Σελίδα 4 από 5
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 9:36 pm
από RedCharly
και μετα απο πολυ καιρο και αφου περασε το καλοκαιρι είμαι σχεδον ετοιμος για την παρθενικη του. Αυτο που μου μενει ειναι να κανω την εξοδο της εξατμισης του κινητηρα μου απο το cowl.
Ο κινητηρας ειναι ενας 4χρονος saito 100 και κοιτωντας πως μπορω να βγαλω την εξατμιση ειδα (και καποιος μου το σφυριξε) την flexible εξατμιση της saito. ξερει κανενας τιποτα για αυτη; φαινεται καλη λυση και μπορείς να την βγαλεις απο οπου θες.
Πληροφοριες το παρακατω link
http://saito-engines.info/mufflers.html κσι οποι γνωση πολυτιμη.
Σπυρος
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:02 pm
από nasa
...Σπύρο...αν δεν με απατά η μνήμη μου...ο Saito FA100 μαζί με την εξάτμιση χωράνε άνετα (σε θέση 'inverted' 8 o' clock)μέσα στο cowl του Hellcat H9...το μόνο που χρειάζεται είναι μία καμπύλη (silicone exhaust deflector) για να οδηγεί έξω τα καυσαέρια...δεν θα χρειαστείς τίποτα παραπάνω...
PS:...μην ξεχάσεις το σωστό ζύγισμα του Hellcat στο 1/4 της χορδής...
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:06 pm
από RedCharly
Εχεις απολυτο δικιο χωρανε μια χαρα. Αυτο ομως που θελω ειναι να βγαλω ενα ικανο μηκος της την εξοδο της εξω απο το cowl. Για αυτο κοιταζα το flexible muffler.
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 8:43 am
από palafdim
Σπύρο, για την εξάτμιση της Saito υπάρχει και γωνία 90 μοιρών οπότε τη βγάζεις από κάτω. Αν θες να βγαίνει περισσότερο μπορείς να βάλεις προέκταση σιλικόνης. Όσο για το flexible έχει 2 ειδών. ΠΡΟΣΟΧΗ.....Πρέπει να βρεις εκείνο με pressure tap για το λαστιχάκι των καυσίμων, γιατί έχει και χωρίς οπότε θα έχεις πρόβλημα στη τροφοδοσία.
http://www.myhelis.com/EXHAUST-TUBE-65-deg.-10mm-BLACK/
http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1021
http://saito-engines.info/mufflers.html
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 8:43 am
από palafdim
Σπύρο, για την εξάτμιση της Saito υπάρχει και γωνία 90 μοιρών οπότε τη βγάζεις από κάτω. Αν θες να βγαίνει περισσότερο μπορείς να βάλεις προέκταση σιλικόνης. Όσο για το flexible έχει 2 ειδών. ΠΡΟΣΟΧΗ.....Πρέπει να βρεις εκείνο με pressure tap για το λαστιχάκι των καυσίμων, γιατί έχει και χωρίς οπότε θα έχεις πρόβλημα στη τροφοδοσία.
http://www.myhelis.com/EXHAUST-TUBE-65-deg.-10mm-BLACK/
http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1021
http://saito-engines.info/mufflers.html
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 8:46 am
από palafdim
Συγγνώμη ....δε ξέρω τι έγινε και η απάντηση έφυγε 2 φορές....>:(
Υ.Γ. Το flexible έχει παραπάνω θόρυβο.....
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 6:22 pm
από palafdim
Εδώ μπορείς να δεις Σπύρο αυτά που σου περιέγραψα...Saito 100 με αντάπτορα 90 μοιρών και προέκταση σιλικόνης στο τέλος στο cowl του Spitfire Hangar 9.
