Σελίδα 4 από 20

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 6:49 pm
από Αντώνης Κριτζάς
γεία σου Παντελή
τελίκά ειναι αισθημα ευθύνης του καθενός μας και όχι κανονισμών και ασφαλειών
γιατί απο όσο ξέρω ακόμη και στα οργανωμένα μοντελοδρόμια υπάρχουν γύρω δρόμοι και περαστικοι και σπίτια στάνες τα πάντα
το να έχω ασφάλεια και να μή με νοιάζει τίποτα γιατί αλλος πληρώνει με κάνει δύο φορές ποιο επικινδυνο
δεν πετάνε στην αλανα βαρια .......ο φόβος φυλά τα ερμα....αν όμως ειμαι αδειούχος ασφαλισμένος νομιμος .......πισω και σας εφαγα!!!!!!!!!

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 6:56 pm
από Τρύφωνας
pantelis έγραψε: Εγώ, ο σαχλός οσφυοκάμπτης, ρωτώ: Η κουβέντα γίνεται για το αν πρέπει να είναι ασφαλισμένες οι πτήσεις ή για το αν πρέπει αυτές να διέπονται από κάποιον κανονισμό ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες ατυχήματος?
Διότι η ασφάλιση είναι πράγματι το τελευταίο που απασχολεί, τη στιγμή που η πιθανότητα ατυχήματος έχει ελαχιστοποιηθεί , καθώς η χρήση της θα είναι σπανιοτάτη.
Αφού λοιπόν εσείς που είστε υπέρ της ασφάλειας πιστεύετε ότι με το σημερινό καθεστώς όλα έχουν καλώς και η ασφάλεια βρίσκεται σε υψηλότατα επίπεδα εμένα μου περισεύει. Όμως η πραγματικότητα είναι ότι ατυχήματα γίνονται συνέχεια και τα περισσότερα από αυτά έχουν να κάνουν με την κακή συμπεριφορά των μοντελιστών. Αν δεν τα βλέπετε με γειά σας και χαρά σας. Πάρτε και τα παιδιά σας μαζί στις αλάνες και καλή τύχη. Όμως μην περνάτε εμάς τους σαχλούς οσφυοκάμπτες για στραβούς. Έχουμε κάνει και εμείς σε αλάνες και μοντελοδρόμια και έχουμε δει αρκετά ατυχήματα. Προφανώς και δεν έχει προκύψει κανένα πολύνεκρο καθώς τα αερομοντέλα είναι λίγο δύσκολο να προκαλέσουν κάτι τέτοιο. Δεν μας φταίει σε τίποτε ο γείτονας να πέσει το αεροπλάνο μας στον κήπο του την ώρα που παιζουν τα παιδιά του. Ή μήπως δεν το ξέρετε ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο?



Αγαπητέ Παντελή

Δεν εννοεί ο Γιάννης εσένα οσφυοκάμπτη.
όσων αφορά την ασφάλεια ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.
Θα πρέπει όμως να μην στερείται και ο "αλανιάρης" την δυνατότητα να επιλέξει την αλάνα και για ορισμένους την επικίνδυνη πτήση.
Αυτό είναι καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Όπως καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων θα ήταν αν η τροχαία απαγόρευε την χρήση των 2τροχων οχημάτων με την δικαιολογία οτι ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ!!!!

Και αυτό γιατί, εγώ δεν είμαι σύμφωνος με το στυλάκι της εποχής, που μιλάει για εν γένει καταστάσεις και τις κυνηγάει πρίν να εξελιχθούν. (βλέπε τρομοκρατία και κουραφέξαλα). Και αυτό γιατί αν δεν εξελιχθεί μια κατάσταση, δεν μπορείς να μιλάς για αντιμετώπισή της.

Το ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ μπορεί να το επιτύχει και ένας τρελός με kalasnikov στο χέρι. Αυτό δεν σημαίνει οτι θα εξοντώσουμε όλους τους τρελούς στα ιδρύματα επειδή μπορεί να δημιουργήσουν πολύνεκρα.....

Σου επισημαίνω πως ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ (ΟΥΤΕ 1) στον αερομοντελισμό στην Ελλάδα.....
Από πού λοιπόν κόπτωνται όλοι αυτοί οι μοντελοπατέρες;;;
Αφού ήδη υπάρχει νομικό πλαίσιο που καλύπτει τους ανθρώπους και για φθορά ξένης ιδιοκτησίας αλλά και για ποινική ευθύνη σε περίπτωση θανάτου εξ αμελείας. Η τροπολογία ΔΕΝ αλλάζει τίποτα απολύτως όσων αφορά το αποτέλεσμα της εφαρμογής του νόμου στον άτυχο αερομοντελιστή ακόμα και μετά την ισχή της Τροπολογίας αυτής.......

Σου επισημαίνω επίσης οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ(Α) ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ!!!! (Είσαι ήδη μέλος σε ένα απο αυτά εδώ και κάτι χρόνια τώρα...)
Γιατί λοιπόν να προχωρήσει η τροπολογία αφού ιφίστανται όλα αυτά και ο καθένας έχει την ελευθερία να διαλέξει το δρόμο που θα ακολουθήσει;;;

Γιατί να μου στερηθεί η δυνατότητα της επόμενης μου πτήσης στο Μαραθώνα;;;

Είναι όλα ίσα και όμοια;;;;

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 8:10 pm
από ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Τρύφωνας έγραψε: Αγαπητέ Παύλο

Στην 1η περίπτωση που ισχύει μέχρι σήμερα. Ο αερομοντελιστής δεν είναι παράνομος αν πετάει σε μια αλάνα π.χ. στην αλάνα στο Σχοινιά. Εάν λοιπόν το αερομοντέλο του προκαλέσει φθορά ξένης ιδιοκτησίας είναι υποχρεωμένος να αποκαταστήσει την ζημιά.

Στην 2η περίπτωση που υπάρχει "νομικό πλαίσιο" τότε δεν προκαλεί απλά φθορά ξένης ιδιοκτησίας αλλά διώκεται και ως παράνομος απο την στιγμή που δεν είναι "ασφαλισμένος" ή δεν έχει έγγραφη την δικαιοδοσία χρήσης της αλάνας ως "μοντελοδρόμιο". Κατάλαβες πόσο περιπλέκεται η κατάσταση;;;;;

Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ. Άσχετα αν προκαλέσουν ή όχι ατύχημα!! Το καταλαβαίνεις το catch τώρα;;;;

ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ και εκεί που αυτά ήταν έτοιμα για κλείσιμο μέχρι τώρα......ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ (ΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΑ ΠΟΣΑ ΚΑΛΥΨΕΩΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ Η ΠΕΔΙΑ Α/Γ +Π/Γ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ!
ΈΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ;;;;; (Νομίζεις οτι θα πετάς δίπλα στο σπίτι σου;;; Χλωμό το βλέπω...Καμμιά 300 χιλιόμετρα μακριά θα σε στείλουν και αυτό κοντά θα είναι....!!!!)

