Σελίδα 5 από 6
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:33 pm
από kantina2005
εδω ειναι η βαση που φτιαξαμε με το φιλο γιαννη απο χαλκο για να μην καμια απωλεια.επισης αινεται και η κοντρα που βαλαμε γιατι δεν επεφτε ακριβως το μοτερ
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:39 pm
από kantina2005
αυτη ειναι η τρυπα που μπαινε η βιδα και σφυγγει τα κοουλ.το κοουλ φαινεται αλωστε.
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:40 pm
από kantina2005
το φτερο πριν μπει στον κορμο
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:42 pm
από kantina2005
χωρις την μουρη φαινεται το σερβο του τροχου
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:43 pm
από kantina2005
το μοντελο μας
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:44 pm
από kantina2005
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:47 pm
από kantina2005
τα φτεραχωρις κοουλ και βλεπετε με ταινια το καλωδιο που εχω περασει για τα speed control.
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:47 pm
από kantina2005
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 10:50 pm
από kantina2005
")
κυριοι αυτο ειναι το U-BEC το οποιο ειναι 7.5Α υψηλης τασης δεν ξερω θα δουμε τι θα κανω αν θα το κρατησω
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 12:18 am
από CARAPIS
Γεια σας παιδια
Να σας πω να προσεξετε τa ασυμετρa horn και την μη καθετοτητα των ντιζων με τα servo, εκτος εαν προβλεπετε?! κατι τετοιο στο manual?!, εαν οοοχι,αλλαγη αμεσως γιατι τα αποτελεσματα θα ειναι 'καταστροφικα', =B= ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗΗΗΗ ! =B=
@P@KΑΛΟΡΙΖΙΚΟ & ΚΑΛΟΠΕΤΑΧΤΟ και παλι @P@
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 12:20 am
από CARAPIS
kantina2005 έγραψε: ↑
τα σερβο υψους βαθους και ραντερ
!!!! Σελιδα 4 foto no 5 !!!
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 10:15 am
από bladeskiller
Πράγματι με τα elevators έχουμε θέμα. Το αριστερό είναι εντάξει αλλά το δεξί είναι πρόβλημα. Φίλε Γιώργο απότι καταλαβαίνω έβαλες το μπράτσο του δεξιού σερβό να κοιτάει προς τα μέσα ώστε και τα δύο πηδάλια να κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση. Ομως ακόμη κι αν βάλεις το μπράτσο με διαφορετική γωνία ώστε η ντίζα να είναι κάθετη πάλι έρχεται πολύ λοξά με το χορν του πηδαλίου και αυτό είναι πρόβλημα. Θα έχεις διαφορετική κίνηση των δύο πηδαλίων όπως και να το κάνεις. Το σωστό είναι να βάλεις και στο δεξί σερβό το μπράτσο προς τα έξω για να έρθει σωστά η ντίζα και αφού η τηλεκατεύθυνσή σου δεν έχει προφανώς άλλα κανάλια για να κάνεις την κατάλληλη μίξη για δύο σερβό elevator θα χρησιμοποιήσεις για το ένα από τα δύο σερβό έναν servo reverser που θα συνδεθεί μεταξύ του ενός από τα δύο σερβό και του καλωδίου που το συνδέει με το δέκτη.
Απότι βλέπω έχεις κάνει το ίδιο και στα φλαπς. Κι εκεί θέλει αλλαγή γιατί διαφορετικά τα φλαπς θα "αιλερονίζουν".
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 11:37 am
από ankon
Πολυ σωστος ο Κωστας ....προσοχη μεγαλη σε αυτα !!!!!
Αγγελος
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 12:04 pm
από kantina2005
γεια σας κυριοι.φιλε κωστα εχεις δικιο τα δοκιμασα ομως και δουλευουν τελεια,αλλα αμα ειναι να χασουμε το μοντελο δεν το συζηταμε.τωρα,ο δεκτης ειναι επτακαναλος,ενα το γκαζι.δυο το ραντερ μαζι με τροχο,τρια και τεσσερα ελεγα να βαλω σε διαφορετικα τα αιλερονς,πεντε τα φλαπς,τα αλλα δυο καναλια elevator.αλλα θελω ενα τεταιο συστημα.που μπορω να το βρω?
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 12:57 pm
από bladeskiller