Σελίδα 4 από 9
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 1:32 pm
από Mogolos
Charis έγραψε: ↑Έχουν ενδιαφέρον οι απόψεις σας και σίγουρα είναι αποτελεσματικές και στην πράξη από ότι έχω δει μέχρι σήμερα , για τον λίγο χρόνο που ασχολούμαι . Βέβαια δεν σας το κρύβω ότι ακόμα δεν έχω καλύψει τα ????? ως προς το ποιο πρέπει να είναι το τελικό βάρος του αεροπλάνου και ποιος θα είναι ο ιδανικός κινητήρας για να πετάει το LA-7 χωρίς πτητικά θέματα.( Εξαιρούμε την κουλαμάρα μου )@P@
Χάρη, το τελικό βάρος με ζυγισμα στο 1/4 θα ειναι 9+ κιλά. Κάτω από 10 και πάνω από 9. Το δικό μου ειναι 9100 και ο os 33 το σηκώνει σαν σακούλα, γυρίζοντας 18Χ8Χ3 προπέλα. Τώρα βάζοντας εσύ πίσω ροδάκι θα γίνεις λίγο πιο βαρύς. Αλλα με 35-45cc και 9-11 κιλά το σκάφος πετά μια χαρά.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 1:45 pm
από Τρύφωνας
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Τρύφωνα μου καλημέρα αλλά θέλω να πω κάτι πάλι για τα φελιζολάκια.
Μην ξεχνάς ότι αυτά που αναλύετε αφορούν και αυτά αφού πολλές φορές
λόγο του ότι γίνετε λάθπς εκτίμηση τόσο στο είδος του μοτέρ που θα μπεί
(ως συνήθως λόγο φόβου, προτιμούνται δυνατότερα μοτέρ με αποτέλεσμα
να είναι άτσαλα στην πτήση τους και μη πλόημα λόγο ροπών) ενώ το σημα-
ντικότερο λάθος είναι ότι βάζουμε πολύ μεγάλες μπαταρίες για να πετάνε
και καλά περισσότερο με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να γίνετε αρκετά βαρύ
και δύστροπο.
Γνωρίζεις ότι όσο μεγαλύτερο μοντέλο έχεις τόσο πιο εύκολα μπορείς να
το εξοπλίσεις και να μην υποπέσεις σε αυτά τα ζωτικά για το μοντέλο λάθη.
Πιστεύω ότι έχεις την ίδια γνώμη με μένα ότι τότε στην εποχή που είμασταν
μικροί τα πιό δυστροπα μοντέλα ήταν τα λεγόμενα 46αρια μαχητικά κλίμακας
που πολλοί λόγο κόστος βάζανε 46αρια μοτερ και ο χρόνος ζωής τους ήταν
ελάχιστος ενώ όση είχαν την οικονομική άνεση να βάλουν τετράχρονους
μεγαλύτερους κινητήρες που σήκωναν μεγαλύτερο δίσκο προπέλας απλά
γίνονταν άλλα αεροπλάνα
Ορμομενος λοιπόν από αυτή την εμπειρία πιστεύω όπως είπα και είπες και εσύ
ότι καλά είναι να βρει την χρυσή τομή με κεντρικό γνώμονα να χρησιμόποιησει
όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προπέλα
Αγαπητέ Μάριε καλημέρα.
Θα διαφωνήσω γι αυτά που λές για τα φελιζολάκια. Απλά γιατί σήμερα τα φελιζολάκια που πωλούνται (το 95%) είναι bind and fly. Αυτό σημαίνει οτι δεν χρειάζεται να ψάξεις να βρείς τίποτα μιας και ο κατασκευαστής τα έχει κάνει όλα αυτά για σένα. Απλά βάζεις δέκτη και μπαταρία και πετάς. Οπότε το φελιζολάκι θα πετάξει και δεν θα χρειαστεί ο χρήστης να ψάχνει να βρεί "κινητήρες, έλικες και γωνίες" ......
Όπως και να έχει το θέμα, η ΓΝΩΣΗ που ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ και σε DVD ΥΠΑΡΧΕΙ και είναι αναγκαία τόσο για τα "απαιτητικά" αεροπλάνα όπως το LA-7, όσο και για οποιονδήποτε θέλει να πειραματιστεί - κατασκευάσει το όποιο ΚΙΤ (όχι Ready to fly ή Bind and Fly).