Τρύφωνας


Αγαπητέ Τρύφωνα, η άποψη μου η μπούρδα μου είναι αυτή και δεν αλλάζει, μην ξεχνάς ότι και εμείς στα υπερελαφρα έχουμε το ίδιο πρόβλημα και πιο μεγάλο, από οικονομικής πλευράς, τον κανονισμό αυτόν το χαρακτήρισα απαράδεκτο όπως θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τον αερομοντελισμό, αλλά θέλουμε δεν θέλουμε αυτό είναι, πρέπει να συμμορφωθούμε σε κάποια πράγματα, όποια και αν είναι αυτά
Το πρόβλημα Τρύφωνα δεν είναι ο κανονισμός, είναι ότι τόσα χρόνια δεν κάναμε τίποτα, μας βολεύει ότι δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανένας και την βγάζουμε τέλειος τσάμπα.

Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 8:50 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Τρύφωνα σε ευχαριστώ, αλλά δε χρειάζονται περισσότερες επεξηγήσεις ή "ανακουφίσεις".

Κύριοι, όσοι ενοχλείστε, απαντήστε στα ερωτήματα και αφήστε τους ψεύτοελιγμούς. Αρκετοί έχετε μάθει στα χάδια και δε σας γουστάρει ο αντίλογος. Συνηθίστε το λοιπόν.

pantelis έγραψε: Εγώ, ο σαχλός οσφυοκάμπτης, ρωτώ: Η κουβέντα γίνεται για το αν πρέπει να είναι ασφαλισμένες οι πτήσεις ή για το αν πρέπει αυτές να διέπονται από κάποιον κανονισμό ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες ατυχήματος?

Κανείς δε χαρακτήρισε εσένα προσωπικά οσφυκάμπτη αγαπητέ. Η κρίση λοιπόν είναι δική σου και προσωπικά εμπιστεύομαι τις κρίσεις των άλλων.
Στο ζητούμενο τώρα, δηλαδή στην επανάληψη των ίδιων ερωτημάτων που ΔΕΝ απαντάτε: Ποιους κανονισμούς; Σε ποιό χώρο; Με ποια ασφάλιση; Με τι κόστη;

pantelis έγραψε:
Αφού λοιπόν εσείς που είστε υπέρ της ασφάλειας πιστεύετε ότι με το σημερινό καθεστώς όλα έχουν καλώς και η ασφάλεια βρίσκεται σε υψηλότατα επίπεδα εμένα μου περισεύει.

Μπορείς να μας κάνεις μια παράθεση μιας τέτοιας άποψής μας;
Διάβασες κάπου να αναφέρεται αυτό που ισχυρίζεσαι ότι είπαμε;
Θέλετε να παίξουμε τις κουμπάρες, ή να μιλήσουμε αντρίκια;
Αυτό που ισχυριζόμαστε είναι ότι ο νέος -υπο σκέψιν- κανονισμός, πρόκειται να δημιουργήσει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ προβλήματα από την ισχύουσα κατάσταση.

pantelis έγραψε:
Όμως η πραγματικότητα είναι ότι ατυχήματα γίνονται συνέχεια και τα περισσότερα από αυτά έχουν να κάνουν με την κακή συμπεριφορά των μοντελιστών. Αν δεν τα βλέπετε με γειά σας και χαρά σας. Πάρτε και τα παιδιά σας μαζί στις αλάνες και καλή τύχη. Όμως μην περνάτε εμάς τους σαχλούς οσφυοκάμπτες για στραβούς.

Επιμένεις στους προσωπικούς σου χαρακτηρισμούς. Ας είναι.
Παρατηρώ ότι η ειρωνία περισσεύει, εν αντιθέσει με την ώριμη σκέψη. Παρατηρώ επίσης ότι ο "παρτακισμός" (σε συνδυασμό ίσως με την ανωριμότητα σκέψης), ενδέχεται να λειτουργήσει ως καταλύτης στη στέρηση πτήσης στους πολλούς. Προφανώς και δε σας ενδιαφέρει όλους εσάς που κόπτεστε τάχα μου για ...την ασφάλεια των άλλων.
Πηγαίντε να το ανακοινώσετε αυτό στο Σ.Ε.Φ., στην Ανάβυσσο, στον Ασπρόπυργο, στο Σχοινιά, στα Σπάτα ...και αν προλάβετε ...επιστρέψτε.
Και επειδή ξέρω εκ των προτέρων ότι η απάντησή σας θα "πιαστεί" και πάλι από τους χαρακτηρισμούς μου (περί ανωριμότητος σκέψης, παρτακισμού κλπ) θα πρότεινα να ξεκινούσατε απαντώντας στα ερωτήματα και όχι στα φθηνά κολπάκια.
Άλλωστε οι προβλεπόμενες κινήσεις και απαντήσεις, είναι φρικτά βαρετές.

pantelis έγραψε:
Έχουμε κάνει και εμείς σε αλάνες και μοντελοδρόμια και έχουμε δει αρκετά ατυχήματα. Προφανώς και δεν έχει προκύψει κανένα πολύνεκρο καθώς τα αερομοντέλα είναι λίγο δύσκολο να προκαλέσουν κάτι τέτοιο. Δεν μας φταίει σε τίποτε ο γείτονας να πέσει το αεροπλάνο μας στον κήπο του την ώρα που παιζουν τα παιδιά του. Ή μήπως δεν το ξέρετε ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο?

Μάλιστα. Και πες μας λοιπον, που θα πάει το φτωχόπαιδο του ΣΕΦ να πετάξει μέσα στην Αθήνα; Ποιος κερατάς φρόντισε να υπάρχει χώρος πτήσης σε ολάκερη κωλοπρωτεύουσα (οχι ιδιωτικη επιχείρηση) ώστε να έρθει οικονομικά, ταπεινά και ασφαλισμένα να κάνει το hobby του;
Τον χρηματοδοτείς; Εκείνος θέλει να ασφαλιστεί, θέλει να "προσαρμοστεί" με τους "όρους" και τους "κανόνες", αλλά δεν έχει χρήματα. Θα ήθελε να μπορούσε, αλλά δεν τα καταφέρνει. Πετάει ένα φελιζόλ τετρακοσίων γραμμαρίων. Τι θα κάνει; Τι προτείνετε για αυτούς όλους; Θα τους χρηματοδοτήσει το "σύστημα" ή μήπως θα τους κόψει τον κώλο επειδή δεν έχουν περισσότερα στην τσέπη για να ..."νομιμοποιηθούν";

Έχετε αντιληφθεί οι ειδήμονες γνώστες και προστάτες της ασφάλειας των πολιτών, ότι αν περάσει και ψηφιστεί τούτο το έκτρωμα, λογικά θα απαγορεύεται η πτήση ακόμη και ενός τηλεκατευθυνόμενου παιγνιδιού του Jambo;
Αν με ρωτάς για την ισχύουσα κατάσταση, νομίζω ότι μπορείς να παίξεις με τα παιγνίδια σου νόμιμα.

