περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
καλημέρα
Σωστά είπες ότι αυτά τα μαγαζιά βάζουν ευκολότερα κόσμο στο hobby αν φυσικά δεν πάρουν κάποια πατάτα και απογοητευτούν Πράγματι θέλει ψάξιμο και αυτό είναι που τόνισε και ο sav.in παραπάνω
Γενικά είναι μόνο για φθηνοκατασκευές η χαζά parkflyer για τον χαβαλέ Μερικά βγαίνουν και καλά για αυτό που πληρώνεις
Στο petame αλλά και σε άλλα φόρουμ βλέπουμε μεγάλες και σοβαρές κατασκευές απο παλιούς και καταξιωμένους μοντελιστές μα κανένας από αυτούς που τις κάνουν δεν βάζουν προϊόντα από το HK .
Tο γιατί είναι εύκολο να το καταλάβουμε Κανείς δεν ρισκάρει να βάλει υλικά που μπορούν να ρίξουν κάτω τον κόπο μηνών
το reverser πρέπει να είναι αυτό στο link
Σωστά είπες ότι αυτά τα μαγαζιά βάζουν ευκολότερα κόσμο στο hobby αν φυσικά δεν πάρουν κάποια πατάτα και απογοητευτούν Πράγματι θέλει ψάξιμο και αυτό είναι που τόνισε και ο sav.in παραπάνω
Γενικά είναι μόνο για φθηνοκατασκευές η χαζά parkflyer για τον χαβαλέ Μερικά βγαίνουν και καλά για αυτό που πληρώνεις
Στο petame αλλά και σε άλλα φόρουμ βλέπουμε μεγάλες και σοβαρές κατασκευές απο παλιούς και καταξιωμένους μοντελιστές μα κανένας από αυτούς που τις κάνουν δεν βάζουν προϊόντα από το HK .
Tο γιατί είναι εύκολο να το καταλάβουμε Κανείς δεν ρισκάρει να βάλει υλικά που μπορούν να ρίξουν κάτω τον κόπο μηνών
το reverser πρέπει να είναι αυτό στο link
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑...αυτά τα μαγαζιά βάζουν ευκολότερα κόσμο στο hobby...
Για να πούμε την αλήθεια ,αυτό σηκώνει λίγη συζήτηση γιατί το θεμα είναι σε ΠΟΙΟ hobby βάζουν κόσμο? Στον αερομοντελισμό ή μήπως στο απλό παιγνίδι με φτηνά, αναλώσιμα τηλεκατευθυνόμενα? Υπάρχει απόσταση ετών φωτός ανάμεσα στα δύο.
Και καλά όταν κάποιος κάνει το χαβαλέ του με ένα μικρό και αργό parkflyer σαν κι αυτό που είχες φέρει την Κυριακή και που ομολογουμένως θα ήταν καθαρή σπατάλη να του βάλεις πάνω ακριβά πράγματα. Τι γίνεται όμως όταν κάποιοι επεκτείνουν αυτή τη "δε βαριέσαι" λογική καταπιανόμενοι με θερμικά μοντέλα και μάλιστα μεγάλα είτε είναι αεροπλάνα είτε ελικόπτερα επειδή "φτηνό είναι"? Γιατί όταν ένα ΒΛΑΞ, θεωρεί μαγκιά να πετάει θερμικό αεροπλάνο με την τηλεκατεύθυνση του λάμα και κορόιδα αυτούς που "τα σκάνε" για αξιόπιστο εξοπλισμό, τότε δεν είναι μονο η οικονομική ζημιά (η φτήνια τρώει τον παρά) αλλά εγκυμονούνται και πολλοί σοβαροί κίνδυνοι.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Σε μεγάλη κατασκευή scratch φυσικά και δεν θα έβαζα τίποτα από ΗΚ με εξαίρεση το landing gear ισως (ανάλογα τι είδους θέλουμε) και φυσικά ο ΗΚ δεν έχει συστήματα προσγείωσης για πολύ μεγάλα μοντέλα (2μ+) αν δεν κάνω λάθος. Τις μπαταρίες pack της τηλεκατεύθυνσης που είτε τις κάνω εγώ, είτε το πάρω από κίνα είτε πάω ελλάδα σε ένα κατάστημα να μου τις φτιάξει θα γίνει η ίδια δουλειά με άλλα λεφτά καθε φορά...
