25 am
από ankon
yankos έγραψε: ↑Το λυπάμαι!!... :'(
Σκέφτομαι όμως κάτι άλλο...
Αν γυρίσω την εξάτμιση ανάποδα θα έρθει αρκετά πιο μπροστά,
η πίπα όμως θα κοιτάει πάνω. Μπορώ να κόψω την πίπα και να πάω σε ένα βουλκανιζατέρ να την κολλήσει από κάτω;;; #**
Πρωτα να σου πω ...να μην το λυπασαι γιατι ειναι ενα δοκιμαστικο μοντελο.Δευτερον πες μου τις αποστασεις απο το κεντρο βαρους προς την ακρη του rudder και προς την ελικα για να δουμε αν ειναι σωστες και δεν χρειαζεται να κανεις την αλλαγη που θες. Τωρα αν θες να το κανεις πρεπει να ξερεις οτι η εξαγωγη δεν ειναι ενα απλο σωληνακι ,αλλα προχωρα βαθυτερα και εχει αρκετες τρυπες.Νομιζω δε ,οτι ειναι φτιαγμενη απο αλουμινιο οποτε θελει ειδικη κολληση αλουμινιου.Πραγμα δυσκολο ,εκτος αν εκει που θα το πας μπορουν να το κανουν.
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 14, 2009 1:05 am
από yankos
Άγγελε θα σου δώσω αύριο αποστάσεις από το κέντρο βάρους,
είμαι εκτός Σκύδρας. Τώρα για το σωληνάκι και τις τρύπες και τα μέταλλα και την κόλληση μάλλον άκυρο από ότι καταλαβαίνω ε; !@/-=}{{
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 14, 2009 12:38 pm
από yankos
Καλημέρα
Από κ.β. ως έλικα 50εκ.
από κ.β. ως rudder 128εκ.
Με υπολογισμό της θέσης του κ.β. λίγο στο περίπου...
Χθες το βράδυ έβαλα στην παραγγελία που έκανε από hobbycity ένας φίλος και μια εξάτμιση από ftl52...
Θα δούμε σύντομα αν ταιριάζει ;D
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 14, 2009 3:34 pm
από ankon
Γιαννη σε αυτο το μοντελο η μηχανη πρεπει να ειναι απο 53,5 εκ. εως 58εκ.max. οποτε τα 50 ειναι ηδη υπεραρκετα.Δεν νομιζω οτι πρεπει να την μετακινησεις.
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 30, 2009 8:21 pm
από yankos
Η εξάτμιση έφτασε, κουμπώνει κανονικά, όντως δεν πιάνει στο firewall όπως
η μανίσια και τώρα πρέπει να κάνω τα μερεμέτια: να φέρω πιο πίσω τον κινητήρα και να βολέψω κάπου το σέρβο του γκαζιού.
Ελπίζω να δουλεύει και σωστά...
Απάντηση: FTL 45cc
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 12:57 pm
από yankos
Καλημέρα
Χθες έβαλα μπρος τον FTL45 με την καινούρια του εξάτμιση.
Το συμπέρασμα :
Ο FTL45 δουλεύει πολύ καλά (ίσως και καλύτερα) με την εξάτμιση του FTL52.