Αντιλαμβάνεστε κύριοι τώρα, τι εννοούμε όποτε αναφερόμαστε σε "παπαρολογικές ασάφειες"; Γιατί ο νέος "κανονισμός" ειναι γεμάτος από τέτοιες, σκόπιμα.
Ο λαός λέει το σοφό: "Είπαν του τρελού να χέσει και αυτός ξεκολώθηκε". Έ, έτσι και εδώ. Τους είπαν για ασφάλεια, ...και το έχεσαν.
Η διαφορά είναι ότι τούτοι οι "προστάτες" δεν είναι ουτε τρελοί, ούτε χαζοί. Έχουν λόγο και το λόγο αυτό πρέπει να τον εννοήσετε, για να βοηθηθούμε όλοι μαζί. Με ωριμότητα, με συζήτηση, με πίεση και αντιδραση, μπορεί να κατορθωθεί τόσο η ασφάλεια, όσο και η στήριξη στους "ελεύθερους" μοντελιστές. Αυτό είναι το ζητούμενο και όχι η ψευδο-επιτήρηση τους.



Υ.Γ Σημειώνω ότι όλοι όσοι αντιδράμε εδώ, είμαστε ήδη ασφαλισμένα μέλη και Αθλητές Συλλόγων και Αερολεσχών.
Οι αντιρρήσεις μας αφορούν στο σύνολο του μοντελισμού και όχι σε ανούσιους ψευτοσυντηρητισμούς και ακόμη χειρότερα στην πάρτη μας.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 9:15 pm
από fazerdreamer
Διαβαζω τοσες και τοσες αποψεις.Νιωθω δυστηχης(αν μπορω ας κανω κι αλλιως) που ζω σε ενα κρατος που σου υπαγορευει-απαγορευει με νομους τα δικαιωματα σου και παραλληλα με δημοκρατικο-σοσιαλιστικο-χουντικο χαρακτηρα δεν σου επιτρεπει να εχεις μια δικαιη και ηθικη λυση.Οσες πολιτικες,κοινωνικες και ηθικες θεσεις να παρουμε δεν θα εξαντληθει το θεμα.Δεν μπορει να υπαρξει αντιλογος,διοτι εμεις οι ιδιοι-οχι ολοι-,διαλεγουμε να μας κυβερνουν οι περαστικοι κρετινοι-εξουσιολαγνοι,χρηματ'αρπαχτρες.
Η Υ.Π.Α και ολοι οι ''φορεις'' συμφεροντολογοι μας θελουν μαντρωμενους,γιατι μας ελεγχουν,μας αρμεγουν και μας κατευθυνουν οπως ακριβως γουσταρουν!Οπως εμεις τηλεκατευθυνουμε τα αεροπλανα μας,ενα τετοιο πραγμα.Ας αφησουμε λοιπον να συμβει το αναπαντεχο και να καθηλωσει το ''συστημα'' ολους του ανημπορους με το fiat-ακι και με το foam-ακι,ανημπορους να χρυσοπληρωσουν την μετακινηση,συνδρομη,ασφαλιστρα και ολα αυτα που προκυπτουν απο τις παμπονηρες δεινοσαυρικες διαδικασιες καλουπιου,αφηστε..θα βλεπουμε τους..εχοντες τους αυριανους φραγκατους να πετανε τα πανακριβα μοντελλα τους,απο εκεινους θα τα παιρνουν οχι απο εμενα και εσενα τον μεροκαματιαρη.Την ευθυνη ομως την εχουμε εμεις κυριοι!!Μοναχα εμεις που τους το επιτρεπουμε.!

Και ενα τραγουδακι απο εναν ΑΛΗΘΙΝΟ αγωνιστη της ζωης!, για να μας θυμησει την πορεια που ακολουθουμε,δωστε προσοχη στα στιχακια κατι λενε..
Ας καθησουμε αναπαυτικα και ας απολαυσουμε..τα χειροτερα,ερχονται.!

Ευτυχειτε!_P_P

http://www.youtube.com/watch?v=hU4h3pMNXfA

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 9:33 pm
από bladeskiller
Παύλο, αλλίμονο αν μάθουμε να συμορφωνόμαστε στις ,καθαρά αρπακτικές, ορέξεις του κάθε άχρηστου. Και μια που αναφέρεις τη λέξη "τσάμπα", θα σου πω το εξής. Οταν πληρώνω κάποιον, περιμένω την παροχή καποιας συγκεκριμένης υπηρεσίας από αυτόν το κάποιον. Αλλιώς γιατί να τον πληρώσω? Δεν κατάλαβα. Για παράδειγμα ,εγώ πληρώνω τον Τσιούγκο διότι μου παρέχει ένα μοντελοδρόμιο με ασφάλτινο διάδρομο, σπιτάκι για να μη με τρώει ο ήλιος το καλοκαίρι και το ξεροβόρι το χειμώνα, καφέδες κλπ και απλόχερη βοήθεια, αν έχω κάποιο πρόβλημα με το μοντέλο μου. Αλλος, για τους ίδιους λόγους ,πληρώνει τον Ντούνη ή τον Μπούρμπουλα. Αυτό ισχύει φυσικά για όποιους τυχερούς έχουν μοντελοδρόμιο σε λογική απόσταση.
Κάποιος τώρα που δεν έχει αυτή τη δυνατότητα είτε γιατί το πλησιέστερο μοντελοδρόμιο είναι 200 χιλιόμετρα παραπέρα είτε ακόμη γιατί μεσολαβεί...θάλασσα!! Αυτός, γιατί να πληρώσει τους μοντελομέντορες? Για το μοντελοδρόμιο, που δεν έχει και δεν πρόκειται να έχει? Για τη βοήθεια που του δίνουν μήπως? Γιατί λοιπόν να τους πληρώσει? Κι αφού, ακόμη κι αν τους πληρώσει ,δεν θα του παρέχουν και δεν είναι δυνατό να του παρέχουν την κατά το σχέδιο νόμου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ασφάλιση, στο χωράφι που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα πετάει ,αυτό δεν σημαίνει ουσιαστικά απαγόρευση των πτήσεων για όποιον δεν έχει την τύχη να μένει σε μέρος που να υπάρχει πρόσβαση σε μοντελοδρόμιο? Δηλαδή τουλάχιστον το 70% της Ελλάδας. Σε αυτά τα παράσιτα να συμορφωθούμε? Δε νομίζω.