Ας τα πάρουμε από της αρχή, κινητήρες πέρα από ASP glow δεν έχει άλλoυς. Σε μεγάλες κατασκευές άνω των 2μ δεν θα μπει glow νομίζω, άρα τον ΗΚ τον αφήνεις για κινητήρα είτε από μάρκα και πας σε τίποτα OS ειτε πας γενικά για άλλο είδος. Τώρα ντεπόζιτο πες για να είσαι περισσότερο (?) σίγουρος παίρνεις από Ελλάδα αν και μπορείς να κάνεις και μόνος. Κάτι horns hinges καθαρόαιμα πλαστικά άντε και αυτά από Ελλάδα, όχι πως θα είχαν διαφορά αλλά οκ...
Τον δέκτη τον έχουμε, τα σέρβο για σιγουριά εδώ πάμε για επώνυμα. Αγοράζεις καλά επωνυμα σέρβο από Ευρώπαική/Αμερικανική εταιρεία. Κυριώς για έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και την συνείδηση μας καθαρή.
Τα καλύματα τα παιρνουμε και από Ελλάδα ή το χρώμα γιατι τα καλύμματα του ΗΚ λένε είναι πιο παχιά για παράδειγμα και βαρύνουμε το μοντέλο άρα δεν μας συμφέρει.
Το αεροπλάνο όλο πέρα από αυτά ειναι χειροποίητο μπάλσα, κόντρα πλακέ οπότε δεν μένει τίποτα αλλο να αγοραστεί για να μπει πάνω του. Ωστόσο πολλά από τα εργαλεία μας μπορούν να ειναι ΗΚ ή και μηχανάκια τα οποία όπως θα έλεγαν και οι Αγγλοι είναι operational.
Τον πιλότο δεν θα τον έπαιρνα ποτέ από τον κινέζο γιατί είναι όλα τα πιλοτάκια κακάσχημα και δεν ταιριάζουν σε μεγάλο αεροπλάνο scale. *SAR* Σε κανένα μικρότερο δεν θα είχα πρόβλημα για χαβαλέ.
Άρα με εξαίρεση τα σέρβο, ίσως και το landing gear ανάλογα το μοντέλο με το σκεπτικό της μεγαλύτερης σιγουριάς τα παίρνουμε επώνυμα. Όλα τα άλλα μπορούμε να τα κάνουμε και μόνοι ή απλά δεν τα έχει ο κινέζος ή δεν έχει και σημασία γιατί μερικά μέρη δεν έχουν και τρελή απόκλιση σε τιμές (horn, hinges) πέρατου ότι με τόσες πατέντες που πέφτουν στα scratch builds πολλές φορές δεν βρίσκεις αυτά που θες σε επωνυμα μαγαζιά, πόσο μάλλον στον κινέζο.
Για να μπει κανείς και να σηκωθεί στον αέρα με ένα μοντέλο, και να εξοπλιστεί, ο ΗΚ ειναι οκ κατ' εμέ για αρχή. Μετά υπάρχουν μοντέλα με προδιαγραφές που δεν τα έχει ο ΗΚ. Το βασικότερο ολων που ειναι η Τ/Κ, αυτή πρέπει να είναι επώνυμη είτε την πάρουμε απο Ελλάδα, Καναδά ή Ζιμπάμπουε. Για αυτό και σε αυτό άσχετα τα περί κινέζων εγώ έχω την 8αρα Φουτάμπα από Ελλάδα (την οποία όμως την έχει και ο Κινέζος).
Ας τα πάρουμε από της αρχή, κινητήρες πέρα από ASP glow δεν έχει άλλoυς. Σε μεγάλες κατασκευές άνω των 2μ δεν θα μπει glow νομίζω, άρα τον ΗΚ τον αφήνεις για κινητήρα είτε από μάρκα και πας σε τίποτα OS ειτε πας γενικά για άλλο είδος. Τώρα ντεπόζιτο πες για να είσαι περισσότερο (?) σίγουρος παίρνεις από Ελλάδα αν και μπορείς να κάνεις και μόνος. Κάτι horns hinges καθαρόαιμα πλαστικά άντε και αυτά από Ελλάδα, όχι πως θα είχαν διαφορά αλλά οκ...
Τον δέκτη τον έχουμε, τα σέρβο για σιγουριά εδώ πάμε για επώνυμα. Αγοράζεις καλά επωνυμα σέρβο από Ευρώπαική/Αμερικανική εταιρεία. Κυριώς για έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και την συνείδηση μας καθαρή.
Τα καλύματα τα παιρνουμε και από Ελλάδα ή το χρώμα γιατι τα καλύμματα του ΗΚ λένε είναι πιο παχιά για παράδειγμα και βαρύνουμε το μοντέλο άρα δεν μας συμφέρει.
Το αεροπλάνο όλο πέρα από αυτά ειναι χειροποίητο μπάλσα, κόντρα πλακέ οπότε δεν μένει τίποτα αλλο να αγοραστεί για να μπει πάνω του. Ωστόσο πολλά από τα εργαλεία μας μπορούν να ειναι ΗΚ ή και μηχανάκια τα οποία όπως θα έλεγαν και οι Αγγλοι είναι operational.
