Σελίδα 4 από 12
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 27, 2011 7:54 pm
από george_karasoulas
... την τιμητική τους είχαν φαίνεται τα ηλεκτρικά, στην επόμενη φωτογραφία, φαίνεται ένα όμορφο, μεγάλο ηλεκτρικό MUSTANG, που επίσης πέταξε εντυπωσιακά.
Και μερικά ακόμα όμορφα ηλεκτρικά μοντέλα.
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 27, 2011 7:56 pm
από george_karasoulas
... και το P-47 που εντυπωσιάζει πάντα σε όλα τα μοντελοδρόμια.
Γ. Κ.
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 27, 2011 8:15 pm
από george_karasoulas
... στις επόμενες φωτογραφίες ένα -για αρκετούς αερομοντελιστές- αμφιλεγόμενο μοντέλο της GREAT-PLANES, το διπλάνο "REACTOR".
Αμφιλεγόμενο υπό την έννοια, ότι με εκπέτασμα μόλις 1.22 m, ζυγίζει σχεδόν 3.5 kgr.
Ο πιλότος του, ο κ. Δημήτρης εκτίμησε ότι το βάρος του μοντέλου του ήταν ίσως ακόμη μεγαλύτερο, μια που το είχε εφοδιάσει με τετράχρονη μηχανή 1.10 cu.i.
Πάντως το φτερό του ήταν πολύ φαρδύ, η πτερυγική επιφάνεια αρκετά μεγάλη και το μοντέλο πλανάριζε πολύ καλά στην προσέγγιση για προσγείωση.
Τα ακροβατικά του, στις μεγάλες κινήσεις της Τ/Κ, ήταν κάτι το ασύλληπτο! Το μοντέλο είχε διπλά AILERON, δηλ. και στο κάτω και στο επάνω φτερό, τα οποία μάλιστα εκτείνονταν καθ όλο το μήκος του φτερού!
Σίγουρα, όχι ένα μοντέλο για αρχάριους!
Η παρουσία τόσο πολλών αερομοντελιστών στο Ελληνικό έδινε ένα σχεδόν εορταστικό τόνο στην ατμόσφαιρα και -όπως κάπως θα διαπιστώσατε και εσείς- έδωσε την ευκαιρία σε όλους μας να αλληλο-ενημερωθούμε για ένα σωρό καινούργια πράγματα, μοντέλα, τεχνικές κλπ.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 28, 2011 12:00 am
από Dimitris08
Απο την πρωτη φορα που πηγα στο ελληνικο (πριν κανα μηνα), μεχρι την πιο προσφατη (πριν μια βδομαδα) ο κοσμος αυξανεται κατακορυφα. Κυκλοφορουν πολυ ομορφα μοντελα που ακομα και αν δεν πας εκει για να πεταξεις, σιγουρα θα απολαυσεις τη βολτα απο αυτα που βλεπεις και μονο.
Το μονο προβλημα ομως ειναι οτι οσο αυξανεται ο κοσμος, ειναι πιο δυσκολο να ευχαριστηθεις την πτηση καθως πρεπει να προσεχεις αλλα τοσα μοντελα που ειναι στον αερα μαζι με σενα.
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 28, 2011 1:19 am
από Corsair
george_karasoulas έγραψε: ↑... στις επόμενες φωτογραφίες ένα -για αρκετούς αερομοντελιστές- αμφιλεγόμενο μοντέλο της GREAT-PLANES, το διπλάνο "REACTOR".
Αμφιλεγόμενο υπό την έννοια, ότι με εκπέτασμα μόλις 1.22 m, ζυγίζει σχεδόν 3.5 kgr.
Ο πιλότος του, ο κ. Δημήτρης εκτίμησε ότι το βάρος του μοντέλου του ήταν ίσως ακόμη μεγαλύτερο, μια που το είχε εφοδιάσει με τετράχρονη μηχανή 1.10 cu.i.
Πάντως το φτερό του ήταν πολύ φαρδύ, η πτερυγική επιφάνεια αρκετά μεγάλη και το μοντέλο πλανάριζε πολύ καλά στην προσέγγιση για προσγείωση.
Τα ακροβατικά του, στις μεγάλες κινήσεις της Τ/Κ, ήταν κάτι το ασύλληπτο! Το μοντέλο είχε διπλά AILERON, δηλ. και στο κάτω και στο επάνω φτερό, τα οποία μάλιστα εκτείνονταν καθ όλο το μήκος του φτερού!
Σίγουρα, όχι ένα μοντέλο για αρχάριους!
