Mogolos έγραψε: ↑
.....Οταν ανοιξει κάποιο κεφάλι, στο ΟΑΚΑ, ΣΕΦ, Μαραθωνα κλπ, τότε θα ξανασκεφτουμε την ασφάλεια πτησεων.
...ο κατσίκιας....φτου φτου φτου και σκόρδα μας........:D
Γενικά με Βρετανούς (Σκοτσέζους / Ιρλανδούς και λοιπούς πιο βόρειους Άγγλους....διότι οι Εγγλέζοι της κεντρικής Βρετανίας αλλά και του Νότου είναι λίγο Bollocks Breakers) δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο μοντελοδρόμιο (τουλάχιστον στην περίοδο 1996-2000…τώρα αν έγινα και αυτοί σαν εμάς τι να πω). Το κλίμα ήταν πολύ ήρεμο γενικά και δεν θυμάμαι κάτι κακό, πλην του καιρού. Η συνδρομή ήταν σχετικά μικρή και ο χώρος πάντα καθαρός και περιποιημένος. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν ότι ποτέ δε μου είπαν κάνε το ένα ή κάνε το άλλο. Με τα μόνα που είχαν τρελό κόλλημα ήταν οι συχνότητες, ο κύκλος πτήσης και η ενημέρωση ότι βγαίνεις στο διάδρομο ή κατεβαίνεις. Προσωπικά, μέχρι να πάρω τα αναγκαία οι άνθρωποι με βοηθούσαν σε όλα και δεν υπήρχε θέμα εργαλείων κτλ. Για να πω την αλήθεια, το μόνο πεδίο που έχει παραπλήσιο κλίμα με αυτό που τουλάχιστον βίωσα εγώ είναι του Μαραθώνα. Αυτό που θα μου μείνει πάντως ήταν ότι οι περισσότεροι είχαν διαμορφώσει τα αμάξια τους σε μοντελιστικά συνεργεία....
Τώρα μεταξύ μας αλλά στο καγκουριτζιλίκη έχουμε την πρωτιά παγκοσμίως. Ο Έλληνας έχει γενικά μια έπαρση σε όλα τα πράματα. Οπότε στο θέμα του μοντελισμού που μπερδεύεται η ικανότητα, με την κατασκευή και τις όποιες γνώσεις (που απαιτούν και διάβασμα)…ο Έλληνας έχει πεδίο λαμπρό να τα γ@μήσει όλα…..