Παραπάνω ,αν δεν κάνω λάθος, τέθηκε θέμα σύγκρισης του σχεδίου νόμου με τον Αγγλικό κανονισμό. Λοιπόν νατος ο Αγγλικός κανονισμός. http://www.caa.co.uk/docs/33/CAP658.PDF


Και τελικά επαληθεύεται αυτό που φοβόμουνα πριν ένα περίπου χρόνο όταν είχε ξανατεθεί το ίδιο θέμα σε άλλα φόρα. Οτι δηλαδή θα τον "μαγειρέψουν" για να εξυπηρετεί τους απώτερους σκοπούς τους.
Και πρώτα πρώτα το περιβόητο θέμα της ασφάλισης. Ο Αγγλικός κανονισμός λοιπόν ,στο κεφάλαιο 4, λέει ότι προτείνεται να απευθυνθεί κανείς σε κάποιον τοπικό σύλλογο αν αυτό είναι δυνατό. Βλέπετε ότι ,οι Αγγλοί που είναι αιώνες μπροστά από μας στον αερομοντελισμό, καταλαβαίνουν το προφανές. Οτι δηλαδή δεν έχουν όλοι πρόσβαση σε σύλλογο και συνεπώς σε μοντελοδρόμιο. Παρακάτω λοιπόν λέει ότι μπορεί κανείς να πετάει και εκτός μοντελοδρομίων αλλά αν είναι άπειρος να έχει οπωσδήποτε μαζί του και κάποιον έμπειρο. Δεν βλέπω πουθενά λοιπόν να απαγορεύει την πτήση σε αλάνες ,αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση σε μοντελοδρόμιο. Απλά οριοθετεί καποιες ελάχιστες αποστάσεις από ανθρώπους, κτίρια κλπ πράγμα απόλυτα λογικό και δεν φαντάζομαι να διαφωνεί κανείς με αυτό. Επίσης πουθενά δεν βλέπω την περιβόητη υποχρεωτική ασφάλιση, τουλάχιστον για μοντέλα μέχρι 7 κιλά. Η υποχρεωτική ασφαλιστική κάλυψη για οτιδηποτε βαρύτερο των 350 γραμμαρίων είναι Ελληνική πατέντα. Το "μαγείρεμα" ,που λέγαμε,και δεν χρειάζεται να σκεφτεί κανείς πολύ για να καταλάβει τη σκέψη του "μάγειρα". Το ίδιο ισχύει και για τη "αδεια πτήσης από τον ιδιοκτήτη του χώρου". Ο Αγγλικός κανονισμός προβλέπει πράγματι άδεια πτήσεων από τις αρχές αλλά για μοντέλα άνω των 7 κιλών και όχι για ένα easystar ή ένα 40ράκι.
Εμείς όμως, φαίνεται πως έχουμε ξεπεράσει τους Αγγλους, έχουμε από ένα σύλλογο κι ένα μοντελοδρόμιο σε κάθε χωριό και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε πτήσεις σε αλάνες και σε χωράφια. Βάζουμε λοιπον στο φαι το μπαχαρικό της ασφάλισης ,ξέροντας ότι αυτό είναι αδύνατο, για να βγάλουμε εκτός νόμου ακόμη κι αυτόν που πετάει ένα walkera 38# chinook double coaxial στη αυλή του, το οποίο ζυγίζει πάνω από 350 γραμμάρια. Δεν πάμε καλά κύριοι...Δεν παμε καθόλου καλά...



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 10:44 pm
από mastoras
Το ίδιο ισχύει και για τη "αδεια πτήσης από τον ιδιοκτήτη του χώρου". Ο Αγγλικός κανονισμός προβλέπει πράγματι άδεια πτήσεων από τις αρχές
Κώστα άλλο η άδεια πτήσης χώρου του ιδιοκτήτη, και άλλο η άδεια από τις αρχές.
Απλώς το αναφέρω, για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις.

Παρακάτω λοιπόν λέει ότι μπορεί κανείς να πετάει και εκτός μοντελοδρομίων αλλά αν είναι άπειρος να έχει οπωσδήποτε μαζί του και κάποιον έμπειρο. Δεν βλέπω πουθενά λοιπόν να απαγορεύει την πτήση σε αλάνες ,αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση σε μοντελοδρόμιο.
Πού είδες στον δικό μας κανονισμό, να αναφέρεται η απαγόρευση της αλάνας. Και πού γράφεται ότι οι πτήσεις πρέπει να γίνονται μόνο σε μοντελοδρόμια.

Ο Αγγλικός κανονισμός προβλέπει πράγματι άδεια πτήσεων από τις αρχές αλλά για μοντέλα άνω των 7 κιλών και όχι για ένα easystar ή ένα 40ράκι.
Που γράφεται στον κανονισμό ότι τα μικρά μοντέλα, χρειάζονται ειδική άδεια πτήσεως.

Η υποχρεωτική ασφαλιστική κάλυψη για οτιδηποτε βαρύτερο των 350 γραμμαρίων είναι Ελληνική πατέντα.
Αυτό θέλω να το ξαναδείς σε παρακαλώ στον αγγλικό κανονισμό, και να επανέλθεις, γιατί αυτό πραγματικά είναι ένα θέμα προς συζητηση. !!!!!!

Οτι δηλαδή θα τον "μαγειρέψουν" για να εξυπηρετεί τους απώτερους σκοπούς τους.
Και εδώ θέλω να μου απαντήσετε όλοι, αφήνοντας κατά μέρος τις λογοτεχνικές και ρητορικές σας ικανότητες. Ποιοι είναι τελικά αυτοί που μαγείρεψαν τον κανονισμό, για να εξυπηρετήσουν του απώτερους σκοπούς τους. Ονόματα θέλω, για να δω τελικά πόσο καλά γνωρίζετε τα πράγματα, και δεν γράφετε εικασίες, γιατί απλά σας ψόφησε η γάτα σας.


Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 11:00 pm
από fazerdreamer
Δημητριε..κανεις δεν προκειται να βαλει την''κεφαλα''του εις τον τορβα και να εκθεσει δημοσιως τους...''εμπλεκομενους''.!Αλλωστε δεν θελει πολυ μυαλο για να καταλαβεις ποιοι κρυβονται απο πισω...!@/-=}{{

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 11:11 pm
από mastoras
Ας γίνω και πιό "σκληρός" με τους φίλους μου, για τον λόγο ότι το ίδιο σκληροί φάνηκαν και αυτοί, με την λογική και την σύνεση !!!!!

Βαρέθηκα να βλέπω μηνύματα τύπου, γιατί αυτοί οι "σφιγκοκολαριοι" "βαρώνοι" "μέντορες" "προστάτες" και άλλα χίλια μύρια λόγια τύπου:

Αντί να βάλουν τους κώλους τους χάμω να βρουν μέρος να πετάμε και να μας "τραβήξουν" κοντά τους, ψάχνουν άλλοθι για τη σκοπιμότητά τους και την πραγματική τους αδιαφορία.
Τι λέτε ορε φίλοι μου ? Γιατί περιμένετε απο άλλους να σας προσφέρουν το φαι στο πιάτο, και δεν προσπαθείται να το μαγειρεψετε μόνοι σας.