Τον πιλότο δεν θα τον έπαιρνα ποτέ από τον κινέζο γιατί είναι όλα τα πιλοτάκια κακάσχημα και δεν ταιριάζουν σε μεγάλο αεροπλάνο scale. *SAR* Σε κανένα μικρότερο δεν θα είχα πρόβλημα για χαβαλέ.
Άρα με εξαίρεση τα σέρβο, ίσως και το landing gear ανάλογα το μοντέλο με το σκεπτικό της μεγαλύτερης σιγουριάς τα παίρνουμε επώνυμα. Όλα τα άλλα μπορούμε να τα κάνουμε και μόνοι ή απλά δεν τα έχει ο κινέζος ή δεν έχει και σημασία γιατί μερικά μέρη δεν έχουν και τρελή απόκλιση σε τιμές (horn, hinges) πέρατου ότι με τόσες πατέντες που πέφτουν στα scratch builds πολλές φορές δεν βρίσκεις αυτά που θες σε επωνυμα μαγαζιά, πόσο μάλλον στον κινέζο.
Για να μπει κανείς και να σηκωθεί στον αέρα με ένα μοντέλο, και να εξοπλιστεί, ο ΗΚ ειναι οκ κατ' εμέ για αρχή. Μετά υπάρχουν μοντέλα με προδιαγραφές που δεν τα έχει ο ΗΚ. Το βασικότερο ολων που ειναι η Τ/Κ, αυτή πρέπει να είναι επώνυμη είτε την πάρουμε απο Ελλάδα, Καναδά ή Ζιμπάμπουε. Για αυτό και σε αυτό άσχετα τα περί κινέζων εγώ έχω την 8αρα Φουτάμπα από Ελλάδα (την οποία όμως την έχει και ο Κινέζος).
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
η ολη συζητηση που γινεται επικεντρωνεται γυρω απο τον Hobbyking (..με ο,τι καλο ή κακο πουλαει), κακως κατα την γνωμη μου διοτι δεν ειναι το μονο ιντερνετικο μαγαζι...υπαρχουν κ αλλα ετσι δεν ειναι??
Απλα τεινει παλι η συζητηση να παει στο μη ψωνιζεται απο εκει γιατι ειναι σαβουρες κ ψωνιστε απο τα μαγαζια τα ελληνικα που εχουν την creme de la creme του hobby... ταυτοχρονα ομως ειναι αξιοπροσεκτο το οτι καποια απο τα μαγαζια αυτα εχουν κ διαφημιση οχι μονο σ αυτο αλλα και σε αλλα φορα, και οσα δεν εχουν διαφημιση με την μορφη banner ή χορηγιας, εχουν το χωρο τους να παρουσιαζουν τα προιοντα τους...Σιγουρα οντας νεος στο χωρο μπορει καποια πραγματα να μην τα γνωριζω εκ των εσω, αλλα δεν παυει να μου κανει εντυπωση τοσο αυτο, οσο και το γεγονος του οτι υπαρχουν τοσα fora για τον μοντελισμο, που κακα τα ψεματα δεν ειναι κ τοσο πολυ πια ανεπτυγμενος στην Ελλαδα (τετοια εντυπωση τουλαχιστον εχω εγω)...
Απλα τεινει παλι η συζητηση να παει στο μη ψωνιζεται απο εκει γιατι ειναι σαβουρες κ ψωνιστε απο τα μαγαζια τα ελληνικα που εχουν την creme de la creme του hobby... ταυτοχρονα ομως ειναι αξιοπροσεκτο το οτι καποια απο τα μαγαζια αυτα εχουν κ διαφημιση οχι μονο σ αυτο αλλα και σε αλλα φορα, και οσα δεν εχουν διαφημιση με την μορφη banner ή χορηγιας, εχουν το χωρο τους να παρουσιαζουν τα προιοντα τους...Σιγουρα οντας νεος στο χωρο μπορει καποια πραγματα να μην τα γνωριζω εκ των εσω, αλλα δεν παυει να μου κανει εντυπωση τοσο αυτο, οσο και το γεγονος του οτι υπαρχουν τοσα fora για τον μοντελισμο, που κακα τα ψεματα δεν ειναι κ τοσο πολυ πια ανεπτυγμενος στην Ελλαδα (τετοια εντυπωση τουλαχιστον εχω εγω)...
