Σελίδα 4 από 6

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 7:58 pm
από sotos
Οντως οσο μακρυτερη γινεται αλλα μηνμ βαλεις 620.Καλυτερα μειωσε στροφες κατι θα παρεις και απο κει,με το ιδιο βημα ομως..

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 8:01 pm
από mrkaza
Ας συνοψίσω λίγο τις αλλαγές .

1) Μεγαλύτερα και βαρύτερα Blades 620 mm 185gm .
2) αλλαγή τον μαλακών Dampers (70αρια) με μέτρια (80αρια) για τον φόβο των Ιουδαίων.
3) Paddle απο Raptor 50 .
4) Στο Flybar seesaw holder επιλογή της ρύθμισης για Stable 3d και όχι Nimble 3d .
5) Βαρίδια στο Flybar
6) Αλλαγή του Flybar με το H60108 των 440 mm
7) 20 % Λιγότερο D/R και βλέπουμε για να αποφύγω την περίπτωση του να έχει κουλαθεί τόσο που να μην πετά ;D.
8) 5% παραπάνω γκάζι στην καμπύλη του γκαζιού στα σημεία 3 και 5 και δοκιμές για την σωστή καμπύλη .
9) αλαγή της σχέσης μετάδοσης (αν βρώ κάτι) .
Για το μόνο που δεν είμαι σίγουρος είναι για το αν το μακρύτερο Flybar θα το ηρεμήσει και δεν θα το αγριέψει :( .

Τί μπορώ να περιμένω απο αυτές της αλαγές ? και πόσο θα μοίαζει στο ζητούμενο, ένα T-rex Σταθερο και ακριβές αντί για νευρικό και στο περίπου .

Ευχαριστώ

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 10:53 pm
από mrkaza
Κάτι βρήκα αλλά ρωτάω ξέρει κανείς αν το H60062 κάνει για το Nitro ? Αν και με αυτό παω στο 9,4:1 αλλά ψάχνω και 21 T Pinion που θα μου το κάνει Ro:o/ .

Με το 188Τ πάντως μόνο του φτάνω το 9,4:1 που σημαίνει μέγιστές στροφές στο στροφείο 1800 με τον κινητήρα να είναι τσίτα :( 16920 rpm Γία μόνο 1800 στο στροφείο.

Ενώ Αν βρώ 19Τ Pinion (μέχρι στιγμής δεν έχω βρει) η σχέση μετάδοσης παει στο 8,95 :1 οπότε μπορώ να έχω 1900 στο στροφείο με τον κινητήρα πάλι τσίτα .17009 RPM αλλά τουλάχιστόν με 1900 που είναι αρκετές .

Επίσης στης 1800 πού έχω σκοπό να το δουλέψω ειναι 16144 RPM όσες δλδ έχει στης 1900 με την τώρα σχέση μετάδοσης .

Ακόμα αν βρω ενα 175Τ Main Drive Gear πάω στο 8,75 οπου θα ήταν και το ιδανικό πιστεύω
Αν κάποιος έχει βρει κάτι ας με ενημερώσει :) .

Επίσης τα HN6032 και H60105 όπου είναι τα ρουλεμάν τοn Block και του συμπλέκτη τα έχει αλλάξει κανείς ? αν ναι τού έκανε κάποιο θόρυβο ή το άλλαξε προληπτικά ? καθώς άκουω κάποιον ήχο πού μοιάζει με ρουλεμάν αλλά δεν μπορώ να τον εντοπίσω :(

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 11:33 pm
από mrkaza
έγραψε:
Οντως οσο μακρυτερη γινεται αλλα μηνμ βαλεις 620.Καλυτερα μειωσε στροφες κατι θα παρεις και απο κει,με το ιδιο βημα ομως..


πού αναφέρεσαι ? ευχαριστώ .