.......................................................................................................... Και ένα βίντεο_P_P από την εταιρία
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=S2KJZm2o-rQ
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 28, 2011 7:57 am
από w1ndsurfer
Η πλέον αξιόπιστη πρόβλεψη καιρού από το Αστεροσκοπείο:
http://cirrus.meteo.noa.gr/forecast/bolam/index.htm
Επιλέξτε το Athens και βγαίνει menu με άνεμο, βροχή, θερμοκρασία
Για πρόβλεψη νέφωσης εδώ:
http://forecast.uoa.gr/ICLAMS/index.php
Επιλέγετε Athens, Cloud fraction
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 7:37 pm
από george_karasoulas
Γεια σας φίλοι
και πάλι μια ανταπόκριση από το Ελληνικό, απόγευμα της Παρασκευής 2-12-2011.
Πολύ καλός ο καιρός, σχεδόν άπνοια και αρκετός ο κόσμος, όπως φαίνεται και στην πιο κάτω φωτογραφία.
Από τις 1:30 μμ έως περίπου 3:30 μμ, ο κόσμος είναι πολύ λίγος, γιατί η "πρωινή βάρδια" έχει φύγει και η απογευματινή δεν έχει έρθει ακόμα!
Έτσι όποιοι θέλουν να πετάξουν ήσυχοι -σχεδόν μόνοι τους- διαλέγουν αυτές τις ώρες.
Μετά τις 3:30, ο χώρος γέμισε από τις χαρούμενες φωνές των αερομοντελιστών, που σιγά-σιγά άρχισαν να μαζεύονται.
Είναι πράγματι ένα πολύ ωραίο θέαμα, ένα θέαμα που ζεσταίνει τις καρδιές μας τις δύσκολες μέρες που περνάμε, να βλέπεις τον πατέρα, γκριζαρισμένο πια, να "περνάει" στον μικρό του γιο, τις τεχνικές και τα μυστικά της πτήσης, όπως και αυτός, όταν ήταν μικρό παιδί, κάποιος μεγαλύτερος του τα είχε δείξει...
...να βλέπεις τους φίλους και τις παρέες, σιγά-σιγά να συγκεντρώνονται, να χαιρετιούνται, να λένε αστεία!
Και σκέφτεσαι, πόσο ωραίο είναι να είσαι καλά, υγιής και να τα χαίρεσαι όλα αυτά τα απλά πράγματα! Έστω και με λίγα λεφτά στις τσέπες!
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 7:51 pm
από george_karasoulas
...πολλά τα όμορφα και αξιόλογα μοντέλα, όμως αυτό το -σχετικά- μικρό jet της φωτογραφίας, τράβηξε την προσοχή όλων μας.
Φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ζύγιζε περίπου 2,25 kgr. Με ανασυρόμενα σκέλη, πανίσχυρο ηλεκτρικό pusher μοτέρ και controller στα 120 Amperes!
Το πιο αξιόλογο όμως είναι ότι το αεροπλάνο αυτό είναι ...χειροποίητο!
Όπως μας εξήγησε ο πιλότος του, ο κ. Παναγιώτης, μόνος του έφτιαξε τα καλούπια και από αυτά το μοντέλο!
Το ακόμα πιο ενδιαφέρον όμως είναι, ότι έχει ήδη προμηθευτεί μίνι αερομοντελιστική τουρμπίνα -όχι ducted fan, αλλά αληθινή τουρμπίνα της "JET-CAT", την οποία σύντομα θα τοποθετήσει στο αεροπλάνο! Η τουρμπίνα αυτή χωράει στην παλάμη του χεριού και φτάνει τις 235.000 στροφές, δίνοντας ώση περίπου 2.5 kgr !
H μινι-κατασκευή της δεν συμβαδίζει πάντως με την μαξι τιμή της, που είναι περίπου 2.300 Ευρώ (ίσως ακριβώς επειδή είναι τόσο μικρή).
Περιμένουμε με αγωνία να δούμε το μοντέλο να πετάει!
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 7:59 pm
από george_karasoulas
... μια επισκόπηση μερικών ακόμα όμορφων μοντέλων:
στην 1η φωτογραφία το μικρό "STOL", που είχα ξανα-παρουσιάσει στο FORUM, αυτή τη φορά όμως πέταξε, μια που ο αέρας το επέτρεψε. Μικρό, αλλά φτιαγμένο με μεγάλη ακρίβεια SCALE, από φωτογραφίες του αληθινού αεροπλάνου.