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
.......Άντε και κάτι άλλο πρόσφατο με τον φίλο μου Ανδρέα Λ
Στο βουνό και μου λείπει ένα servo reverser
Ο πάντα φιλότιμος Ανδρέας μπαίνει στο αυτοκίνητο τρέχει στο σπίτι και χαμογελαστός γυρνά με δύο (δεν θυμάμαι αν σε ευχαρίστησα βρε Ανδρέα).......κρίμα τον κόπο του ........κανένα δεν δούλεψε και από ότι έμαθα από τα 5 που είχε πάρει τα 3 ήταν οff...
Για την ακρίβεια Αντώνη, όπως διαπίστωσα όταν γύρισα σπίτι, από τα 6 που πήρα, τα 5 ήταν DOA (Dead on Arrival).
Έκανα warrany claim και σε 24 ώρες ο ΗΚ πίστωσε την αξία τους στο λογαριασμό μου.
Πρέπει να πώ ότι από όσα πήρα αυτή ήταν μονο η δεύτερη περίπτωση ελαττωματικού προιόντος. Και στις 2 περιπτώσεις αποκαταστάθηκε η ζημιά με συνοπτικές διαδικασίες.
Συμφωνώ ότι πρέπει να κάνουμε έρευνα πριν αποφασίσουμε να συμπεριλάβουμε οποιοδήποτε εξάρτημα στα πολύτιμα μοντέλα μας.
Διαφωνώ με τα σχόλια για τις κινεζιές....
Με απειροελάχιστες εξαιρέσεις, τα περισσότερα ηλεκτρομηχανολογικά φτιάχονται πλέον σε κινέζικα εργοστάσια. Άλλο θέμα αν η ετικέτα τους λέει Α η Β.
Εκει που αλλάζει η τιμή είναι στο κόστος του, μετά την παραγωγή, ελέγχου ποιότητας που εξασφαλίζει ότι μόνο ελάχιστα ποσοστά βλαβών φτάνουν στο καταναλωτή.
Επίσης, με κάθε νέο προιόν, πρέπει να θεωρούμε ότι η πρώτη φουρνιά είναι πολύ πιθανόν να παρουσιάσει προβλήματα λόγω κακού σχεδιασμού και κακής οργάνωσης της παραγωγικής αλυσίδας.
Γι' αυτό καλό είναι να περιμένουμε να πάρουν οι άλλοι και να δούμε τα σχόλια τους.
Κυνικό, συμφωνώ, αλλά έτσι λειτουργεί η αγορά.
Τα φόρα όπως το δικό μας είναι ιδανικοί χώροι για αξιολόγηση και παρουσίαση έξαρτημάτων μοντέλων.
Προσωπικά δεν προχωρώ στην αγορά οποιοδήποτε αντικειμένου(μοντελισμου αλλά και οτιδήποτε άλλου) πριν ψάξω για εντυπώσεις άλλων καταναλωτών.....
Ας είναι καλά το Ιντερνετ.
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
εμενα, το revolver (με OS 55αρη), το e-starter και η futaba μου ειναι απο Ελλαδα...απο hobbyking εχω παρει μερικα μοτερ, esc, μπαταριες, φορτιστη και διαφορα ψιλολογια για το estarter....2 μοτερ καηκαν απο δικο μου λαθος σαν νεος, αφου εβαλα πανω ο,τι προπελα να'ναι, χωρις να υπολογισω τπτ (..πλεον εχω watt meter και δεν θα την ξαναπαθω ετσι ευκολα :) :) :) )...που θελω να καταληξω?? ο,τι και αν αγορασα απο ΗΚ μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγει σκαρτο...βεβαια οπως ειπωθηκε και απο αλλα παιδια, πριν αγορασω το οτιδηποτε διαβασα προσεκτικα τις κριτικες τοσο μεσα απο το site του, οσο και απο διαφορα fora....
-
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Θα συμφωνήσω με τον stav
σε όλα όσα είπε!
Αλήθεια ,γιατί τόσος πόλεμος για τον HK ....??!
Οι φθηνές τιμές του, δεν έχουν βάλει αρκετό κόσμο τώρα τελευταία στο χόμπυ μας??
Ή μήπως δεν το θέλετε αυτό και προτιμάτε να είναι χόμπυ των λίγων εκλεκτών και πλουσίων, αλλά και συνάμα και των πιό ....γεροντότερων??
σε όλα όσα είπε!
Αλήθεια ,γιατί τόσος πόλεμος για τον HK ....??!
Οι φθηνές τιμές του, δεν έχουν βάλει αρκετό κόσμο τώρα τελευταία στο χόμπυ μας??
Ή μήπως δεν το θέλετε αυτό και προτιμάτε να είναι χόμπυ των λίγων εκλεκτών και πλουσίων, αλλά και συνάμα και των πιό ....γεροντότερων??