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 6:40 pm
από palafdim
Και κάτι τελευταίο να βάλεις Loctite Και να βιδώσεις καλά εκεί που σου δείχνει η φωτό...ξεβιδώνει με τους κραδασμούς...έχω χάσει ένα καζανάκι έτσι και ένα δεύτερο το γλύτωσα γιατί έμεινε στο cowl......#**
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 7:19 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Loctite που να αντέχει σε μεγάλη θερμοκρασία θα κάνει μια χαρά την δουλειά σου
http://www.alevizopoulos.com/ms.pdf
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 8:01 pm
από RedCharly
εδω βλεπω πως κατω απο το cowl εχεις ανοιξει πολυ μεγαλη τρυπα. το εχεις κανει για να εξαεριζεις το moter? σκεφτομουν μια μικρη τρυπούλα ολη κιολη.
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 8:55 pm
από nasa
...Σπύρο...σε γενικές γραμμές το θέμα είναι ότι το μοτέρ πρέπει να αερίζεται για να ψύχεται...το μέγεθος των ανοιγμάτων πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να μπορεί να εξέρχεται αβίαστα ο όγκος, η, αν θέλεις, η μάζα του εισερχόμενου αέρα...
...δηλ. χωρίς να επεκταθούμε σε λεπτομέρειες, απο την εξίσωση συνεχείας της μάζας σε ένα ανοικτό σύστημα προκύπτει ότι : (Mass)in=(Mass)out + (dm/dt)...΄
...φρόντισε απλώς ώστε η επιφάνεια εξόδου του αέρα να είναι περίπου η ίδια με την επιφάνεια εισόδου του αέρα...τίποτα λιγότερο...τίποτα παραπάνω...
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 11:06 pm
από Αντώνης Κριτζάς
..........και μεγαλύτερη!!!!!
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 10:52 am
από palafdim
Σπύρο το αεροπλάνο το έχει φτιάξει άλλος ο οποίος τελικά μου το έδωδε πριν τοο πετάξει...είχε βγάλει την εξάτμιση στο πλάι και εγώ το άλλαξα γιατί γέμιζε το αεροπλάνο λάδια, οπότε έτσι δικαιολογείται η μεγάλη τρύπα γιατί αναγκάστηκα να τη μεγαλώσω προκειμένου η εξάτμιση να βγει από κάτω. Επίσης χρησιμοποίησα glow drive που δεν είχε βάλει ο προκάτοχος οπότε και η μπροστά τρύπα ήταν μεγάλη!
Γενικά λένε ότι η πίσω τρύπα πρέπει να είναι 2 με 3 φορές μεγαλύτερη της μπροστινής για να ρέει ο αέρας προς τα έξω απρόσκοπτα, ειδάλλως στροβιλίζεται και ζεσταίνεται έτσι ο κινητήρας.
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 12:25 pm
από DjBac
Σπύρο δώσε μεγάλη σημασία στην ψύξη του μοτέρ!
Θα σου πρότεινα τα εξής για να μην έχεις θέμα!
Βάλε dummy engine, και κόψε το κομμάτι ΜΟΝΟ που είναι μπροστά από την κεφαλή του μοτέρ! Μετά σαν έξοδο αέρα πρέπει τουλάχιστον να έχεις την 2πλάσια επιφάνεια.
Αν δεν το κάνεις δημιουργείς υψηλή πίεση στο cowl και έχεις αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή εγκλωβίζεις τον ζεστό αέρα στο cowl!!
Θα πρέπει λοιπόν στην εισαγωγή να δημιουργήσεις υψηλή πίεση (βλ. αερόρευμα προπέλας) και στην έξοδο χαμηλή πίεση. Αυτό λοιπόν μπορείς να το κάνεις όπως σου είπα με τουλάχιστον 2πλάσια επιφάνεια εξαγωγής, αλλά όχι μία μεγάλη τρύπα, αλλά περισσότερες μικρές "γρίλιες".
Αν δεν βάλεις dummy engine, τότε φαντάσου τι επιφάνεια εξόδου χρειάζεσαι!!! :D :D
Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 29, 2011 8:56 am
από w1ndsurfer
+10 στην χρήση dummy engine,
και για την τέλεια ψύξη κατασκευάζουμε "χιτώνιο" (baffle)
Δες
http://prme.nl/forum/viewtopic.php?t=37&sid=7a41f8bf06df37099a09a3425936bee3