Να σας πώ γιατί ? Γιατί δεν θέλετε να κουνήσετε τον δικό σας κόλο, να αναλάβετε υποχρεώσεις και ευθύνες, και να δουλέψετε για να απολαυσουν οι άλλοι, και απο την άλλη μεριά θέλετε, να τρώτε και να χορτάσετε με το έτοιμο φαί, και στην συνέχεια να "χεσετε" και τον μάγειρα.

Γιατί όλοι εσείς οι αντιδραστικοί, δεν οργανώνεστε να φτιάξετε, όχι σύλλογο, αλλά ένα club, για να μπορέσετε να βοηθήσετε τους νέους αερομοντελιστές, τους αλανιάριδες, και όλους για όσους πραγματικά κόπτεστε. Με μια οργανωμένη κίνηση, και χωρος θα βρεθεί, και ασφαλεια να σας καλύψει, και θα αναπτυχθεί το χόμπι ακόμα πιο πολύ.

Αλλά αυτά θελουν κότσια, εθελοντική προσφορά και μπροστάρηδες.

Αλλίως δεν έχετε δικαίωμα να κράζετε, και να ζητάτε τίποτα, την στιγμή που εσείς δεν έχετε την διαθεση, να προσφέρετε τίποτα......και σε κανέναν.....ούτε καν στον εαυτό σας.

Λυπάμαι που σας μιλάω έτσι, σας γουστάρω και σας αγαπάω, αλλά φιλαράκια μου έχετε άδικο........ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΙΚΟ.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 11:56 pm
από bladeskiller
Δημήτρη ,αν θέλεις μπορώ να σου πω με ΡΜ (για να μην μπει άλλο μπουρλότο εδώ μέσα) ποιους θα ρωτήσεις για τους "μέντορες". Κι αφού γουστάρεις σκληράδες και λες ότι δεν κάνουμε τίποτα, απάντησε μου σε παρακαλώ στο εξής. Εσύ λοιπόν, που κόπτεσαι τόσο πολύ για τη "λογική και τη σύνεση",γιατί εξακολουθείς να πετάς σε χωράφι κακό παιδί? Εσύ το είπες. Οσο για το αν βοηθάμε τους νέους ή όχι, να ρωτήσεις άτομα που πετάμε μαζί να σου πουν. Και να σου πω και κάτι άλλο? Αν ήμουνα παρτάκιας, δεν θα μετείχα καθόλου σε αυτό το θέμα γιατί πολύ απλά δεν με αφορά. Πετάω στο μοντελοδρόμιο της λέσχης Δερβενοχωρίων, έχω ασφαλιστική κάλυψη και αν αύριο εφαρμοστεί αυτό το έκτρωμα, δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα έχει πρόβλημα. Παρόμοια και ο Τρύφωνας,πετάει στο Ακραίφνιο και αν ήταν παρτάκιας δεν θα τον έννοιαζε και δεν θα χτυπιόταν εδώ μέσα. Μη βιάζεσαι λοιπόν να βγάλεις συμπεράσματα.
Οσο για τα σχόλιά σου περί του κανονισμού λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να επαναλαμβάνω πάλι τα ίδια πράγματα. Τρεις άνθρωποι εδώ μέσα σου έχουμε εξηγήσει με τον πιο αναλυτικό τρόπο το πως και το γιατί. Δεν θέλεις να καταλάβεις. Δικαίωμά σου.
Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά γιατι είναι πολλά πράγματα που δεν μπορούν να γραφτούν εδώ ή μπορούν να παρεξηγηθούν.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 03, 2009 11:58 pm
από mastoras
fazerdreamer έγραψε: Δημητριε..κανεις δεν προκειται να βαλει την''κεφαλα''του εις τον τορβα και να εκθεσει δημοσιως τους...''εμπλεκομενους''.!Αλλωστε δεν θελει πολυ μυαλο για να καταλαβεις ποιοι κρυβονται απο πισω...!@/-=}{{


Στέφανε αυτό που γίνετε, εσύ το θεωρείς σωστό ? Θέλουμε να μιλάμε αντρίκια, αλλά με υπονοούμενα. Δεν στέκουν αυτά τα δύο.

"Εμπλεκόμενοι" πολλοί δεν υπάρχουν. Ένας είναι και σε αυτόν εκτοξεύονται όλες οι κατηγορίες και το κράξιμο. Δεν είναι δίκαιο.

Ακούγετε ότι αυτός έφτιαξε τον μαγείρεψε τον κανονισμό, για να μαντρώσει στο μαντρί του όλους τους μοντελιστές της Αθήνας.

Καλά θα τρελαθούμε κιόλας από πάνω. Είναι δυνατόν σοβαροί άνθρωποι να τα πιστεύετε αυτά ?

Αν εκεί στην Αθήνα φτάσατε σε σημείο, να σας κουμαντάρει ένας και μόνο άνθρωπος......ε τότε τι να πω. Σκεφτείτε το μόνοι σας.

Απο τις κουβέντες που ακούστηκαν, όλες είναι παραπλανητικές, και από λάθος ειρμό της σκέψης, και προσωπικές εμπάθειες, περνάει στο κόσμο το μήνυμα ότι ο αερομοντελισμός καθοδηγείται και διευθύνεται από "άρχοντες του σκότους".

Σενάρια επιστημονικής φαντασίας, είναι όλα αυτά. Δεν υπάρχουν μέντορες, δεν υπάρχουν μάγειρες, δεν υπάρχουν αρχηγοί που κινούν τα νήματα !!!!

Ενας και μοναδικός σύλλογος υπάρχει στην Αθήνα, που αυτός θεωρείται σύλλογος παλαιμάχων αερομοντελιστών, που θέλει να παραμείνει ως έχει, με λίγα μέλη, και ελαφρές δραστηριότητες.

Ποιος σας είπε ότι θέλει να σας μαζέψει και να σας "μαντρώσει" σας το λέω με σιγουριά ότι μόνο αυτό δεν θέλει, αυτός ο σύλλογος να κάνει.

Τον κανονισμό δεν τον "μαγείρεψε" αυτός που υπονοούν μερικοί. Είναι αποσπάσματα από τον ευρωπαϊκό κανονισμό, που κατατέθηκε προς συζήτηση σε όλα τα σωματεία της Ελλάδας. Και συζητήθηκε σε γενικές συνελεύσεις.

Δικαίωμα αλλαγής και προτάσεων έχουν ακόμα όλοι οι αερομοντελιστές, που είναι ενταγμένοι σε σωματεία και συλλόγους, και μέσα από αυτούς, μπορεί να ακουστεί η φωνή τους.