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Αγαπητοί συμφορουμίστες,
Το χόμπι μας έχει διάφορες ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ. Αυτό που λένε οι αρχαιότεροι (μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ), είναι το εξής απλό:
Μην αγοράζετε φθηνά και ανώνυμα ηλεκτρονικά και μηχανολογικά για ένα εξεζητημένο μεγάλο αερομοντέλο.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο κινέζος είναι καλός για ένα parkflyer των 500- 1000 γραμμαρίων, για κάποιον ο οποίος θέλει ένα παιχνίδι να παίξει λίγο καλλίτερο απο αυτά που βρίσκει δηλαδή στο Jumbo. Τα πράγματα είναι πολύ πιο χλωμά με τον κινέζο και την "πραμάτειά του" στα βάρη άνω των 1000 γραμμαρίων γιατί εκεί που θα πέσει το μοντελάκι θα ανοίξει "τρύπα". Όσο άφρονες και παιχνιδιάρηδες να είμαστε νομίζω οτι όλοι θα συμφωνήσουμε οτι αυτό δεν το θέλουμε έτσι δεν είναι;;;
Όσων αφορά την συζήτηση για τα ελληνικά καταστήματα σας απαντώ να αγοράσετε απο εκεί που γουστάρετε αρκεί να ξέρετε τί είναι αυτό που αγοράζετε.....
Ευτυχώς τα επώνυμα είδη διατίθενται σε πολλούς φορείς τόσο σε διαδικτυακό επίπεδο όσο και στην χώρα μας. Για όσους δεν θέλουν να αγοράσουν απο την Ελλάδα ας κάνουν μια ιντερνετική βόλτα και στα ιντερνετομάγαζα της αμερικής π.χ. όπως ο Tower και ο Esprit.
Το χόμπι μας έχει διάφορες ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ. Αυτό που λένε οι αρχαιότεροι (μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ), είναι το εξής απλό:
Μην αγοράζετε φθηνά και ανώνυμα ηλεκτρονικά και μηχανολογικά για ένα εξεζητημένο μεγάλο αερομοντέλο.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο κινέζος είναι καλός για ένα parkflyer των 500- 1000 γραμμαρίων, για κάποιον ο οποίος θέλει ένα παιχνίδι να παίξει λίγο καλλίτερο απο αυτά που βρίσκει δηλαδή στο Jumbo. Τα πράγματα είναι πολύ πιο χλωμά με τον κινέζο και την "πραμάτειά του" στα βάρη άνω των 1000 γραμμαρίων γιατί εκεί που θα πέσει το μοντελάκι θα ανοίξει "τρύπα". Όσο άφρονες και παιχνιδιάρηδες να είμαστε νομίζω οτι όλοι θα συμφωνήσουμε οτι αυτό δεν το θέλουμε έτσι δεν είναι;;;
Όσων αφορά την συζήτηση για τα ελληνικά καταστήματα σας απαντώ να αγοράσετε απο εκεί που γουστάρετε αρκεί να ξέρετε τί είναι αυτό που αγοράζετε.....
Ευτυχώς τα επώνυμα είδη διατίθενται σε πολλούς φορείς τόσο σε διαδικτυακό επίπεδο όσο και στην χώρα μας. Για όσους δεν θέλουν να αγοράσουν απο την Ελλάδα ας κάνουν μια ιντερνετική βόλτα και στα ιντερνετομάγαζα της αμερικής π.χ. όπως ο Tower και ο Esprit.
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Διαβάζω συνέχεια για τον Κινέζο, για Κινέζικα και άλλα πολλά τέτοια... Περί αξιοπιστίας. Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς, (σας) ότι όλα αυτά που υπάρχουν στην εγχώρια και μη αγορά από που προέρχονται; Όλα από Κίνα και Ταϊβάν και Σιγκαπούρη. Ναι, ακόμα και οι επώνυμες μάρκες που λέτε, ακόμα και αυτές, όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, εκεί παράγονται και απλά τοποθετούνται οι επώνυμες ετικέτες στις Αμερικάνικες και Ευρωπαϊκές εταιρίες. Ότι είχε γίνει και με τα περίφημα Γαλλικά λακόστ, που κατασκευάζονταν στο Περιστέρι και είχε γίνει μεγάλος σάλος, για όσους από εμάς γνωρίζουμε.... Πάντα σε ότι και αν αγοράσουμε, είτε αυτό είναι μοντελίστικο προϊόν είτε ένα επώνυμο ακριβό αυτοκίνητο, αν ψάξετε στα ηλεκτρονικά του και όχι μόνο, τότε θα δείτε ότι αν όχι όλα, τα περισσότερα αναγράφουν made in Taiwan, China, Sigapouri.