Το Lavochkin είναι ένα αεροπλάνο που έχει "χειριστικές απαιτήσεις". Δεν είναι για τον οποιονδήποτε που απλά πετάει φελιζολάκια. Ο χειριστής του Lavochkin, πρέπει να έχει γνώσεις τεχνικής πτήσεων, όσο και αεροδυναμικής και weight and balance. Δηλαδή δεν έχει καμμιά σχέση με τα 40αράκια του '80 ή τα 60αράκια του 90. Μην τα μπερδεύεις τα πράγματα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 1:45 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Πιστεύω ότι η καλύτερη απάντηση ήταν του Μογγ που το έχει σαν μοντέλο και μπορεί
πραγματικά να σε βοηθήσει.
Οσον αφορά τα φόρουμ των ξένων ιδίως τα Αμερικάνικα και τα Αγγλικά εγώ θα έλεγα
να μην τα εμπιστεύεστε γιατί είναι πολλές οι φορές που μας έλεγαν ότι το τάδε αεροπλάνο
είναι πολύ ωραίο και πετάει καταπληκτικά ενώ στη πραγματικότητα είχαμε να κάνουμε
με πωλητές "κράχτες" που ναι μεν έβλεπες στα βιντεάκια τους το τάδε συγκεκριμένο
αεροπλάνο πετάει "μαμίσια" πάρα πολύ ωραία αλλά στην πραγματικότητα αν είχες την
δυνατότητα να δεις μέσα του είχαν μπεί άλλα "άντερα" και το κόστος του μεγάλωνε
υπερβολικά.
Πολλές φορές υποπέφτουμε επίσης στο όνομα αυτού που το έχει σχεδιάσει ενώ στην
πραγματικότητα λόγο κόστους παραγωγής είναι άλλα στην πραγματικότητα και έχουν
άλλα χαρακτηριστικά
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 1:51 pm
από Τρύφωνας
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Πιστεύω ότι η καλύτερη απάντηση ήταν του Μογγ που το έχει σαν μοντέλο και μπορεί
πραγματικά να σε βοηθήσει.
Οσον αφορά τα φόρουμ των ξένων ιδίως τα Αμερικάνικα και τα Αγγλικά εγώ θα έλεγα
να μην τα εμπιστεύεστε γιατί είναι πολλές οι φορές που μας έλεγαν ότι το τάδε αεροπλάνο
είναι πολύ ωραίο και πετάει καταπληκτικά ενώ στη πραγματικότητα είχαμε να κάνουμε
με πωλητές "κράχτες" που ναι μεν έβλεπες στα βιντεάκια τους το τάδε συγκεκριμένο
αεροπλάνο πετάει "μαμίσια" πάρα πολύ ωραία αλλά στην πραγματικότητα αν είχες την
δυνατότητα να δεις μέσα του είχαν μπεί άλλα "άντερα" και το κόστος του μεγάλωνε
υπερβολικά.
Πολλές φορές υποπέφτουμε επίσης στο όνομα αυτού που το έχει σχεδιάσει ενώ στην
πραγματικότητα λόγο κόστους παραγωγής είναι άλλα στην πραγματικότητα και έχουν
άλλα χαρακτηριστικά
Μάριε;;; Το έχεις πετάξει το Lavochkin;;;;
ή τέλος πάντων έχεις πετάξει κάποιο αεροπλάνο warbird της εταιρείας ESM;;;;
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 2:09 pm
από dgiatr
εγώ μπορώ να πώ οτι το La-7(τουλάχιστον του ESM) είναι ένα "καλό" αεροπλάνο και γενικά σου κάνει τα χατήρια......όσο όμως έχει ταχύτητα και αερόρευμα κάτω απο τα φτερά του και κάτω απο το stabilizer! Θυμάμαι μια φορά που μου έσβησε στον αέρα πόσο απότομα άλλαξε η συμπεριφορά του που με αιφνιδίασε δυσάρεστα...επειδή μέχρι τότε το θεωρούσα απο τα εύκολα αεροπλάνα του ESM διότι είναι σχετικά ελαφρύ ( 9 kgr για 2,02 m μήκος φτερού) μόλις έσβησε δεν το "βούτηξα" αμέσως προς τα κάτω με αποτέλεσμα μετά απο κάνα δυό δευτερόλεπτα το αεροπλάνο άρχιζε να "τρεκλίζει" αριστερά δεξιά έτοιμο να στολάρει!, τότε το βούτηξα απότομα για να πάρει ταχύτητα και να το σώσω......