Γιατί να μήν τα βάλω; Αφου ο σκοπός μου ειναι να το ηρεμήσω και να δαμάσω το καταρραμένο Overspeed :( 80 % ειμαι τέρμα stick και αν κάνω άνοδο ...ακούω τις στροφές να ανεβαίνουν με 12 μοίρες Pitch στις 1800 πού ειμαι τώρα

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 2:53 am
από mrkaza
Μέχρι στιγμής έχω βρει 21Τ Pinion όπου σε συνδυασμό με το 188 T Κάνουν το ίδιο αποτέλεσμα με ενα 19 T Pinion .

Βασικά το Pinion + 440 mm flybar + raptor paddles αγοράστηκαν .

Μετάνιωσα που δέν αγόρασα και το 22Τ :( ώστε να μπορώ να έχω και 1:8,55

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 4:40 pm
από pani
Τον αραπη κι αν τον πλενεις....


Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 5:53 pm
από mrkaza
Τελικά πάπαλα άδικα τα λευτά μου χάλασα :( ούτε το Pinion (είναι για conversion σε 90 ) κάνει ούτε το main drive gear καθώς είναι για το ηλεκτρικό :(

Τουλάχιστον κάνουν το Flybar και τα Paddles :) .

Αλλά οπως είπε και ο Pani Τον αράπη και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς :( .

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 8:42 pm
από nitro 35%
Παναη, ασε τις μοντιφιες και πετααααααααααα @P@ @P@ @P@

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 10:48 pm
από mrkaza
έγραψε:
Παναη, ασε τις μοντιφιες και πετααααααααααα @P@ @P@ @P@


Τι να κάνω, έχω φαγωθεί να το ηρεμήσω .
Είχα τέτοια επιμονή δε, που επειδή στην Ελλάδα δεν υπήρχαν εξαρτήματα όπως το γρανάζι π.χ. που είχα υπολογίσει ότι θα βολέψει την περιπτωση μου. Αναγκάστηκα λοιπόν να ψάχνω από έξω. Τελικά βρήκα ένα περίεργο Project που κάνει το T-rex 600 για 90αρι κινητήρα και στα ανταλλακτικά του βρήκα το Pinion 21T. Λοιπόν, ούτε που σκέφτηκα ότι μπορεί να μη μου κάνει ...και απλά το αγόρασα.
ΔΕΝ κοίταξα τιμή ούτε μεταφορικά ούτε καν αν το κατάστημα υπάρχει ή όχι, αρκεί να μου προμηθεύε το 21T pinion πάση θυσία (άντρα θέλω, τώρα τον θέλω) και έδωσα και 23 ευρώ για ένα PINION C!C!

Τελικά όμως την πάτησα καθώς ένα άγνωστο E-Shop ΔΕ μπορείς να το ρωτήσεις
αν αυτό που αγοράζεις θα σου κάνει, ενώ αν επισκεφτείς το κατάστημα το βλέπεις το συζητάς και αποφασίζεις .

Πάντως, το Project «Σταθερό T-REX» δε θα το σταματήσω!! Ακούς PANI?
Θα τον «ασπρίσω τον αράπη» στο τέλος! Θα δείς!!

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2008 12:31 am
από Hell-ies
Kala re magka ena grigoro elikoptero bgalan olo kai olo kai pas na to xalasis? :-)

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2008 1:33 am
από mrkaza
έγραψε:
Kala re magka ena grigoro elikoptero bgalan olo kai olo kai pas na to xalasis? :-)


Εγώ ήθελα κάτι καλλίτερο απο το Ράπτορα μου έτσι έκανα το "λάθος" και τον πούλησα.
Αγόρασα το T-rex.