Τα φθηνά χέρια παραγωγής, έχουν πάρει όλες τις μεγάλες και πολυεθνικές εταιρίες να φύγουν από την Ευρώπη και Αμερική και να ανοίξουν τεράστιες εταιρίες στην Ασία. Μήπως ξεχνάτε, τουλάχιστον οι παλαιότεροι, πόσες εταιρίες έφυγαν από την Ελλάδα; Π.χ Pirelli, Goodyear και πήγαν στους γείτονες μας απέναντι; Και άλλες πολλές, όπως και Ελληνικές, που έκλεισαν και πήγαν στα Βαλκάνια για τα φθηνά χέρια; Που για να αναφερθούμε δεν φτάνουν αρκετές σελίδες. Λοιπόν μην εθελοτυφλούμε και ας δούμε την ωμή αλήθεια. Τα περισσότερα Ελληνικά καταστήματα έχουν προϊόντα, που αν δεν προέρχονται από τον περιβόητο Κινέζο, προέρχονται από άλλους περιβόητους Κινέζους. Και είτε το θέλουμε, είτε όχι, ο δράκος ξύπνησε.....!@/-=}{{
Τα φθηνά χέρια παραγωγής, έχουν πάρει όλες τις μεγάλες και πολυεθνικές εταιρίες να φύγουν από την Ευρώπη και Αμερική και να ανοίξουν τεράστιες εταιρίες στην Ασία. Μήπως ξεχνάτε, τουλάχιστον οι παλαιότεροι, πόσες εταιρίες έφυγαν από την Ελλάδα; Π.χ Pirelli, Goodyear και πήγαν στους γείτονες μας απέναντι; Και άλλες πολλές, όπως και Ελληνικές, που έκλεισαν και πήγαν στα Βαλκάνια για τα φθηνά χέρια; Που για να αναφερθούμε δεν φτάνουν αρκετές σελίδες. Λοιπόν μην εθελοτυφλούμε και ας δούμε την ωμή αλήθεια. Τα περισσότερα Ελληνικά καταστήματα έχουν προϊόντα, που αν δεν προέρχονται από τον περιβόητο Κινέζο, προέρχονται από άλλους περιβόητους Κινέζους. Και είτε το θέλουμε, είτε όχι, ο δράκος ξύπνησε.....!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
προδιαγραφές ...........
να είσαι σίγουρος πως και η multiplex στην Κίνα κατασκευάζει Σημασία έχει το τί και πώς
να είσαι σίγουρος πως και η multiplex στην Κίνα κατασκευάζει Σημασία έχει το τί και πώς
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Εγω παντως θελω να στηριξω τον Ελληνα μαγαζατορα, φτανει η "προσαυξηση" της τιμης που πουλαει να ειναι σε λιγικα πλαισια ενα 15-25% κι οχι να ξεφευγει σε τρελλα νουμερα.
Εγω θελω να στηριξω, γιατι θα παω να παρω μια μπαταρια και θα ρωτησω και για τα 2-3 νεα μοντελακια που ειδα στο περιοδικο.
Προσφατα πηρα ενα storm450 απο τον κινεζο που ζαχαρωνα πολυ καιρο, μονος μου θα το πληρωνα 200 δολλαρια μεταφορικα ενω απο το καταστημα το επαρχιακο που ουτως η αλλως θα εκανε χοντρη παραγγελια για τη νεα χειμερινη σεζον, το βαλαμε μαζι με τα δικα του και ο ανθρωπος μου πηρε τυπικα 10ευρω πλεον του συμφωνημενου κοστους.
Με την προυποθεση βεβαια οτι το μοντελο που θες δεν το ξερω, θα στο φερω θα σου φερω και 4-5 crash pacκ να εχεις να αλλαζεις αλλα οτι μαθεις κι οτι ρυθμισεις απο μονος σου εγω δε ξερω να σε βοηθησω.
Βλεπετε υπαρχουν λυσεις για ολα. Μια καλη σχεση με το μαγαζατορα παντα αποδιδει, αλλα μην του κανουμε κι εμεις *******, μην το πρηξουμε 2 μηνες και μετα παμε στον κινεζο.
Με τον συγκεκριμενο εχουμε φαει ατελειωτες ωρες κοιτωντας εικονες στο ιντερνετ και στα περιοδικα μεχρι να βρουμε τι μοτερ θα βαλουμε στο 4Χ4 ε αμα σου ζητησει και 10 ευρω παραπανω για το μοτερ τα δινεις αμα σου ζητησει 50 του λες οτι εκμεταλλευεται τη σχεση.
Οπως διαβασα και πιο πανω η αληθεια ειναι καπου στη μεση και εξαρταται απο την προσαυξηση της τιμης, ολοι εχουμε τα ορια μας που θεωρουμε οτι μεχρι εκει ειναι υποφερτο, παραπανω μας πιανουν τον κ.....