quiz : ποιό απο δυο La-7 ίδιου βάρους νομίζετε ότι ζορίζεται περισσότερο στο αέρα;
Α. το πρώτο έχει μοτέρ dle 30cc και έχει έλικα 18x10 2 blade graupner
B. το δεύτερο έχει μοτέρ rcg 50cc και έλικα 22Χ8 3blade fiala.
Απάντηση : το πρώτο θα περνάει το δεύτερο με άνεση, θα είναι πιο γρήγορο και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης θα τρώει περισσότερα g απο το δεύτερο. Τα φτερά του, πηδάλια, stabilizer και rudder θα ζορίζονται περισσότερο απο τον αέρα. Το δεύτερο θα ζορίζεται περισσότερο απο το πρώτο στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού λόγω μεγαλύτερων ροπών της 50άρας σε σχέση με την 30άρα και λόγω της μεγαλύτερης ώσης που θα παράγει η 50άρα σε σχέση με την 30άρα κάτι το οποίο όταν ενισχυθεί το firewall αντιμετωπίζεται χωρίς καμία δυσκολία. Το δεύτερο αν και θα έχει μικρότερη ταχύτητα απο το πρώτο στην πραγματικότητα και για κάποιον που θα θέλει να το βλέπει να πετάει scale δεν θα την έχει ανάγκη την επιπλέον ταχύτητα γιατί πολύ απλά αυτό το αεροπλάνο δεν είναι pylon και για την κλίμακά του η ταχύτητα που του δίνει μια 22χ8 3blade fiala είναι ακριβώς αυτή που του χρειάζεται για να πετάξει scale. To δεύτερο μοντέλο ωστόσο θα έχει πολύ μεγαλύτερη ώση σε σχέση με το πρώτο με αποτέλεσμα να μπορεί να κάνει όλες τις scale μανούβρες με μεγάλη άνεση και χωρίς να χρειάζεται να έρχεται "πατημένο" και με φόρα για να μην "ψοφίσει" στην άνοδο και σε κάνα loop!...επιπλέον στο δεύτερο μοντέλο το stabilizer θα έχει περισσότερο και μεγαλύτερο αερόρευμα με αποτέλεσμα να "ακούει" καλύτερα ακόμη και σε πολύ μικρές ταχύτητες και να είναι και πιο ασφαλές έναντι stall. Το αισθητικό αποτέλεσμα όταν θα βρίσκονται και τα δυο κάτω σταματημένα το αφήνω τελευταίο γιατί είναι κάτι υποκειμενικό.......
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 2:17 pm
από Τρύφωνας
dgiatr έγραψε: ↑εγώ μπορώ να πώ οτι το La-7(τουλάχιστον του ESM) είναι ένα "καλό" αεροπλάνο και γενικά σου κάνει τα χατήρια......όσο όμως έχει ταχύτητα και αερόρευμα κάτω απο τα φτερά του και κάτω απο το stabilizer! Θυμάμαι μια φορά που μου έσβησε στον αέρα πόσο απότομα άλλαξε η συμπεριφορά του που με αιφνιδίασε δυσάρεστα...επειδή μέχρι τότε το θεωρούσα απο τα εύκολα αεροπλάνα του ESM διότι είναι σχετικά ελαφρύ ( 9 kgr για 2,02 m μήκος φτερού) μόλις έσβησε δεν το "βούτηξα" αμέσως προς τα κάτω με αποτέλεσμα μετά απο κάνα δυό δευτερόλεπτα το αεροπλάνο άρχιζε να "τρεκλίζει" αριστερά δεξιά έτοιμο να στολάρει!, τότε το βούτηξα απότομα για να πάρει ταχύτητα και να το σώσω......