Στην Αθήνα που όλοι είναι ανένταχτοι, τι θέλετε να γίνει ? Να βγεί ο υποφαινόμενος, πόρτα, πόρτα, και απο αλάνα, σε αλάνα, και να ρωτά τους αερομοντελιστές εάν θέλουν να καταθέσουν καμιά διαφορετική πρόταση ?

Εαν σε κάθε αλάνα, υπήρχε οργάνωση, έστω και σε μορφή club, τότε αυτό να είστε σίγουροι ότι θα γινόταν.

Δεν μπορεί ο αερομοντελιστής της Κομοτηνής, η ο αερομοντελιστής της Κρήτης, να υπερασπιστεί το δίκιο των αερομοντελιστών της Αθήνας. Δεν καταλαβαίνει άλλωστε το ζόρι που υπάρχει.

Μόνοι σας πρέπει να υπερασπίσετε τα δικαιώματα σας, μέσα από οργανωμένες κινήσεις, και όχι από τσαμπουκάδες και λογύδρια, μέσα από τα φόρουμ.

Αυτά αφήνουν μόνο λάθος εντυπώσεις. Και οι λάθος εντυπώσεις μόνο κακό κάνουν, συμπαρασύροντας τους νέους στον "ένοπλο αγώνα" εναντίον των φαντασμάτων. Και κάνοντας τους να ξεκινούν τον αερομοντελισμό με αναρχικό τρόπο σκέψης.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:17 am
από Αντώνης Κριτζάς
Δημήτρη μάλλον ξέρεις κάτι αλλα........
το καλύτερο είναι ότι δεν τους ξέρουμε γιατί αν τους ξέραμε θα φαινόταν σαν προσωπική αντιπαράθεση
(τα σκατά....... σκατά είναι όποιος και να τα έκανε)
εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιοι είναι αλλά όποιος τους ξέρει να τους πει ότι τέτοιες αποφάσεις δεν λαμβάνονται στο πόδι (γιατί τέτοιος κανονισμός δείχνει να είναι)
Στη δουλεία μου έχω συναντήσει πολλούς προέδρους γραμματείς και φαρισαίους που για να πουν ότι κάνουν έργο κάνουν δηλώσεις η παίρνουν αποφάσεις του ποδαρού
οι συγκεκριμένοι μάλλον έχουν απομακρυνθεί από την αγνή μοντελιστική πραγματικότητα η δεν έχουν ιδέα από μοντελισμό (το ξέρετε ότι το ασφαλέστερο σκάφος που είναι το rib δηλ το φουσκωτό και που σε όλο τον κόσμο το χρησιμοποιούν ως σωστικό στην Ελλάδα και μόνο πρέπει να φέρει σωστική σχεδία δηλ φουσκωτό στο φουσκωτό .........τέτοιους νόμους εφευρίσκουμε στην Ελλάδα για να πουλήσουμε liferaft η ασφάλειες η ότι άλλο κατεβάζει η γκλάβα μας)
πάμε παρακάτω
όλα μα όλα τα μοντέλα θέλουν ασφάλεια .............και το foxακι μου την γλύτωσε!!!!!!!!!!!!!!(η σοβαρότητα των συγγραφέων)
τα μοντελοδρόμια δεν τα γράφει αλλά τα ζωγραφίζει μιας και η εκεί θα πάς η στην κορφή του Ψηλορείτη αλλιώς τα 1000ρικα θα πέφτουν σύννεφο και ξέρουμε όλοι ότι όπου γάμος και χαρά.......
Βλέπετε το πρώτο πoυ του ενδιαφέρει δεν είναι να ορίσουν λογικούς κανόνες αλλά πως θα πέσει το παράβολο η το πρόστιμο
Να μπουν κανονισμοί αλλά μετά από μελέτη για να είναι εφαρμόσιμοι και όχι κατάπτυστοι
Μόνο ένα θα παρακαλέσω όλους τους φίλους
Οι απόψεις πρέπει να γράφονται αλλά προσοχή όχι προσωπικές αντιπαραθέσεις γιατί βρωμάει……….. διαιρεί και βασίλευε

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:18 am
από pantelis
Παράθεση:
Κύριοι, όσοι ενοχλείστε, απαντήστε στα ερωτήματα και αφήστε τους ψεύτοελιγμούς. Αρκετοί έχετε μάθει στα χάδια και δε σας γουστάρει ο αντίλογος. Συνηθίστε το λοιπόν.


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από pantelis Εικόναhttp://www.petame.gr/forumv/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif

Εγώ, ο σαχλός οσφυοκάμπτης, ρωτώ: Η κουβέντα γίνεται για το αν πρέπει να είναι ασφαλισμένες οι πτήσεις ή για το αν πρέπει αυτές να διέπονται από κάποιον κανονισμό ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες ατυχήματος?

Κανείς δε χαρακτήρισε εσένα προσωπικά οσφυκάμπτη αγαπητέ. Η κρίση λοιπόν είναι δική σου και προσωπικά εμπιστεύομαι τις κρίσεις των άλλων.
Στο ζητούμενο τώρα, δηλαδή στην επανάληψη των ίδιων ερωτημάτων που ΔΕΝ απαντάτε: Ποιους κανονισμούς; Σε ποιό χώρο; Με ποια ασφάλιση; Με τι κόστη;

Ευχαριστώ πολύ που εμπιστεύεσαι την κρίση μου. Ως σαχλός οσφυοκάμπτης, παρτάκιας, ανώριμος και μή σκεπτόμενος σε παραπέμπω στον προβληματισμό που εξέφρασα σε προηγούμενο post και δεν πρόσεξες:
Παράθεση:
Αγαπητοί φίλοι. Επειδή καλό θα είναι να μην ανοίξουμε καυγά για τους κανονισμούς θα ήθελα να επισημάνω τα εξής σε ότι αφορά την άποψή μου επί του θέματος.
Πιστεύω ότι θα ήταν καλό για όλους μας και πιο πολύ για τον ίδιο τον αερομοντελισμό, η ύπαρξη ενός κανονισμού. Δεν λέω ότι ο κανονισμός που προτάθηκε παραπάνω είναι ο καλύτερος δυνατός. Ενδεχομένως να είναι άθλιος και να εξυπηρετεί συμφέροντα τρίτων. Όμως εμείς οι αερομοντελιστές είμαστε εκείνοι οι οποίοι θα πρέπει να προτείνουμε την διάρθρωσή του ως καθ' ύλην αρμόδιοι. Είναι εύκολο να κατηγορούμε θείους, ΥΠΑ, λέσχες, υπουργούς. Είναι εύκολο να λέμε "εγώ πετάω όπου και όπως θέλω και πληρώνω τις ζημιές που κάνω". Είναι δύσκολο όμως να προτείνουμε ένα πλαίσιο που θα ορίζει το που και πως.

