Σελίδα 6 από 8
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 10:54 pm
από mrkaza
CARAPIS έγραψε: ↑...., δοκιμων συνεχεια !
1) 17χ6 ξυλινη ΤF 8500 rpm
2) 17x6 APC 8950 rpm
3) 16χ6 MA 8800 rpm
4) 16,5 APC (κομμενη & ζυγισμενη) 9150 rpm
με την τελευταια εχει και το καλύτερο 'τραβηγμα-αρπαγμα', θα μείνει πανω στο α/φ 5-6 τεποζιτα ακομη και μετα απο καποιες μετατροπουλες!@/-=}{{ & 'προσθηκες'!@/-=}{{...?! θα ξαναμετρηθει η αποδοση !!! @P@
Παρέμβαση:
Η παρουσίαση του YAK 54 καταχωρήθηκε μαζί με τις παρουσιάσεις πολλών άλλων μοντέλων, στη σελίδα "Παρουσιάσεις Κατασκευές"
.
Χρήστο ευχαριστούμε για την προσφορά σου.
Βλέποντας οτι η ξύλινη σου "φόρτωσε" καλλίτερα τον κινητήρα μια 16/6 Ξύλινη πιστεύω θα κάνει την ζημία:) ίσως και μια 16/7 .
Καλές δοκιμές περιμένουμε νέα.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 16, 2009 7:49 pm
από CARAPIS
Mε την καινουργια χρονια εφτασαν καιαιαιαι τα καλουδια. Carbon σκελη και Tube, ετσι λοιπον με τα μουτρα στον 'παγκο' να τα τοποθετησουμε, να'μαστε ετοιμοι για αυριο!
Κοπηκε το Tube στο σωστο μηκος, ηταν 1m, και μπηκε μετα απο αρκετες προβες και μετρηματα στη θεση του αντικαθηστωντας το αλουμινενιο.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 16, 2009 7:54 pm
από CARAPIS
..., σειρα πηραν οι δυο ντιζες των Aelaron,που αντικαταστηθηκαν με πιο 'χοντρες', ρυθμιζομενες της Hangar9, Τιτανιου (4-40χ31/2)
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:35 pm
από CARAPIS
Τελος αυτης της 'φασης', μετρηθηκαν, κοπηκαν, τριφτηκαν, ρυθμιστηκαν και μπηκαν στη θεση τους τα καινουργια scale σκελη του YAK 54, με αεροτομη παρακαλω.! Κλεινωντας τελος και το κενο των οπων προσβασης, σφραγιζοντας τα κενα με επικαλυψη του ιδιου χρωματος.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:39 pm
από CARAPIS
..........,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 18, 2009 5:40 pm
από CARAPIS
.........,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 12:42 pm
από CARAPIS
Γεια σας παιδια
Μετατροπων -βελτιωσεων συνεχεια...
Μετα απο αρκετες πτησεις-δοκιμες ο κυβος εριφθη για την μετατοπιση του τεποζιτου οσο γινεται προς το ΚΒ (ακριβως δεν γινεται διοτι εμποδιζει το tube...).
Αυτο διοτι το α/φ ειναι αρκετα μπροστοβαρο, γεματο με καυσιμο και στο Hover- Nf. Ed, οπως και σε αναποδη πτηση, το α/φ 'ζηταει' πηδαλιο ή παραπανω γκαζι απο οτι πρεπει, για να 'βγαλει' σωστα τις παραπανω ''φιγουρες'.
Γιααα παρτε μια γευση απο την 'μετατροπη'...
Παρατηρηστε τη μετατοπιση που εγινε, για τη δημιουργια χωρου της καινουργιας θεσης της δεξαμενης καυσιμου, του γκαζιου και του δεκτη, πισω απο το tube.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 12:50 pm
από CARAPIS
μετατροπης συνεχεια...
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 12:59 pm
από CARAPIS
...........,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 1:04 pm
από CARAPIS
.............,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 1:23 pm
από CARAPIS
Εφοσον μετρηθηκε, κοπηκε και τριμαριστικε το καινουργιο tray για την μπαταρια και τον δεκτη, μπηκε και κολληθηκε και αυτο στη θεση του.
Στη συνεχεια τοποθετηθηκαν μπαταρια και δεκτης πανω του και μας εδωσαν την αποσταση τοποθετησης του δορυφορου (δευτερης κεραιας) που μπηκε και αυτος στη θεση του ωστε να βρισκονται ολα στην τελικη τους θεση για να μπορουμε να ζυγισουμε.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 1:26 pm
από CARAPIS
..........,
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 22, 2009 1:54 pm
από psomaras
@P@@P@@P@@P@
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 1:17 am
από CARAPIS
Εφοσον πηγε το τεποζιτο πισω μακρια απο την μηχανη, κατι πρεπει να γινει με την τροφοδοσια η οποια δεν θα ειναι πια σωστη λογο της αποστασης απο την μηχανη. Ετσι λοιπον θα μπει μια αντλια καυσιμου που θα επναφερει τη σωστη ροη και τροφοδοσια του κινητηρα με καυσιμο.
Η αντλια που επιλεχτηκε ειναι η Perry Pump, δοκιμασμενη, αξιοπιστη και οχι ακριβη λυση.
Για να γινει η συνδεση της αντλιας, χρειαζεται να τρυπηθει το πισω καπακι της μηχνης στο κεντρο συνηθως και να τοποθετηθει εκει μια εξαγωγη σαν αυτη της εξατμισης ωστε να 'κουμπωσ'ι εκει το σωλινακι που θα δινει πιεση στην αντλια μας.
The VP-30 regulating pump is capable of performing like no other fuel delivery system. It delivers an ideal .25 PSI to any model carburetor from a .15 to a 3.0 cu.in. engine. The pressure remains constant throughout the entire speed range, making the carburetor adjustment easy and simple. Once the needle valve is adjusted, the mixture will not vary regardless of how low the fuel or the attitude of the airplane, thus eliminating rich/lean runs altogether.
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 1:21 am
από CARAPIS
.........,