quiz : ποιό απο δυο La-7 ίδιου βάρους νομίζετε ότι ζορίζεται περισσότερο στο αέρα;
Α. το πρώτο έχει μοτέρ dle 30cc και έχει έλικα 18x10 2 blade graupner
B. το δεύτερο έχει μοτέρ rcg 50cc και έλικα 22Χ8 3blade fiala.
Απάντηση : το πρώτο θα περνάει το δεύτερο με άνεση, θα είναι πιο γρήγορο και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης θα τρώει περισσότερα g απο το δεύτερο. Τα φτερά του, πηδάλια, stabilizer και rudder θα ζορίζονται περισσότερο απο τον αέρα. Το δεύτερο θα ζορίζεται περισσότερο απο το πρώτο στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού λόγω μεγαλύτερων ροπών της 50άρας σε σχέση με την 30άρα και λόγω της μεγαλύτερης ώσης που θα παράγει η 50άρα σε σχέση με την 30άρα κάτι το οποίο όταν ενισχυθεί το firewall αντιμετωπίζεται χωρίς καμία δυσκολία. Το δεύτερο αν και θα έχει μικρότερη ταχύτητα απο το πρώτο στην πραγματικότητα και για κάποιον που θα θέλει να το βλέπει να πετάει scale δεν θα την έχει ανάγκη την επιπλέον ταχύτητα γιατί πολύ απλά αυτό το αεροπλάνο δεν είναι pylon και για την κλίμακά του η ταχύτητα που του δίνει μια 22χ8 3blade fiala είναι ακριβώς αυτή που του χρειάζεται για να πετάξει scale. To δεύτερο μοντέλο ωστόσο θα έχει πολύ μεγαλύτερη ώση σε σχέση με το πρώτο με αποτέλεσμα να μπορεί να κάνει όλες τις scale μανούβρες με μεγάλη άνεση και χωρίς να χρειάζεται να έρχεται "πατημένο" και με φόρα για να μην "ψοφίσει" στην άνοδο και σε κάνα loop!...επιπλέον στο δεύτερο μοντέλο το stabilizer θα έχει περισσότερο και μεγαλύτερο αερόρευμα με αποτέλεσμα να "ακούει" καλύτερα ακόμη και σε πολύ μικρές ταχύτητες και να είναι και πιο ασφαλές έναντι stall. Το αισθητικό αποτέλεσμα όταν θα βρίσκονται και τα δυο κάτω σταματημένα το αφήνω τελευταίο γιατί είναι κάτι υποκειμενικό.......
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! Έτσι ακριβώς είναι φίλε Δημήτρη, γι αυτό και μίλησα για ΓΝΩΣΗ και ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ με τους ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΤΗΣΕΩΝ που δεν τους έχω γράψει εγώ (δεν το λέω με εγωϊσμό δηλαδή) αλλά επειδή μετράει ΠΟΛΥ και ο τρόπος που πετάει το αεροπλάνο αυτό και ο χειριστής ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ο χειριστής να ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ γνωρίζοντας πλέον (απέξω και ανακατωτά) σε τι ακριβώς κατάσταση βρίσκεται το αεροπλάνο του ανα πάσα φάση και στιγμή, όπως επίσης και να μην το ζορίζει πέραν των δυνατοτήτων του!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα γραφώμενά σου. Μπράβο! +1+(*)
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 2:21 pm
από dgiatr
Mogolos έγραψε: ↑Χάρη, το τελικό βάρος με ζυγισμα στο 1/4 θα ειναι 9+ κιλά. Κάτω από 10 και πάνω από 9. Το δικό μου ειναι 9100 και ο os 33 το σηκώνει σαν σακούλα, γυρίζοντας 18Χ8Χ3 προπέλα. Τώρα βάζοντας εσύ πίσω ροδάκι θα γίνεις λίγο πιο βαρύς. Αλλα με 35-45cc και 9-11 κιλά το σκάφος πετά μια χαρά.
.....α ρε Χάρη "μεγάλη η χάρη σου"!
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 3:14 pm
από Τρύφωνας
Mogolos έγραψε: ↑Χάρη, το τελικό βάρος με ζυγισμα στο 1/4 θα ειναι 9+ κιλά. Κάτω από 10 και πάνω από 9. Το δικό μου ειναι 9100 και ο os 33 το σηκώνει σαν σακούλα, γυρίζοντας 18Χ8Χ3 προπέλα. Τώρα βάζοντας εσύ πίσω ροδάκι θα γίνεις λίγο πιο βαρύς. Αλλα με 35-45cc και 9-11 κιλά το σκάφος πετά μια χαρά.
Άλλη μια πολύ σωστή επιλογή είναι το παραπάνω setup του Γιάννη. Πετάει το συγκεκριμμένο αεροπλάνο περί τα δύο χρόνια(το οποίο έχω πετάξει και εγώ πολλές φορές), καταπληκτικά. Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος, έχει αρκετή περίσσεια ισχύος και στα χέρια του Γιάννη - όπως και κάθε έμπειρου χειριστή δίνει ρέστα! ^%^
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 5:12 pm
από Charis
dgiatr έγραψε: ↑.....α ρε Χάρη "μεγάλη η χάρη σου"!