Ακριβώς το ίδιο είπα. Προτάσεις, κάντε και εσείς μια πρόταση.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από pantelis Εικόναhttp://www.petame.gr/forumv/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif

Αφού λοιπόν εσείς που είστε υπέρ της ασφάλειας πιστεύετε ότι με το σημερινό καθεστώς όλα έχουν καλώς και η ασφάλεια βρίσκεται σε υψηλότατα επίπεδα εμένα μου περισεύει.

Μπορείς να μας κάνεις μια παράθεση μιας τέτοιας άποψής μας;
Διάβασες κάπου να αναφέρεται αυτό που ισχυρίζεσαι ότι είπαμε;
Θέλετε να παίξουμε τις κουμπάρες, ή να μιλήσουμε αντρίκια;



Ως γνωστή κότα που είμαι, σας παραπέμπω στα γραφόμενά σας
Παράθεση:
Όλοι θέλουμε να είμαστε ασφαλείς και ασφαλισμένοι και όλοι θέλουμε να έχουμε τη δυνατότητα να μπορούμε να καλύψουμε οποιονδήποτε τρίτο σε περίπτωση ενός ατυχήματος. Αυτό το ξεκαθαρίσουμε και κόψτε τις σάχλες. Ναι, υπέρ της ασφάλειας. Τελειώνουμε με αυτό το θέμα. Συζητήστε επί της ταμπακιέρας!


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από pantelis Εικόναhttp://www.petame.gr/forumv/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif

Όμως η πραγματικότητα είναι ότι ατυχήματα γίνονται συνέχεια και τα περισσότερα από αυτά έχουν να κάνουν με την κακή συμπεριφορά των μοντελιστών. Αν δεν τα βλέπετε με γειά σας και χαρά σας. Πάρτε και τα παιδιά σας μαζί στις αλάνες και καλή τύχη. Όμως μην περνάτε εμάς τους σαχλούς οσφυοκάμπτες για στραβούς.

Επιμένεις στους προσωπικούς σου χαρακτηρισμούς. Ας είναι.
Παρατηρώ ότι η ειρωνία περισσεύει, εν αντιθέσει με την ώριμη σκέψη. Παρατηρώ επίσης ότι ο "παρτακισμός" (σε συνδυασμό ίσως με την ανωριμότητα σκέψης), ενδέχεται να λειτουργήσει ως καταλύτης στη στέρηση πτήσης στους πολλούς. Προφανώς και δε σας ενδιαφέρει όλους εσάς που κόπτεστε τάχα μου για ...την ασφάλεια των άλλων.
Πηγαίντε να το ανακοινώσετε αυτό στο Σ.Ε.Φ., στην Ανάβυσσο, στον Ασπρόπυργο, στο Σχοινιά, στα Σπάτα ...και αν προλάβετε ...επιστρέψτε.
Και επειδή ξέρω εκ των προτέρων ότι η απάντησή σας θα "πιαστεί" και πάλι από τους χαρακτηρισμούς μου (περί ανωριμότητος σκέψης, παρτακισμού κλπ) θα πρότεινα να ξεκινούσατε απαντώντας στα ερωτήματα και όχι στα φθηνά κολπάκια.
Άλλωστε οι προβλεπόμενες κινήσεις και απαντήσεις, είναι φρικτά βαρετές.


Νοιάζομαι πρώτα από όλα για τη δική μου ασφάλεια και του γυιού μου που με ακολουθεί στις μοντελιστικές μου εξορμήσεις.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από pantelis Εικόναhttp://www.petame.gr/forumv/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif

Έχουμε κάνει και εμείς σε αλάνες και μοντελοδρόμια και έχουμε δει αρκετά ατυχήματα. Προφανώς και δεν έχει προκύψει κανένα πολύνεκρο καθώς τα αερομοντέλα είναι λίγο δύσκολο να προκαλέσουν κάτι τέτοιο. Δεν μας φταίει σε τίποτε ο γείτονας να πέσει το αεροπλάνο μας στον κήπο του την ώρα που παιζουν τα παιδιά του. Ή μήπως δεν το ξέρετε ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο?

Μάλιστα. Και πες μας λοιπον, που θα πάει το φτωχόπαιδο του ΣΕΦ να πετάξει μέσα στην Αθήνα; Ποιος κερατάς φρόντισε να υπάρχει χώρος πτήσης σε ολάκερη κωλοπρωτεύουσα (οχι ιδιωτικη επιχείρηση) ώστε να έρθει οικονομικά, ταπεινά και ασφαλισμένα να κάνει το hobby του;
Τον χρηματοδοτείς; Εκείνος θέλει να ασφαλιστεί, θέλει να "προσαρμοστεί" με τους "όρους" και τους "κανόνες", αλλά δεν έχει χρήματα. Θα ήθελε να μπορούσε, αλλά δεν τα καταφέρνει. Πετάει ένα φελιζόλ τετρακοσίων γραμμαρίων. Τι θα κάνει; Τι προτείνετε για αυτούς όλους; Θα τους χρηματοδοτήσει το "σύστημα" ή μήπως θα τους κόψει τον κώλο επειδή δεν έχουν περισσότερα στην τσέπη για να ..."νομιμοποιηθούν";

Και ποιός σας διόρισε προστάτη των φτωχών κύριε? Μήπως στους φτωχούς το μαγαζί σας δεν πουλάει αλλά χαρίζει? Μήπως χρειάζεστε και εσείς έναν προσωπικό αστυνομικό, πυροσβέστη και τώρα ασφαλιστή, με έξοδα των φορολογουμένων φυσικά.

Καταλήγω για όσους δεν κατάλαβαν ότι θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη ενός κανονισμού για τις πτήσεις των αερομοντέλων. Και δεν υποστηρίζω ότι ο ως άνω προτεινόμενος είναι ο ενδεδειγμένος. Δεν ακούω όμως προτάσεις από εσάς που τον λοιδωρείτε. Αντιδράτε σε κάτι για το οποίο δεν έχετε αντιπρόταση. Θεωρείτε ότι χρειάζεται να υπάρχει κανονισμός? Αν ναι, τότε συμφωνούμε και ας συζητήσουμε ποιός θα πρέπει να είναι αυτός.

Γράψε ότι θέλεις, αλλά πρώτα διάβασε με προσοχή τις θέσεις μου μήπως και τις καταλάβεις.
Δεν θα επανέλθω









Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:37 am
από mastoras
Εσύ λοιπόν, που κόπτεσαι τόσο πολύ για τη "λογική και τη σύνεση",γιατί εξακολουθείς να πετάς σε χωράφι κακό παιδί?
Κώστα σαν αρχή δεν σας είπα "παρτάκιδες" Είπα ότι γιατί δεν δημιουργείτε νέους συλλόγους η club, και κράζετε γιατί δεν σας τους φτιάχνουν οι άλλοι....η μάλλον ο άλλος.

Όσο για εμένα, όταν ξεκίνησα τον αερομοντελισμό, πήγα στον έναν και μοναδικό σύλλογο που υπάρχει στην πόλη μου, και εντάχτηκα αμέσως.

