Σελίδα 5 από 9

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 2:43 pm
από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Ηλεκτρονικη στο firewall μπαταριες ακριβως απο πισω,κατω και μπροστα απο το tank και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 2:48 pm
από yankos
Για το 0.700γρ τι εννοείς;

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 5:54 pm
από w1ndsurfer
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: και 0,700gr επανω και οσο περισσοτερο μπροστα στην μηχανη


Κόλλησε μια μασημένη τσίχλα 0,7 γραμμαρίων wow

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 7:28 pm
από Mogolos
yankos έγραψε: Από περιέργεια να ρωτήσω τον Γιάννη (Mogolos),
το δικό σου με τον 33cc πού ζύγισε;
Χρειάστηκε μολύβι; Πολύ λίγο;

Ο Νικος προφανώς εννοει 700γρ.
Οσο αφορά με τον 33, και με cg sto 1/4, έβαλα περίπου 600-700γρ και εγώ, κολλημένα στο κοουλ.
Αλλα εχω 3 μπαταρίες πίσω από το firewall. 2 του δέκτη και μια της ηλεκτρονικής.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 08, 2013 8:23 pm
από yankos
Ωραία, μ' αυτά τα δεδομένα ας κάνω μερικές σκέψεις.

Όπως λέτε τα 30cc είναι επαρκή και τα 50cc δεν βάζουν σε κίνδυνο το μοντέλο.
Μάλλον με τον 50cc θα ζυγίσει χωρίς έρμα, ενώ τα 30cc θέλουν 700γρ έρμα, άρα μιλάμε για το ίδιο τελικό βάρος περίπου.

Όπως είπατε παραπάνω, με τα 30cc πετάει υπέροχα.
Με λίγη προσοχή στη διαχείριση της δύναμης και τα 50cc θα πετάνε υπέροχα.

Προσωπικά θα διάλεγα τον κινητήρα που θα χρειαζόμουν και σε επόμενα μοντέλα. Πιθανόν τον 30άρη λόγω οικονομικής κρίσης, για να κρατήσω χαμηλά τα μελλοντικά budget.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 1:14 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Μην ξεχνάται ότι οι περισσότερες Τ/Κ μπορούν να ορίσουν το μαξιμουμ της μηχανής
με δύο διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας είναι με το Travel Adjust και ο δεύτερος είναι
μέσω μίξης που ορίζεις πλέον την γραμμικότητα της μανέτας και το 100% στο στικ της.
Και στις δύο περιπτώσεις βέβαια αυτό που στην πραγματικότητα αλλάζεις είναι το
Travel Adjust οπότε δεν χρείαζετε να φοβάσε μην ξεπεράσεις κάποια όρια του μοντέλου.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 09, 2013 9:48 pm
από Charis
Εδώ έχω προσαρμόσει μεντεσεδακια για την στήριξη της ανοιγμένης πόρτας της ρόδας.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 10:55 pm
από Charis
Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 15, 2013 10:59 pm
από Charis
Charis έγραψε: Εδώ σας παραθέτω μερικές φωτο απο την πρόοδο της κατασκευής του LA-7._P_P

Μερικές ακόμα .

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 7:27 am
από w1ndsurfer
Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 1:10 pm
από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 6:11 pm
από Charis
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε: Πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια,εχω μια ενσταση ως προς τους διακοπτες και κατα ποσον μπορουν να αντεξουν τα ρευματα που θα δεχτουν γιατι μου φαινονται απλοι του εμποριου.

Νίκο , οι διακόπτες μοιάζουν να είναι του εμπορείου αλλά δεν είναι. Είναι αγορασμένοι από κατάστημα με είδει αερομοντελισμού.._P_P_P_P

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 16, 2013 6:45 pm
από Charis
w1ndsurfer έγραψε: Χμμ, η Σοβιετική αεροπορική τεχνολογία έχει κάνει προόδους _P_P

Λάθος :D:D Οι Γερμανοί το εξέλιξαν.

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 17, 2013 6:28 pm
από Charis
Νοικοκυρεμένα._P_P_P_P

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 23, 2013 7:41 pm
από Charis
Επειδή μου άρεσε η ιδέα της τεχνικής που έκανε ο φίλος w1ntsurfer στο BF109 της Cpro στα αξονακια των φλαπς για να μην φαίνονται πολύ , έκανα και εγώ με την σειρά μου την αντιγραφή.#**#**