Χαίρομαι ιδιαίτερα για τις απόψεις που έχετε αναπτύξει στο συγκεκριμένο θέμα και με έχετε βοηθήσει αρκετά στο να αποφασίσω τι Lavochkin θέλω να πετάω.
Αν εξαιρέσουμε λίγο την κουλαμάρα μου η οποία θα στρώσει σε λίγο καιρό, εννοείτε πριν πετάξω το LA-7, μάλλον θα επιλέξω το στιλ του φίλου dgiatr.Το θέλω να πετάει σχετικά αργά και scale.@P@
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 7:49 pm
από w1ndsurfer
Charis έγραψε: ↑θα επιλέξω το στιλ του φίλου dgiatr.Το θέλω να πετάει σχετικά αργά και scale.@P@
Επειδή πετάμε μαζί τα τελευταία 2 χρόνια, ο Δημήτρης πετάει
γρήγορα και scale, με έμφαση σε μανούβρες στον κάθετο άξονα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 9:38 pm
από Charis
w1ndsurfer έγραψε: ↑Επειδή πετάμε μαζί τα τελευταία 2 χρόνια, ο Δημήτρης πετάει
γρήγορα και scale, με έμφαση σε μανούβρες στον κάθετο άξονα.
Πιστευω οτι επιδη θα βγει λιγο πάνω από 10 κιλά , ο 45cc ή ο 55cc θα είναι ιδανικός.@P@
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2013 10:42 pm
από yankos
Από περιέργεια να ρωτήσω τον Γιάννη (Mogolos),
το δικό σου με τον 33cc πού ζύγισε;
Χρειάστηκε μολύβι; Πολύ λίγο;
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 11:39 am
από Μάριος Παπαδόπουλος
Οχι φίλε δεν το έχω πετάξει και γενικά το γνωρίζεις ότι δεν έχω την τάση να ασχολούμε
με πολεμόπουλα αφού το ενδιαφέρον μου "πέφτει" σε ανεμόπτερα και ακροβατικά 3D.
Αυτό που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι ότι σίγουρα η εμπειρία σου είναι τεράστια όσον
αφορά όλων των ειδών πολεμόπουλα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου σε όλες τις κλίμακες
και διαστάσεις αφού πραγματικά έχεις αφιερώσει την ζωή σου σε αυτά τα αεροπλάνα.
Θα συμφωνήσω επίσης ότι καλά είναι να έχεις γνώση μέσω βιβλιογραφίας που εξήγει
και σε μαθαίνει να αναλύεις θέματα τεχνικής πτήσεως με το σωστό και σίγουρο τρόπο.
Οσον αφορά τα έτοιμα φελιζολάκια δεν θα συμφωνήσω σε αυτό που λες ότι δηλάδη
είναι έτοιμα και έχουν όλες τις λύσεις απαντημένες γιατί απλά ο κάτοχος θα πρέπει να
γνωρίζει γιατί ο κατασκευαστής που το πουλάει βάζει αυτά που βάζει μέσα και όταν θα
χρειαστεί να τα αντικαταστήσει να μπορεί να προβεί στην σωστή αναζήτηση τους όπως
και αν θέλει να το κάνει να έχει καλύτερα χαρακτηριστικά αφού ένας σημαντικός τρόπος
επιλογής τους (απο το κατακευαστή) είναι και το χαμηλό κόστος παραγωγής τους.
Αρα εμμέσως πλην σαφώς είτε έχεις να κάνεις με φελιζολάκι είτε ένα συμβατικό και
αν θέλεις πιό "πραγματικό" μοντέλο είναι μόνο η γνώση πάνω από όλα που μας αρέσει σε
πολλούς ή όχι που γίνεται "κτήμα" μόνο με το διάβασμα (αν δεν βρέξεις κώλο ..... ψάρι δεν έχει)
και την σωστή βιβλιογραφία που σωστά και πάλι παραθέτεις για να μπορεσουμε μόνοι
μας να βρούμε την λύση και να γίνουμε καλύτεροι έναντι του εαυτού μας.