Στην συνέχεια, αφού είδα ότι το κλίμα ήταν το ίδιο βαρύ, όπως στον έναν και μοναδικό σύλλογο που υπάρχει στην Αθήνα, άμεσα οργανωθήκαμε και στήσαμε έναν καινούργιο, στον διπλανό Νομό, γιατί εκεί θεωρήσαμε ότι το μοντελοδρόμιο θα μας το παραχωρούσαν δωρεάν οι τοπικοί φορείς.

Παράλληλα εγώ παρέμεινα μέλος και στον υπάρχων σύλλογο, θέλοντας να συμβάλω στην προσπάθεια ανάπτυξης του. Κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατόν, γιατί αυτός ο σύλλογος, δεν χρειάζονταν ανθρώπους σαν και εμένα, και με διέγραψαν χωρίς καν να με ενημερώσουν. `M`

Παράλληλα με τον νέο αθλητικό σύλλογο, δημιουργούμε και ένα club, άτυπο, και είμαστε στην αναζήτηση ακόμα ενός χώρου πτήσεων, για όποιον δεν θέλει να ενταχθεί στον έναν και μοναδικό σύλλογο που υπάρχει στην Θεσ/νικη, και να έχουμε και δύο χώρους πτήσεων, ίσως και τρεις.

Το ότι ακόμα πετάμε σε χωράφια, είναι γιατί θέλουμε να βρούμε χώρο πτήσεων όχι σε απόσταση μεγαλύτερη των 30χιλ από τα σπίτια μας. Χώροι σε μεγαλύτερη απόσταση υπάρχουν άφθονοι, αλλά δεν θέλουμε.

Το ίδιο δεν θέλουνε και οι μοντελιστές της Αθήνας, για αυτό πετάνε στις αλάνες

Ασφαλισμένοι είμαστε στον νόμιμο σύλλογο, και όταν πετάμε στον επίσημο αδειοδοτημένο χώρο του συλλόγου, μας καλύπτει η ομαδική ασφάλιση. Λόγω της μεγάλης απόστασης όμως αρκετών μελών του συλλόγου, από τον δίπλα Νομό που ιδρύσαμε τον σύλλογο, δεν μπορούμε να πηγαίνουμε τις καθημερινές, και για αυτόν τον λόγο πετάμε προς το παρών στα χωράφια, χωρίς να μας καλύπτει η ασφάλιση.
Μέσω όμως του club, θα νομιμοποιήσουμε σύντομα, κάποιον από τους νέους χώρους (χωράφια) που έχουμε επιλέξει, και θα βρεθεί τρόπος να είμαστε και εκεί ασφαλισμένοι.

Αλλά δεν κράζω τους "βαρώνους" του συλλόγου της πόλης μου, λέγοντας τους ότι δεν μας φτιάχνετε μοντελοδρόμια. Ούτε ασχολούμαι συνεχώς μαζί τους και να "τρώγομαι με τα ρούχα μου" γιατί τόσα χρόνια δεν έκαναν κάτι πιο προοδευτικό και εξελιγμένο για τον αερομοντελισμό της Θεσ/νικης.

Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 1:14 am
από bladeskiller
Δημήτρη μη φανταστείς ότι και στην Αθήνα δεν υπάρχουν τα λεγόμενα 'ατυπα clubs. Ενα παράδειγμα είναι τα παιδιά που πετάνε στο Μαραθώνα και εκεί ήμουνα μαζί με τον Τρύφωνα όταν κάποια στιγμή είχε έρθει και ο δήμαρχος. Αλλο παραδειγμα είναι ο σύλλογος του Ελληνικού που καταβάλει προσπάθειες να περατώσει το μοντελοδρόμιο στο Κορωπί. Το να λες όμως ότι θα βρειτε εκεί στη Θεσαλονίκη ασφαλιστική να σας καλύψει για το χωράφι που έχετε βρει να το δω και να μην το πιστέψω. Και αποτι βλέπεις το παρδέχεσαι και μόνος σου ότι υπάρχουν πολλοί που για διάφορους λόγους θα αναγκαστούν να πετάξουν και στο χωράφι. Και αν σε ένα νησί ή χωριό για παράδειγμα υπάρχουν μόνο πέντε έξι μοντελιστές άντε βρες ασφαλιστική να τους αναλάβει. Κατάλαβέ το ότι κανένας δεν είναι αντίθετος με κάποιον κανονισμό όσον αφορά τα χαρακτηριστικά καταλληλότητας ενός χώρου πτήσης αλλά αυτά τα περί υποχρεωτικής ασφάλισης είναι καθαρός δυναμίτης. Μην ξαναλέμε πάλι τα ίδια πράγματα.
Επίσης ένα άλλο σημείο είναι τα 350 γραμμάρια. Εστω ότι ανήκεις σε κλαμπ. Εστω ότι έχεις μπάρμπα ασφαλιστή και σε ασφάλισε. Λέμε τώρα... Εχεις λοιπόν ένα φοαμένιο coota , είσαι στις διακοπές σου και περνάς από τη λίμνη του Μόρνου (στα μέρη μου). Τι κάνεις εκεί Δημήτρη μου? Η ασφάλισή σου υποτίθεται ότι σε καλύπτει μόνο για το χωράφι ή την αλάνα που παίζεις τον υπόλοιπο καιρό μαζι με άλλα μέλη του κλαμπ. Τι θα κάνεις λοιπόν εκεί? Θα στήσεις επί τόπου άλλο κλαμπ και πάρεις τηλέφωνο τον μπάρμπα σου να σου κάνει συμβόλαιο για τη λίμνη? Και μιλάμε τώρα για ένα φοαμένιο με 80-90 εκατοστά εκπέτασμα που όλοι λίγο πολύ έχουμε για τις διακοπές μας. Και για την άδεια του ιδιοκτήτη τι θα κάνεις? Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της λίμνης που θα σου δώσει και μάλιστα επιτόπου άδεια? Μάλλον θα βάλεις κάποιον να φυλάει τσίλιες και θα πετάξεις στην παρανομία. Αν βάλεις το βάρος που έχουν τα ελικοφόρα φοαμένια θα πρέπει τα 350 γραμμάρια να γίνουν 600 για να αποφευχθεί ο τραγέλαφος. Αλλιώς θα συμφωνήσω με τον Γιάννη ότι είπαν στον τρελό να Χ#$%^ κι αυτός ξεκ)$%^&*& κι ότι άλλα έχουν στο μυαλό τους και οχι την ασφάλεια των πτήσεων . Αρκετά πια με αυτή την καραμέλα. Να κλειστούμε όλοι τότε σε ένα θωρακισμένο κλωβό να μην κινδυνεύουμε από τίποτα παρά μόνο από θάνατο λόγω ανοίας.



Φιλικά Κώστας.