Lavochkin La-7

Απάντηση
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ »

Ηλεκτρονικη στο firewall μπαταριες ακριβως απο πισω,κατω και μπροστα απο το tank και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από yankos »

Για το 0.700γρ τι εννοείς;
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη


Κόλλησε μια μασημένη τσίχλα 0,7 γραμμαρίων wow
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Mogolos »

yankos έγραψε: Από περιέργεια να ρωτήσω τον Γιάννη (Mogolos),
το δικό σου με τον 33cc πού ζύγισε;
Χρειάστηκε μολύβι; Πολύ λίγο;

Ο Νικος προφανώς εννοει 700γρ.
Οσο αφορά με τον 33, και με cg sto 1/4, έβαλα περίπου 600-700γρ και εγώ, κολλημένα στο κοουλ.
Αλλα εχω 3 μπαταρίες πίσω από το firewall. 2 του δέκτη και μια της ηλεκτρονικής.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από yankos »

Ωραία, μ' αυτά τα δεδομένα ας κάνω μερικές σκέψεις.

Όπως λέτε τα 30cc είναι επαρκή και τα 50cc δεν βάζουν σε κίνδυνο το μοντέλο.
Μάλλον με τον 50cc θα ζυγίσει χωρίς έρμα, ενώ τα 30cc θέλουν 700γρ έρμα, άρα μιλάμε για το ίδιο τελικό βάρος περίπου.

Όπως είπατε παραπάνω, με τα 30cc πετάει υπέροχα.
Με λίγη προσοχή στη διαχείριση της δύναμης και τα 50cc θα πετάνε υπέροχα.

Προσωπικά θα διάλεγα τον κινητήρα που θα χρειαζόμουν και σε επόμενα μοντέλα. Πιθανόν τον 30άρη λόγω οικονομικής κρίσης, για να κρατήσω χαμηλά τα μελλοντικά budget.
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Μην ξεχνάται ότι οι περισσότερες Τ/Κ μπορούν να ορίσουν το μαξιμουμ της μηχανής
με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με το Travel Adjust και ο δεύτερος είναι
μέσω μίξης που ορίζεις πλέον την γραμμικότητα της μανέτας και το 100% στο στικ της.
Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια αυτό που στην πραγματικότητα αλλάζεις είναι το
Travel Adjust οπότε δεν χρείαζετε να φοβάσε μην ξεπεράσεις κάποια όρια του μοντέλου.
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Εδώ έχω προσαρμόσει μεντεσεδακια για την στήριξη της ανοιγμένης πόρτας της ρόδας.
Συνημμένα
IMG_3315.jpg
IMG_3315.jpg (92.45 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P
Συνημμένα
IMG_3415.jpg
IMG_3415.jpg (99.71 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3412.jpg
IMG_3412.jpg (91.66 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3411.jpg
IMG_3411.jpg (97.11 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3409.jpg
IMG_3409.jpg (100.19 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3406.jpg
IMG_3406.jpg (99.67 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Charis έγραψε: Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P

Μερικές ακόμα .
Συνημμένα
IMG_3416.jpg
IMG_3416.jpg (94.94 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3417.jpg
IMG_3417.jpg (91.28 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3408.jpg
IMG_3408.jpg (104.2 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3407.jpg
IMG_3407.jpg (120.93 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ »

Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.

Νίκο , οι διακόπτες μοιάζουν να είναι του εμπορείου αλλά δεν είναι. Είναι αγορασμένοι από κατάστημα με είδει αερομοντελισμού.._P_P_P_P
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

w1ndsurfer έγραψε: Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P

Λάθος :D:D Οι Γερμανοί το εξέλιξαν.
Συνημμένα
Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (3).jpg
Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (3).jpg (63.76 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (4).jpg
Lavochin La -5 La-5FN T9+PK (4).jpg (27.64 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Νοικοκυρεμένα._P_P_P_P
Συνημμένα
IMG_3421.jpg
IMG_3421.jpg (90.21 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3418.jpg
IMG_3418.jpg (90.58 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Επειδή μου άρεσε η ιδέα της τεχνικής που έκανε ο φίλος w1ntsurfer στο BF109 της Cpro στα αξονακια των φλαπς για να μην φαίνονται πολύ , έκανα και εγώ με την σειρά μου την αντιγραφή.#**#**
Συνημμένα
IMG_3428.jpg
IMG_3428.jpg (119.86 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3427.jpg
IMG_3427.jpg (105.01 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3426.jpg
IMG_3426.jpg (107.68 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
IMG_3425.jpg
IMG_3425.jpg (118.6 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αεροπλάνα/RC Airplanes”