Το μόνο αεροπλάνο που στη ζωή μου ασχολήθηκα είναι το Ρ-51 και αυτό μόνο για μιά
φορά και μόνο στα πρώτα μοντελιστικά μου χρόνια (46άρι) με ευτυχώς αναδιπλούμενες
ρόδες (μηχανικά) και η λύση τότε του Κωστή μας ήταν να βάλουμε 60αρι μοτερ που το
έσωσε από βέβαιο θάνατο αφού κατά τη στιγμή της προσγείωσεις με ρελαντί στο κινητήρα
είχες καλό αερόρευμα για να μπορέσεις να το φλεράρεις και να "κάτσει" λογικά στο
διάδρομο προσγείωσεις χωρίς να αρχίσει να έχει "τραμπάλες".
Απο εκεί ορμόμενος λοιπόν κατάλαβα ότι ο δίσκος που θα βάλεις στο αεροπλάνο "παίζει"
σημαντικό ρόλο στα πτητικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε αεροπλάνου αλλάζωντας του
τα χαρακτηριστικά προς το καλύτερο και όχι η ισχύς του κινητήρα που και σε αυτό έχεις
απόλυτα δίκιο ότι "......εσύ είσαι ο χειριστής και εσύ θα καταλάβεις μέχρι πόσο να δώσεις
στη μανέτα σου".
Ενα πράγμα που πραγματικά βλέπω και αν θέλεις με εκνευρίζει και πολλές φορές το έχω
αναλύσει και μαζί σου αλλά και με πολλούς επαγγελματίες μοντελιστές είναι ότι ως συνήθως
όλα τα μοντέλα πλην μερικών εξαιρέσεων είναι overpower και αντί στην απογείωση να προ-
σπαθούμε σαν χειριστές να χρησιμοποιούμε την απαραίτητη ισχύ και σιγά-σιγά (μη εμφάνιση
απότομων ροπών) εμείς συνεχίζουμε σαν χειριστές να χρησιμοποιούμε την μανέτα στην
απογείωση απότομα με την πολιτική του "Pedal to the metal" για να απογειωθεί το μοντέλο μας
όσο το δυνατόν πιό γρήγορα που για μένα "λέει" ότι ο "φόβος" και η μη γνώση των χαρακτηριστικών
του αεροπλάνου μας είναι πραγματικότητα.
Ξέρω βέβαια και την απάντηση σου, ιδιαίτερα για τα πολεμόπουλα πως "εχουν θέμα" λόγο
μεγάλου "νταγκ" και ατελειών στη αεροδυναμική τους και τις πτερυγικές τους επιφάνειες
και θα συμφωνήσω πάλι μαζί σου αφού "τα έχεις φάει όλα τους με το κουτάλι" και τα ξέρεις
απ' έξω και ανακατωτά που για μένα είσαι RESPECT σε αυτό το θέμα.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 12:27 pm
από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Γεια σας και απο μενα.Τυχαινει να εχω το LA-7 ΤΟΥ esm.Θεωρω οτι ειναι απο τα καλυτερα αεροπλανα του πτητικα.Διαβασα πολλες αποψεις με αλλες συμφωνω με αλλες οχι.Αυτο που προεχει ειναι ο χριστινος που το φτιαχνει να μην μπερδευτει και πολυ περισσοτερο οταν παει να το πεταξει να μην εχει το αγχος οτι κραταει στα χερια του το concorde.Οσον αφορα την μηχανη που του εχω βαλει εγω ειναι μια DLE 30 με προπελα 3φτερη 19-8 fiala.Το βαρος του ειναι 8.7 κιλα και κατα την γνωμη μου αλλα και τις απαιτησεις μου πεταει μια χαρα.
Οσον αφορα το βαρος του αεροπλανου αλλα και το εξτρα βαρος για το ζυγισμα εξαρταται
απο το που βαζει ο καθενας το C.G.
Καποιοι τα ζυγιζουν στο 1/4 καποιοι αλλοι οχι.Εγω προσωπικα τα ζυγιζω εκει που λεει ο
κατασκευαστης και στην προκειμενη περιπτωση ο ESM.
Ευκολονοητο ειναι οτι μετατοπιση του C.G εμπρος πολυ περισσοτερο εξτρα βαρος.
Απάντηση: Lavochkin La-7
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 2:34 pm
από yankos
Νίκο έβαλες έξτρα βάρος μπροστά για να ζυγίσει; Αν ναι πόσο περίπου;