LotuS έγραψε: ↑κατα τη γνωμη μου οι παρεμβολες-πτωσεις επικεντρωνονται στις ζωνες που ειναι με κοκκινο στην κατωθι φωτογραφια...
Αντώνη, νομίζω εννοείς μέσα στον κίτρινο κύκλο...
LotuS έγραψε: ↑κατα τη γνωμη μου οι παρεμβολες-πτωσεις επικεντρωνονται στις ζωνες που ειναι με κοκκινο στην κατωθι φωτογραφια...
King Kostas έγραψε: ↑
Στην περίπτωση σας νομίζω (μια σκέψη κάνω, μη πέσετε να με φάτε), το κρύο είναι καταλυτικό. Εάν πχ στο έδαφος έχεις 5 βαθμούς, το μοντέλο μετά από την απογείωση αλλά και πτήση στα 100 μέτρα και την ταχύτητα την οποία αναπτύσσει, αρχίζει να γίνεται κασάτο….
LotuS έγραψε: ↑εκει πεφτουνε... αλλα στα κοκκινα αρχιζουν τα τσιφτετελια
Γιώργος Μπέλλος έγραψε: ↑Η δική μου η εμπειρία στον Μαραθώνα που δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς,αν ήταν παρεμβολή ή πτητικό λάθος λόγω απειρίας,είναι ότι 2-3 φορές είχα την "αίσθηση" ότι λίγο μετά τα άλογα πάνω από τον δρόμο και πριν την στροφή,είχα χάσει για λίγα δευτερόλεπτα τον έλεγχο του μοντέλου.Αυτό με DX6i DSMX και δέκτη orange DSM2.
Ισως τελικά να μην ήταν μόνο η εντύπωση μου,αλλά κάποια σύντομη παρεμβολή,όπου επειδή γενικά ακόμα πετάω αργά,("Μπαμπά Μην τρέχεις!!":-?) να μην ήταν τόσο άμεση και απότομη η αλλαγή συμπεριφοράς του μοντέλου.
hkousoulos έγραψε: ↑Παντως θα ηθελα μια στατιστικη για την απωλεια σηματος και την μαρκα της τηλεκατευθυνσης και ξεκιναω πρωτος..
Θα ηθελα πραγματικα να δω μια συγκριση μεταξυ εταιριων...
Spectrum DX8 Dsm2 με δεκτη 8ch...Μια πτωση...
King Kostas έγραψε: ↑Δεν έχει λογική αυτό.