Σελίδα 5 από 11

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 6:52 pm
από HAR28
Τοποθετήθηκε και ο ουραίος τροχός από την dubro έτσι για ποιο scale αποτέλεσμα καθώς επίσης και όλες οι ντίζες των σέρβο!

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 6:57 pm
από HAR28
Επειδή έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω 2 heavy duty διακόπτες οι οποίοι είναι κομούτσες, δεν μου άρεσε η ιδέα να φαίνονται πάνω στο μοντέλο, του χαλούσε όλη την ομορφιά.Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε με τον φίλο Νίκο να φτιάξουμε ένα πορτάκι ώστε να τα κρύβω όλα μέσα! Να λοιπόν το αποτέλεσμα

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 6:58 pm
από HAR28
Λίγες ακόμη

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 7:47 pm
από HAR28
Επόμενο βήμα είναι να τοποθετηθούν τα retracts και να παραγγείλω το spinner αλλά και την έλικα! Εδώ φίλοι μου θα χρειαστώ την βοήθειά σας! Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ δίφυλλης ή τρίφυλλης έλικας και σε τι μέγεθος! Αν κάποιος φίλος με τον συγκεκριμένο κινητήρα γνωρίζει κάτι ας μου απαντήσει! Μου αρέσει η τρίφυλλη αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα έχω απόδοση!

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 10:23 am
από Mogolos
Με κλειστά μάτια 3φυλη.
Με 17Χ10 θα φτάσεις τις 8500 - 8700 στροφές και περίπου 200 χλμ/ωρα
Με 18Χ8-10 θα πετάς πιο αργά αλλά με πολύ περισσότερη ροπή και καλύτερη άνοδο.
Με την 18αρα θα έχεις πιο αργή προσγείωση μιας και φρενάρει καλύτερα, διατηρώντας όμως το αερόρευμα στα πηδάλια της ουράς

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 6:22 pm
από HAR28
Mogolos έγραψε: Με κλειστά μάτια 3φυλη.
Με 17Χ10 θα φτάσεις τις 8500 - 8700 στροφές και περίπου 200 χλμ/ωρα
Με 18Χ8-10 θα πετάς πιο αργά αλλά με πολύ περισσότερη ροπή και καλύτερη άνοδο.
Με την 18αρα θα έχεις πιο αργή προσγείωση μιας και φρενάρει καλύτερα, διατηρώντας όμως το αερόρευμα στα πηδάλια της ουράς


Οπότε μάλλον πάμε σε 3φυλλη 18Χ8 ή 18Χ10, Γιάννη ποιας εταιρείας προπέλα μου προτείνεις?

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 22, 2014 10:30 pm
από Mogolos
Εαν βρειςς apc ειναι super!!!!
Αλλίως πάιζεις με fiala, mezlik κλπ κλπ

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 6:34 pm
από HAR28
Ρε παιδιά, προσπαθώ να βάλω τις πόρτες για τα σκέλη και δεν ξέρω με τι να τις στηρίξω πάνω στα σκέλη έτσι ώστε να μην γυρνάνε απ' τον αέρα! Τα σκέλη είναι Φ15 και δεν βρίσκω έτοιμες λύσεις στο εμπόριο, μήπως γνωρίζει κανείς καμιά πατέντα για την στήριξη?

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 7:31 pm
από Red
Καλησπερα
Μπορεις απο λαμακι να δημιουργησεις ελλασμα τυπου Ω που να αγκαλιαζει το βακτρο και να βιδωνει πανω στην πορτα.Για να μην γυριζει ανοιγεις πολυ μικρη τρυπα στο σκελος(1 χιλιοστο) και βαζεις ενα Pin απο την μερια της πορτας. Το ανοιγμα δεν χρειαζεται να ειναι διαμπερες.
Υπαρχουν και ετοιμα στο εμποριο τετοια πραγματα

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 7:41 pm
από Red

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 9:19 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Πηγαινε σε ένα ηλεκτρολογειο και ζητα ένα στηριγμα για πλαστικες σωλήνες κουβιδη φ15 και το αντιστοιχο για χαλυβδινη σωληνα.Το πρωτο είναι πλαστικο και το δευτερο ελασμα τυπου ωμεγα μεταλλικο αλλα ελαφρυ.Στο πρωτο θα εχεις 0,5 ποντο αερα μεταξυ σκελους-πορτας ενώ στο δευτερο θα εφαπτεται πλήρως.Τωρα εσυ θα δεις τι σε βολευει...;;)

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 9:25 pm
από palafdim


Τα έχω δοκιμάσει αυτά αλλά θέλουν ολόκληρη πατέντα με ελάσματα και δεν κάνουν καλή δουλειά. καλύτερα αυτά που προτείνουν οι φίλοι τύπου Ω.

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 25, 2014 12:06 pm
από HAR28
Καλημέρα σε όλους τους φίλους, εχθές ζυγίσαμε το αεροπλάνο και μας βγήκε 6700 χωρίς να έχω τοποθετήσει το σέρβο του γκαζιού, την έλικα, το σπίνερ. τις 2 μπαταρίες 6 στοιχείων Ni-Mh αλλά και το ντεπόζιτο! Σύμφωνα με το μάνουαλ μια πρώτη ματιά που ρίξαμε στο κέντρο βάρους (στα 140mm) βγαίνει ελαφρώς πισώβαρο και ας του έχω τοποθετήσει την zenoah g38 που είναι 2 κιλά μοτέρ!!!! Πιστεύω με τις 2 μπαταρίες και τα υπόλοιπα δεν θα χρειαστεί να τοποθετήσω επιπλέον βάρος ( το ελπίζω δηλαδή). Θα δούμε βέβαια μόλις ολοκληρωθεί το μοντέλο και είναι έτοιμο για το τελικό ζύγισμα! Το μοντέλο αρχίζει και παίρνει την τελική του μορφή, παρακάτω λίγες φωτό, στις οποίες διακρίνεται και ο φίλος Νίκος Σαμπράκος στον οποίο χρωστάω πολλά, μιας και χωρίς αυτόν σήμερα δεν θα γνώριζα ούτε τα μισά από όσα ξέρω τώρα! Ο Νίκος και η πολυετής εμπειρία του είναι αυτά που με ώθησαν να στραφώ στα πολυαγαπημένα μου και απαιτητικά warbird (πτητικά και κατασκευαστικά), αλλά είναι και ο άνθρωπος που με έμαθε να πετάω αλλά και το ποιο βασικό να προσγειώνομαι με ασφάλεια!!!

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 25, 2014 12:18 pm
από palafdim
Πολύ όμορφο Χάρη, και ωραία δουλειά...φτου μην το ματιάσω...όσο για το ζύγισμα άστο για το τέλος όπως είπες. Όλα τα ESM τελικά πέρνουν βάρος μπροστά για να ζυγίσουν σωστά. Άποψή μου είναι να το ζυγίσεις εκεί που λέει ο κατασκευαστής!!

Απάντηση: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 25, 2014 1:52 pm
από Mogolos
palafdim έγραψε: Πολύ όμορφο Χάρη, και ωραία δουλειά...φτου μην το ματιάσω...όσο για το ζύγισμα άστο για το τέλος όπως είπες. Όλα τα ESM τελικά πέρνουν βάρος μπροστά για να ζυγίσουν σωστά. Άποψή μου είναι να το ζυγίσεις εκεί που λέει ο κατασκευαστής!!


Δημητρη μην λες λαλακίες στον άνθρωπο...
Χάρη στο 1/4 ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