Σελίδα 5 από 8

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:28 pm
από CARAPIS
Φτασαμε πλεον στη φαση της τοποθετισης των τροχων. Ανοιγουμε τις τρυπες προσβασης (το συγκεκριμενο μοντελο,εχει), εαν χρειαζεται και δεν υπαρχει 'λουκι', βιδωνουμε τα σκελη (αλλες φορες ενα κομματι & αλλες δυο) γερα με εφαρμογη λοκ-ταιτ & στη συνεχεια περναμε τους αξονες των τροχων. Στο δικο μου τα σκελη ηταν δυο κομματια, περαστα με τρυπες προσβασης για τις βιδες. Καλη δουλεια που μειωνει τα ανοιγματα και το λερωμα του σκαφους μιας και η εξατμιση ειναι ακριβως κατω απο το κεντρο της ατρακτου και τη συνεχεια ξανασφραγιστηκαν με υλικο επικαλυψης.
Μπηκαν οι κυριοι τροχοι και στη συνεχεια βιδωνουμε τον πισω τροχο που συνηθως οταν ειναι περαστος & βιδοτος εξωτερκα στην κατω πλευρα του Rudder εν παρουσιαζει δυσκολεια, στερεωνουμε με δυο-τρεις βιδες την βαση στην ατρακτο, ρυθμιζουμε τον αξονα να ειναι περασια με τους μεντεσεδεςτου πηδαλιου, βιδωνουμε το κινητο μερος-τιμονι στο Rudder & ειμαστε ετοιμοι να ακουμπησουμε το σκαφος μας (εφοσον εχουμε ρυθμισει-τριμαρει τον τροχο) στο εδαφος να σταθει στα 'ποδια του' για πρωτη φορα !

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:39 pm
από CARAPIS
...............,

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:04 pm
από CARAPIS
Ετοιμοι...!!!

Σαββατο 20/12/2008, Ακραιφνιο !!!
Το κουκλι μου ετοιμο και στημενο στα pits, στρωσιμο 'ευλαβικο' στον κινητηρα (προσεξτε τη λαδιλα κατω απο το σκαφος απο τα τετραχρονα γυρισματα του κινητηρα...!!!)

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:08 pm
από CARAPIS
.................,

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:22 pm
από yankos
Καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις φίλε Carapi!

Περιμένουμε εντυπώσεις! !s!1

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:30 pm
από CARAPIS
Για το στωσιμο χρησιμοποιηθηκε μια apc 15x4 W, στε να εχει φορτιο ο κινητηρας χωρiς ομως να τον κουραζει στα ανεβοκατεβασματα των στροφων κατα το στρωσιμο στα πρωτα τρια τεποζιτα, στη συνεχεια 'φορεσε' μια 16χ6 K-SERIES Master Airscrew για τα επομενα τρια τεποζιτα (το τελευταιο, εκτο, εγινε σε πτηση (πρωτη)) και sτα επομενα, απο το 10-το και μετα, καθως εχει πλεον 'λησει' η μηχανη, αυτη που του πρεπει & του 'παει', 17χ6 Apc, oeoooooooooo !!! @P@!s!2

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 5:23 pm
από CARAPIS
..., να και ενα βιντεακι, να παρετε μια γευση...@P@

http://www.youtube.com/watch?v=3RzlG_e_PSo

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 5:30 pm
από CARAPIS
..., λιγο 'μικρουλια', κατι ειναι κι αυτο ...@P@



https://www.youtube.com/watch?v=1nJ5OopxdFE

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 5:35 pm
από CARAPIS

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:26 pm
από CARAPIS
@P@!s!2@P@!s!2@P@