στην 2η φωτογραφία, ένα μεγάλο (περίπου 1.55 m) ηλεκτρικό MUSTANG, που επίσης πέταξε πολύ καλά, εφοδιασμένο με εντυπωσιακά, strobo- lights, τα οποία όπως μας εξήγησε ο πιλότος του προμηθεύτηκε από ...Τούρκικη εταιρεία!
στην 3η φωτογραφία το SE5-a της RIPMAX, για το οποίο όμως -αν και πέταξε καλά, ο πιλότος του παραπονέθηκε για την κακή ποιότητα κατασκευής του ΚΙΤ. Εκπέτασμα 1.40 m, βάρος 3 kgr και μηχανή OS-FS.56a.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 02, 2011 11:07 pm
από Corsair
Ωραίες ανταποκρίσεις Γιώργο, παίζει και κανα βίντεο να δούμε;_P_P@P@
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 04, 2011 7:25 pm
από Dimitris08
Πολυ καλη μερα σημερα στο ελληνικο, με λιγο αερακι το οποιο δυναμωσε οσο επεφτε ο ηλιος. Ο κοσμος λιγοτερος απο οτι συνηθως πραγμα αξιοσημειωτο μιας και οπως ειπα ο καιρος ηταν πολυ καλος. Τα κακως κειμενα δεν ελειψαν, με την πτωση ενος θερμικου ελικοπτερου - αρκετα σοβαρη και καποιων ηλεκτρικων αεροπλανων, πιο ηπιες ομως.
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 27, 2011 5:45 pm
από RedCharly
Ήταν καιρός που ήθελα να κατεβάσω το καινούργιο μου Hellcat της Hangar 9 στο ελληνικό μια που θα είχα όλο τον χώρο να κάνω τις πρώτες μου προσγειώσεις. Ξύπνησα λοιπόν σήμερα πήρα τον Μεγάλο Τελ (αυτός με πηρέ 9:30 το πρωί, και είπαμε να κατεβούμε στον Ελληνικό. Μέσα μου έλεγα πως δεν θα πετάξουμε μια που φυσάτε κάλος αέρας αλλά τι να πω στον Γιάννα πως είμαι κότα;
Φόρτωσα λοιπόν και κατέβηκα. Στο ελληνικό όπως το περίμενα αέρας κάλος αλλά..... σταθερός να έρχεται κάπου από την Πεντέλη. Συναρμολόγησα το αεροσκάφος και ο Γιάννης έριξε την ατάκα
"Σήμερα όλα μονός σου" 'η αλλιώς σόλο πτήση
Το βάλαμε μπροστά τροχοδρόμησα σιγά, throttle στο 1/3, σήκωμα της ουράς, fullthrottle και νάτο στον αέρα. Περάσματα από εδω, περάσματα από εκεί, ο αέρας δυνατός, πλευρικές σφαλιάρες συνεχώς αλλά αυτό λες και ήταν βαρύ πούπουλο, γιατί εκεί που το χτυπάτε ο αέρας εκεί έμενε χωρίς να σου δημιουργεί κανένα φόβο.
Νάτα τα πρώτα roll (κούφο γιατί άπλα δίνοντας aileron αυτό έκανε fullroll χωρίς να χάνει ύψος), νάτα τα πρώτα loop και αυτό να πετάει χωρίς να σε φοβίζει ΠΟΥΘΕΝΑ. Πάμε για προσγείωση φώναξε ο Γιάννης και άρχισε να μου δινει συμβουλές για το πώς να έρθω. Κόψε γκάζι, κρατά το εκεί και σαν ΒΙΛΟΥΔΟ πάτησε στο έδαφος. Το ξανάκανα αυτό 5 φορές και κάθε φορά μάθαινα και κάτι ακόμα ένα πράγμα μπορώ μονό να πω: Άξιζε την αγορά και την αναμονή τόσο καιρό.
Παρακάτω σχετικό βίντεο στα χέρια του Γιαννη
http://youtu.be/S373oxAtuHE
Σπυρος
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 27, 2011 6:11 pm
από RedCharly
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 27, 2011 7:19 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Σπύρο πολύ ωραία video!!!!!
Μήπως θα έπρεπε να τα βάλεις και στα ανάλογα μοντέλα
Απάντηση: Ελληνικό
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 27, 2011 8:20 pm
από Dimitris08
Πανεμορφο! Καλοπεταχτο φιλε σπυρο...
Αντε να τα πουμε και απο κοντα στο ελληνικο καμια μερα :)