Όταν λέω Καλλίτερο, εννοώ:
1 ποιο σταθερό και ακριβές ακόμα και στα 4+ bff που έχει ο Σχοινιάς
2 να έχω +14 μοίρες για το Auto
3 να είμαι ποιο ελαφρής πάλι για το Auto.
4 να έχει καλλίτερη ποιότητα κατασκευής με μικρότερους τζογους (μεταλλικά κτλ) ώστε να έχει μεγαλύτερη ακρίβεια.
5 να είναι CCPM ώστε να έχω τη δύναμη τον 3 SERVO .
6 να αντέχει χωρις να φοβάμαι οτι θα σπάσει 2000 rpm ώστε αν ποτέ θελήσω να κάνω κολπάκια να μήν μου πεί οχι .
7 .να έχει φτηνά ανταλλακτικά που να τα βρίσκω και στην Ελλάδα σε καλή τιμή .
8 Painted canopy για να φαίνεται καλλίτερα
9 να κατεβαίνω τέζα και να ακούει στο UP :D αυτο το κάνει :D:D
10 Να έχει το 2 in one ώστε να φορτίζει άμεσα και να μην ασχολούμαι με μπουζόπιπες
11 να ΜΗ θέλει να το λύσω όλο για να αλλάξω το μονοδρόμικο ρουλεμάν
12 Να μήν αγοράσω κανένα Upgrade να τα έχει όλα όπως το αγόρασα
13 μάλλον ήθελα Sceadu C!C!

Σχεδόν σε όλα έπεσα μέσα αλλα στο ένα :( .

Έτσι λοιπόν πλέον έχω ένα T-rex που είναι:
1 Νευρικό. Πετάει σαν μία μπάλα που την κλοτσάς απο εδώ και απο εκεί .
2 αν φυσάει έστω και λίγο θές 1900 στο στροφείο και πάλι δέν κάθεται όπως ο ραπτορας στις 1700.
3 έχει ενα canopy μια σταλιά που δεν φαίνεται
4 στα 2 γαλόνια σφυρίζει κάποιο ρουλεμάν και πρέπει να το λύσω όλο για να δώ ποιο είναι (γλίτωσα απο το μονοδρόμικο αλλά οχι απο το λύσιμο του Frame :( .
5 άλλαξα αρκετά πράγματα πριν την πρώτη πτήση γιατί ειχαν πρόβλημα
6 για ένα παράξενο λόγο, το θέλω και το αγαπώ οπότε πρέπει να το φέρω στα μέτρα μου .
7 είναι κούκλα :D



Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2008 1:14 pm
από Hell-ies
eipame filarako ine pseftiko me ilika tis plakas kai oikonomiko alla to mono kalo tou oti einai tolaxiston grigoro & nebriko. ase to opos ine!

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2008 2:32 pm
από sfyris
έγραψε:
Εγώ ήθελα κάτι καλλίτερο απο το Ράπτορα μου έτσι έκανα το "λάθος" και τον πούλησα.
Αγόρασα το T-rex.

Όταν λέω Καλλίτερο, εννοώ:
1 ποιο σταθερό και ακριβές ακόμα και στα 4+ bff που έχει ο Σχοινιάς Και στη Λήμνο πώς πετάει βρε Παναγιώτη, που είναι και 30άρης :-\
2 να έχω +14 μοίρες για το Auto Γιατί, δεν είναι απαραίτητο $no$
3 να είμαι ποιο ελαφρής πάλι για το Auto. Καλό είναι
4 να έχει καλλίτερη ποιότητα κατασκευής με μικρότερους τζογους (μεταλλικά κτλ) ώστε να έχει μεγαλύτερη ακρίβεια. Και πάλι καλό είναι, μέχρι σε F3C B Gr με πήγε ο 30άρης και τα έβγαλε μια χαρά
5 να είναι CCPM ώστε να έχω τη δύναμη τον 3 SERVO . Και πάλι ΓΙΑΤΙ; :-X
6 να αντέχει χωρις να φοβάμαι οτι θα σπάσει 2000 rpm ώστε αν ποτέ θελήσω να κάνω κολπάκια να μήν μου πεί οχι . Εμένα ποτέ δε μου είπε όχι :>)
7 .να έχει φτηνά ανταλλακτικά που να τα βρίσκω και στην Ελλάδα σε καλή τιμή . Έχει τα πάντα :./>,<
8 Painted canopy για να φαίνεται καλλίτερα Και τέτοια υπάρχουν :./>,<
9 να κατεβαίνω τέζα και να ακούει στο UP :D αυτο το κάνει :D:D
10 Να έχει το 2 in one ώστε να φορτίζει άμεσα και να μην ασχολούμαι με μπουζόπιπες Αυτό είναι έξτρα και το βρίσκεις εύκολα
11 να ΜΗ θέλει να το λύσω όλο για να αλλάξω το μονοδρόμικο ρουλεμάν Πού είναι η δυσκολία; :-\
12 Να μήν αγοράσω κανένα Upgrade να τα έχει όλα όπως το αγόρασα Τα περισσότερα αποδεικνύονται τελικά άχρηστα wΑλλα λόγια να αγαπιόμαστε :-X