Πρωτη πτηση τελεια, δεν θα μπορουσε να παει καλητερα !!!
Απογειωση σταθερη, πολυ λιγο τριμ ζητησε στο aelaron (δεξια), πτηση ευθυγραμη, σταθερη με πολυ καλη 'πλευσιμοτητα', καλα εως αριστα χαρακτηριστικα stall, αριστη συμπεριφορα στις στροφες με φτερο, το ιδιο και με rudder, καλη & σταθερη κατακορυφη ανοδο, χωρις 'τραβηγματα', αψογη σταθεροτητα κατα την τελικη & τελος ελαφρια προσγειωση με μικρη αποσταση ακινητοποιησης.
Υπαρχουν καποια πραγματακια που χρειζουν αλλαγης-αντικαταστασης-βελτιωσης, ομως το YAK αξιζει τα λεφτα του εως τελευταιας δραχμης-ευρο, ΤΙΜΙΑ αγορα !
Ενα μεγαλο μπραβο στη Black Horce (YAK 54 120) για το καινουργιο μοντελο της !!!

Ευχαριστω για την υπομονη σας, φιλικα

Χρηστος Αραπης

ΥΓ
Επιφυλασομαι για μελλοντικα βιντεο και περαιτερω σχολια

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 22, 2008 7:36 pm
από Ανδρεας
Καλη διασκεδαση με το καινουριο σου YAK ....φαινετε πολυ καλο ...μην βαλεις ομως 17Χ6 APC ειναι πολυ μεγαλο το φορτιο και θα χασεις σε αποκριση ..καλυτερη επιλογη ειναι η 17χ6 σε ξυλινη ..οταν θα εχει στρωσει το μοτερ.

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 22, 2008 7:54 pm
από CARAPIS
@P@!s!2@P@!s!2@P@

Aδρεα την καλησπερα μου
Κατεληξα εκει μετα απο αρκετο ψαξιμο rc-u, Flight-G,..., ωντος αστρωτη (καμια 10-αρια τεποζιτα) το 'παλευει' καλα, δεν την εχω σφυριξει ακομη, δειχνει να την εχει...?!
Το θεμα προπελα ειναι οπως ξερεις μια πολυ μεγαλη υποθεση, για τον καθε κινητηρα...& α/σκαφος, θα κανω δοκιμες και θα το δουμε. Θα ηθελα να καταληξω σε μια τριφυλη για να ειναι και λιγο πιο scale.
Eυχαριστω για τις επισημανσεις σου παντως, οταν εχω νεα με τις διαφορες δοκιμουλες θα επανερχομαι στο θεμα για να βλεπουμε τι γινεται.

Φιλικα
Χρηστος Αραπης

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 23, 2008 8:52 pm
από CARAPIS
!s!2@P@!s!2@P@


..., δεεεεεν αργησα ?!

Αρχισαν τα οργανα, οεοοοοοο...
Επεσε η πρωτη παραγελια, ελαφρωματακι, χο, χο, χο,...

(1) (JAE1.25X36):Carbon Fiber Wing Tube 1.25" x 36" .040" wall $45.95 $45.95 (1) (TBMLGA460-195-3K):TBM 50cc airplane CF Landing Gear $79.00 $79.00

http://www.troybuiltmodels.com/

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 27, 2008 2:34 pm
από CARAPIS
..., να και μια foto απο τα σκελη...!@P@

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 8:15 pm
από CARAPIS
...., δοκιμων συνεχεια !

1) 17χ6 ξυλινη ΤF 8500 rpm
2) 17x6 APC 8950 rpm
3) 16χ6 MA 8800 rpm
4) 16,5 APC (κομμενη & ζυγισμενη) 9150 rpm

με την τελευταια εχει και το καλύτερο 'τραβηγμα-αρπαγμα', θα μείνει πανω στο α/φ 5-6 τεποζιτα ακομη και μετα απο καποιες μετατροπουλες!@/-=}{{ & 'προσθηκες'!@/-=}{{...?! θα ξαναμετρηθει η αποδοση !!! @P@


Παρέμβαση:
Η παρουσίαση του YAK 54 καταχωρήθηκε μαζί με τις παρουσιάσεις πολλών άλλων μοντέλων, στη σελίδα "Παρουσιάσεις Κατασκευές"
.

Χρήστο ευχαριστούμε για την προσφορά σου.