Υποψη οτι διαβασα ολα τα post απο την αρχη, καποιες ιστοριες και καποιες αποψεις με προβληματισαν και καποιες με αφησαν αδιαφορο γιατι δεν αξιζει να ασχολεισαι με τετοια μαγαζια.
Εγω θελω να στηριξω, γιατι θα παω να παρω μια μπαταρια και θα ρωτησω και για τα 2-3 νεα μοντελακια που ειδα στο περιοδικο.
Προσφατα πηρα ενα storm450 απο τον κινεζο που ζαχαρωνα πολυ καιρο, μονος μου θα το πληρωνα 200 δολλαρια μεταφορικα ενω απο το καταστημα το επαρχιακο που ουτως η αλλως θα εκανε χοντρη παραγγελια για τη νεα χειμερινη σεζον, το βαλαμε μαζι με τα δικα του και ο ανθρωπος μου πηρε τυπικα 10ευρω πλεον του συμφωνημενου κοστους.
Με την προυποθεση βεβαια οτι το μοντελο που θες δεν το ξερω, θα στο φερω θα σου φερω και 4-5 crash pacκ να εχεις να αλλαζεις αλλα οτι μαθεις κι οτι ρυθμισεις απο μονος σου εγω δε ξερω να σε βοηθησω.
Βλεπετε υπαρχουν λυσεις για ολα. Μια καλη σχεση με το μαγαζατορα παντα αποδιδει, αλλα μην του κανουμε κι εμεις *******, μην το πρηξουμε 2 μηνες και μετα παμε στον κινεζο.
Με τον συγκεκριμενο εχουμε φαει ατελειωτες ωρες κοιτωντας εικονες στο ιντερνετ και στα περιοδικα μεχρι να βρουμε τι μοτερ θα βαλουμε στο 4Χ4 ε αμα σου ζητησει και 10 ευρω παραπανω για το μοτερ τα δινεις αμα σου ζητησει 50 του λες οτι εκμεταλλευεται τη σχεση.
Οπως διαβασα και πιο πανω η αληθεια ειναι καπου στη μεση και εξαρταται απο την προσαυξηση της τιμης, ολοι εχουμε τα ορια μας που θεωρουμε οτι μεχρι εκει ειναι υποφερτο, παραπανω μας πιανουν τον κ.....
Υποψη οτι διαβασα ολα τα post απο την αρχη, καποιες ιστοριες και καποιες αποψεις με προβληματισαν και καποιες με αφησαν αδιαφορο γιατι δεν αξιζει να ασχολεισαι με τετοια μαγαζια.
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Διαβαζω ολο το αρθρο και το μονο που εχω να πω ειναι οτι ολοι λετε για τον HK και τις μουφες που πουλαει αλλα απο ολους εσας που ψωνιζεται απο Ελλαδα μηπως κανεις εχει παρατηρισει οτι και ελληνικα μαγαζια φερνουν HK και μαλιστα τα διαφιμιζουν και με την ιδια φωτογραφια που εχει και εκεινος?Προσωπικα εχω παρει πολλα απο αυτον τον τυπο και δεν ειχα ποτε μου κανενα προβλημα.Ουτος η αλλος ολα made in china ειναι σημασια εχει αν θα το παρεις απο Ελλαδα η οχι?