Παναγιώτη........ JUST GO OUT AND FLY FLY FLY FLY FLY FLYYYYYYYYYY MAN :>) :>) :>)

Υ.Γ. Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία ο Παναγιώτης μου διευκρίνισε οτι τα παραπάνω τα έγραψε για το TREX. Εγώ κατάλαβα οτι τα έλεγε για το ραπτορα γιαυτο και οι "κοκκινίλες". Ωστόσο αφήνω τις κοκκινίλες διευκρινίζοντας με τη σειρά μου ότι αφορούν στα υπέρ του ράπτορα.

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 08, 2008 2:51 pm
από sfyris
Παιδιά ακούστε λίγο γιατί μου φαίνεται μερικοί δεν κατάλαβαν μερικά πράγματα. Με αφορμή έναν πελάτη που έχω, διαπίστωσα γιατί υπάρχει μερικές φορές τόση γκρίνια για τα ελικόπτερα. Μου ήρθε που λέτε με ένα κάρο παράπονα, δεν πετάει, δεν είναι σταθερό, πάει από εδώ και από εκεί κλπ :'( Αφού το πήρα στα χέρια μου κατάλαβα.....Ο μάγκας ήθελε με ένα σετάρισμα στα γρήγορα που έκανε να πετάξει το μοντέλο H-:R ΑΜ ΔΕ......ʼμα δεν ασχοληθείτε με το σετάρισμα μια ολόκληρη μέρα τουλάχιστο δεν πρόκειται να πετάξει σωστά ποτέ. Αυτό χωνέψτε το, εντριφείστε το, βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Το ελικόπτερο είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα, ένα ρομπότ που πετάει, δεν είναι αεροπλάνο. Τα πάντα πρέπει να δουλέψουν αρμονικά μεταξύ τους, δεμένα σταθερά μεταξύ τους και σεταρισμένα με ακρίβεια χιλιοστού και το μοντέλο αλφαδιασμένο με ακρίβεια χιλιοστόυ και πάλι. Αυτό καταλάβετέ το είτε είναι ράπτορας, είτε τρεξ, είτε τα ακριβότερα xcell ή sceadu κλπ. Η επιπολαιότητα κάνει ένα ελικόπτερο αναξιόπιστο, έχετε ΑΡΚΕΤΗ υπομονή στην κατασκευή και στο σετάρισμα και μη λέτε ΩΧ ΜΩΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ πάμε για πτήση....ΟΧΙ. Μετρήστε και ξαναμετρήστε, τα πάντα πρέπει να βρίσκονται εκεί που πρέπει αλλιώς δε θα πετάξει σωστά και δε θα φταίει το μοντέλο φυσικά. :>)

Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 25, 2008 8:37 pm
από Heliworld
Mε λιγα λογια,ακριβως οτι λεει ο φιλος sfyris παραπανω και ΜrKaza,απο τα γραφωμενα σου φιλε μου καταλαβα οτι εχεις αγορασει εντελως λαθος ελικοπτερο για τον τροπο που εσυ θελεις να πετας,το ιδανικο για σενα αλλα και για πολλους αλλους και απορω πως κανεις δεν το εχει αναφερει ειναι της JR το AIRSKIPPER το 50 ,ειμαι σιγουρος οτι θα το λατρευες,καμμια σχεση με οτιδηποτε αλλο,και κατι ακομη παιδες για να μην φωναζεται,ο κανονας λεει,ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ, φιλικα παντα Σπυρος κερκυρα . Καλες πτησεις σε ολους.