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Γειά, γιατί ψάχνετε να βγαλετε απάντηση μάυρο ή άσπρο. Ο καθένας με την εμπειρία του και με τα μυαλά του κρίνει. Τα κινέζικα δεν είναι για πέταμα όλα...ούτε ένας καινούργιος η χτεσινός καινούργιος πρέπει να βάλει γραμμάτια για ένα μοντέλο, ούτε το φτηνό είναι απαραίτητα μάπα ούτε το ακριβό πάντα καλό (θυμηθήτε κάτι συστήματα για flybarless). Π.χ. ο Helliland δηλώνει εκπρόσωπος του Hobbyking, αυτό τι σημαίνει? πρέπει να πέσουμε με τα μούτρα στα artf των 50e, όχι πρίν διαβάσουμε τις κριτικές στη σελίδα του HK, άν κάτσεις και διαβάσεις θα καταλάβεις ότι μερικα είναι καλά και μερικά όχι τόσο. Θέλει κανείς να βάλει servo των 10e, όταν το αντίστοιχο savox ή jr ή futaba κάνει 45, σε ένα μοντέλο 3 κιλά και 500 ώς 1000e. Αυτό λέγεται φτήνεια στα λάχανα και ακρίβεια στα παραπούλια και για κάποιο λόγο έγινε παροιμία. Η μήπως θα πάρει κανείς δώρο στο 14χρονο ανηψιό του balsa αεροπλάνο των 400e. Έγω δεν θεωρώ τους Κινέζους ανταγωνιστές των γερμανών και των γιαπωνέζων, κάπου συναντιούντα βέβαια αλλά στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό. Το καλό που κάνουν οι κινέζοι είναι ότι ανοίγουν την αγορά κάνοντας τη δοκιμή οικονομικά εφικτή, επίσης δίνουν και τη δυνατότητα σε χώρες με διαφορετικο βιοτικό επίπεδο κάποιος να ασχοληθεί, πχ esky. Το πρόβλημα στη σημερινή εποχή αρχίζει να γίνεται η πληθώρα των επιλογών και ο κόπος να πληροφορηθείς για να κάνεις τη βέλτιστη._Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Αυτό που πρέπει να μας ανησυχεί είναι μία τάση που έχουν κάποιες επώνυμες και σχετικά ακριβές εταιρίες να βγάζουν στην αγορά προϊόντα χαμηλού κόστους για να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό
Αγοράζεις λοιπόν κάτι επώνυμο και ακριβότερο και ξαφνικά διαπιστώνεις ότι μπορεί να είναι ίδιο με κάποιο ευτελέστερο
Αυτό δυστυχώς είναι κάτι που το βλέπουμε όλο και ποιο συχνά όχι μόνο σε μοντελιστικά προϊόντα αλλά και σε ηλεκτρικές συσκευές ,ρούχα, παπούτσια και πάει λέγοντας
Κατά την άποψη μου αυτό θα επεκταθεί πολύ περισσότερο όσο διαρκεί η παγκόσμια κρίση και που όλο λιγότεροι θα μπορούν να αγοράσουν τα ακριβότερα προϊόντα
Αγοράζεις λοιπόν κάτι επώνυμο και ακριβότερο και ξαφνικά διαπιστώνεις ότι μπορεί να είναι ίδιο με κάποιο ευτελέστερο
Αυτό δυστυχώς είναι κάτι που το βλέπουμε όλο και ποιο συχνά όχι μόνο σε μοντελιστικά προϊόντα αλλά και σε ηλεκτρικές συσκευές ,ρούχα, παπούτσια και πάει λέγοντας
Κατά την άποψη μου αυτό θα επεκταθεί πολύ περισσότερο όσο διαρκεί η παγκόσμια κρίση και που όλο λιγότεροι θα μπορούν να αγοράσουν τα ακριβότερα προϊόντα
Απάντηση: περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
Antoniso έγραψε: ↑Γειά, γιατί ψάχνετε να βγαλετε απάντηση μάυρο ή άσπρο. Ο καθένας με την εμπειρία του και με τα μυαλά του κρίνει. Τα κινέζικα δεν είναι για πέταμα όλα...ούτε ένας καινούργιος η χτεσινός καινούργιος πρέπει να βάλει γραμμάτια για ένα μοντέλο, ούτε το φτηνό είναι απαραίτητα μάπα ούτε το ακριβό πάντα καλό (θυμηθήτε κάτι συστήματα για flybarless). Π.χ. ο Helliland δηλώνει εκπρόσωπος του Hobbyking, αυτό τι σημαίνει? πρέπει να πέσουμε με τα μούτρα στα artf των 50e, όχι πρίν διαβάσουμε τις κριτικές στη σελίδα του HK, άν κάτσεις και διαβάσεις θα καταλάβεις ότι μερικα είναι καλά και μερικά όχι τόσο. Θέλει κανείς να βάλει servo των 10e, όταν το αντίστοιχο savox ή jr ή futaba κάνει 45, σε ένα μοντέλο 3 κιλά και 500 ώς 1000e. Αυτό λέγεται φτήνεια στα λάχανα και ακρίβεια στα παραπούλια και για κάποιο λόγο έγινε παροιμία. Η μήπως θα πάρει κανείς δώρο στο 14χρονο ανηψιό του balsa αεροπλάνο των 400e. Έγω δεν θεωρώ τους Κινέζους ανταγωνιστές των γερμανών και των γιαπωνέζων, κάπου συναντιούντα βέβαια αλλά στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό. Το καλό που κάνουν οι κινέζοι είναι ότι ανοίγουν την αγορά κάνοντας τη δοκιμή οικονομικά εφικτή, επίσης δίνουν και τη δυνατότητα σε χώρες με διαφορετικο βιοτικό επίπεδο κάποιος να ασχοληθεί, πχ esky. Το πρόβλημα στη σημερινή εποχή αρχίζει να γίνεται η πληθώρα των επιλογών και ο κόπος να πληροφορηθείς για να κάνεις τη βέλτιστη._Β_Ο
Να και ενας με απλη λογικη !! :,)